Ja ik heb ze al binnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:12 schreef nelisb het volgende:
Iemand zijn PDF kaarten al binnen?
Ik alleen een bevestiging.
PDF ontvang je binnen 24 uur.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:22 schreef Malens het volgende:
Bij mij:
2x afgeschreven
1x orderbevestiging
0x PDF tot dusver
1 2 3 | Uw reservering verloop op november 26, 2010 13:41 Bestel nummer: 5080284 U kunt uw kaartjes ophalen bij |
Dat dus!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
PDF ontvang je binnen 24 uur.
Je kan je kaarten downloaden vanuit je account op ticketservice.
Daar staat inderdaad bij 1 kaartje het ticket, en bij de ander reservering... Moet ik me nu zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
PDF ontvang je binnen 24 uur.
Je kan je kaarten downloaden vanuit je account op ticketservice.
Niet alleen van twitterquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef julian6 het volgende:
Berichten van twitter dat het uitverkocht is serieus nemen
3FM luisteren en mr. Lowlands het zelf horen vertellen, dat neem ik wel serieus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef julian6 het volgende:
Berichten van twitter dat het uitverkocht is serieus nemen
DITquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef julian6 het volgende:
Dan ben ik echt net op tijd geweest als het echt zo is..
quote:'Lowlands uitverkocht'
26 november 2010 om 13:19, getagged met kaartentickets
Volgens diverse berichten op Twitter zou Lowlands 2011 al uitverkocht zijn. Er zijn nog wel CJP-kaarten beschikbaar.
De kaartverkoop begon vanmorgen om 11:00. Dat betekent dat Lowlands in ruim twee uur uitverkocht is; nog sneller dan vorig jaar, toen het tien dagen duurde.
(later meer)
http://www.lowlove.nl/nieuws/lowlands-uitverkocht
Het is de veiligste investering eh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:35 schreef Gesloten het volgende:
Het is nog NIET uitverkocht. Ik heb net maar voor de zekerheid een kaartje gekocht voor een vriend die ik niet kan bereiken.
quote:Het duurt nog bijna een jaar voor het Lowlandsfestival weer van start gaat, maar de kaarten voor het popfestival zijn nu al in recordtijd uitverkocht.
De toegangskaarten gingen vrijdagochtend om 11 uur in de verkoop. Twee uur later waren alle kaarten verkocht. Er zijn nu alleen nog zevenduizend speciale CJP-kaarten verkrijgbaar.
Bij Lowlands zelf zijn ze ook verbaasd:
Btw-tarief
De voorverkoop voor het festival werd vervroegd, omdat het btw-tarief op concerten en festivals per 1 januari verhoogd wordt van 6 naar 19 procent. Dat scheelt ongeveer twintig euro per kaartje.
A Campingflight to Lowlands Paradise, zoals het festival voluit heet, vindt plaats van 19 tot en met 21 augustus in Biddinghuizen. Over de programmering van het festival is nog niets bekend.
Dit schreven we eerder:
Kaartjes te koop!
reageerstuur doorprint
Overig nieuws
En dat was om 13:24, ik betwijfel of het allemaal zo snel gaat als men denkt hoor, dat de site praktisch onbereikbaar is betekend nog niet dat het uitverkocht is.quote:U heeft 1 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ¤ 167.75
ik kreeg gewoon dit:quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:38 schreef Malens het volgende:
Trouwens, kreeg een vaag mailtje, hebben er meer dit gehad:
Afzender = www@reply.ticketmaster.co.uk
(TM Application User)
Tekst:
++Thank you [name] for booking your tickets with us.++
Da's alles..
Ziet er nogal spammerig uit dat bericht.....
reserve ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
heeft iemand nog een extra kaartje?
Hoe kantje boord was dit, 13:29quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef oinkoink12 het volgende:
623430728
0030033031084944 26-11-10 13:29
2 tickets for LL190811 LOWLANDS
NETGIRO PAYMENTS AB inzake TICKE
Zou ik dan mazzel hebben ?
Ja, die kreeg ik bij kaartje 1 ook, maar bij 2 dus bovenstaande. Heb recentelijk aardig wat tickets gekocht maar die was nieuw voor me...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon dit:
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Ticketmaster.nl en voor het kiezen van TicketFast als de bezorgwijze. Dit bericht bevestigt uw geslaagde transactie op www.ticketmaster.nl. Bewaar dit bericht voor uw administratie.
Moet je dan niet eerst wachten tot die pas opgestuurd is?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef oinkoink12 het volgende:
Voor alle mensen die nu kaartje willen hebben, schaf gewoon zo'n pas aan, dan ben je 5 euro duurder uit, maar er zijn nog zo'n 4900 CJP kaartjes over op t moment.
En de volgende wordt dan: Uw tickets voor LOWLANDS FESTIVAL 2011 zijn bijgevoegdquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kreeg gewoon dit:
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Ticketmaster.nl en voor het kiezen van TicketFast als de bezorgwijze. Dit bericht bevestigt uw geslaagde transactie op www.ticketmaster.nl. Bewaar dit bericht voor uw administratie.
Voglens mij krijg je je lidnummer meteen, was vorig jaar in ieder geval zo geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst wachten tot die pas opgestuurd is?
Idd!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:42 schreef SpauldingPF het volgende:
Wordt het niet alweer tijd voor een lowlands subforum ?
Yeps!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef Awakie het volgende:
[..]
En de volgende wordt dan: Uw tickets voor LOWLANDS FESTIVAL 2011 zijn bijgevoegd
Binnen dus!![]()
quote:Bedankt voor uw aankoop bij Ticketservice.nl
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
al die kutscholieren zitten nog in de klas natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Lowlands binnen 2 uur uitverkocht
7.000 kaarten ongeveer
ginger?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps!
Wel hele grote kans dat ik er om medische redenen niet bij kan zijn... maar dan doe ik 1 kaartje weer in de verkoop. De andere is voor mijn collega, die gaat elk jaar en zit nu op een tropisch eiland en heeft geen idee dat de kaarten al in de verkoop zijn, dus verrassing!
Nooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Kunnen 'normale' kaarten niet telefonisch worden bestelt?
Had t idd al gepostquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef Gesloten het volgende:
Op nos.nl wordt het bevestigd door Lowlandspersoneel!
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/22591
Vriendinnetje van mij werkt bij Mojo, ze zei dat ze al dit gedoe wel even ging doorgeven, dat de servers volgend jaar beter moeten etcquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:50 schreef de_Paans het volgende:
*denkt nu al na over mogelijkheden voor het kaartje van 2012*
Die zullen wel binnen 5 minuten uitverkocht zijn, als ticketservice/livenation en lowlands hun site op orde krijgen.
Ach, dat is iedere keer het geval bij een populair iets... AC/DC vorig jaar was ook een drama!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij werkt bij Mojo, ze zei dat ze al dit gedoe wel even ging doorgeven, dat de servers volgend jaar beter moeten etc
alsof LL dat nodig heeft....quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef GotC het volgende:
Is wel perfecte publiciteit voor/van Lowlands geweest, die btw verhogingGoed op ingespeeld
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij werkt bij Mojo, ze zei dat ze al dit gedoe wel even ging doorgeven, dat de servers volgend jaar beter moeten etc
Ja want vorig jaar duurde het natuurlijk VEEL te lang voordat ze uitverkochten. Welgeteld 10 dagen. Dat is natuurlijk ongehoord lang in deze tijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef GotC het volgende:
Is wel perfecte publiciteit voor/van Lowlands geweest, die btw verhogingGoed op ingespeeld
Ik ook niet, komt wel goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef julian6 het volgende:
Kan mezelf niet in die lijst van LL gangers krijgen hoor.. heb mezelf er wel ingezet op wiki.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef oinkoink12 het volgende:
vanavond nog even op de cjp van mijn vriendin een kaartje regelen voor een uitslaper
Succes vrind.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef oinkoink12 het volgende:
vanavond nog even op de cjp van mijn vriendin een kaartje regelen voor een uitslaper
Behalve dat het wat langer zweten is voor de klanten, maakt het eigenlijk geen reet uit, kans is even groot of je nou kaartje krijgt of niet.. En volgens mij weten ze dat ook, dus waarom zouden ze geld in betere systemen willen investeren..quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan zijn die allang weg. Zeker omdat alle scholieren nog thuis moeten komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik kon mezelf er niet eens bijzetten, tis iig mijn derde keerquote:
Van mij hoeft het niet hoor, ik had m'n kaartje welgeteld om 11:02. Maargoed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Behalve dat het wat langer zweten is voor de klanten, maakt het eigenlijk geen reet uit, kans is even groot of je nou kaartje krijgt of niet.. En volgens mij weten ze dat ook, dus waarom zouden ze geld in betere systemen willen investeren..
Toen was die site hier al vastgelopen, zit op het einde van de lijn he, dan heb je dat!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet hoor, ik had m'n kaartje welgeteld om 11:02. Maargoed.
Op het einde van de lijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Toen was die site hier al vastgelopen, zit op het einde van de lijn he, dan heb je dat!
Ja dat is waar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
Wat je leuk vind.
50.000 mensen die uit een soort knee-jerk reactie maar zoveel mogelijk kaarten bestellen zonder ook maar enigzins geinteresseerd te zijn in de muziek of de programmering. Waarvan nog eens een groot percentage kaarten koopt voor de handel, om zijn eigen kaarten terug te verdienen.
Lowlands volk. Tot eind jaren 90 een aardig festival, nu overgenomen door beroepsfestivalgangers met een obsessie voor gezelligheid.
Nou, nou... Kon je geen kaarten krijgen ofzo?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
Wat je leuk vind.
50.000 mensen die uit een soort knee-jerk reactie maar zoveel mogelijk kaarten bestellen zonder ook maar enigzins geinteresseerd te zijn in de muziek of de programmering. Waarvan nog eens een groot percentage kaarten koopt voor de handel, om zijn eigen kaarten terug te verdienen.
Lowlands volk. Tot eind jaren 90 een aardig festival, nu overgenomen door beroepsfestivalgangers met een obsessie voor gezelligheid.
Oh nee, mensen die voor de gezelligheid komen. AFSCHIETEN DAT TUIG. GEZELLIG ZIJN DOE JE MAAR NIET MEER.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
Wat je leuk vind.
Wel bij de les blijven hèquote:
Ik kom al sinds halverwege de jaren 90 maar ben er nog nooit gekomen voor de muziek. Zelfs als kale pillenslikker vond ik het al een gezellig feestjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh nee, mensen die voor de gezelligheid komen. AFSCHIETEN DAT TUIG. GEZELLIG ZIJN DOE JE MAAR NIET MEER.
![]()
![]()
20 pogingen, 20 keer uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Dennis101 het volgende:
Zonder stress nu net mijn betaling afgerond, las het bericht dat het uitverkocht was en ging het nog proberen. Kaartje dus binnen.
Gewoon proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |