Dank je de kleine kinderen zijn al bij oma (de buurvrouw altijd makkelijk) gedumpt zit al met mijn jas aan.quote:

Ik verbaas me vooral over het feit dat het volgens die man allemaal weer koek en ei is..quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, had dit over jet's gegaan had ik wellicht gezegd dat een sportvliegtuig trager is, maar een raket buiten de aardatmosfeer veeelll sneller :-)
Je kan het veel beter over de pvv hebben, of andere zaken, als je diverse invalshoeken belicht, paden bewandelt en... voorbeelden betrekt, de politiek doet niet anders in de campagnes, het 'debat' etc.
BOOOEE lucassen, excuses maken is slecht ! (<-- zo 100% on topic nu?)

Ja, want sociaaldemocratie is viesquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht... men verwart obsessie met een ehhh zeg maar awareness campagne, let op de pvda en je ziet dan al vlot, zeker als je ze al jaren volgde, dat het een groep vol windowdressing is, maar eigenlijk DE vieze partij van NL is.

Voed de troll dan ook niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want sociaaldemocratie is vies

Precies. Eet van mij, denk na en men kan niet anders concluderen, lucassen "past een pvda-aatje" toe met deze actie.quote:

Wat een ongefundeerde onzinquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Precies. Eet van mij, denk na en men kan niet anders concluderen, lucassen "past een pvda-aatje" toe met deze actie.

Wat een totaal niet onderbouwde en dus ongefundeerde non-reactie..quote:

Omdat de PvdA in campagnes nog wel eens rode rozen uitdeelt zijn ze net zo erg als Lucassen die jarenlange buurtterreur probeert goed te maken met een bloemetje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een totaal niet onderbouwde en dus ongefundeerde non-reactie..

Laat nou gaan..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de PvdA in campagnes nog wel eens rode rozen uitdeelt zijn ze net zo erg als Lucassen die jarenlange buurtterreur probeert goed te maken met een bloemetje?

Je laat je goed kennen En je laat zien dat je al ken je iemand niet goed je toch zo maar een mening ventileert.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:04 schreef remlof het volgende: Ik moet altijd zo hard lachen om de nonsens die PVV-fans uitkramen
 &
 &  

Dit weet ik daarom is het ook zo erg dat wilders in de selectie zo slecht is geweest!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
waarom? In Nederland wordt een kamerlid verkozen in de kamer. De enige die die persoon eruit kan krijgen is de kiezer bij de volgende verkiezingen ,of het kamerlid zelf.. en dit is terecht! Anders zou je dmv wetgeving kunnen sturen wie er in de kamer zou mogen komen, dit is zeer onwenselijk,omdat je dan een bijl zet aan de wortels van de democratie!

Welkom in NL, zo werkt het. Er staat nu een 'meneer' uit het Haagse voor de deur, 'met 50 euries en een blommetje'.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik zo eens op de FP op Nujij.nl kijk overheerst het scepcisme tav de excuses..

Dat waar we nu mee zitten, heeft de pvv niet gemaakt. 'Het volk' vloot al die zelf-bevoordelers niet terug en dus volgde een ons kent ons, soort zoekt soort, wildgroei. Was er maar een 'lucassen geweest die dit soort misstanden decennia terug al aankaartte!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:31 schreef xandra47 het volgende:
Nu zitten we met gajes ( dat waarschijnlijk geld wil vangen ) in de kamer waar we niet vanaf kunnen!

What the hell heeft de PvdA met Lucassen te maken???quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
tJA, OOK DE PVDA STAAT ALLEEN BIJ VERKIEZINGEN BIJ DE OUDJES, HERSTEL OUDE LEDEN, OP DE STOEP MET EEN ROOS. Capslock...
Mensen willen veel meer dan ze snappen of toe willen geven doorgaans, belogen en bestolen en in de zeik genomen worden. Het geheugen is kort, de beloftes en excuses slikt men als zoete koek.
Dat , of bloemen hebben echt magische krachten

Volgens hen is het een vijand en zijn ze er in oorlog mee? of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef xandra47 het volgende:
[..]
What the hell heeft de PvdA met Lucassen te maken???

Man, dit topic gaat over de PVV, dus als je alleen over de PvdA je gal wilt spuien, open dan een ander topic of post in een ander topic.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Volgens hen is het een vijand en zijn ze er in oorlog mee? of bedoel je dat niet?
 Ik word nogal moe van je riedel over de PvdA terwijl het niets van doen heeft met waar mensen het op deze plaats over hebben.
 Ik word nogal moe van je riedel over de PvdA terwijl het niets van doen heeft met waar mensen het op deze plaats over hebben. 

Lees mijn reacties terug en je ziet dat het voor 90% of meer on topic is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef xandra47 het volgende:
Man, dit topic gaat over de PVV, dus als je alleen over de PvdA je gal wilt spuien, open dan een ander topic of post in een ander topic.Ik word nogal moe van je riedel over de PvdA terwijl het niets van doen heeft met waar mensen het op deze plaats over hebben.
Bovendien kan ik al bijna uit tekenen wat je gaat zeggen dus veel nieuws breng je niet.

iconen.
  iconen. 

dat was jij toch ?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:47 schreef fokthesystem het volgende:
, maar eigenlijk DE vieze partij van NL is.

Eens! Je begint te irriteren zo fokthesystem...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Man, dit topic gaat over de PVV, dus als je alleen over de PvdA je gal wilt spuien, open dan een ander topic of post in een ander topic.Ik word nogal moe van je riedel over de PvdA terwijl het niets van doen heeft met waar mensen het op deze plaats over hebben.
Bovendien kan ik al bijna uit tekenen wat je gaat zeggen dus veel nieuws breng je niet.

oh, dus jij wil graag op een pvda-aanhanger lijken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Lees mijn reacties terug en je ziet dat het voor 90% of meer on topic is.
Als je het over de pvv hebt, over politiek, dan komt men al snel in vergelijkingen, doen pvda-aanhangers ook

Dan start je daar toch fijn een topic over?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:47 schreef fokthesystem het volgende:
Zucht... men verwart obsessie met een ehhh zeg maar awareness campagne, let op de pvda en je ziet dan al vlot, zeker als je ze al jaren volgde, dat het een groep vol windowdressing is, maar eigenlijk DE vieze partij van NL is.

Right back at sommigen. Maar ja dat mag in NL. (nog...)quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:48 schreef du_ke het volgende:
Eens! Je begint te irriteren zo fokthesystem...
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |