quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:45 schreef MopperPee het volgende:
DEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! PotverdikkieIk wilde nou ook wel eens mijn eigen topic hoor
![]()
Succes dan maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme, writersblock van de ergste soortAls ik met de input van anderen aan de slag moet is het altijd gekloot
![]()
Heb je ook weekend dan?quote:
zie je wel, koffie werktquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Lein! Ik heb je koffietruc geprobeerd en het werkte!
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
Wehehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef flying-dutchman het volgende:
ik las met oog op gister lein mean culmachines
Zo. Dat doe je goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Kaas staat te douchen en er stroomt water naar beneden. Uit een rioolbuis
Mannen zijn zo voorspelbaar!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Getver, wat een gekloot steeds johquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Ja. Nogal. Ik belde de vrouw van de huisbaas. Die was het ook wel zatquote:
Moest kaas niet werken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Mannen zijn zo voorspelbaar!
Kaas is trouwens pissig, ik wilde eigenlijk gelijk weg naar Isa toe gaan. Maar hij staat zich even 'rustig te scheren' (da's 45 minuten werk) en we zouden samen boodschappen doen
Goed nieuws, Annequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
even binnenjompelen met ook eens goed nieuws:
de X-Thorax (= longfoto) is schoon en "normaal".
Hoppa... dat waren slapeloze en ademloze nachten...
Yayquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Nee, hij is vrij vandaag. Ja we gaan ook boodschappen doen, ik heb er alleen gewoon geen zin in. En als hij 45 minuten langer bezig is met aangekleed raken, zit ik me toch maar te vervelen. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Moest kaas niet werken?En ga eerst boodschappen doen joh
Mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
het wordt echt tijd dat jullie verhuizen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Wauw AnneZ, goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Super !!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Ik zou het plafond open laten in jullie gevalquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Nogal. Ik belde de vrouw van de huisbaas. Die was het ook wel zatHet enige positieve punt in de situatie is: gelukkig is het plafond nog open
Dus geen natte gipsplaten en verborgen lekkage deze keer
Dat sucksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, hij is vrij vandaag. Ja we gaan ook boodschappen doen, ik heb er alleen gewoon geen zin in. En als hij 45 minuten langer bezig is met aangekleed raken, zit ik me toch maar te vervelen. Niks aan te doen.
AnneXrayquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Goed nieuws, Anne-X-rayAltijd fijn om te weten dat het in orde is.
Dat is super nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Heel fijn! Goed nieuws!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Ja en er was toch wel enige reden om ongerust te zijn ( vond ik) .quote:
Ik las op Facebook meer problemen daarmee jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
Oh joepie. Even snel tussendoor kaarten voor Lowlands bestellen. Maar nee hoor, kutorganisatie ticketmaster krijgt het uiteraard niet voor elkaar een website werkend te houden als het druk is. Groef schandalig dat ze dat na 10 jaar problemen nog niet voor elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
En dan betaal je nog dik voor servicekosten ook
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef AnneX het volgende:
Dus voorwaarts als mijn eigen leefstijl adviseur.
Bewegen ( inspannen) - van de peuken afblijven en wat vaker vette vis eten.
hilarischquote:Ik las op Facebook meer problemen daarmee ja
Ja. Kan er de humor wel van inzienquote:
Durf je wel tegen mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ik er nier doorkom kom ik je volledig in elkaar rossen P. :p
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
Groef schandalig dat ze dat na 10 jaar problemen nog niet voor elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ik er nier doorkom kom ik je volledig in elkaar rossen P. :p
Geez, die writer's block hakt er wel in, zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
En waarom werkt de helft van de fucnties hier niet. Kan niet quoten, editten, geen slimeys kiezen etc
Kunnen jullie dan eens dat vakantiereisje boeken in - was het ? - Portugal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Isabeau het volgende:
En weer 2 dagen werken er bij volgende week
We zitten er wel over na te denken voor begin volgend jaar. Misschien gaan we dan zelfs met mijn ouders; er is plek voor 6 man.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef AnneX het volgende:
Kunnen jullie dan eens dat vakantiereisje boeken in - was het ? - Portugal?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Klootviolen.Wil je tickets bestellen, krijg je een wachtrij met tijdsbalkje. dat duurt 10 minuten minimaal, en als de wachttijd over is wordt je gewoon weer terug naar de startpagina gebracht. Verkoop dan verdomme geen kaarten online, tuig.
Gaaf! Waar ga je heen, dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Isabeau het volgende:
We zitten er wel over na te denken voor begin volgend jaar. Misschien gaan we dan zelfs met mijn ouders; er is plek voor 6 man.
Ross is mede-eigenaar van een villa in de buurt van Albufera (sp?) in de Algarve. Alleen waren we al aardig wat kwijt voor de reis er naar toe. Vliegen + auto huren was al duurder dan een georganiseerde reis incl reis en hotel of appartementquote:
Auw Aurequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
Ik probeer een kaartje te kopen voor lowlandsWat een klotesysteem.
En ik ben al chagrijnig, want net terug van de tandarts en auwauwauw dat deed echt pijn(wortelkanaalbehandeling werd afgemaakt).
In Turkije kreeg ik van iemand de tip om te abonn. op de nieuwsbrief van Transavia via hun site.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross is mede-eigenaar van een villa in de buurt van Albufera (sp?) in de Algarve. Alleen waren we al aardig wat kwijt voor de reis er naar toe. Vliegen + auto huren was al duurder dan een georganiseerde reis incl reis en hotel of appartement
Ja dat heeft mams me net gegevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Auw AureDat is niet prettig. Heb je wat ibuprofen oid thuis/meegekregen?
Albufeira, dacht ik. En: wat supergaaf! Vliegen daar niet heel veel prijsvechters heen? En is er geen fatsoenlijk openbaar vervoer daar? Lijkt me heerlijk, een paar weekjes overwinterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ross is mede-eigenaar van een villa in de buurt van Albufera (sp?) in de Algarve. Alleen waren we al aardig wat kwijt voor de reis er naar toe. Vliegen + auto huren was al duurder dan een georganiseerde reis incl reis en hotel of appartement
Ik hoop maar dat het hierna snel over is met de pijn en zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Aure het volgende:
Ja dat heeft mams me net gegevenMijn mams is echt de liefste
Beterschap. Ik drink altijd kamillethee als ik kiespijn heb - geen idee of het helpt, maar ik vind het altijd wel lekker danquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Aure het volgende:
Ja dat heeft mams me net gegevenMijn mams is echt de liefste
Met zwembadquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
Albufeira, dacht ik. En: wat supergaaf! Vliegen daar niet heel veel prijsvechters heen? En is er geen fatsoenlijk openbaar vervoer daar? Lijkt me heerlijk, een paar weekjes overwinteren
Relaaaaaxed! Zelfs al zwem je er niet in, 'villa met zwembad' klinkt wel goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Met zwembad(maar dat zal wel te koud zijn begin volgend jaar haha)
En ja, er vliegen vanaf Eindhoven en ik geloof Antwerpen prijsvechters heen, die zullen wel een stuk goedkoper zijn in januari en februari. Er vliegt er ook een vanaf Groningen in de zomer, maar dus niet in de winter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik heb liever dat ze het gewoon verkopenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Relaaaaaxed! Zelfs al zwem je er niet in, 'villa met zwembad' klinkt wel goed
Ik zou trouwens ook eens naar Brussel kijken, is vaak significant goedkoper dan bijv. Schiphol of Rotterdam. En Weeze, misschien?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:12 schreef TAV74 het volgende:
Overigens 10 keer raden waar 60% van de kaarten zo terecht komt.Alweer? Nog steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Thanks! En ja dat doe ik ook vaak, ik vind het wel helpenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beterschap. Ik drink altijd kamillethee als ik kiespijn heb - geen idee of het helpt, maar ik vind het altijd wel lekker dan
Ja pff echt belachelijk. Ik sta nu 25 minuten in de wachtrij en ik ben nog niet eens op de helft. Een vriend van me staat er 10 minuten in en hij is er bijnaquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef TAV74 het volgende:
Nou, GWk doet niet meer aan concertkaarten. Weer online proberen dus, en dat gaat nog steeds niet![]()
Vorig jaar ging het via Eventim, dat was 100 keer beter.
Ik bestel direct de max als ik er door kom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja pff echt belachelijk. Ik sta nu 25 minuten in de wachtrij en ik ben nog niet eens op de helft. Een vriend van me staat er 10 minuten in en hij is er bijnaMaar hij gaat mijn kaartje kopen als ie er door is
Ja dat hebben sommige mensen echt al 3 keer gehadquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik bestel direct de max als ik er door kom.
Mar ik werd aan het einde van de wachtrij gewoon weer terug gegooid, dus niet te vroeg juichen.
Heb er 2 open nu... En ik zit met 2 vrienden te sms-en die er ook voor geen meter doorkomen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat hebben sommige mensen echt al 3 keer gehadIk heb ook mn eigen scherm gewoon nog open staan, just in case.
Haha die vriend van me is er door, maar daarna gaat het ook nog tergend langzaam, dus het is nog even afwachten of ie wel echt kaartjes kan bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb er 2 open nu... En ik zit met 2 vrienden te sms-en die er ook voor geen meter doorkomen.
En het houdt me van mijn werk
Klassieke (verHollandste) Waldorf salade? Met bleekselderij, kip, mandarijn, noten, rozijnen etc?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
Bleekselderij, wat doen we er mee? Had laatst twee stengels nodig voor lasagne-saus, en heb er nu een stuk of tig over. Ideeën? Zo rauw word ik er niet bepaald wild van.
Pindakaas erin smeren, rozijnen erop: ants on a logquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
Bleekselderij, wat doen we er mee? Had laatst twee stengels nodig voor lasagne-saus, en heb er nu een stuk of tig over. Ideeën? Zo rauw word ik er niet bepaald wild van.
Dat is toch al jaren zo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het komt niet meer goed met me vandaag.
Ik was er door, 6 kaarten besteld, betalen met CC.
Moet je bij de fucking rabobank tegenwoordig verdomme je raboreader gebruiken ter bevestiging, Kan ik dus gvd niet betalen.
Nog een paar ideeën:quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
Nee, niet bij credit cardquote:
Oh, een credit card van de bank.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
Bij de Credit Cards is dat pas sinds 1.5 tot 2 maanden ofzo. Nieuwe beveiliging.
Bij mijn Visa wel, hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef golfer het volgende:
Oh, een credit card van de bank.
Ik heb Visa, daar hoeft dat niet mee.
Tijd om ff een postkantoor te zoeken?quote:
Een postkantoor in 2010quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om ff een postkantoor te zoeken?
En dan je CC opsturen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om ff een postkantoor te zoeken?
Nee toch? Kan je ook al niet meer bij een postkantoor tickets bestellen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan je CC opsturen?
Ticketverkoop loopt tegenwoordig alleen maar via internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
in de pindakaas dippen..mmmmquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Duderella het volgende:
Dames en heren,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |