Van mij hoeft het niet hoor, ik had m'n kaartje welgeteld om 11:02. Maargoed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Behalve dat het wat langer zweten is voor de klanten, maakt het eigenlijk geen reet uit, kans is even groot of je nou kaartje krijgt of niet.. En volgens mij weten ze dat ook, dus waarom zouden ze geld in betere systemen willen investeren..
Toen was die site hier al vastgelopen, zit op het einde van de lijn he, dan heb je dat!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet hoor, ik had m'n kaartje welgeteld om 11:02. Maargoed.
Op het einde van de lijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Toen was die site hier al vastgelopen, zit op het einde van de lijn he, dan heb je dat!
Ja dat is waar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
Wat je leuk vind.
50.000 mensen die uit een soort knee-jerk reactie maar zoveel mogelijk kaarten bestellen zonder ook maar enigzins geinteresseerd te zijn in de muziek of de programmering. Waarvan nog eens een groot percentage kaarten koopt voor de handel, om zijn eigen kaarten terug te verdienen.
Lowlands volk. Tot eind jaren 90 een aardig festival, nu overgenomen door beroepsfestivalgangers met een obsessie voor gezelligheid.
Nou, nou... Kon je geen kaarten krijgen ofzo?!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
Wat je leuk vind.
50.000 mensen die uit een soort knee-jerk reactie maar zoveel mogelijk kaarten bestellen zonder ook maar enigzins geinteresseerd te zijn in de muziek of de programmering. Waarvan nog eens een groot percentage kaarten koopt voor de handel, om zijn eigen kaarten terug te verdienen.
Lowlands volk. Tot eind jaren 90 een aardig festival, nu overgenomen door beroepsfestivalgangers met een obsessie voor gezelligheid.
Oh nee, mensen die voor de gezelligheid komen. AFSCHIETEN DAT TUIG. GEZELLIG ZIJN DOE JE MAAR NIET MEER.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef KingOfMars het volgende:
Wat je leuk vind.
Wel bij de les blijven hèquote:
Ik kom al sinds halverwege de jaren 90 maar ben er nog nooit gekomen voor de muziek. Zelfs als kale pillenslikker vond ik het al een gezellig feestjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh nee, mensen die voor de gezelligheid komen. AFSCHIETEN DAT TUIG. GEZELLIG ZIJN DOE JE MAAR NIET MEER.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |