quote:
Het blijft je verbazen hoe hoog katten kunnen springen. Die van mij kon ook opeens op een hele rare plek zitten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblDe kat is vervelend
Ik heb echt vrij hoog een plank met flessen whisky staan. Hij zat net op die plank. Hoe-ie dat voor elkaar gekregen heeft.....
Je reader dus ook in je handtasje stoppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het komt niet meer goed met me vandaag.
Ik was er door, 6 kaarten besteld, betalen met CC.
Moet je bij de fucking rabobank tegenwoordig verdomme je raboreader gebruiken ter bevestiging, Kan ik dus gvd niet betalen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het komt niet meer goed met me vandaag.
Ik was er door, 6 kaarten besteld, betalen met CC.
Moet je bij de fucking rabobank tegenwoordig verdomme je raboreader gebruiken ter bevestiging, Kan ik dus gvd niet betalen.
En dat moet-ie dus verdikkeme niet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Het blijft je verbazen hoe hoog katten kunnen springen. Die van mij kon ook opeens op een hele rare plek zitten.
dat ze met een hengel hebben zitten vissen ipv nettenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef AnneX het volgende:
en dan ga ik vanmiddag weer eens werken.
Daarna is het pas weekend.
Vanavond een lijngevangen kabeljauw filet en spinazie.
Het ene is "goeie" vis en het ander rijk aan kalium.
Wat zou dat "lijngevangen" betekenen?
Niet in een net gevangen of over de bodem gesleept of gekweekt?
quote:
Ik maak me niet snel druk, maar dit maakt me razendquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef DarkElf het volgende:
ik heb je nog nooit zo druk zien maken tav
Nu al uitverkocht? Wat een gepruts zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Son en ik hebben kaarten doordat een vriend van ons besteld heeft. Nu is het uitverkocht dus schoonzusje en vriendinnetje hebben nog niks. Ik blijf nog even proberen.....
http://www.nu.nl/muziek/2388147/lowlands-uitverkocht.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht? Wat een gepruts zegDit hadden ze toch van te voren kunnen zien aankomen en dnan og die systemen er niet op voorbereiden
Ja. Ik zag het net op de Ticketmaster site ook al jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2388147/lowlands-uitverkocht.html
ennuh:quote:Er zijn in totaal zo'n 45.000 kaarten in twee uur tijd verkocht.
Normaal 8 dagen. Nu 2 uurquote:De kaarten voor Lowlands gaan normaal gesproken in februari in de verkoop. De laatste editie was binnen acht dagen uitverkocht.
Ik vind het zo grappig dat iets dat mij de Hel Op Aarde lijkt, zo snel is uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
WTH
[..]
ennuh:
[..]
Normaal 8 dagen. Nu 2 uur
kaartopkopersquote:
Idem, en ik heb alleen ervaring met wat concerten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig dat iets dat mij de Hel Op Aarde lijkt, zo snel is uitverkocht.![]()
![]()
(Eén keer Pinkpop in mijn hele leven en een aantal Parkpops en ik wist dat ik niet geschikt ben voor stinkende, natte, zwetende, duwende mensenmassa's.)
700 euro?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)aartjes-3-stuks.html
En deze mensen mogen dan tegen de muur wat mij betreft
Doe ik toch liever op mijn eigen gazonnetjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kaartopkopers
@Dude, bij parkpop kun je ook lekker achteraan op een kleed liggen met een rose'tje
Ik zeg toch niet wat ze daar moeten doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
en foei P, zulke dingen mag je niet mensen toewensen.
Ja, dat krijg je met die K*tsysteem, de mensen die er bewust op azen door te verkopenkomen er wel door.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
http://tickets-kaartjes.m(...)aartjes-3-stuks.html
En deze mensen mogen dan tegen de muur wat mij betreft
Mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
Maar: heb er nog twee gekregen na 20 pogingen, dus schoonzus en vriendinnetje hebben ook.
Dit dus, rukkers zijn het. Eventim kan het WEL! Er zijn echt liefhebbers die concerten missen of op die kloteriige tussenhandel zijn aangewezen omdat zij hun systeem niet op orde hebben. En dan nog verontwaardigd doen over al die tussenhandel ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef flying-dutchman het volgende:
Wel achterlijk dat ze bij TM nog steeds geen normaal systeem kunnen bouwen. Met metallica kwam ik er gewoon niet doorheen. En volgens mij hebben ze dit dus gewoon elke keer met iets groots.
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
WTH
[..]
ennuh:
[..]
Normaal 8 dagen. Nu 2 uur
Wat quote ik nou net?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?
Nee, 8 dagen vorig jaar, en dat was al belachelijk snel. Ook toen was er nog geen enkele naam bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was het vorig jaar niet ook zo snel uitverkocht?
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Rightquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
700 euro?![]()
![]()
en foei P, zulke dingen mag je niet mensen toewensen.
Ik dacht dat je quote niet klopte....quote:
en genoeg gekken die het er voor betalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Right
Dan geef ik de schuld aan NU.nlquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je quote niet klopte....
Per ongeluk...ja,ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Per ongeluk 3 kaartjes teveel gekocht, en daar wil ik nu wel graag ruim 100 euro aan verdienen. Right
I know, daarom moeten dit soort aanbieders ook doodquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en genoeg gekken die het er voor betalen
Hmmm...Da's beroerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef golfer het volgende:
Uitslag van mijn Internist binnen van de poeptest: niets gevonden, geen parasieten.
Nu mag ik volgende week vrijdag vanaf 8 uur 's morgens tot ca. 11:30 naar het lab van het ziekenhuis voor allerlei andere tests.
Een bloed- en adem lactose tolerantietest met glucose meting.
Zo blijven we maar doorgaan.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I know, daarom moeten dit soort aanbieders ook dood
De uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat mag je iemand helemaal niet toewensen van DE hoor
Ja ook plus allerlei instructies over wat ik de dagen ervoor wel of niet mag eten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...Da's beroerdEn vermoedelijk nog nuchter ook?
Pfffff...maakt het er ook niet eenvoudiger op zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja ook plus allerlei instructies over wat ik de dagen ervoor wel of niet mag eten.
Leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Aphrodyte het volgende:
Eindelijk, een sollicitatie waar ik reactie op heb![]()
Maandag een gesprek
Have fun!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
En nu ga ik de laptop uitdoen en naar huis en naar het station en naar het vliegveld en naar Madrid
Geen intellectuele uitdaging, maar dat leek me ook niet het beste begin. In Amersfoort Noord bij de Hema als fulltime taart-countermiepquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Waar? Bij wat voor soort bedrijf?
Oh wat leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
En nu ga ik de laptop uitdoen en naar huis en naar het station en naar het vliegveld en naar Madrid
Werk = Werk = Geld = Ruimtequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef Aphrodyte het volgende:
Geen intellectuele uitdaging, maar dat leek me ook niet het beste begin. In Amersfoort Noord bij de Hema als fulltime taart-countermiep
Precies zo denk ik er ook overquote:
En gratis slagroomtaart gooien.quote:
Nah, ik denk niet dat dat erg gewaardeerd zou wordenquote:
Ja echt veel beter dan de bijstand; daar wil ik écht niet inkomen. Daarom doe ik ook zo mn best, maar het is de eerste sollicitatie van de 15 die ik verstuurd heb waar op gereageerd is. Sommige uitzendbureau's wilden me niet eens inschrijven omdat ''wij in deze tijden niet aan kunnen komen met iemand zonder recente werkervaring, voor jou 10 anderen''. Is letterlijk tegen me gezegd.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Jaja, meneer Rutte, we doen af en toe nog wel eens wat nuttigs, wij studenten...
Later jouw AOW betalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat dan?
Behalve op onze kosten bier drinken en leven?
Die heb ik de afgelopen 37 jaar al helemaal zelf mogen betalen met werken.quote:
Veel plezier Hobjequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef MissHobje het volgende:
zo pff ben opmaargoed nog ff dweilen en alles is helemaal top!
dan douchen, boodschappies en door naar feestje: afscheid collega, naar de kroeg etc.
Als dat maar goed gaat
Ik betaal mijn opleiding ook gewoon zelf terug met werken. (als ik in NL blijf) Als ik wél geld heb, dan vind ik het oké om wat te betalen. De nieuwe regelingen zouden me 3000 euro kosten nu ik ze niet heb. En dan valt het voor mij nog mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik de afgelopen 37 jaar al helemaal zelf mogen betalen met werken.
Tentamen gaat voor. Ik ga wel als er nog een wat grotere demonstratie nodig is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:34 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
@Rijst: Je gaat dus niet demonstreren?
Nice!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:43 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een halve voldoende binnen!
(De toets bestond uit twee delen, het moeilijkste deel heb ik nu precies gehaald met een 5,5. Daar komt een cijfer bij van het andere deel en het gemiddelde is dan het uiteindelijke cijfer. Maar bij dit deel heb ik domweg dingen verzonnen, dus dat die alvast voldoende is is positief)
Hoi FF!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hiiiiiiii liefies
zo leuk dagje was dat. naar mijn nichtje geweest en haar een tijd vastgehoudenmet mn zus gezellig ontbeten en daarna naar de stad gegaan om kado's voor Sinterklaas gehaald. nog een heel leuk jurkje gehaald met tijgerprint bij de H&M en een dvd die ik nu aan het kijken ben; "how to train your dragon" zooo leuk
na de film omkleden en lekkah wokkeh
Have fun, CFquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
De Gouden Wokquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Hoi FF!
Leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad, kon je wel gebruiken denk ik zo
En wat voor wok-lekkers staat er op het menu?
Waarom heet 1 op de 2 Oosterse restaurants "De Gouden Wok"?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Gouden Wok
heel groot daar schijnt. ben er zelf nog nooit geweest maar je mag ook kiezen uit Thais en Japans dus lijkt me erg leuk.
Dankjewel Aphrohoe gaat het met jou? beter hoop ik!
erg he, ken er hier 3 in de buurtquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarom heet 1 op de 2 Oosterse restaurants "De Gouden Wok"?
Overigens doe ik ook in een Gouden Wok boodschappen.![]()
http://www.degoudenwokrotterdam.nl/supermarkt.html
Klinkt leuk ja!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De Gouden Wok
heel groot daar schijnt. ben er zelf nog nooit geweest maar je mag ook kiezen uit Thais en Japans dus lijkt me erg leuk.
Dankjewel Aphrohoe gaat het met jou? beter hoop ik!
Ik ken ook nog "De Chinese Muur" vijf keerquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he, ken er hier 3 in de buurt
haha ja ook in de buurt een paar keer. maar goed, dan hebben we ook de Griekse restaurants die hetzelfde heten hequote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken ook nog "De Chinese Muur" vijf keer
''Happy Garden'' 3xquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken ook nog "De Chinese Muur" vijf keer
Ik weet niet of ik bij de taarten terecht kom, maar daar heb ik wel op aangestuurd uiteraardquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
bijgelezen. Hoera voor AnneX (goed nieuws!!) en Aphroleuk joh, bij de taarten werken
toevallig vanmiddag bij de Hema een appelkruimeltaartje gekocht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |