quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:45 schreef MopperPee het volgende:
DEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! PotverdikkieIk wilde nou ook wel eens mijn eigen topic hoor
![]()
Succes dan maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme, writersblock van de ergste soortAls ik met de input van anderen aan de slag moet is het altijd gekloot
![]()
Heb je ook weekend dan?quote:
zie je wel, koffie werktquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Lein! Ik heb je koffietruc geprobeerd en het werkte!
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
Wehehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef flying-dutchman het volgende:
ik las met oog op gister lein mean culmachines
Zo. Dat doe je goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Kaas staat te douchen en er stroomt water naar beneden. Uit een rioolbuis
Mannen zijn zo voorspelbaar!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Getver, wat een gekloot steeds johquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Ja. Nogal. Ik belde de vrouw van de huisbaas. Die was het ook wel zatquote:
Moest kaas niet werken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Mannen zijn zo voorspelbaar!
Kaas is trouwens pissig, ik wilde eigenlijk gelijk weg naar Isa toe gaan. Maar hij staat zich even 'rustig te scheren' (da's 45 minuten werk) en we zouden samen boodschappen doen
Goed nieuws, Annequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
even binnenjompelen met ook eens goed nieuws:
de X-Thorax (= longfoto) is schoon en "normaal".
Hoppa... dat waren slapeloze en ademloze nachten...
Yayquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Nee, hij is vrij vandaag. Ja we gaan ook boodschappen doen, ik heb er alleen gewoon geen zin in. En als hij 45 minuten langer bezig is met aangekleed raken, zit ik me toch maar te vervelen. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Moest kaas niet werken?En ga eerst boodschappen doen joh
Mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
het wordt echt tijd dat jullie verhuizen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Wauw AnneZ, goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Super !!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Ik zou het plafond open laten in jullie gevalquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Nogal. Ik belde de vrouw van de huisbaas. Die was het ook wel zatHet enige positieve punt in de situatie is: gelukkig is het plafond nog open
Dus geen natte gipsplaten en verborgen lekkage deze keer
Dat sucksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, hij is vrij vandaag. Ja we gaan ook boodschappen doen, ik heb er alleen gewoon geen zin in. En als hij 45 minuten langer bezig is met aangekleed raken, zit ik me toch maar te vervelen. Niks aan te doen.
AnneXrayquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Goed nieuws, Anne-X-rayAltijd fijn om te weten dat het in orde is.
Dat is super nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Heel fijn! Goed nieuws!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Ja en er was toch wel enige reden om ongerust te zijn ( vond ik) .quote:
Ik las op Facebook meer problemen daarmee jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
Oh joepie. Even snel tussendoor kaarten voor Lowlands bestellen. Maar nee hoor, kutorganisatie ticketmaster krijgt het uiteraard niet voor elkaar een website werkend te houden als het druk is. Groef schandalig dat ze dat na 10 jaar problemen nog niet voor elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
En dan betaal je nog dik voor servicekosten ook
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef AnneX het volgende:
Dus voorwaarts als mijn eigen leefstijl adviseur.
Bewegen ( inspannen) - van de peuken afblijven en wat vaker vette vis eten.
hilarischquote:Ik las op Facebook meer problemen daarmee ja
Ja. Kan er de humor wel van inzienquote:
Durf je wel tegen mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ik er nier doorkom kom ik je volledig in elkaar rossen P. :p
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
Groef schandalig dat ze dat na 10 jaar problemen nog niet voor elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ik er nier doorkom kom ik je volledig in elkaar rossen P. :p
Geez, die writer's block hakt er wel in, zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
En waarom werkt de helft van de fucnties hier niet. Kan niet quoten, editten, geen slimeys kiezen etc
Kunnen jullie dan eens dat vakantiereisje boeken in - was het ? - Portugal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Isabeau het volgende:
En weer 2 dagen werken er bij volgende week
We zitten er wel over na te denken voor begin volgend jaar. Misschien gaan we dan zelfs met mijn ouders; er is plek voor 6 man.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef AnneX het volgende:
Kunnen jullie dan eens dat vakantiereisje boeken in - was het ? - Portugal?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Klootviolen.Wil je tickets bestellen, krijg je een wachtrij met tijdsbalkje. dat duurt 10 minuten minimaal, en als de wachttijd over is wordt je gewoon weer terug naar de startpagina gebracht. Verkoop dan verdomme geen kaarten online, tuig.
Gaaf! Waar ga je heen, dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Isabeau het volgende:
We zitten er wel over na te denken voor begin volgend jaar. Misschien gaan we dan zelfs met mijn ouders; er is plek voor 6 man.
Ross is mede-eigenaar van een villa in de buurt van Albufera (sp?) in de Algarve. Alleen waren we al aardig wat kwijt voor de reis er naar toe. Vliegen + auto huren was al duurder dan een georganiseerde reis incl reis en hotel of appartementquote:
Auw Aurequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
Ik probeer een kaartje te kopen voor lowlandsWat een klotesysteem.
En ik ben al chagrijnig, want net terug van de tandarts en auwauwauw dat deed echt pijn(wortelkanaalbehandeling werd afgemaakt).
In Turkije kreeg ik van iemand de tip om te abonn. op de nieuwsbrief van Transavia via hun site.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross is mede-eigenaar van een villa in de buurt van Albufera (sp?) in de Algarve. Alleen waren we al aardig wat kwijt voor de reis er naar toe. Vliegen + auto huren was al duurder dan een georganiseerde reis incl reis en hotel of appartement
Ja dat heeft mams me net gegevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Auw AureDat is niet prettig. Heb je wat ibuprofen oid thuis/meegekregen?
Albufeira, dacht ik. En: wat supergaaf! Vliegen daar niet heel veel prijsvechters heen? En is er geen fatsoenlijk openbaar vervoer daar? Lijkt me heerlijk, een paar weekjes overwinterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ross is mede-eigenaar van een villa in de buurt van Albufera (sp?) in de Algarve. Alleen waren we al aardig wat kwijt voor de reis er naar toe. Vliegen + auto huren was al duurder dan een georganiseerde reis incl reis en hotel of appartement
Ik hoop maar dat het hierna snel over is met de pijn en zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Aure het volgende:
Ja dat heeft mams me net gegevenMijn mams is echt de liefste
Beterschap. Ik drink altijd kamillethee als ik kiespijn heb - geen idee of het helpt, maar ik vind het altijd wel lekker danquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Aure het volgende:
Ja dat heeft mams me net gegevenMijn mams is echt de liefste
Met zwembadquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
Albufeira, dacht ik. En: wat supergaaf! Vliegen daar niet heel veel prijsvechters heen? En is er geen fatsoenlijk openbaar vervoer daar? Lijkt me heerlijk, een paar weekjes overwinteren
Relaaaaaxed! Zelfs al zwem je er niet in, 'villa met zwembad' klinkt wel goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Met zwembad(maar dat zal wel te koud zijn begin volgend jaar haha)
En ja, er vliegen vanaf Eindhoven en ik geloof Antwerpen prijsvechters heen, die zullen wel een stuk goedkoper zijn in januari en februari. Er vliegt er ook een vanaf Groningen in de zomer, maar dus niet in de winter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik heb liever dat ze het gewoon verkopenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Relaaaaaxed! Zelfs al zwem je er niet in, 'villa met zwembad' klinkt wel goed
Ik zou trouwens ook eens naar Brussel kijken, is vaak significant goedkoper dan bijv. Schiphol of Rotterdam. En Weeze, misschien?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:12 schreef TAV74 het volgende:
Overigens 10 keer raden waar 60% van de kaarten zo terecht komt.Alweer? Nog steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Thanks! En ja dat doe ik ook vaak, ik vind het wel helpenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beterschap. Ik drink altijd kamillethee als ik kiespijn heb - geen idee of het helpt, maar ik vind het altijd wel lekker dan
Ja pff echt belachelijk. Ik sta nu 25 minuten in de wachtrij en ik ben nog niet eens op de helft. Een vriend van me staat er 10 minuten in en hij is er bijnaquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef TAV74 het volgende:
Nou, GWk doet niet meer aan concertkaarten. Weer online proberen dus, en dat gaat nog steeds niet![]()
Vorig jaar ging het via Eventim, dat was 100 keer beter.
Ik bestel direct de max als ik er door kom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja pff echt belachelijk. Ik sta nu 25 minuten in de wachtrij en ik ben nog niet eens op de helft. Een vriend van me staat er 10 minuten in en hij is er bijnaMaar hij gaat mijn kaartje kopen als ie er door is
Ja dat hebben sommige mensen echt al 3 keer gehadquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik bestel direct de max als ik er door kom.
Mar ik werd aan het einde van de wachtrij gewoon weer terug gegooid, dus niet te vroeg juichen.
Heb er 2 open nu... En ik zit met 2 vrienden te sms-en die er ook voor geen meter doorkomen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat hebben sommige mensen echt al 3 keer gehadIk heb ook mn eigen scherm gewoon nog open staan, just in case.
Haha die vriend van me is er door, maar daarna gaat het ook nog tergend langzaam, dus het is nog even afwachten of ie wel echt kaartjes kan bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb er 2 open nu... En ik zit met 2 vrienden te sms-en die er ook voor geen meter doorkomen.
En het houdt me van mijn werk
Klassieke (verHollandste) Waldorf salade? Met bleekselderij, kip, mandarijn, noten, rozijnen etc?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
Bleekselderij, wat doen we er mee? Had laatst twee stengels nodig voor lasagne-saus, en heb er nu een stuk of tig over. Ideeën? Zo rauw word ik er niet bepaald wild van.
Pindakaas erin smeren, rozijnen erop: ants on a logquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
Bleekselderij, wat doen we er mee? Had laatst twee stengels nodig voor lasagne-saus, en heb er nu een stuk of tig over. Ideeën? Zo rauw word ik er niet bepaald wild van.
Dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het komt niet meer goed met me vandaag.
Ik was er door, 6 kaarten besteld, betalen met CC.
Moet je bij de fucking rabobank tegenwoordig verdomme je raboreader gebruiken ter bevestiging, Kan ik dus gvd niet betalen.
Nog een paar ideeën:quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
Nee, niet bij credit cardquote:
Oh, een credit card van de bank.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
Bij de Credit Cards is dat pas sinds 1.5 tot 2 maanden ofzo. Nieuwe beveiliging.
Bij mijn Visa wel, hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef golfer het volgende:
Oh, een credit card van de bank.
Ik heb Visa, daar hoeft dat niet mee.
Tijd om ff een postkantoor te zoeken?quote:
Een postkantoor in 2010quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om ff een postkantoor te zoeken?
En dan je CC opsturen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om ff een postkantoor te zoeken?
Nee toch? Kan je ook al niet meer bij een postkantoor tickets bestellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan je CC opsturen?
Ticketverkoop loopt tegenwoordig alleen maar via internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
in de pindakaas dippen..mmmmquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
quote:
Het blijft je verbazen hoe hoog katten kunnen springen. Die van mij kon ook opeens op een hele rare plek zitten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblDe kat is vervelend
Ik heb echt vrij hoog een plank met flessen whisky staan. Hij zat net op die plank. Hoe-ie dat voor elkaar gekregen heeft.....
Je reader dus ook in je handtasje stoppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Moet je bij de fucking rabobank tegenwoordig verdomme je raboreader gebruiken ter bevestiging, Kan ik dus gvd niet betalen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
En dat moet-ie dus verdikkeme niet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Het blijft je verbazen hoe hoog katten kunnen springen. Die van mij kon ook opeens op een hele rare plek zitten.
dat ze met een hengel hebben zitten vissen ipv nettenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef AnneX het volgende:
en dan ga ik vanmiddag weer eens werken.
Daarna is het pas weekend.
Vanavond een lijngevangen kabeljauw filet en spinazie.
Het ene is "goeie" vis en het ander rijk aan kalium.
Wat zou dat "lijngevangen" betekenen?
Niet in een net gevangen of over de bodem gesleept of gekweekt?
quote:
Ik maak me niet snel druk, maar dit maakt me razendquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef DarkElf het volgende:
ik heb je nog nooit zo druk zien maken tav
Nu al uitverkocht? Wat een gepruts zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Son en ik hebben kaarten doordat een vriend van ons besteld heeft. Nu is het uitverkocht dus schoonzusje en vriendinnetje hebben nog niks. Ik blijf nog even proberen.....
http://www.nu.nl/muziek/2388147/lowlands-uitverkocht.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht? Wat een gepruts zegDit hadden ze toch van te voren kunnen zien aankomen en dnan og die systemen er niet op voorbereiden
Ja. Ik zag het net op de Ticketmaster site ook al jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2388147/lowlands-uitverkocht.html
ennuh:quote:Er zijn in totaal zo'n 45.000 kaarten in twee uur tijd verkocht.
Normaal 8 dagen. Nu 2 uurquote:De kaarten voor Lowlands gaan normaal gesproken in februari in de verkoop. De laatste editie was binnen acht dagen uitverkocht.
Ik vind het zo grappig dat iets dat mij de Hel Op Aarde lijkt, zo snel is uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
WTH
[..]
ennuh:
[..]
Normaal 8 dagen. Nu 2 uur
kaartopkopersquote:
Idem, en ik heb alleen ervaring met wat concerten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat iets dat mij de Hel Op Aarde lijkt, zo snel is uitverkocht.![]()
![]()
(Eén keer Pinkpop in mijn hele leven en een aantal Parkpops en ik wist dat ik niet geschikt ben voor stinkende, natte, zwetende, duwende mensenmassa's.)
700 euro?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)aartjes-3-stuks.html
En deze mensen mogen dan tegen de muur wat mij betreft
Doe ik toch liever op mijn eigen gazonnetjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kaartopkopers
@Dude, bij parkpop kun je ook lekker achteraan op een kleed liggen met een rose'tje
Ik zeg toch niet wat ze daar moeten doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
en foei P, zulke dingen mag je niet mensen toewensen.
Ja, dat krijg je met die K*tsysteem, de mensen die er bewust op azen door te verkopenkomen er wel door.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)aartjes-3-stuks.html
En deze mensen mogen dan tegen de muur wat mij betreft
Mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
Maar: heb er nog twee gekregen na 20 pogingen, dus schoonzus en vriendinnetje hebben ook.
Dit dus, rukkers zijn het. Eventim kan het WEL! Er zijn echt liefhebbers die concerten missen of op die kloteriige tussenhandel zijn aangewezen omdat zij hun systeem niet op orde hebben. En dan nog verontwaardigd doen over al die tussenhandel ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef flying-dutchman het volgende:
Wel achterlijk dat ze bij TM nog steeds geen normaal systeem kunnen bouwen. Met metallica kwam ik er gewoon niet doorheen. En volgens mij hebben ze dit dus gewoon elke keer met iets groots.
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
WTH
[..]
ennuh:
[..]
Normaal 8 dagen. Nu 2 uur
Wat quote ik nou net?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?
Nee, 8 dagen vorig jaar, en dat was al belachelijk snel. Ook toen was er nog geen enkele naam bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Rightquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
700 euro?![]()
![]()
en foei P, zulke dingen mag je niet mensen toewensen.
Ik dacht dat je quote niet klopte....quote:
en genoeg gekken die het er voor betalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Right
Dan geef ik de schuld aan NU.nlquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je quote niet klopte....
Per ongeluk...ja,ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Right
I know, daarom moeten dit soort aanbieders ook doodquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en genoeg gekken die het er voor betalen
Hmmm...Da's beroerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef golfer het volgende:
Uitslag van mijn Internist binnen van de poeptest: niets gevonden, geen parasieten.
Nu mag ik volgende week vrijdag vanaf 8 uur 's morgens tot ca. 11:30 naar het lab van het ziekenhuis voor allerlei andere tests.
Een bloed- en adem lactose tolerantietest met glucose meting.
Zo blijven we maar doorgaan.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I know, daarom moeten dit soort aanbieders ook dood
De uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat mag je iemand helemaal niet toewensen van DE hoor
Ja ook plus allerlei instructies over wat ik de dagen ervoor wel of niet mag eten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...Da's beroerdEn vermoedelijk nog nuchter ook?
Pfffff...maakt het er ook niet eenvoudiger op zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja ook plus allerlei instructies over wat ik de dagen ervoor wel of niet mag eten.
Leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Aphrodyte het volgende:
Eindelijk, een sollicitatie waar ik reactie op heb![]()
Maandag een gesprek
Have fun!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
En nu ga ik de laptop uitdoen en naar huis en naar het station en naar het vliegveld en naar Madrid
Geen intellectuele uitdaging, maar dat leek me ook niet het beste begin. In Amersfoort Noord bij de Hema als fulltime taart-countermiepquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Waar? Bij wat voor soort bedrijf?
Oh wat leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
En nu ga ik de laptop uitdoen en naar huis en naar het station en naar het vliegveld en naar Madrid
Werk = Werk = Geld = Ruimtequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef Aphrodyte het volgende:
Geen intellectuele uitdaging, maar dat leek me ook niet het beste begin. In Amersfoort Noord bij de Hema als fulltime taart-countermiep
Precies zo denk ik er ook overquote:
En gratis slagroomtaart gooien.quote:
Nah, ik denk niet dat dat erg gewaardeerd zou wordenquote:
Ja echt veel beter dan de bijstand; daar wil ik écht niet inkomen. Daarom doe ik ook zo mn best, maar het is de eerste sollicitatie van de 15 die ik verstuurd heb waar op gereageerd is. Sommige uitzendbureau's wilden me niet eens inschrijven omdat ''wij in deze tijden niet aan kunnen komen met iemand zonder recente werkervaring, voor jou 10 anderen''. Is letterlijk tegen me gezegd.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Jaja, meneer Rutte, we doen af en toe nog wel eens wat nuttigs, wij studenten...
Later jouw AOW betalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dan?
Behalve op onze kosten bier drinken en leven?
Die heb ik de afgelopen 37 jaar al helemaal zelf mogen betalen met werken.quote:
Veel plezier Hobjequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef MissHobje het volgende:
zo pff ben opmaargoed nog ff dweilen en alles is helemaal top!
dan douchen, boodschappies en door naar feestje: afscheid collega, naar de kroeg etc.
Als dat maar goed gaat
Ik betaal mijn opleiding ook gewoon zelf terug met werken. (als ik in NL blijf) Als ik wél geld heb, dan vind ik het oké om wat te betalen. De nieuwe regelingen zouden me 3000 euro kosten nu ik ze niet heb. En dan valt het voor mij nog mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik de afgelopen 37 jaar al helemaal zelf mogen betalen met werken.
Tentamen gaat voor. Ik ga wel als er nog een wat grotere demonstratie nodig is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:34 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
@Rijst: Je gaat dus niet demonstreren?
Nice!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een halve voldoende binnen!
(De toets bestond uit twee delen, het moeilijkste deel heb ik nu precies gehaald met een 5,5. Daar komt een cijfer bij van het andere deel en het gemiddelde is dan het uiteindelijke cijfer. Maar bij dit deel heb ik domweg dingen verzonnen, dus dat die alvast voldoende is is positief)
Hoi FF!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiiiiiiii liefies
zo leuk dagje was dat. naar mijn nichtje geweest en haar een tijd vastgehoudenmet mn zus gezellig ontbeten en daarna naar de stad gegaan om kado's voor Sinterklaas gehaald. nog een heel leuk jurkje gehaald met tijgerprint bij de H&M en een dvd die ik nu aan het kijken ben; "how to train your dragon" zooo leuk
na de film omkleden en lekkah wokkeh
Have fun, CFquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
De Gouden Wokquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Hoi FF!
Leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad, kon je wel gebruiken denk ik zo
En wat voor wok-lekkers staat er op het menu?
Waarom heet 1 op de 2 Oosterse restaurants "De Gouden Wok"?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Gouden Wok
heel groot daar schijnt. ben er zelf nog nooit geweest maar je mag ook kiezen uit Thais en Japans dus lijkt me erg leuk.
Dankjewel Aphrohoe gaat het met jou? beter hoop ik!
erg he, ken er hier 3 in de buurtquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom heet 1 op de 2 Oosterse restaurants "De Gouden Wok"?
Overigens doe ik ook in een Gouden Wok boodschappen.![]()
http://www.degoudenwokrotterdam.nl/supermarkt.html
Klinkt leuk ja!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Gouden Wok
heel groot daar schijnt. ben er zelf nog nooit geweest maar je mag ook kiezen uit Thais en Japans dus lijkt me erg leuk.
Dankjewel Aphrohoe gaat het met jou? beter hoop ik!
Ik ken ook nog "De Chinese Muur" vijf keerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he, ken er hier 3 in de buurt
haha ja ook in de buurt een paar keer. maar goed, dan hebben we ook de Griekse restaurants die hetzelfde heten hequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken ook nog "De Chinese Muur" vijf keer
''Happy Garden'' 3xquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken ook nog "De Chinese Muur" vijf keer
Ik weet niet of ik bij de taarten terecht kom, maar daar heb ik wel op aangestuurd uiteraardquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
bijgelezen. Hoera voor AnneX (goed nieuws!!) en Aphroleuk joh, bij de taarten werken
toevallig vanmiddag bij de Hema een appelkruimeltaartje gekocht
![]()
Moet ook nog iets bedenkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb besloten de quiche door te schuiven naar zondagAls lunch
Wat zal ik vanavond gaan eten dan?
Of gewoon "Rijsttafel met wok, sinds 1986"quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef rijsttafel het volgende:
Als ik ooit een Oosters restaurant open, noem ik 'm "Roestvrijstalen wok met antiaanbaklaag"
brood is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik bij de taarten terecht kom, maar daar heb ik wel op aangestuurd uiteraard
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of gewoon "Rijsttafel met wok, sinds 1986"
Nou, bedenk jij eens wat. Dan doe ik iets andersquote:
Nou ja, eerst nog aangenomen worden. Daarna zien we weer verderquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
brood is ook lekker hoormaar bij de taarten mag je misschien ook decoreren of wordt het standaard aangeleverd? want als je decoreert mag je 'mijn' amandelschaafsel erop gooien
Nu al? Je zei dat je een lange dag voor de boeg had. Ik had je niet terug verwacht voor 22:00 uur of zoquote:
Zolang zit ik toch nog niet op Fok? Ben geen Golfer hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of gewoon "Rijsttafel met wok, sinds 1986"
Kikkererwten, pasta en bierquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef Aphrodyte het volgende:
@Rijst en Pee: Wat hebben jullie nog in huis?
Nee, maar volgens je profiel is dat wel je geboortedatumquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zolang zit ik toch nog niet op Fok? Ben geen Golfer hoor
Risotto met paddestoelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo blij met weekend
hoef niet te werken dus heerlijk relaxt doen. morgen boodschappen doen, ergens waar t niet zo druk is vanwege Sinterklaas om zondag te koken. geen idee wat, wil iets speciaals want die dag zijn mijn ouders zoveel jaar getrouwd
M'n ouders hebben me gelukkig wel een normale naam gegevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar volgens je profiel is dat wel je geboortedatum
Falafelburgers/balletjes maken, in broodje stoppen, knoflooksaus erop en wegspoelen met bierquote:
Bloemendaal is vrij rustig qua winkelstraat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo blij met weekend
hoef niet te werken dus heerlijk relaxt doen. morgen boodschappen doen, ergens waar t niet zo druk is vanwege Sinterklaas om zondag te koken. geen idee wat, wil iets speciaals want die dag zijn mijn ouders zoveel jaar getrouwd
Te laatquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Falafelburgers/balletjes maken, in broodje stoppen, knoflooksaus erop en wegspoelen met bier
Hmm.. Pasta met citroen/roomsaus? Snel, goedkoop, lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Te laatHad die kikkererwten dan al een tijd geleden in moeten weken.
Die ochtend is gewoon killing......4 uur zonder pauzequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu al? Je zei dat je een lange dag voor de boeg had. Ik had je niet terug verwacht voor 22:00 uur of zo
Wraps.. wat voor wraps?quote:
Goed idee, maar dat en variaties erop eet ik al te vaakquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:18 schreef Aphrodyte het volgende:
@Rijst: of gewoon pasta alla Puttanesca, of als je écht niks hebt aglio e olio
Professioneel slopen.. Met TNT enzo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net professioneel onze stofzuiger gesloopt.
*zucht
Van mij hoef je niet weg hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die ochtend is gewoon killing......4 uur zonder pauze
Maar ik kan wel weer weg gaan als je wilt?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
ik heb net professioneel onze stofzuiger gesloopt.
*zucht
bijnaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Professioneel slopen.. Met TNT enzo?
Ja maar dan moet je gewoon naar de supermarktquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat en variaties erop eet ik al te vaakMisschien als ik echt geen zin heb om nog de deur uit te gaan.. Maar zal wel ff kijken
Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Coolquote:
Okquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neem hem mee de 18de, dan sloop ik hem ff voor je
Ik heb niet gezegd dat hij mijn huis in komt natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkMaar ik neem NIETS mee terug he
En opruimen doe je zelf
Gelukkig maar heb voorlopig geen zin om op te staanquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg hoor
[..]
Lèkker!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
Net trouwens een echt verse oliebol opGloeiend heet nog
Zonder suiker want dat is dan weer slecht voor de lijn
In theorie zou dat kunnen ja. Maar ik denk dat ik mijn auto nu even goed ga beveiligenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij mijn huis in komt natuurlijk
Hem slopen kan ik ook als hij in je auto ligt.
Het is NOOIT te vroeg voor oliebollenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:25 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Lèkker!Ik wil er ook al 2 weken een, maar ik hou mezelf nog steeds voor dat het te vroeg is
Gewoon kachel omhoog gooien en dan straks kleding uit als het te warm wordt. Gratis saunaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef LieLie het volgende:
Brr, het wil maar niet echt warm worden in huis..
Maar als ik m nu hoger zet, dan wordt het straks bloedheet als ik de pizzaoven aan doe
Oké, Zaterdag ga ik ze bestellen bij de banketbakkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is NOOIT te vroeg voor oliebollenNet als voor kerstmuziek. Daar is het ook NOOIT te vroeg voor
Met m'n schoonouders, gezelligquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon kachel omhoog gooien en dan straks kleding uit als het te warm wordt. Gratis sauna
Banketbakker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oké, Zaterdag ga ik ze bestellen bij de banketbakker
Nou...misschien welquote:
vind oliebollen bij de bakker hard en droog. bij Bakker van Maanen die top 10 oliebollen schijnt te hebben zijn ze alsnog niet lekkerquote:
Teveel werk en teveel stankquote:
Niet alles in CUL hoeft zelfgemaakt te zijn hequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow oke....ik heb er ook geen ervaring mee hoor maar je zit wel in CUL
Die van onze bakker zijn écht beter dan die van de oliebollenkraam hier. Die kraam scoort niet voor niets een 3- ieder jaar op de AD oliebollentestquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Die van onze bakker zijn écht beter dan die van de oliebollenkraam hier. Die kraam scoort niet voor niets een 3- ieder jaar op de AD oliebollentest
handige timingquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
1x per jaar op de kermis in ons dorp zit een kraam met echt lekkere en sappige oliebollen. gelukkig 1x per jaar en pas weer in augustus
Past goed bij het seizoen danquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
1x per jaar op de kermis in ons dorp zit een kraam met echt lekkere en sappige oliebollen. gelukkig 1x per jaar en pas weer in augustus
Hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef LieLie het volgende:
We hebben bij de dichtstbijzijnde Intratuin een hele goede olieballenbakker, maar daar moest ik nog maar niet naartoe
De weegschaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
HahaPee zegt dat het altijd oliebollentijd is, dus wat let je?
Oh ja, die vergat ik evenquote:
Mag óók uit een pakje van de toko of de Turk komen, niet uit een pakje van de supermarkt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alles in CUL hoeft zelfgemaakt te zijn he
Welke kraam?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:42 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Die van onze bakker zijn écht beter dan die van de oliebollenkraam hier. Die kraam scoort niet voor niets een 3- ieder jaar op de AD oliebollentest
Een vriendin van me vertelde vandaag dat ze aan de lijn doetquote:
Sjongejonge, dat is inderdaad niet gek!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertelde vandaag dat ze aan de lijn doet
Ze eet niet meer dan 1300kcal per dag....ik was iets te veel in shock om er echt op te reageren
Ze zei ook dat ze de hele tijd honger had....tja dat is niet zo raar natuurlijk
Zou deze kunnen zijn:quote:
Dat klinkt alleen maar slimquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sjongejonge, dat is inderdaad niet gek!
Maar goed, ik eet verder wel genoeg hoor. Maar de tentamentijd heeft wat schade aangericht, dus even geen oliebollen
dat gaat geheid fout..... zowel het dieten dat ze honger lijdt als daarna dat ze naar eten snakt en weer meer aankomtquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertelde vandaag dat ze aan de lijn doet
Ze eet niet meer dan 1300kcal per dag....ik was iets te veel in shock om er echt op te reageren
Ze zei ook dat ze de hele tijd honger had....tja dat is niet zo raar natuurlijk
Ah. Geen idee. De Standsring is nogal grootquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou deze kunnen zijn:
Henk's Hollands Gebak
Stadsring - Amersfoort
Testresultaten
Oordeel jury:
ONVERKOOPBAAR
Gewicht per bol: 65g
Prijs per bol: ¤ 1,00
Aanbieding: 9 voor 7,00
Vet percentage: 11%
Conclusie: Het lijkt erop dat sadomasochisme in Amersfoort een veel voorkomende praktijk is. Inwoners blijven al jaren de slechte oliebollen van Henk eten.
Moet die wasbeer nog achter een spoiler? Nee toch? Ep 2 was dat?quote:
Dat was ep 2quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet die wasbeer nog achter een spoiler? Nee toch? Ep 2 was dat?
Is ie al aan seizoen 5 begonnen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Moet die wasbeer nog achter een spoiler? Nee toch? Ep 2 was dat?
Jup. Vandaag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Is ie al aan seizoen 5 begonnen dan?
Dag vermoeide vrouw.quote:
Oké, dus je loopt nog maar 7 eps op ons achter.quote:
Hoipiepeloi.. Ben kapot ja.. maar was wel een gezellige middag. Heb in het kader van de geschiedenislessen over de VOC de film Scheepsjongens van Bontekoe gekeken voor de helftquote:
Middagje doorbikkelen voor Boriszquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dus je loopt nog maar 7 eps op ons achter.
Zoals ik zei, die van de banketbakker zijn écht beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou deze kunnen zijn:
Henk's Hollands Gebak
Stadsring - Amersfoort
Testresultaten
Oordeel jury:
ONVERKOOPBAAR
Gewicht per bol: 65g
Prijs per bol: ¤ 1,00
Aanbieding: 9 voor 7,00
Vet percentage: 11%
Conclusie: Het lijkt erop dat sadomasochisme in Amersfoort een veel voorkomende praktijk is. Inwoners blijven al jaren de slechte oliebollen van Henk eten.
Oh wat heerlijk, Japanse Tonijn!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:12 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat de een paar maanden geleden al geopende saké van Steer nu niet echt meer lekker zal zijn bij mijn Japanse Tonijnhap van straks.
Neem maar geen risico en spoel het restje wel door de gootsteen.
Hij staat altijd tegenover de sns bank bij de bioscoop, bij die bushalte daar aan de kant van het CWI.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah. Geen idee. De Standsring is nogal groot.
Laatst 1 hier bij de Intratuin vandaan en die was goed te doen.
Oooooh, die. Daar zal ik nooit komen ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:14 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Hij staat altijd tegenover de sns bank bij de bioscoop, bij die bushalte daar aan de kant van het CWI.
Ik had het inderdaad over Henk's Hollandse Gebakkraamquote:
Met reden dus, ik vertrouw het AD hier blindelings. Die walm alleen al, die van die tent afkomtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oooooh, die. Daar zal ik nooit komen ook. Ik maak ze over het algemeen zelf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |