AL TR gedaan? Dat gaat sneller, of in FB posten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef J.Clarkson het volgende:
MODS!!!! Kan iemand die genante typo even uit de TT halen?
reasnonbly = reasonably
Zie je snel genoeg aan de tijden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
AL TR gedaan? Dat gaat sneller, of in FB posten.
Overigens hoe ga je checken dat mensen uit stilstaande start rijden?
Danke schön kartoffelsalad.quote:
Kan je aan de laptijden zien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
AL TR gedaan? Dat gaat sneller, of in FB posten.
Overigens hoe ga je checken dat mensen uit stilstaande start rijden?
Geen van de top gear auto's zit erin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sinds wanneer is een Prius een "reasonably priced car" ?
Het is traag en lelijk, net als de auto's in TG.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sinds wanneer is een Prius een "reasonably priced car" ?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef Black-Hole het volgende:
Vanavond eens een paar rondjes proberen
Zie de OP.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe ver vanaf het begin van de game moet ik afwerken om mee te kunnen doen?
Ik denk dat er te makkelijk mee te knoeien is, volle snelheid merk je wel in de tijden maar je kunt al een beetje voorsprong krijgen al je al rolt. Misschien gewoon volle snelheid beginnen, krijg je ook geen discussie of iemand nu wel of niet aan het knoeien is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Staande start staat nog ter discussie hoor, graag input hierover.
ok, dus het circuit is ook vanaf het begin beschikbaar?quote:
Dat dus... Totaal niet te controleren verderquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik denk dat er te makkelijk mee te knoeien is, volle snelheid merk je wel in de tijden maar je kunt al een beetje voorsprong krijgen al je al rolt. Misschien gewoon volle snelheid beginnen, krijg je ook geen discussie of iemand nu wel of niet aan het knoeien is.
Zolang het 4 wielen en 1 (of meerdere in dit geval) motor heeft vind ik alles bestquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ok true, ik haal staande start uit de OP. Dan blijft het wel bij de Prius. Is dat ok?
Lijkt me ook beter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ok true, ik haal staande start uit de OP. Dan blijft het wel bij de Prius. Is dat ok?
Daar zat ik dus ook mee...... Maargoed, OP gewijzigd, komt u maar met de screens!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef Black-Hole het volgende:
Prius vind ik prima, die stilstaande start gaat inderdaad lastig worden helemaal omdat je dan ook steeds overnieuw moet beginnen om een tijd neer te zetten.
jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef delano.888 het volgende:
Moet je nou dus die busjes race winnen om de track te krijgen?
Hmmz ja kan, ik maak wel een nieuw email account aan bij mijn provider.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon een week moeten uittrekken om dit te doen en dan allemaal onze ronde tijden naar Clarkson mailen zodat we niet kunnen zien wat de andere hebben zodat het geen hotlappen wordt op het laatst.
Ja. Op goud ook nog eens dacht ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef delano.888 het volgende:
Moet je nou dus die busjes race winnen om de track te krijgen?
Eerste pilot lapboard wil ik zondag avond online zetten hier. Vanaf dan idd 1 inzending per week per persoon.quote:
Dus we kunnen nu aan de slag en de snelste tijd voor zondag naar jou mailen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Eerste pilot lapboard wil ik zondag avond online zetten hier. Vanaf dan idd 1 inzending per week per persoon.
Klein beetje tegenstrijdigquote:Er zijn geen regels anders dan dat je bewijs hebt van je rondetijd in Arcade's Time trail mode.
-Geen andere banden toegestaan dan standaard
Gewoon de banden die het spel er standaard onder heeft zitten. Maw, geen andere banden kiezen. Dan heeft iedereen dezelfde.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef gamefreek het volgende:
Welke banden bedoel je trouwens met standaard? Gewoon de Comfort: Medium of had jij een andere?
Met proof foto ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu aan de slag en de snelste tijd voor zondag naar jou mailen?
Doen ze bij Top Gear toch ook niet? Alleen assists mogen uit of aan (omdat de 1 niet MET assists kan rijden en de ander niet ZONDER, zo houden we het eerlijk).quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef delano.888 het volgende:
Kut, dan moet ik flink aan de slag dit weekend om uberhaubt die busjes race op goud te krijgen
[..]
Klein beetje tegenstrijdig
Waarom zouden andere banden niet mogen?
Die zie je volgens mij gewoon als je exit kiest tijdens de race.... Zo'n scherm krijg je dan:quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef TDM het volgende:
Ok, nu 5 ronden gereden. Screenprint maken zal dus moeten via je telefoon?
Zit de replay te bekijken nou, kun je daar niet doorspoelen / terugspoelen? Heb geen zin om die 5 rondjes van rond 1.40 helemaal opnieuw te kijken voor 'n screenprint
Hij is alleen telkens wel opnieuw begonnen, daarom staan er ook 5 tijden. Als je 5 ronden achter elkaar rijdt dan komt alleen je snelste tijd daar te staan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die zie je volgens mij gewoon als je exit kiest tijdens de race.... Zo'n scherm krijg je dan:
[ afbeelding ]
Meer is niet nodig.Deze screen is van een andere site waar ze de swift gebruiken.
5 was maar een indicatie. Het gaat in principe om 1 snelste tijd per persoon per week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hij is alleen telkens wel opnieuw begonnen, daarom staan er ook 5 tijden. Als je 5 ronden achter elkaar rijdt dan komt alleen je snelste tijd daar te staan.
Moeten wij dus nu 5 keer opnieuw starten, enkel 5 ronden rijden (wat daar ook niet te controleren is) of mogen wij nou zoveel ronden rijden als we willen?
Goud gehaald bij die challenge? Hij staat onder World Tracks in het midden ergens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef Assassin92 het volgende:
Ik kan de top gear track nergens vinden? Ik ben level 14, en heb de eerste challenge al gedaan voor Top Gear.
Ja.quote:
Nee, aangezien je al om NIETS gediskwalificeerd wordt, is de fun snel voor bij. De AI remt véél te vroeg, maar als ze dan aan de binnenkant van de bocht tegen jou aan beuken krijg jij een diskwalificatie. Is geen fun aan, dus ook niet motiverend om te blijven proberen. Ik wil gewoon racenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja.Is makkelijk te doen hoor.
Nice! Als het goed is staat ie nu in Arcade en practise mode.quote:
Zondag inleveren, Maandag ochtend komt de lijst.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef dekkered het volgende:
wat voor tijd ga je geven aan hoe laat je het online zet? dus zet je het op zondag 00:01 online of zet je het pas om 21:00 online. Dan weten wij namelijk wanneer wij max onze tijd in kunnen leveren voor die week
Maar ik wil het spannend houdenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja kun je wel lopen patsen, maar noem een tijd dan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Maar ik wil het spannend houden![]()
Goed dan, onder de 1.36
Gast doe gewoon normaal en zet de tijd hier neer, ik geloof je namelijk eigenlijk nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Goed dan, onder de 1.36
Dan zie je dat maandag toch als Clarkson de uitslag plaatst?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Gast doe gewoon normaal en zet de tijd hier neer, ik geloof je namelijk eigenlijk niet
De Toyota Prius '09. Alles standaard houden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:32 schreef nero7 het volgende:
Welke wagen rijden we, en welke opties?
Traction control mag ik toch wel uitzetten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:19 schreef trance_fan het volgende:
[..]
De Toyota Prius '09. Alles standaard houden.
Dus gewoon kopen of winnen of uit de arcade modus pakken en een tijd neerzetten voor Zondag 00:00
Daarna foto maken met je username van je beste tijd en deze opsturen naar het email adres in de OP
TC en al die andere functies mag je uitzetten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:27 schreef nero7 het volgende:
[..]
Traction control mag ik toch wel uitzetten?
je zit er zeker op het nippertje onder, of niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan zie je dat maandag toch als Clarkson de uitslag plaatst?
Beetje spanning mag toch wel
je kan em maar beter gelovenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Gast doe gewoon normaal en zet de tijd hier neer, ik geloof je namelijk eigenlijk niet
Maar rij jij met stuur, of met DS3?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan zie je dat maandag toch als Clarkson de uitslag plaatst?
Beetje spanning mag toch wel
DS3, kan redelijk goed met een controller racen. Alleen jammer dat de DS3 toch net iets te klein is voor mij, maar als ik ga zeggen dat ik liever de 360 controller gebruik ben ik aan het vloeken in de kerkquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef nero7 het volgende:
[..]
je kan em maar beter geloven
[..]
Maar rij jij met stuur, of met DS3?
ja ik zit nu ver onder de 1:36, banden maken het verschil heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Goed dan, onder de 1.36
wellicht handig dat je mensen foto's laat maken waarbij je het interieur of exterieur van de prius ziet, anders valt er te makkelijk te sjoemelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Nog geen mailtjes ontvangen.....Zit alweer onder mijn oude laptijd.
banden. Je mag de banden niet veranderen.Dat is zo besproken in een eerdere post van J.Clarkson.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja ik zit nu ver onder de 1:36, banden maken het verschil heb ik het idee
en ik heb de bandenregel even gemist iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
banden. Je mag de banden niet veranderen.Dat is zo besproken in een eerdere post van J.Clarkson.
Dus voor IEDEREEN Als je een prius wint of koopt. De banden standaard houden. Geen andere banden eronder zetten. Zo blijft het eerlijk. maar waarschijnlijk staat het ook in de OP of niet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
en ik heb de bandenregel even gemist iddvond het al zo vreemd
Staat idd in de OP en ik heb het ook nog eens op de eerste pagina gevraagd. Als je gewoon bij Arcade een standaard Prius pakt zit je goed zolang je maar van de bandjes afblijft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:12 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Dus voor IEDEREEN Als je een prius wint of koopt. De banden standaard houden. Geen andere banden eronder zetten. Zo blijft het eerlijk. maar waarschijnlijk staat het ook in de OP of niet?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:50 schreef Icefire1971 het volgende:
Wat is GT5 een cool spel. Van de week een erg drukke en vermoeiende werkweek gehad en hiermee (het racen dus) raak ik heerlijk ontspannen. Ik zit nu op 1.36,6 en merk dat ik een stuk beter met stuurtje (DFP) overweg kan dan met de controller.
Het recordtijdenoverzicht laat niet mijn username zien, wel bij het overzicht uit de datalogger. Welke afbeelding na afloop van een ronde kun je het beste laten zien? @clarkson: als ik ingestuurd heb mag ik dan later weer insturen wanneer ik me verbeterd heb?
Arcade mode, test track, alleen assists mag je kiezen, rijd je beste tijd, foto naar mij ter bewijs, klaar.quote:Op zondag 28 november 2010 09:48 schreef jackson het volgende:
Het idee is leuk hier maar verrekte slecht uitgewerkt denk ik... Mocht het later wat beter gaan dan wil ik wel inhaken. Mensen moeten ook eens lezen zeg
Dit dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb geen GT5 maar ben wel benieuwd naar de reacties. Top idee Clarkson
Gewoon halen.quote:Op zondag 28 november 2010 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus. Al zou ik bijna hiervoor al GT5 halen
Is goed, ik moet wel een screenshot hebben ter bevestiging. Als je nu de test track in arcade start, zie je je vorige rondetijden.quote:Op zondag 28 november 2010 14:03 schreef nero7 het volgende:
Godver, nu pas opgestuurd.![]()
Telt ie nog wel, clark? Tijden zijn zaterdagochtend gezet. Misschien kan ik ergens proof vinden als je het nodig vindt.
Meet je dat vanaf stilstand,of na een flying lapquote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef nero7 het volgende:
Oh, t zit al in de foto die ik je stuurde.
Overigens de tijd van The Stig, verbeterd.
Stig:
AMG SLS > 1:21,06
Ik > 1:20,184
Met Comfort Zacht bandjes
quote:
Kloptquote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef nero7 het volgende:
Oh, t zit al in de foto die ik je stuurde.
*zwijgt* Kijk morgen maar...quote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ligt de snelste tijd dichter bij de 1:36 of dichter bij de 1:35?
Of wel natuurlijk. Heb nu nog een PS3 met 3.41quote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gewoon halen.
Krijg je in geen 100 jaar spijt van.
TC op 0 en zelf schakelen helpt heel veelquote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef Black-Hole het volgende:
Moet nog steeds de track unlockenKutchallenge met de busjes, heb de controler al bijna gesloopt omdat het steeds net niet lukt. Of ik faal gewoon
Zal het morgen eens proberen, ik moet hem gewoon kunnen halenquote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
TC op 0 en zelf schakelen helpt heel veel
flying lap... ik zie mn foutquote:Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Meet je dat vanaf stilstand,of na een flying lap
Je kan er al 4 ingehaald hebben in de 2e bochtquote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zal het morgen eens proberen, ik moet hem gewoon kunnen halen
Ja haha, geloof je dat zelf? Lijkt me echt onmogelijk..quote:Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je kan er al 4 ingehaald hebben in de 2e bocht
Makkelijk in de eerste twee bochten dat je er al 4 inhaald.quote:Op maandag 29 november 2010 09:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja haha, geloof je dat zelf? Lijkt me echt onmogelijk..
Bij de eerste tijd die er verschijnt lig ik altijd 8.5 sec achter ongeveer en sta ik 10e van de 12.
Onmogelijke race.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |