quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:45 schreef MopperPee het volgende:
DEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! PotverdikkieIk wilde nou ook wel eens mijn eigen topic hoor
![]()
Succes dan maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme, writersblock van de ergste soortAls ik met de input van anderen aan de slag moet is het altijd gekloot
![]()
Heb je ook weekend dan?quote:
zie je wel, koffie werktquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Lein! Ik heb je koffietruc geprobeerd en het werkte!
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
Wehehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef flying-dutchman het volgende:
ik las met oog op gister lein mean culmachines
Zo. Dat doe je goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Sterker nog: manlief kwam vrolijk uit bed en is momenteel boven de badkamer aan het schrobben om me te helpen..........
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Kaas staat te douchen en er stroomt water naar beneden. Uit een rioolbuis
Mannen zijn zo voorspelbaar!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:57 schreef Tezz het volgende:
Getver, wat een gekloot steeds johquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Ja. Nogal. Ik belde de vrouw van de huisbaas. Die was het ook wel zatquote:
Moest kaas niet werken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Mannen zijn zo voorspelbaar!
Kaas is trouwens pissig, ik wilde eigenlijk gelijk weg naar Isa toe gaan. Maar hij staat zich even 'rustig te scheren' (da's 45 minuten werk) en we zouden samen boodschappen doen
Goed nieuws, Annequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
even binnenjompelen met ook eens goed nieuws:
de X-Thorax (= longfoto) is schoon en "normaal".
Hoppa... dat waren slapeloze en ademloze nachten...
Yayquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Nee, hij is vrij vandaag. Ja we gaan ook boodschappen doen, ik heb er alleen gewoon geen zin in. En als hij 45 minuten langer bezig is met aangekleed raken, zit ik me toch maar te vervelen. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Moest kaas niet werken?En ga eerst boodschappen doen joh
Mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
het wordt echt tijd dat jullie verhuizen hequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Godverdomme
Wauw AnneZ, goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Super !!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Ik zou het plafond open laten in jullie gevalquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Nogal. Ik belde de vrouw van de huisbaas. Die was het ook wel zatHet enige positieve punt in de situatie is: gelukkig is het plafond nog open
Dus geen natte gipsplaten en verborgen lekkage deze keer
Dat sucksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, hij is vrij vandaag. Ja we gaan ook boodschappen doen, ik heb er alleen gewoon geen zin in. En als hij 45 minuten langer bezig is met aangekleed raken, zit ik me toch maar te vervelen. Niks aan te doen.
AnneXrayquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Goed nieuws, Anne-X-rayAltijd fijn om te weten dat het in orde is.
Dat is super nieuwsquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Heel fijn! Goed nieuws!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef AnneX het volgende:
Ja en er was toch wel enige reden om ongerust te zijn ( vond ik) .quote:
Ik las op Facebook meer problemen daarmee jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
Oh joepie. Even snel tussendoor kaarten voor Lowlands bestellen. Maar nee hoor, kutorganisatie ticketmaster krijgt het uiteraard niet voor elkaar een website werkend te houden als het druk is. Groef schandalig dat ze dat na 10 jaar problemen nog niet voor elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
En dan betaal je nog dik voor servicekosten ook
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef AnneX het volgende:
Dus voorwaarts als mijn eigen leefstijl adviseur.
Bewegen ( inspannen) - van de peuken afblijven en wat vaker vette vis eten.
hilarischquote:Ik las op Facebook meer problemen daarmee ja
Ja. Kan er de humor wel van inzienquote:
Durf je wel tegen mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ik er nier doorkom kom ik je volledig in elkaar rossen P. :p
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef TAV74 het volgende:
Groef schandalig dat ze dat na 10 jaar problemen nog niet voor elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Als ik er nier doorkom kom ik je volledig in elkaar rossen P. :p
Geez, die writer's block hakt er wel in, zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
En waarom werkt de helft van de fucnties hier niet. Kan niet quoten, editten, geen slimeys kiezen etc
Kunnen jullie dan eens dat vakantiereisje boeken in - was het ? - Portugal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Isabeau het volgende:
En weer 2 dagen werken er bij volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |