Moet je je regenbroek gebruiken, ideaal tegen koude wind en sneeuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:50 schreef Cerbie het volgende:
Gebruik je de handschoenen zonder vinger of die wanten met losse bovenkant niet dan? Vooral die laatste zijn lekker warm. Ik heb meer last van koude benen tijdens het bezorgen.
In de winter heb ik altijd een maillot, spijkerbroek en regenbroek aan en dan heb ik t soms nog koudquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef carboni het volgende:
[..]
Moet je je regenbroek gebruiken, ideaal tegen koude wind en sneeuw
Regenjas idem dito.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:53 schreef carboni het volgende:
[..]
Moet je je regenbroek gebruiken, ideaal tegen koude wind en sneeuw
Wij krijgen binnenkort van die snow steps op onze vestiging, eens zien of die een beetje helpen. Ze worden pas eind december verwacht... Lekker op tijd, zou ze deze week al goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:31 schreef lololo het volgende:
Kou kan ik me nog op kleden, de gladheid wordt wat lastiger
Hoop dat wij andere, betere snow steps krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef carboni het volgende:
Die snowsteps hadden wij hier ook, vorige winter. Maar dat waren van die dingetjes van 10 bij 10 centimeter waardoor je nooit echt goed grip had en het liep ook nog eens erg kut. Oh ja en fietsen ging ook niet met die dingen waardoor je ze de hele tijd af moest doen.
Linkje graag?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net ff een paar bij de ANWB besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |