Hier ook.quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef rub3n het volgende:
[..]
Vorig jaar, op de eerste dag met sneeuw (plus minus 15cm destijds) zijn alle routes gewoon gereden hoor. Wel lekker overuren erbij!
Ik vind het doodeng op m'n brommer, je kan lelijk onderuit gaan met sneeuw (en ijzel). Hoop dat er dit jaar geen sneeuw blijft liggen (behalve eventueel op 25 december en 1 januari)quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef rub3n het volgende:
[..]
Vorig jaar, op de eerste dag met sneeuw (plus minus 15cm destijds) zijn alle routes gewoon gereden hoor. Wel lekker overuren erbij!
Ik heb 'm al 4 dagen, gewoon in de winkel gekocht.quote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef carboni het volgende:
Tsja iemand moet Gran Turismo 5 bezorgen he
Ik hoop dat iedere postbode een Gran Turismo 5 bezorgstaking houdtquote:Op zondag 28 november 2010 23:24 schreef carboni het volgende:
Tsja iemand moet Gran Turismo 5 bezorgen he
Ik heb nog nooit met sneeuw gereden. ik zie het welquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hier ook.
Alleen wordt ik enorm suf als ik maar maximaal met een gangetje van 40-50km/u over al die boerenweggetjes kan rijden. Deed vorig jaar tijdens de KNJ zo'n 7-8 uur over m'n vaste autoroute, terwijl ik er normaal 4.5 uur over doe.
Ja of je ziet niks tijdens die sneeuwstormen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met sneeuw gereden. ik zie het wel
Heb me vorig jaar op een avond tijdens een sneeuwstorm waarbij het zeker windkracht 6 was wel met de fiets er doorheen gewurmd. Moest toen vanaf een treinstation nog 8 kilometerquote:Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja of je ziet niks tijdens die sneeuwstormen.
Op al die smalle friese boerenweggetjes zul je er genoeg last van hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met sneeuw gereden. ik zie het wel
uhuh. Ik hou er dan ook rekening mee. Gewoon rustig aan. Dan maar wat later terug.quote:Op zondag 28 november 2010 23:35 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Op al die smalle friese boerenweggetjes zul je er genoeg last van hebben.Ik heb er ervaring mee.
![]()
als je ze gemeld hebt aan je TC en hij ze in harmony heeft gezet dan wel. harmony uitdraaien mag je altijd inzienquote:Op maandag 29 november 2010 00:20 schreef sk888er het volgende:
Ik heb nu 2 zaterdagen bijna 11 uur gewerkt, krijg ik hier overuren voor oid?
Ik heb vorig jaar constant genoten van de sneeuw en geen moment er (over)last van gehad! Ik vond het heerlijk, zelfs die zaterdagmorgen om 9:00 toen ik op mijn bek ging met mijn fiets op weg naar TNT.quote:Op maandag 29 november 2010 00:03 schreef carboni het volgende:
Sneeuw is altijd leuk de 1e dag, daarna word het kut
Ik bedoel of ik eigenlijk 150% krijg voor die overuren :p of geldt dit alleen op weekbasis aan overuren voor vaste medewerkers? (harmonyuitdraaien worden hier trouwens gewoon opgehangen, is dat niet overal dan?:D)quote:Op maandag 29 november 2010 00:32 schreef carboni het volgende:
[..]
als je ze gemeld hebt aan je TC en hij ze in harmony heeft gezet dan wel. harmony uitdraaien mag je altijd inzien
Nee, je krijgt gewoon 100%. De overurentoeslag geldt pas boven de 37 uur, ongeacht of je fulltimer, parttimer of zaterdagwerker bent.quote:Op maandag 29 november 2010 05:41 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik bedoel of ik eigenlijk 150% krijg voor die overuren :p of geldt dit alleen op weekbasis aan overuren voor vaste medewerkers? (harmonyuitdraaien worden hier trouwens gewoon opgehangen, is dat niet overal dan?:D)
Mijn tc weet niet eens hoe hij moet sms'en, dus denk niet dat we voorlopig die Harmony - uitdraaien via de mail krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gewoon 100%. De overurentoeslag geldt pas boven de 37 uur, ongeacht of je fulltimer, parttimer of zaterdagwerker bent.
De Harmony-uitdraaien krijgen wij sinds kort via de mail, erg handig! Vooral omdat er best wel vaak fouten in zitten de laatste tijd.
ik heb een terugtrapremfiets zonder versnellingquote:Op maandag 29 november 2010 11:37 schreef Cerbie het volgende:
Vastgevroren versnelling-/remkabels, zo herkenbaar
Heb dit jaar gelukkig op tijd de kabels van mijn fietsen gesmeerd.
Ja of slotenquote:Op maandag 29 november 2010 11:37 schreef Cerbie het volgende:
Vastgevroren versnelling-/remkabels, zo herkenbaar
Heb dit jaar gelukkig op tijd de kabels van mijn fietsen gesmeerd.
Gewoon bij het parkeren nooit doen. Hoef je het ook niet af te lerenquote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb een terugtrapremfiets zonder versnellingMoet wel even onthouden dat ik mijn auto niet op de handrem zet
haha daar is het te laat voorquote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon bij het parkeren nooit doen. Hoef je het ook niet af te leren
Vroegâh, toen ik nog op mijn brommertje naar school ging moest ik nog wel eens de hulp van de conciërge inroepen. Dan zat de sleutel in het contactslot vastgevroren, kreeg je hem niet meer uitquote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja of sloteneen paar keer gehad dat ik naar het werk wilde gaan en dat het slot vastgevroren was
Ik zat nu trouwens eerst bijna tegen een schuurtje aan omdat de rem het juist niet deed, en daarna bleef ie dus vast zitten. Gelukkig iig niet tegen die schuur geknaldiets wat me trouwens ook al tig keer bijna is gebeurd, afgelopen winter.. maar altijd bijna :'D
Ah dat is wel handig.quote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gewoon 100%. De overurentoeslag geldt pas boven de 37 uur, ongeacht of je fulltimer, parttimer of zaterdagwerker bent.
De Harmony-uitdraaien krijgen wij sinds kort via de mail, erg handig! Vooral omdat er best wel vaak fouten in zitten de laatste tijd.
Ik heb onderhand ook al meer dan 200 verlofuren opgebouwd, wordt straks leuk als ik ontslag neem ( of ontslagen wordt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef carboni het volgende:
Je krijgt verlofuren naar verhouding van je contracturen. Als je een 3 uurscontract hebt dan krijg je 15 uur per (3 * 52 = 156) extra gewerkte uren, oftwel per 10,4 extra gewerkt uur 1 verlof uur.
Loopt hard op overigens die verlofuren en is ook nog eens een goeie investering want als je jonger bent dan 21, word het elk jaar ongeveer 10% meer qua bedragDaarna 2,7% maar dat is nog steeds beter dan sommige spaarrekeningen
Sinds ik bij de post werk verslijt ik minimaal 2 paar schoenen per jaar extra.quote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef rub3n het volgende:
Zo mijn oude, doch nieuwe, werkschoenen uit de berging gevist. Vorig jaar mijn schoenen naar de kloten gelopen in die sneeuw en vooral dat zout erbij.
Nadeel; ik heb ze nog niet ingelopen.
Maar beter droge zere voeten, dan natte bevroren voeten!
Ik had echt iets van WTF VIER WIJKEN!!! maar toen besefte ik me dat het maandag wasquote:Op maandag 29 november 2010 14:29 schreef sbientje het volgende:
Ik heb vier wijken en 20 aangetekendendat wordt een latertje!
Er is nu geen staking heurquote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik wat vragen? Wanneer houden ze op met staken?
Ik zit nu op ruim 70 uur. Als ik begin dit jaar niet 6 keer vrij had genomen dan was het al ruim 90 geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb onderhand ook al meer dan 200 verlofuren opgebouwd, wordt straks leuk als ik ontslag neem ( of ontslagen wordt.)
ik ben er na 3,5 wijk mee opgehouden. Hetw as veel meer post dan normaal op maandag en ik zag niets meer omdat het zo donker was. half 6.. Wel alle aangetekenden gedaan natuurlijk. Wat een chaos was dat, 20 stuks..quote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had echt iets van WTF VIER WIJKEN!!! maar toen besefte ik me dat het maandag was
Desondanks, aangetekenden![]()
Hier in Leidschendam hetzelfdequote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Tamashii het volgende:
Oei, ja woon in Voorburg en krijg al 5 dagen geen post. Voelt zo leeg. xd Kan het wel begrijpen hoor, zou zelf ook gaan staken.
je kan toch eventjes bellen ofzo? Niet zo snel opgevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 04:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Net als vorig jaar en daarvoor wilde ik in de vakantie wel even bij TNT aan de slag en net zoals aangegeven in de vandaag gekregen flyer van TNT ben ik naar www.Decemberbaan.nl gegaan
Dus ik alles invullen en bij voorkeur van werktijd vulde ik in de nachten waarop ik de melding kreeg dat er geen vacatures zijn die daar aan voldoen
Dan zou je denken, even wijzigen in de avond en opnieuw invoeren want in de avond werken zou ook wel kunnen opzich
Maar dat kan dus niet, dat deel van je profiel in de centrale computer is niet te wijzigen net zoals bv je opleidingje naam mag je dan weer wel wijzigen
Klote dat het dan op zoiets stuk kan lopen, ik had er echt zin in
Moet je hetzelfde formulier even openen in een andere browser, dan kun je het wel weer aanpassen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Klote dat het dan op zoiets stuk kan lopen, ik had er echt zin in
Moet je je regenbroek gebruiken, ideaal tegen koude wind en sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:50 schreef Cerbie het volgende:
Gebruik je de handschoenen zonder vinger of die wanten met losse bovenkant niet dan? Vooral die laatste zijn lekker warm. Ik heb meer last van koude benen tijdens het bezorgen.
In de winter heb ik altijd een maillot, spijkerbroek en regenbroek aan en dan heb ik t soms nog koudquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef carboni het volgende:
[..]
Moet je je regenbroek gebruiken, ideaal tegen koude wind en sneeuw
Regenjas idem dito.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef carboni het volgende:
[..]
Moet je je regenbroek gebruiken, ideaal tegen koude wind en sneeuw
Wij krijgen binnenkort van die snow steps op onze vestiging, eens zien of die een beetje helpen. Ze worden pas eind december verwacht... Lekker op tijd, zou ze deze week al goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:31 schreef lololo het volgende:
Kou kan ik me nog op kleden, de gladheid wordt wat lastiger
Hoop dat wij andere, betere snow steps krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef carboni het volgende:
Die snowsteps hadden wij hier ook, vorige winter. Maar dat waren van die dingetjes van 10 bij 10 centimeter waardoor je nooit echt goed grip had en het liep ook nog eens erg kut. Oh ja en fietsen ging ook niet met die dingen waardoor je ze de hele tijd af moest doen.
Linkje graag?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net ff een paar bij de ANWB besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |