abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89249937
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik neem aan dat die scholieren zeggen: onze vriend trapte tegen een heel zware bak aan.

Die bak trapte niet tegen die jongen aan ofzo hè :')
:D :')
pi_89250406
Niet zo druk maken.

Gewoon lekker afwachten wat er gaat gebeuren. Ik vind het een goede actie! Dat zal ze in ieder geval een lesje leren.

Mocht er wel rottigheid van komen dan zeg je gewoon dat je in de war was en de stenen in plaats van naar het grofvuil in je bak gedaan had. Vergissen is menselijk. Tegen een bak trappen gewoon dom. Kan je niks gebeuren.

Maar ga nou niet over die jongens beginnen dat ze de bakken altijd omtrappen.
pi_89251104
Inderdaad maar je niet druk, in het ernstigste geval beland je in de cel. Gewoon door gaan met je leven, hier kan je toch geen invloed op uitoefenen.
  zondag 28 november 2010 @ 12:03:55 #179
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_89251389
als i in een cel beland heeft i een strafblad en dan kan hij niet meer werken
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_89251425
Alsof de politie hier iets aan gaat doen :')
  zondag 28 november 2010 @ 12:16:07 #181
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89251749
quote:
Op zondag 28 november 2010 12:05 schreef ElmoFan het volgende:
Alsof de politie hier iets aan gaat doen :')
Ik denk dat als die jochies naar de politie gaan dat de politie met een bloemetje en een bedank kaartje baar TS gaat :D
  zondag 28 november 2010 @ 12:17:34 #182
138448 PeZu
Suspended animation
pi_89251792
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ik denk dat als die jochies naar de politie gaan dat de politie met een bloemetje en een bedank kaartje baar TS gaat :D
ja en ze geven hem ook nog een pijpbeurt :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zondag 28 november 2010 @ 12:20:43 #183
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89251878
Nou ik denk dat ze dat achterwege laten
  zondag 28 november 2010 @ 12:56:28 #184
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_89252927
En toen stond dat jochie ineens met zijn Tokkie familie voor de deur van TS. Tja, wat moet je dan doen _O- . Ik denk dat je dan wel klappen gaat krijgen :D .
Jeffster! _O_
  zondag 28 november 2010 @ 12:59:51 #185
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89253065
quote:
Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef IDisposable het volgende:
En toen stond dat jochie ineens met zijn Tokkie familie voor de deur van TS. Tja, wat moet je dan doen _O- . Ik denk dat je dan wel klappen gaat krijgen :D .
Gewoon niet open doen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 28 november 2010 @ 13:00:50 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89253103
Stel je woont in (of is het aan?) de buitenbocht van een provinciale weg, en je maakt je zorgen om het harde rijden van mensen daar. Je zet een muurtje om je tuin of eigenlijk 2 halfsteens muurtjes zo een 40 Cm van elkaar en zet daar gewapend beton tussen. Je maakt het een 80 Cm hoog en zet er plantjes op, voor mijn part een paar tuinkabouters. Hardrijder rijdt te hard voor zijn kunnen en vliegt de bocht uit tegen de muur. Auto en berijder aan gruzelementen.
Ben je dan strafbaar?

Is de provincie strafbaar voor het neerzetten van stevige eiken langs een weg? Rijden zich regelmatig mensen dood daar tegen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89253200
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
Pezu, zure lul :')
QFT ^O^
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 28 november 2010 @ 13:05:45 #188
45206 Pietverdriet
pi_89253262
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja en ze geven hem ook nog een pijpbeurt :')_!
Als er iemand hier zich nodig eens moet laten pijpen ben jij dat wel. Jeez wat heb jij er een zure prop voor. More in need of a blowjob than any man in history
  zondag 28 november 2010 @ 13:10:55 #189
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89253445
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Stel je woont in (of is het aan?) de buitenbocht van een provinciale weg, en je maakt je zorgen om het harde rijden van mensen daar. Je zet een muurtje om je tuin of eigenlijk 2 halfsteens muurtjes zo een 40 Cm van elkaar en zet daar gewapend beton tussen. Je maakt het een 80 Cm hoog en zet er plantjes op, voor mijn part een paar tuinkabouters. Hardrijder rijdt te hard voor zijn kunnen en vliegt de bocht uit tegen de muur. Auto en berijder aan gruzelementen.
Ben je dan strafbaar?

Is de provincie strafbaar voor het neerzetten van stevige eiken langs een weg? Rijden zich regelmatig mensen dood daar tegen
Nee. Er zijn toch zat mensen met een betonnen omheining langs hun erf.
pi_89253532
quote:
Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als er iemand hier zich nodig eens moet laten pijpen ben jij dat wel. Jeez wat heb jij er een zure prop voor. More in need of a blowjob than any man in history
dat wilt hij ook bereiken
pi_89253599
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:06 schreef IDisposable het volgende:

Jij bent toch niet degene die bepaald of omgekeerde bewijslast gebruikt gaat worden :') ? Het gaat civiel/strafrechtelijk niet alleen om het feit of deze jongens misschien iets doen wat niet mag. Het gaat er ook om dat mede door jou eigendom een ander lichamelijke schade op kan lopen. Die vuilnisbakken zijn niet gemaakt om ze vol te proppen met zware voorwerpen.
Onzin. Vuilnisbakken zijn wel degelijk gemaakt om veel afval te kunnen bevatten, en dat gebeurt dan ook regelmatig. Hoeveel afval en van welke aard erin gaat, is alleen afhankelijk van degene die de vuilnisbak vult.

Met andere woorden, niemand anders dan de vuilnisbakvuller heeft iets te maken met wat er in de vuilnisbak zit en waarom.

quote:
Dit, plus het feit dat er regelmatig vuilnisbakken omgeschopt worden, is het aannemelijk te maken dat TS dit dus met opzet heeft gedaan. In dit geval zou je de bewijslast dus gewoon om kunnen draaien. En moet TS verantwoorden waarom er tot de nok aan toe stenen inzaten.
Leuk bedacht, maar zo werkt het niet. Vuilnisbakken zijn in tegenstelling tot wat je beweert niet gemaakt om om te trappen. De schuld ligt in deze namelijk altijd bij degene die het initiatief heeft genomen tot het omtrappen van de vuilnisbak. Enige gevolgen daaropvolgend zijn dan ook geheel voor de vuilnisbakomtrapper.

Met andere woorden, als je een oud vrouwtje op het voetpad onderuit schopt en daarbij struikelt over haar rollator, dan moet je haar ook niet de schuld geven dat je op je plaat bent gegaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_89253639
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niks van aantrekken, hij zit gewoon onder zijn pillen joh ^O^
pi_89254106
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:56 schreef IDisposable het volgende:
Dan bel je de politie.
  zondag 28 november 2010 @ 13:32:57 #194
45206 Pietverdriet
pi_89254257
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:10 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Nee. Er zijn toch zat mensen met een betonnen omheining langs hun erf.
Dus, waarom zou een vuilnisbak vullen met zand dan wel strafbaar zijn?
pi_89254567
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:03 schreef cool15 het volgende:
niet meer werken
*O*
  zondag 28 november 2010 @ 13:52:40 #196
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_89254931
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dan bel je de politie.
Ja, dan ineens wel :') .
Jeffster! _O_
pi_89255007
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef IDisposable het volgende:

[..]

Ja, dan ineens wel :') .
Dat is namelijk bedreiging, en dus strafbaar.
  zondag 28 november 2010 @ 14:00:28 #198
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_89255240
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Onzin. Vuilnisbakken zijn wel degelijk gemaakt om veel afval te kunnen bevatten, en dat gebeurt dan ook regelmatig. Hoeveel afval en van welke aard erin gaat, is alleen afhankelijk van degene die de vuilnisbak vult.

Met andere woorden, niemand anders dan de vuilnisbakvuller heeft iets te maken met wat er in de vuilnisbak zit en waarom.

[..]

Leuk bedacht, maar zo werkt het niet. Vuilnisbakken zijn in tegenstelling tot wat je beweert niet gemaakt om om te trappen. De schuld ligt in deze namelijk altijd bij degene die het initiatief heeft genomen tot het omtrappen van de vuilnisbak. Enige gevolgen daaropvolgend zijn dan ook geheel voor de vuilnisbakomtrapper.

Met andere woorden, als je een oud vrouwtje op het voetpad onderuit schopt en daarbij struikelt over haar rollator, dan moet je haar ook niet de schuld geven dat je op je plaat bent gegaan.
Ten eerste, waarom hebben jullie het steeds over veel afval? Het gaat hier duidelijk om het vol stoppen met stenen en ander zwaar beton materiaal wat er niet in thuis hoort. Het gaat om de inhoud en de intentie en niet om het gewicht. Anders zou je er volgens jullie redenatie ook een vat chemisch afval in mogen stoppen :') . Ja, das ook zwaar maar het is toch mijn vuilcontainer :D .
Ten tweede is de schuldvraag bij lichamelijk letsel niet zo zwart-wit als sommigen hier schetsen. Het is bijna hetzelfde als de deurknop van je achterdeur 's nachts onder stroom zetten omdat je weet dat er regelmatig iemand probeert in te breken. Daarmee neem je dus bewust het risico voor lief dat iemand gewond raakt. Volgens mij is dat dan gewoon poging tot mishandeling. Daarnaast kan dat joch ook gewoon zeggen dat hij er per ongeluk tegenaan reed toen ze in het groepje wat aan het stoeien waren. Het blijven immers schoolkinderen op de fiets. En ja, hoe ga je die zware container dan uitleggen?
Jeffster! _O_
pi_89255422
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:00 schreef IDisposable het volgende:
Het blijven immers schoolkinderen op de fiets. En ja, hoe ga je die zware container dan uitleggen?
Hoe die uit te leggen? Zo dus: 'Ja ik moest van mijn vuil af, en waar laat ik dat? JUIST JA, in mijn container!'
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_89255498
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:00 schreef IDisposable het volgende:

[..]

Ten eerste, waarom hebben jullie het steeds over veel afval? Het gaat hier duidelijk om het vol stoppen met stenen en ander zwaar beton materiaal wat er niet in thuis hoort. Het gaat om de inhoud en de intentie en niet om het gewicht. Anders zou je er volgens jullie redenatie ook een vat chemisch afval in mogen stoppen :') . Ja, das ook zwaar maar het is toch mijn vuilcontainer :D .
Ten tweede is de schuldvraag bij lichamelijk letsel niet zo zwart-wit als sommigen hier schetsen. Het is bijna hetzelfde als de deurknop van je achterdeur 's nachts onder stroom zetten omdat je weet dat er regelmatig iemand probeert in te breken. Daarmee neem je dus bewust het risico voor lief dat iemand gewond raakt. Volgens mij is dat dan gewoon poging tot mishandeling. Daarnaast kan dat joch ook gewoon zeggen dat hij er per ongeluk tegenaan reed toen ze in het groepje wat aan het stoeien waren. Het blijven immers schoolkinderen op de fiets. En ja, hoe ga je die zware container dan uitleggen?
Dan is het nog steeds zijn eigen schuld, we wonen niet in amerika waar je om een scheet zelfs een rechtzaak kan openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')