AL TR gedaan? Dat gaat sneller, of in FB posten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef J.Clarkson het volgende:
MODS!!!! Kan iemand die genante typo even uit de TT halen?
reasnonbly = reasonably
Zie je snel genoeg aan de tijden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
AL TR gedaan? Dat gaat sneller, of in FB posten.
Overigens hoe ga je checken dat mensen uit stilstaande start rijden?
Danke schön kartoffelsalad.quote:
Kan je aan de laptijden zien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
AL TR gedaan? Dat gaat sneller, of in FB posten.
Overigens hoe ga je checken dat mensen uit stilstaande start rijden?
Geen van de top gear auto's zit erin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sinds wanneer is een Prius een "reasonably priced car" ?
Het is traag en lelijk, net als de auto's in TG.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sinds wanneer is een Prius een "reasonably priced car" ?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef Black-Hole het volgende:
Vanavond eens een paar rondjes proberen
Zie de OP.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe ver vanaf het begin van de game moet ik afwerken om mee te kunnen doen?
Ik denk dat er te makkelijk mee te knoeien is, volle snelheid merk je wel in de tijden maar je kunt al een beetje voorsprong krijgen al je al rolt. Misschien gewoon volle snelheid beginnen, krijg je ook geen discussie of iemand nu wel of niet aan het knoeien is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Staande start staat nog ter discussie hoor, graag input hierover.
ok, dus het circuit is ook vanaf het begin beschikbaar?quote:
Dat dus... Totaal niet te controleren verderquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik denk dat er te makkelijk mee te knoeien is, volle snelheid merk je wel in de tijden maar je kunt al een beetje voorsprong krijgen al je al rolt. Misschien gewoon volle snelheid beginnen, krijg je ook geen discussie of iemand nu wel of niet aan het knoeien is.
Zolang het 4 wielen en 1 (of meerdere in dit geval) motor heeft vind ik alles bestquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ok true, ik haal staande start uit de OP. Dan blijft het wel bij de Prius. Is dat ok?
Lijkt me ook beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ok true, ik haal staande start uit de OP. Dan blijft het wel bij de Prius. Is dat ok?
Daar zat ik dus ook mee...... Maargoed, OP gewijzigd, komt u maar met de screens!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef Black-Hole het volgende:
Prius vind ik prima, die stilstaande start gaat inderdaad lastig worden helemaal omdat je dan ook steeds overnieuw moet beginnen om een tijd neer te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |