Gewoon bij het parkeren nooit doen. Hoef je het ook niet af te lerenquote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb een terugtrapremfiets zonder versnellingMoet wel even onthouden dat ik mijn auto niet op de handrem zet
haha daar is het te laat voorquote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon bij het parkeren nooit doen. Hoef je het ook niet af te leren
Vroegâh, toen ik nog op mijn brommertje naar school ging moest ik nog wel eens de hulp van de conciërge inroepen. Dan zat de sleutel in het contactslot vastgevroren, kreeg je hem niet meer uitquote:Op maandag 29 november 2010 11:48 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja of sloteneen paar keer gehad dat ik naar het werk wilde gaan en dat het slot vastgevroren was
Ik zat nu trouwens eerst bijna tegen een schuurtje aan omdat de rem het juist niet deed, en daarna bleef ie dus vast zitten. Gelukkig iig niet tegen die schuur geknaldiets wat me trouwens ook al tig keer bijna is gebeurd, afgelopen winter.. maar altijd bijna :'D
Ah dat is wel handig.quote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, je krijgt gewoon 100%. De overurentoeslag geldt pas boven de 37 uur, ongeacht of je fulltimer, parttimer of zaterdagwerker bent.
De Harmony-uitdraaien krijgen wij sinds kort via de mail, erg handig! Vooral omdat er best wel vaak fouten in zitten de laatste tijd.
Ik heb onderhand ook al meer dan 200 verlofuren opgebouwd, wordt straks leuk als ik ontslag neem ( of ontslagen wordt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef carboni het volgende:
Je krijgt verlofuren naar verhouding van je contracturen. Als je een 3 uurscontract hebt dan krijg je 15 uur per (3 * 52 = 156) extra gewerkte uren, oftwel per 10,4 extra gewerkt uur 1 verlof uur.
Loopt hard op overigens die verlofuren en is ook nog eens een goeie investering want als je jonger bent dan 21, word het elk jaar ongeveer 10% meer qua bedragDaarna 2,7% maar dat is nog steeds beter dan sommige spaarrekeningen
Sinds ik bij de post werk verslijt ik minimaal 2 paar schoenen per jaar extra.quote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef rub3n het volgende:
Zo mijn oude, doch nieuwe, werkschoenen uit de berging gevist. Vorig jaar mijn schoenen naar de kloten gelopen in die sneeuw en vooral dat zout erbij.
Nadeel; ik heb ze nog niet ingelopen.
Maar beter droge zere voeten, dan natte bevroren voeten!
Ik had echt iets van WTF VIER WIJKEN!!! maar toen besefte ik me dat het maandag wasquote:Op maandag 29 november 2010 14:29 schreef sbientje het volgende:
Ik heb vier wijken en 20 aangetekendendat wordt een latertje!
Er is nu geen staking heurquote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik wat vragen? Wanneer houden ze op met staken?
Ik zit nu op ruim 70 uur. Als ik begin dit jaar niet 6 keer vrij had genomen dan was het al ruim 90 geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb onderhand ook al meer dan 200 verlofuren opgebouwd, wordt straks leuk als ik ontslag neem ( of ontslagen wordt.)
ik ben er na 3,5 wijk mee opgehouden. Hetw as veel meer post dan normaal op maandag en ik zag niets meer omdat het zo donker was. half 6.. Wel alle aangetekenden gedaan natuurlijk. Wat een chaos was dat, 20 stuks..quote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik had echt iets van WTF VIER WIJKEN!!! maar toen besefte ik me dat het maandag was
Desondanks, aangetekenden![]()
Hier in Leidschendam hetzelfdequote:Op maandag 29 november 2010 16:46 schreef Tamashii het volgende:
Oei, ja woon in Voorburg en krijg al 5 dagen geen post. Voelt zo leeg. xd Kan het wel begrijpen hoor, zou zelf ook gaan staken.
je kan toch eventjes bellen ofzo? Niet zo snel opgevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 04:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Net als vorig jaar en daarvoor wilde ik in de vakantie wel even bij TNT aan de slag en net zoals aangegeven in de vandaag gekregen flyer van TNT ben ik naar www.Decemberbaan.nl gegaan
Dus ik alles invullen en bij voorkeur van werktijd vulde ik in de nachten waarop ik de melding kreeg dat er geen vacatures zijn die daar aan voldoen
Dan zou je denken, even wijzigen in de avond en opnieuw invoeren want in de avond werken zou ook wel kunnen opzich
Maar dat kan dus niet, dat deel van je profiel in de centrale computer is niet te wijzigen net zoals bv je opleidingje naam mag je dan weer wel wijzigen
Klote dat het dan op zoiets stuk kan lopen, ik had er echt zin in
Moet je hetzelfde formulier even openen in een andere browser, dan kun je het wel weer aanpassen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 04:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Klote dat het dan op zoiets stuk kan lopen, ik had er echt zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |