Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik mijn replay op joetoeb kan zetten, kunnen jullie misschien iets van leren
Gaat nog even duren, bewaart dat kreng de complete sessiequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.Ik voel me gewoon benauwd als ik op die track rij en ben dan TE voorzichtig. Die eerste bocht heb ik al door, in het midden houden, keihard in de ankers, stuur om, stukkie over dat grote rood/witte vlak en vlammen. Die kleine S bocht kan volgas.
Schakel je zelf?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gaat nog even duren, bewaart dat kreng de complete sessieEven uitzoeken welke ronde mijn snelle ronde was. (en je kunt niet eens vooruitspoelen)
Jep, volgens mij had ik enkel ABS op 1 staan, de rest uit.quote:
Hmmm... Same here.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, volgens mij had ik enkel ABS op 1 staan, de rest uit.
Ik stem voor Nordschleife, aangezien ik de Top Geartrack nog steeds niet unlockt heb. Lukt tot nu toe nog niet met die busjes.quote:Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef nero7 het volgende:
1.34.768? Noooo waaaai
Zullen we dit bewaren voor wanneer de klassementen worden geimplementeerd?
Ja, nieuwe autoMisschien is de Nordschleife ook wat als track, of sticken we bij de Top Gear Track?
Tesla Roadstar stel ik voor
[ afbeelding ]
Kun je deze gebruiken om te oefenenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmm... Same here.
Van de week effe een race met allemaal Swifts doen jongens? Op de TG track uiteraard.
Bij de gewone camerastand zag je alleen de rechte stukken, bij de bochten zag je de auto gewoon nietquote:
Ik zie nu al 2 cruciale fouten in mijn lijn..... *Schaam*quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij de gewone camerastand zag je alleen de rechte stukken, bij de bochten zag je de auto gewoon niet
Probeer dan nog eens een ronde te rijden en post je tijd, ben wel benieuwd of het filmpje geholpen heeftquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zie nu al 2 cruciale fouten in mijn lijn..... *Schaam*
Zal kijken of het vanavond lukt. Bij de Hammerhead zie ik nu pas dat je aan het einde tot de rand van de track mag uitwijken. Dat wist ik niet en ik blijf dus aan de binnenzijde waardoor ik minder hard de bocht uit kan....quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Probeer dan nog eens een ronde te rijden en post je tijd, ben wel benieuwd of het filmpje geholpen heeft
Hammerhead en de bocht daarvoor zijn cruciale bochten ja, als je die verkeerd neemt kun je die ronde al afschrijven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zal kijken of het vanavond lukt. Bij de Hammerhead zie ik nu pas dat je aan het einde tot de rand van de track mag uitwijken. Dat wist ik niet en ik blijf dus aan de binnenzijde waardoor ik minder hard de bocht uit kan....Dat kost me denk ik al zo'n 1, seconde!
Nou schiet op, de lijst staat er al.... Ik kan m nog aanpassen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kan ik nog tijden doorsturen met die swift?
en die hammerhead deed ik steeds fout, heb ik altijd het gevoel van gehadquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hammerhead en de bocht daarvoor zijn cruciale bochten ja, als je die verkeerd neemt kun je die ronde al afschrijven.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef nero7 het volgende:
[..]
en die hammerhead deed ik steeds fout, heb ik altijd het gevoel van gehad
ik kan later op de avond pas dus leef je uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nou schiet op, de lijst staat er al.... Ik kan m nog aanpassen.
Hebben net de Swift afgesloten en wachten met smart op Clarkson tot hij een nieuwe heeft gekozen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm wat is nu de laatste tijdrit die jullie doen?!
Oké! Nja moet eerst die topgear track unlocken! Al 2x 2de gewordenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hebben net de Swift afgesloten en wachten met smart op Clarkson tot hij een nieuwe heeft gekozen.
Struub-NL, al weet ik niet 123 of ik hoofdletters ofzoiets verschil makenquote:
B-Specquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Kreator het volgende:
Wat voor auto hebben jullie gekozen bij de 4e race op expert? Dat is Classic Supercars. Dus van voor 1979.
Ik zie daar bv een Toyota 7 rijden, maar die kan ik niet kopen....en met die kneuzenferrari win je nooit... En ik heb echt niet genoeg geld..
Gelukkig is het me meteen duidelijk. Nee ik ga die game spelen zonder b-spec, want dat is voor infantiele josti's.quote:
Auto lenen dan maar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig is het me meteen duidelijk. Nee ik ga die game spelen zonder b-spec, want dat is voor infantiele josti's.
Eigenwijze kut. Daar win je ook auto's die je niet zomaar kan krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig is het me meteen duidelijk. Nee ik ga die game spelen zonder b-spec, want dat is voor infantiele josti's.
Het idee dat er iemand wordt aangewezen die wel altijd tijd heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Schop, iemand nog een idee voor een vervolgrace?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |