abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89176911
Het GT5 topique voor Fokkers in a reasonably prized car!

Het is dus de bedoeling om met 1 standaard auto de snelste rondetijd neer te zetten.

De auto is (tot nader conflict) De Toyota Prius '09.

De Top Gear Track is vrij te spelen door de lvl 4 challenge te doen. Hierna staat de track standaard in Arcade mode en Practise mode onder "World Circuits".

Het beste is om het via Arcade mode te doen, omdat de Prius daar beschikbaar is.

De Prius is een automaat, dus ook al heb je de instellingen op manual staan, helaas. De auto heeft alleen een D versnelling en that's it.

Bewijs van je rondetijd (foto) is een must.

-Assists mag je zelf bepalen zoals TC, ABS ed.
-Geen andere banden toegestaan dan standaard

De baan:

De auto:

Gereden rondes mogen met foto naar topgearlaptimes@live.nl gestuurd worden.

Iedere zondag wordt worden de laptijden in een lijst verwerkt en gepost. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door J.Clarkson op 26-11-2010 15:21:13 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89177067
potver, alleen hierom wil ik dit spel al hebben. Lachen man!
Eigenlijk dus een tvp en ik denk dat ik zo maar naar de winkel loop.
pi_89177133
MODS!!!! Kan iemand die genante typo even uit de TT halen?

reasnonbly = reasonably :P
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89178018
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef J.Clarkson het volgende:
MODS!!!! Kan iemand die genante typo even uit de TT halen?

reasnonbly = reasonably :P
AL TR gedaan? Dat gaat sneller, of in FB posten.
Overigens hoe ga je checken dat mensen uit stilstaande start rijden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_89178047
Done
pi_89178178
Ik doe mee uiteraard <3
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89178199
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zie je snel genoeg aan de tijden...
pi_89178256
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef wc-eend het volgende:
Done
Danke schön kartoffelsalad. :)

Alleen kijken of die standing start haalbaar is, ik weet nog niet of we dit op deze manier moeten doen...... OF de Prius eruit omdat iedereen er toch even hard mee optrekt, OF de standing start eruit..... *Twijfel*
pi_89178264
Sinds wanneer is een Prius een "reasonably priced car" ?
pi_89178273
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kan je aan de laptijden zien.
pi_89178296
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Nico_Galijk het volgende:
Geen van de top gear auto's zit erin.
pi_89178298
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:09 schreef Nico_Galijk het volgende:
Het is traag en lelijk, net als de auto's in TG.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:10:22 #13
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_89178307
Vanavond eens een paar rondjes proberen :)
pi_89178331
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef Black-Hole het volgende:
Vanavond eens een paar rondjes proberen :)
:) Staande start staat nog ter discussie hoor, graag input hierover. :)
pi_89178344
Hoe ver vanaf het begin van de game moet ik afwerken om mee te kunnen doen? :P
pi_89178383
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe ver vanaf het begin van de game moet ik afwerken om mee te kunnen doen? :P
Zie de OP.
pi_89178400
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

:) Staande start staat nog ter discussie hoor, graag input hierover. :)
Ik denk dat er te makkelijk mee te knoeien is, volle snelheid merk je wel in de tijden maar je kunt al een beetje voorsprong krijgen al je al rolt. Misschien gewoon volle snelheid beginnen, krijg je ook geen discussie of iemand nu wel of niet aan het knoeien is.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_89178484
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Zie de OP.
ok, dus het circuit is ook vanaf het begin beschikbaar?

Hij ligt hier gesealed naast me, vandaar ;)
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:15:35 #19
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89178508
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik denk dat er te makkelijk mee te knoeien is, volle snelheid merk je wel in de tijden maar je kunt al een beetje voorsprong krijgen al je al rolt. Misschien gewoon volle snelheid beginnen, krijg je ook geen discussie of iemand nu wel of niet aan het knoeien is.
Dat dus... Totaal niet te controleren verder :{
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89178553
Ok true, ik haal staande start uit de OP. Dan blijft het wel bij de Prius. Is dat ok?
pi_89178583
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ok true, ik haal staande start uit de OP. Dan blijft het wel bij de Prius. Is dat ok?
Zolang het 4 wielen en 1 (of meerdere in dit geval) motor heeft vind ik alles best ^O^
Fok!Wormskampioen '09
pi_89178612
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Lijkt me ook beter.
Prius is top, lekker saai, dat is goed :P
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:20:21 #23
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_89178748
Prius vind ik prima, die stilstaande start gaat inderdaad lastig worden helemaal omdat je dan ook steeds overnieuw moet beginnen om een tijd neer te zetten.
pi_89178772
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef Black-Hole het volgende:
Prius vind ik prima, die stilstaande start gaat inderdaad lastig worden helemaal omdat je dan ook steeds overnieuw moet beginnen om een tijd neer te zetten.
Daar zat ik dus ook mee...... Maargoed, OP gewijzigd, komt u maar met de screens!!

Zou leuk zijn om ergens een online lap board te kunnen maken oid.... :)
pi_89179214
Eigenlijk zouden we gewoon een week moeten uittrekken om dit te doen en dan allemaal onze ronde tijden naar Clarkson mailen zodat we niet kunnen zien wat de andere hebben zodat het geen hotlappen wordt op het laatst.
pi_89179252
ik doe mee, vanavond ofzo :)
pi_89179271
Moet je nou dus die busjes race winnen om de track te krijgen?
pi_89179280
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef delano.888 het volgende:
ja
pi_89179312
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon een week moeten uittrekken om dit te doen en dan allemaal onze ronde tijden naar Clarkson mailen zodat we niet kunnen zien wat de andere hebben zodat het geen hotlappen wordt op het laatst.
Hmmz ja kan, ik maak wel een nieuw email account aan bij mijn provider. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef delano.888 het volgende:
Ja. Op goud ook nog eens dacht ik.
pi_89179528
Inzendingen incl. screenshot mogen naar topgearlaptimes@live.nl
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:38:24 #31
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_89179618
hoe lang doen we deze track? weekje?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_89179669
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef gniffie het volgende:
hoe lang doen we deze track? weekje?
Eerste pilot lapboard wil ik zondag avond online zetten hier. Vanaf dan idd 1 inzending per week per persoon. :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:04:28 #33
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_89180860
Ik maak wel een leuke banner met photoshop, net zoals de twee in het GT5 topic.
pi_89180870
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:39 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Eerste pilot lapboard wil ik zondag avond online zetten hier. Vanaf dan idd 1 inzending per week per persoon. :)
Dus we kunnen nu aan de slag en de snelste tijd voor zondag naar jou mailen?
Fok!Wormskampioen '09
pi_89180916
Kut, dan moet ik flink aan de slag dit weekend om uberhaubt die busjes race op goud te krijgen :P

quote:
Er zijn geen regels anders dan dat je bewijs hebt van je rondetijd in Arcade's Time trail mode.

-Geen andere banden toegestaan dan standaard
Klein beetje tegenstrijdig :P

Waarom zouden andere banden niet mogen?
pi_89181011
Welke banden bedoel je trouwens met standaard? Gewoon de Comfort: Medium of had jij een andere?
Fok!Wormskampioen '09
pi_89181435
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef gamefreek het volgende:
Welke banden bedoel je trouwens met standaard? Gewoon de Comfort: Medium of had jij een andere?
Gewoon de banden die het spel er standaard onder heeft zitten. Maw, geen andere banden kiezen. Dan heeft iedereen dezelfde. :)
pi_89181451
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Dus we kunnen nu aan de slag en de snelste tijd voor zondag naar jou mailen?
Met proof foto ja. :)
pi_89181480
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef delano.888 het volgende:
Kut, dan moet ik flink aan de slag dit weekend om uberhaubt die busjes race op goud te krijgen :P

[..]

Klein beetje tegenstrijdig :P

Waarom zouden andere banden niet mogen?
Doen ze bij Top Gear toch ook niet? Alleen assists mogen uit of aan (omdat de 1 niet MET assists kan rijden en de ander niet ZONDER, zo houden we het eerlijk).
pi_89181730
Hmm, ik ga nu m'n eerste rondjes proberen. Ga er niet vanuit dat ik er veel van bak. Moet nog beetje wennen aan het circuit ;)
pi_89182100
Heb ook al eens wat rondjes gereden, gaat wel redelijk denk ik. Maar je kunt echt veel tijd winnen en verliezen in Hammerhead zeg, die bocht is essentieel voor een fatsoenlijke tijd.

Wel tof dat je ook ziet hoever de accu van je Prius geladen is en wanneer hij bijlaadt ^O^
Fok!Wormskampioen '09
pi_89182577
Ok, nu 5 ronden gereden. Screenprint maken zal dus moeten via je telefoon?
Zit de replay te bekijken nou, kun je daar niet doorspoelen / terugspoelen? Heb geen zin om die 5 rondjes van rond 1.40 helemaal opnieuw te kijken voor 'n screenprint ;)
pi_89182784
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef TDM het volgende:
Ok, nu 5 ronden gereden. Screenprint maken zal dus moeten via je telefoon?
Zit de replay te bekijken nou, kun je daar niet doorspoelen / terugspoelen? Heb geen zin om die 5 rondjes van rond 1.40 helemaal opnieuw te kijken voor 'n screenprint ;)
Die zie je volgens mij gewoon als je exit kiest tijdens de race.... Zo'n scherm krijg je dan:

Meer is niet nodig. :) Deze screen is van een andere site waar ze de swift gebruiken. :)
pi_89182878
Hehe tof!

Van het weekend maar eens flink in GT5 duiken en die track unlocken.
pi_89182925
Morgen eens een tijd neerzetten :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:50:40 #46
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_89183085
Moet je ook niet bij je post zetten of je met stuur of ds3 gespeeld hebt?
pi_89183140
Ah super!
Gelukkig gebruiken zij een swift, want schrok al van de tijden, haha!
pi_89183183
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Die zie je volgens mij gewoon als je exit kiest tijdens de race.... Zo'n scherm krijg je dan:

[ afbeelding ]

Meer is niet nodig. :) Deze screen is van een andere site waar ze de swift gebruiken. :)
Hij is alleen telkens wel opnieuw begonnen, daarom staan er ook 5 tijden. Als je 5 ronden achter elkaar rijdt dan komt alleen je snelste tijd daar te staan.

Moeten wij dus nu 5 keer opnieuw starten, enkel 5 ronden rijden (wat daar ook niet te controleren is) of mogen wij nou zoveel ronden rijden als we willen?
Fok!Wormskampioen '09
pi_89183423
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:52 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Hij is alleen telkens wel opnieuw begonnen, daarom staan er ook 5 tijden. Als je 5 ronden achter elkaar rijdt dan komt alleen je snelste tijd daar te staan.

Moeten wij dus nu 5 keer opnieuw starten, enkel 5 ronden rijden (wat daar ook niet te controleren is) of mogen wij nou zoveel ronden rijden als we willen?
5 was maar een indicatie. Het gaat in principe om 1 snelste tijd per persoon per week. :)

Stuur of controller hoeft niet gemeld te worden.
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:15:37 #50
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_89184311
Ik heb geen GT5 maar ben wel benieuwd naar de reacties. Top idee Clarkson ^O^
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89187407
Ik kan de top gear track nergens vinden? Ik ben level 14, en heb de eerste challenge al gedaan voor Top Gear.
Assassin stabs you in your back.
pi_89187449
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef Assassin92 het volgende:
Ik kan de top gear track nergens vinden? Ik ben level 14, en heb de eerste challenge al gedaan voor Top Gear.
Goud gehaald bij die challenge? Hij staat onder World Tracks in het midden ergens.
pi_89187682
Nee geen Goud, moet dat? :')
pi_89188182
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Assassin92 het volgende:
Nee geen Goud, moet dat? :')
Ja. :D Is makkelijk te doen hoor.
pi_89188283
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:42 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ja. :D Is makkelijk te doen hoor.
Nee, aangezien je al om NIETS gediskwalificeerd wordt, is de fun snel voor bij. De AI remt véél te vroeg, maar als ze dan aan de binnenkant van de bocht tegen jou aan beuken krijg jij een diskwalificatie. Is geen fun aan, dus ook niet motiverend om te blijven proberen. Ik wil gewoon racen :(
pi_89188444
Hehe, gelukt, wat een drama.
pi_89190846
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:50 schreef Assassin92 het volgende:
Hehe, gelukt, wat een drama.
Nice! Als het goed is staat ie nu in Arcade en practise mode. :)

Ik ga nu een paar rondjes doen. :) Uiteraard zal ik elke keer mijn foto hier plaatsen, beetje oneerlijk als ik niks hoef te bewijzen. :)

[ Bericht 23% gewijzigd door J.Clarkson op 26-11-2010 20:16:18 ]
pi_89198137
wat voor tijd ga je geven aan hoe laat je het online zet? dus zet je het op zondag 00:01 online of zet je het pas om 21:00 online. Dan weten wij namelijk wanneer wij max onze tijd in kunnen leveren voor die week
Every war is different, every war is the same.
pi_89199623
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef dekkered het volgende:
wat voor tijd ga je geven aan hoe laat je het online zet? dus zet je het op zondag 00:01 online of zet je het pas om 21:00 online. Dan weten wij namelijk wanneer wij max onze tijd in kunnen leveren voor die week
Zondag inleveren, Maandag ochtend komt de lijst. :) Alles wat ik op maandag heb gekregen reken ik niet mee.

Net 1.38.445 gereden en ik kan nog een stuk sneller. :)
pi_89201391
1.40.836. Stug door oefenen!
pi_89203181
Ik zou nog even doorrijden jongens, ik ben al flink onder jullie tijden gedoken :7
Fok!Wormskampioen '09
pi_89207184
1.38.406
pi_89207803
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Reintji het volgende:
1.38.406
Nog verder 8-)
Fok!Wormskampioen '09
pi_89207993
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Nog verder 8-)
ja kun je wel lopen patsen, maar noem een tijd dan :')
pi_89208245
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ja kun je wel lopen patsen, maar noem een tijd dan :')
Maar ik wil het spannend houden :'(

Goed dan, onder de 1.36 :Y
Fok!Wormskampioen '09
pi_89208460
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef gamefreek het volgende:

[..]

:P
pi_89208620
quote:

[..]

Gast doe gewoon normaal en zet de tijd hier neer, ik geloof je namelijk eigenlijk niet
pi_89208894
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef dekkered het volgende:

[..]

Gast doe gewoon normaal en zet de tijd hier neer, ik geloof je namelijk eigenlijk niet
Dan zie je dat maandag toch als Clarkson de uitslag plaatst?

Beetje spanning mag toch wel :')
Fok!Wormskampioen '09
pi_89215717
Welke wagen rijden we, en welke opties?
pi_89215741
Oh, als je op een blaadje je Fok usernaam schrijft en bij het scherm legt, dat geeft nog bewijs dat je het zelf was, en niet een goeie tijd van google afbeeldingen hebt geplukt.
Ook een foto van de replay, waar recordtijd en banden staan.
pi_89216051
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:32 schreef nero7 het volgende:
Welke wagen rijden we, en welke opties?
De Toyota Prius '09. Alles standaard houden.
Dus gewoon kopen of winnen of uit de arcade modus pakken en een tijd neerzetten voor Zondag 00:00
Daarna foto maken met je username van je beste tijd en deze opsturen naar het email adres in de OP
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_89216059
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 05:19 schreef trance_fan het volgende:

[..]

De Toyota Prius '09. Alles standaard houden.
Dus gewoon kopen of winnen of uit de arcade modus pakken en een tijd neerzetten voor Zondag 00:00
Daarna foto maken met je username van je beste tijd en deze opsturen naar het email adres in de OP
Traction control mag ik toch wel uitzetten?
pi_89216094
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 05:27 schreef nero7 het volgende:

[..]

Traction control mag ik toch wel uitzetten?
TC en al die andere functies mag je uitzetten.
pi_89216096
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef gamefreek het volgende:

[..]

je zit er zeker op het nippertje onder, of niet? :P
pi_89216099
Is het ook geen goed idee om dit met nog 9 andere auto's te doen, de tijden bij elkaar optellen en zien wie er het beste uitkomt?
pi_89216119
kan niet wachten tot ik zie dat ik gewonnen heb.
pi_89222858
Nog geen mailtjes ontvangen..... :P Zit alweer onder mijn oude laptijd.
pi_89225668
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef dekkered het volgende:

[..]

je kan em maar beter geloven ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Maar rij jij met stuur, of met DS3?
pi_89225832
http://www.fastestlaps.com/track1.html

Nu is de vraag nog, welke banden zijn hierbij nodig? :P
pi_89226118
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef nero7 het volgende:

[..]

je kan em maar beter geloven ;)

[..]

Maar rij jij met stuur, of met DS3?
DS3, kan redelijk goed met een controller racen. Alleen jammer dat de DS3 toch net iets te klein is voor mij, maar als ik ga zeggen dat ik liever de 360 controller gebruik ben ik aan het vloeken in de kerk :'(
Fok!Wormskampioen '09
pi_89226388
quote:

[..]

ja ik zit nu ver onder de 1:36, banden maken het verschil heb ik het idee ^O^
pi_89226399
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Nog geen mailtjes ontvangen..... :P Zit alweer onder mijn oude laptijd.
wellicht handig dat je mensen foto's laat maken waarbij je het interieur of exterieur van de prius ziet, anders valt er te makkelijk te sjoemelen :P
pi_89226720
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:46 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

ja ik zit nu ver onder de 1:36, banden maken het verschil heb ik het idee ^O^
banden. Je mag de banden niet veranderen.Dat is zo besproken in een eerdere post van J.Clarkson.
pi_89226743
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:01 schreef trance_fan het volgende:

[..]

banden. Je mag de banden niet veranderen.Dat is zo besproken in een eerdere post van J.Clarkson.
en ik heb de bandenregel even gemist idd :') vond het al zo vreemd :D
pi_89226946
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

en ik heb de bandenregel even gemist idd :') vond het al zo vreemd :D
Dus voor IEDEREEN Als je een prius wint of koopt. De banden standaard houden. Geen andere banden eronder zetten. Zo blijft het eerlijk. maar waarschijnlijk staat het ook in de OP of niet?
pi_89227475
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:12 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Dus voor IEDEREEN Als je een prius wint of koopt. De banden standaard houden. Geen andere banden eronder zetten. Zo blijft het eerlijk. maar waarschijnlijk staat het ook in de OP of niet?
Staat idd in de OP en ik heb het ook nog eens op de eerste pagina gevraagd. Als je gewoon bij Arcade een standaard Prius pakt zit je goed zolang je maar van de bandjes afblijft.
Fok!Wormskampioen '09
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:50:14 #87
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_89227977
Wat is GT5 een cool spel. Van de week een erg drukke en vermoeiende werkweek gehad en hiermee (het racen dus) raak ik heerlijk ontspannen. Ik zit nu op 1.36,6 en merk dat ik een stuk beter met stuurtje (DFP) overweg kan dan met de controller.

Het recordtijdenoverzicht laat niet mijn username zien, wel bij het overzicht uit de datalogger. Welke afbeelding na afloop van een ronde kun je het beste laten zien? @clarkson: als ik ingestuurd heb mag ik dan later weer insturen wanneer ik me verbeterd heb?
Life in the so-called space age.
pi_89229316
Denk dat ik nu wel voor mij het uiterste uit de auto heb gekregen, op een gegeven moment kelderden mijn tempo in terwijl ik gewoon hetzelfde reed...was de accu leeg en reed de auto alleen nog maar op de benzinemotor, scheelt toch een seconde of 3 per ronde. :o

Straks maar eens even een kiekje schieten en dan opsturen :Y
Fok!Wormskampioen '09
pi_89229897
Zo tijd ingeleverd,kon nog wel wat verbeter punten vinden. Maar voelde dat mijn motivatie daalde.
Dus laat het erbij. Ben benieuwd.
pi_89230161
Heb het ook maar opgestuurd, vanavond en morgen toch geen tijd meer om het te verbeteren. Nu hoop ik alleen dat de rest trager is dan mij :'(
Fok!Wormskampioen '09
pi_89235164
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:50 schreef Icefire1971 het volgende:
Wat is GT5 een cool spel. Van de week een erg drukke en vermoeiende werkweek gehad en hiermee (het racen dus) raak ik heerlijk ontspannen. Ik zit nu op 1.36,6 en merk dat ik een stuk beter met stuurtje (DFP) overweg kan dan met de controller.

Het recordtijdenoverzicht laat niet mijn username zien, wel bij het overzicht uit de datalogger. Welke afbeelding na afloop van een ronde kun je het beste laten zien? @clarkson: als ik ingestuurd heb mag ik dan later weer insturen wanneer ik me verbeterd heb?
Ja hoor. :)
pi_89236203
Mijn snelste rondetijd ook maar even ingestuurd :)
  zondag 28 november 2010 @ 09:48:02 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89249233
Het idee is leuk hier maar verrekte slecht uitgewerkt denk ik... Mocht het later wat beter gaan dan wil ik wel inhaken. Mensen moeten ook eens lezen zeg :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89249297
Slecht uitgewerkt in welk opzicht?
pi_89249662
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:48 schreef jackson het volgende:
Het idee is leuk hier maar verrekte slecht uitgewerkt denk ik... Mocht het later wat beter gaan dan wil ik wel inhaken. Mensen moeten ook eens lezen zeg :')
Arcade mode, test track, alleen assists mag je kiezen, rijd je beste tijd, foto naar mij ter bewijs, klaar.

Wat is er slecht uitgewerkt dan?
  zondag 28 november 2010 @ 10:51:31 #96
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_89249973
Kan je eigenlijk geld verdienen met online races ? is mij namelijk nog niet gelukt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_89250120
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb geen GT5 maar ben wel benieuwd naar de reacties. Top idee Clarkson ^O^
Dit dus :). Al zou ik bijna hiervoor al GT5 halen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 28 november 2010 @ 13:46:29 #98
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_89254722
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dit dus :). Al zou ik bijna hiervoor al GT5 halen :D
Gewoon halen.
Krijg je in geen 100 jaar spijt van. :)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_89255349
Godver, nu pas opgestuurd.
:'(

Telt ie nog wel, clark? Tijden zijn zaterdagochtend gezet. Misschien kan ik ergens proof vinden als je het nodig vindt.
pi_89256289
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:03 schreef nero7 het volgende:
Godver, nu pas opgestuurd.
:'(

Telt ie nog wel, clark? Tijden zijn zaterdagochtend gezet. Misschien kan ik ergens proof vinden als je het nodig vindt.
Is goed, ik moet wel een screenshot hebben ter bevestiging. Als je nu de test track in arcade start, zie je je vorige rondetijden. ;)
pi_89256423
Oh, t zit al in de foto die ik je stuurde.

Overigens de tijd van The Stig, verbeterd.

Stig:
AMG SLS > 1:21,06
Ik > 1:20,184

Met Comfort Zacht bandjes :')
  zondag 28 november 2010 @ 14:50:46 #102
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_89256837
Ook net ingezonden. Kom vandaag niet meer aan serieus rijden toe. Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen.
Life in the so-called space age.
pi_89257438
Clark, pleur et gewoon vanavond online!
pi_89258920
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef nero7 het volgende:

Overigens de tijd van The Stig, verbeterd.

Stig:
AMG SLS > 1:21,06
Ik > 1:20,184

Met Comfort Zacht bandjes :')
Meet je dat vanaf stilstand,of na een flying lap ;)
pi_89264290
Ik hoop vanavond ook nog een snelle tijd neer te zetten, heb ivm de kids e.d slechts 15 minuten op de Test Track kunnen rijden en das niet genoeg om de auto en baan te leren kennen..... ;(
pi_89264355
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef nero7 het volgende:
Clark, pleur et gewoon vanavond online!

Nein, nein, nein!!

Morgen verdammte arschloch!
pi_89264378
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef nero7 het volgende:

Klopt :)
  zondag 28 november 2010 @ 19:27:19 #108
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_89266622
Ligt de snelste tijd dichter bij de 1:36 of dichter bij de 1:35? :@
pi_89266728
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ligt de snelste tijd dichter bij de 1:36 of dichter bij de 1:35? :@
*zwijgt* Kijk morgen maar...
pi_89275880
quote:
Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Gewoon halen.
Krijg je in geen 100 jaar spijt van. :)
Of wel natuurlijk. Heb nu nog een PS3 met 3.41 :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_89276083
Ik stuur het nu ook op, ik had niet veel tijd en heb maar 5 ronden gereden..
  zondag 28 november 2010 @ 22:08:51 #112
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_89276224
Moet nog steeds de track unlocken :'( Kutchallenge met de busjes, heb de controler al bijna gesloopt omdat het steeds net niet lukt. Of ik faal gewoon :P
pi_89277262
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef Black-Hole het volgende:
Moet nog steeds de track unlocken :'( Kutchallenge met de busjes, heb de controler al bijna gesloopt omdat het steeds net niet lukt. Of ik faal gewoon :P
TC op 0 en zelf schakelen helpt heel veel
  zondag 28 november 2010 @ 23:45:27 #114
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_89281655
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef dekkered het volgende:

[..]

TC op 0 en zelf schakelen helpt heel veel
Zal het morgen eens proberen, ik moet hem gewoon kunnen halen :)
pi_89284248
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Meet je dat vanaf stilstand,of na een flying lap ;)
flying lap... ik zie mn fout :P. Maar dan nog weet ik niet, welke banden overeenkomen met de banden die onder de wagens zaten....

Ik weet niet hoeveel ik er aan heb besteed. Genoeg om te weten dat ik het zat was en het wel prima vond.
pi_89284256
Ik zou een rondje Nurburgring wel waarderen.
En wel online tegen elkaar scheuren, ook al is het maar 1 a 2 rondes. Voor de fun!
pi_89287402
Zo. Effe koffie pakken en dan een lijstje maken.
pi_89287419
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Zal het morgen eens proberen, ik moet hem gewoon kunnen halen :)
Je kan er al 4 ingehaald hebben in de 2e bocht :)
pi_89287441
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Je kan er al 4 ingehaald hebben in de 2e bocht :)
Ja haha, geloof je dat zelf? Lijkt me echt onmogelijk..
Bij de eerste tijd die er verschijnt lig ik altijd 8.5 sec achter ongeveer en sta ik 10e van de 12.

Onmogelijke race.
pi_89287457
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:25 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja haha, geloof je dat zelf? Lijkt me echt onmogelijk..
Bij de eerste tijd die er verschijnt lig ik altijd 8.5 sec achter ongeveer en sta ik 10e van de 12.

Onmogelijke race.
Makkelijk in de eerste twee bochten dat je er al 4 inhaald.

Waar blijft die lijst Clarkson :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')