Dan is ie vast van Stoner geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Que? Last owner simply found it too big!(elders gelezen bij een HP
)
Maar wel leuk speelgoedquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is ie vast van Stoner geweest
Met mijn 1,93 is 't echt een klein dingetje......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
De nominatie had beter bij de categorie Roddel/Achterklap/Ooh oh Cherso gepastquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Fok! Website van het jaar... tot daar had ik al zo mijn twijfels. Tot ik de categorie las: "Nieuws en Informatie"![]()
![]()
Weg geloofwaardigheid van die verkiezing.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef bvvt het volgende:
Hey, hebben ze tegenwoordig andere indelingen van de pagina's?
Pagina 5 is de laatste ipv 7 vroeger......Pagina 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pagina 1 ergens in het midden bedoel![]()
Volgend jaar alle categorieënquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Fok! Website van het jaar... tot daar had ik al zo mijn twijfels. Tot ik de categorie las: "Nieuws en Informatie"![]()
![]()
Weg geloofwaardigheid van die verkiezing.
Het stond bij een 2010 model 796 Hypermotard. Vast van een vrouw(tje) geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan is ie vast van Stoner geweest
Met mijn 1,93 is 't echt een klein dingetje......
http://www.moto.it/moto-u(...)00-zx-10r/index.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Bunnybeater het volgende:
WB, welke sites kan ik gebruiken voor moters zoeken?Naast mobile.de ook voor UK etc.
Ze komt net thuis en zag het gelijk hahahaha grapje zeker!quote:
Ik had ze voor de foto nog niet eens gezien.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ik had ze voor de foto nog niet eens gezien.![]()
Moet die administratie de openhaard inquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje werkt een avond in de twee maanden.
Eens kijken hoe lang de vandaag gekregen kalender blijft hangen.![]()
[ afbeelding ]
Maandje met Rossi, Capirossi, Lorenzo, Biaggi en Leon Haslam.
Mooie pics inside.
Klinkt als een vocht 'outside' probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 07:06 schreef Bunnybeater het volgende:
Hij deed sowieso al moeilijk de afgelopen 2 dagen, heeft het zin om hem de bougies te vervangen zodat ie wat makkelijker ploft? Volgens mij zitten er nog bougies in van een keer dat de ANWB ze heeft drooggestookt met een brander tijdens de vorige lange sneeuwval.
En toen waren ze al een beetje verrot
Voorheen nooit startproblemen
Je mag mijn startmotor wel lenen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 07:06 schreef Bunnybeater het volgende:
Hij deed sowieso al moeilijk de afgelopen 2 dagen, heeft het zin om hem de bougies te vervangen zodat ie wat makkelijker ploft? Volgens mij zitten er nog bougies in van een keer dat de ANWB ze heeft drooggestookt met een brander tijdens de vorige lange sneeuwval.
En toen waren ze al een beetje verrot
Voorheen nooit startproblemen
Je had een lastig publiekquote:Op zaterdag 27 november 2010 07:01 schreef Bunnybeater het volgende:
Grr, knapzakje gevuld. Slaat de motur niet aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je al witte muren hebt, moet je niet ook nog eens witte plavuizen nemen. Contrasten geven meer gevoel van ruimte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben weg van zwart of zwart, maar wat vinden jullie van wit.
[ afbeelding ]
Teveel poetswerkquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je al witte muren hebt, moet je niet ook nog eens witte plavuizen nemen. Contrasten geven meer gevoel van ruimte.
Slechet idee....quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft er zin inquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke amateur.
Ding wordt zo goed als 100% uitgemolken.
ik deed het ong net zo snel, maar dan op een 600quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke amateur.
Ding wordt zo goed als 100% uitgemolken.
Wit kan mooi zijn, alleen bij de zx10r is het niet echt mooiquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm niet zo positief tot dusver.
Carbs, 1994, 1 cilinder 2 bougie'squote:Op zaterdag 27 november 2010 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt als een vocht 'outside' probleem. [ afbeelding ]
Even je bougiekabels en bobines inspuiten met siliconenspray.Bougies zelf klinken ook wat rot ja.
Heeft dat ding carburateurs of al injectie.
Wit is denks alweer uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Padum ...quote:
Volgens mij was ze heel blij die avond vorige weekquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje werkt een avond in de twee maanden.
Eens kijken hoe lang de vandaag gekregen kalender blijft hangen.![]()
[ afbeelding ]
Maandje met Rossi, Capirossi, Lorenzo, Biaggi en Leon Haslam.
Mooie pics inside.
Ja dat effect is mij eerder ook tegengevallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:58 schreef Bunnybeater het volgende:
Bougies vervangen vond motomaatje onzinnig. Meh.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij was ze heel blij die avond vorige week![]()
Toen er eindelijk een motor uit de schuur verdween
Geen motor is een mooi kerstcadeautje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Motor is toch een mooi kerstcadeautje?
Maar dan niet bijna 300 km/u op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef cageon2 het volgende:
ik deed het ong net zo snel, maar dan op een 600
wel volle bak door blanchimont met de bladequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dan niet bijna 300 km/u op het rechte stuk.![]()
De rest geloof ik wel. Er staat een el cheapo en nette black beauty van een 2008 ZX6R op MF.
Ook een ervaring als er een drijfstang naar buiten komt in de Eau Rouge.quote:
Geen ideequote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je er op reed?
Groningen, en in de achtertuinquote:Op zondag 28 november 2010 14:26 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waar gaat ie heen, waar stond ie?
Ze verdient een beter baasje...quote:Op zondag 28 november 2010 11:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee
Misschien wel iets meer dan een jaar geleden ofzo![]()
Krijgt ze daarom ookquote:Op zondag 28 november 2010 15:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ze verdient een beter baasje...
quote:
I love'u!quote:Op zondag 28 november 2010 15:31 schreef ikookhier het volgende:
Motor in de woon kamer gezethad het veelste koud in de schuur
Je wil nou toch niet gaan beweren dat jou lijstje motoren een logische volgorde heeft hequote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Vreemde sequence, GS500, Fireblade, Bandit 600, vervolgen helemaal niet rijden.![]()
Ik laat wel altijd de liefde stromen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef Roderick2085 het volgende:
Je wil nou toch niet gaan beweren dat jou lijstje motoren een logische volgorde heeft he
Moeten daar geen winterbanden opquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja en bij de eerste bocht met de quad kwam de stadbus tegemoet en drifte ik bijna de bocht uit.![]()
Gevaarlijk spul.
[ afbeelding ]
Niet zoveel grip met 2.4 bar in de banden en heel koud weer met vochtige wegen.
Zou best gaaf zijn ja.quote:
Beetje spaaien in de sneeuw mooi toch.quote:Op zondag 28 november 2010 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Forget it morgen, woensdag wel kans.
Sneeuw en kou geen probleem, vocht en pekel is gewoon jammer.quote:
beter had je een RC8 gekocht in witte akra uitvoeringquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb dit gebakkie gekocht.
[ afbeelding ]
beter had je een RC8 gekocht in witte akra uitvoeringquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel, want het zou een zwarte of een zwarte worden als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Geerd het volgende:
Mooie brommert wb
Morgen weer verkopen?
Gezien de meningen hier, zal ie niet gejat worden door een mc'erquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
kicken.... in de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef -XX- het volgende:
13 januari rijden op Spa met de sm!(op het binnen circuit)
dat wij het eens zouden zeg...quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
beter had je een RC8 gekocht in witte akra uitvoering
Hoop het voor je! Ik reed afgelopen jaar op 1 april met 4 graden in de regen...quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hopelijk niet!En anders worden het spikebanden!!!
Lilluk ding.quote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een contactadvertentie zetten. Witte motor zoekt zwarte kleren. Ruilen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lilluk ding.
Zon engelse RSV was leuker![]()
Watskeburt met zwart ?
Rijtestje van drie sportmotoren.. de RC8 kwam zwaar.. heel zwaar tekort.quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Bunnybeater het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien de meningen hier, zal ie niet gejat worden door een mc'er
quote:
Daar lijkt het wel heel erg op ja!quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een brilquote:Op dinsdag 30 november 2010 05:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel heel erg op ja!![]()
Congrats wb!!
Ik had ook nog wel wat gelezen over betrouwbaarheid etc.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef cageon2 het volgende:
RC8 kwam zwaar heel zwaar te kort.
Fuck rijtesten, allemaal uit de duim gezogen shit man.![]()
heb het zelf meegemaakt @ zuid frankrijk dit jaar![]()
TLR komt toch ook overal op te kort![]()
Enige waardige vervanging van de TLR is dan ook de RC8. BAM!
Nee,... Van kwasi kunstzinnige, zwart wit foto's wordt ie niet mooier.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
New arrival!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U vraagt .. wij draaien.. kleurenblind.
hmm.. hmm.. hmm...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
New arrival!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U vraagt .. wij draaien.. kleurenblind.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee,... Van kwasi kunstzinnige, zwart wit foto's wordt ie niet mooier.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
In tankdeuk voor het betere stuntwerk
Tnx, de punten voor de meest positieve reactie zijn voor IOH.quote:
Ohlins stuurdemper, en volgens de oude eigenaar ook traction control.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:40 schreef cageon2 het volgende:
hmm.. hmm.. hmm...
T heeft wel wat![]()
maar het blijft een kwaak!
quote:The new ZX-10's engine computer constantly compares rpm to data from the gear position and speed sensors. If engine speed suddenly spikes, the system checks clutch and throttle positions to determine whether the wheel-spin is the result of a rider-controlled slide or an accident in the making. In the latter case, engine power is decreased by retarding the ignition timing and reducing fuel flow until wheel-speed and engine speed are brought back into line.
Ja dat werkt net zo goed als die Bazzaz shizzle zeker.quote:
Er moet wat te wensen overblijven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef cageon2 het volgende:
Ja dat werkt net zo goed als die Bazzaz shizzle zeker.![]()
ik blijf er bij, TC kan alleen echt goed werken als je wheelspeed sensoren hebt (voor + achter)
Gratis erbij gekregen zeg maar.quote:The 08 model is a complete overhaul of the model, featuring a new chassis, updated suspension, a reworked engine and new front-end styling.
The most interesting feature is an ignition management system that adjust ignition timing on the fly to avoid sudden spikes in engine speed. Using a combination of speed, throttle opening and gear position, the ECU decides whether the bike seems to be spinning up the rear in an unwanted fashion, and slows the ignition timing to allow the rear wheel to regain traction before spinning up enough to risk a highside accident. Its unlikely to make much difference to road riders, but may well provide a good degree of extra confidence on the track.
http://www.gizmag.com/go/8100/
wel cool ja, alleen, geef is volle bak gas in 1 2 (misschien 3quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gratis erbij gekregen zeg maar.
Je maakt nou net de slechtste jaren mee.quote:
Zit na aankoop in 2009 nog aan de eerste fles 2 takt olie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Op de peusjoot spieeeedfight wel denk k
Nou ik schrok eerst wel een beetje van die negatieve reacties van iedereen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef cageon2 het volgende:
wel cool ja, alleen, geef is volle bak gas in 1 2 (misschien 3) met wat pech voel je m in
grijpen.
Maar zeker vette bike
eindelijk komt hij tot zijn zinnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Eigenlijk heb ik geen motor nodig.
Hoe groot is die flesquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit na aankoop in 2009 nog aan de eerste fles 2 takt olie.![]()
Hij is wel mooi hoorquote:[..]
Nou ik schrok eerst wel een beetje van die negatieve reacties van iedereen.
Ingrijpen met pech is niet lollig idd.Nu wel leuk in de sneeuw.
Anti burnout zou ik eerder zeggenquote:
Wil niet weten wat je ermee doet als het zacht isquote:Op woensdag 1 december 2010 21:08 schreef -XX- het volgende:
Het is gewoon koud.... TE koud.
Er is maar één voordeel met dit weer!De hondenschijt is hard...
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wil niet weten wat je ermee doet als het zacht is
De prijzen rijzen de pan uit.quote:Assen 2011
3 mei & 7 juli
De dagen voor Assen zijn weer bekend! Dinsdag 3 mei en donderdag 7 juli zullen we ons weer begeven op het TT Circuit.
Inschrijven gaat vanaf zaterdag 4 december via onze speciale site!
De dagen op Assen zijn namelijk alleen beschikbaar voor de vaste klanten van Motorsport Lifestyle, alleen jullie ontvangen deze nieuwsbrief!
Voor Assen is het inschrijfgeld ¤225,- voor groepen 3 & 4, voor groepen 1 & 2 ¤235.- voor 5 sessies !
Omdat we met alle groepen rijden hebben we geen problemen met het geluid.
Wees er snel bij ! vorig jaar waren de dagen op ASSEN binnen 2 dagen vol !
Zucht....Geerd weer hoor! Ga bier drinken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wil niet weten wat je ermee doet als het zacht is
Heb jij tegenwoordig internet in de keuken?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zucht....Geerd weer hoor! Ga bier drinken.
Komt goedquote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zucht....Geerd weer hoor! Ga bier drinken.
Haha, hufter jongen! Jij ja! Ga theezakken op je teddybeer!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb jij tegenwoordig internet in de keuken?
Iets met de ketelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, hufter jongen! Jij ja! Ga theezakken op je teddybeer!
Ik moest vanaf hier een scherpe bocht naar rechts maken.quote:
quote:Cartagena is een havenstad in het oosten van Spanje, gelegen aan de Costa Blanca in de regio Murcia. Het klimaat in Cartagena kunnen we omschrijven als een warm steppeklimaat. De zee geeft wel een verzachtende invloed op het weer. Per jaar schijnt de zon er ongeveer 325 dagen. In de zomer overschrijden de temperaturen bijna dagelijks 30°C, maar eigenlijk blijven de temperaturen er het hele jaar door aangenaam. De gemiddelde maximumtemperatuur in de koudste maand januari bedraagt nog steeds 20°C.
Vorig jaar postte je dezelfde foto, spannend werkquote:Op donderdag 2 december 2010 12:49 schreef bvvt het volgende:
nu maar met linkje http://twitpic.com/3c5kny
Zeker spannend onderweg, net even snel naar huis ivm bezoek voor de quad.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:28 schreef bvvt het volgende:
Is het in het westen net zo erg als in het oosten?
[ afbeelding ]
Vindt je dit erg danquote:Op donderdag 2 december 2010 12:28 schreef bvvt het volgende:
Is het in het westen net zo erg als in het oosten?
[ afbeelding ]
Westerse landen die democratische organisaties opzetten met bananenrepubliekenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Rusland en Qatar krijgen het WK van 2018 en 2022 ... Go wat onverwacht zeg
De Fifa is ook een criminele organisatie. Past dus goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Rusland en Qatar krijgen het WK van 2018 en 2022 ... Go wat onverwacht zeg
Het motormanagement grijpt alleen in als het toerental plots sneller stijgt dan door de stand van het gashandle zou moeten. Als je over olie rijdt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:17 schreef Roderick2085 het volgende:
Anti burnout zou ik eerder zeggen
Deze is aangekocht voor een paar jaartjes plezier.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef BazzieK het volgende:
Leuk ding WB. Wat komt er voor in de plaats volgende week?
Wat moet ie opleveren? 3 tientjes en een krat Hertog Jan ?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker spannend onderweg, net even snel naar huis ivm bezoek voor de quad.
Ik had gewoon makkelijk de auto kunnen afschrijven.
Blijkbaar toch een tekort aan zwart geld in Nederlandquote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Westerse landen die democratische organisaties opzetten met bananenrepublieken![]()
Hoe naïef.![]()
Oh boehoequote:Overigens.... vindt in je post ergens hierboven?Koffiekoekje -1
Je koopt er heel soms ook een ZX9R voor.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat moet ie opleveren? 3 tientjes en een krat Hertog Jan ?
Je zou toch met de quad gaan?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Zeker spannend onderweg, net even snel naar huis ivm bezoek voor de quad.
Ik had gewoon makkelijk de auto kunnen afschrijven.
Ja maar alleen met goed weer. Anders liever met de auto. Die is veiliger en kan er beter tegen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef Bunnybeater het volgende:
Je zou toch met de quad gaan?En hoezo, wordt ie weer verkocht?
Mijn motor lag het eerste kruispunt op het asfalt![]()
![]()
Ik rende bijna de sloot in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijze woorden, maar je bent hem dus nog niet kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
(bij droog weer ga ik met de fiets @werk, bij regen met de auto, motorscoot is reserve voor beide mogelijkheden, teveel mogelijkhedenen zondag is ook niet rijden maar aandacht voor het gezinnnetje
)
Duckie lang niet meer gezienquote:
Als het goed is komt hij hem zaterdag halen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:21 schreef Bunnybeater het volgende:
Wijze woorden, maar je bent hem dus nog niet kwijtgeraakt?
Daarom.quote:Duckie lang niet meer gezien![]()
Nog steeds aan het leren?quote:Studie was ik vanochtend niet gegaan omdat het toen sneeuwde, maar in de avond miste ik ff de gedachte dat die grijze drab slecht te zien was en ook glad is. Opgeraapt en verder gereden, leer- momentje dus![]()
![]()
Precies. Had het alleen over het leren motorrijdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja wat moe tje ook met Nijenrode in het leven..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Precies. Had het alleen over het leren motorrijden
OMGquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:04 schreef bvvt het volgende:
Hey WB op de FP
Overheid wil alle internetverkeer tappen
En dat komt door de volgende handeling [..] ?quote:
Dit jaar helemaal niet op gereden.quote:[b] Op vrijdag 3 december 2010 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:[/b
De trein ook
En de motor is weg
Geloof niet dat ik dit jaar heb gereden neequote:Op zaterdag 4 december 2010 09:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dat komt door de volgende handeling [..] ?
[..]
Dit jaar helemaal niet op gereden.
Ik ben benieuwd of het volgend jaar weer gaat kriebelen.
Zonder motor gaat het soms sneller dan met.(niet dat je het aan Rib-i merkt
)
En wanneer komt het grote geld.. einde studie etc?
pussiesquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Winterwonderland hier, alleen jammer dat het zo hard waait.
Moeder ook maar ff aangeraden om volgend jaar toch maar winterbanden te kopen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
pussies![]()
Er wordt vanavond ijzel verwacht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
pussies![]()
Er wordt vanavond ijzel verwacht![]()
[ afbeelding ]
Hebben jullie soms een Suzuki Wagon R+quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
In de 2e versnelling een beetje gas geven ging hij al glijden netzelfs de wind kreeg dat voor elkaar toen ik ongeveer 50 reed, best grappig, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling
R staat voor race?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Hebben jullie soms een Suzuki Wagon R+
Nog winst gemaakt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
De quad rijdt net weg, meer dan 8 cm sneeuw.![]()
![]()
Meneer woont in Zeeland te Brabant.
Er staat wel een aanhanger onder.
1.800 afschrijving in een jaar.quote:
Nee, een Hyundai i20quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hebben jullie soms een Suzuki Wagon R+
Dan valt de schade dus meequote:Op zaterdag 4 december 2010 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1.800 afschrijving in een jaar.
Maar dat weet je met nieuwe spullen.![]()
De verkoopprijs nu had ik bij aanschaf vorig jaar november al bepaald.
Was wel een mooie bijdrage aan de BPM voor de Engelse MV Agusta geweest.quote:
Was niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was wel een mooie bijdrage aan de BPM voor de Engelse MV Agusta geweest.
[ afbeelding ]
Kopen was niet zo moeilijk, de belastingen wel.
quote:Quad staat erbij op de CV. Klaar.
Als ik die gehaald had WAS het wel een mooie bijdrage geweest voor de BPM.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:06 schreef Roderick2085 het volgende:
Was niet zo moeilijkheb je hem al gehaald dan? of gaat dit nog over de quad?
ah hier vlakbij...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
De quad rijdt net weg, meer dan 8 cm sneeuw.![]()
![]()
Meneer woont in Zeeland te Brabant.
Er staat wel een aanhanger onder.
En nou de wegenbelasting nog schrappen.quote:Op zondag 5 december 2010 11:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor WBhttp://www.motor-forum.nl(...)to-Circuitbus-1.html
Of als je kagoen lief aankijkt mag je zijn bus wel gebruiken
Nog een fan van Jeroen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef cageon2 het volgende:
Verkeerde organisatie te ver rijden en te vroeg in t jaar
zal wel moeten, het budget moet ook groeienquote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog een fan van Jeroen.![]()
Dus jij gaat all the way tot maart/april wachten?
Weertje moet daar wel goed zijn in Zuid Spanje.
De rente op spaarrrekeningen heeft een dieptepunt bereikt, dat groeit niet zo snel.quote:Op maandag 6 december 2010 00:03 schreef cageon2 het volgende:
zal wel moeten, het budget moet ook groeien
Net via PM een medestander. Maar het valt me inderdaad tegen.quote:Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef bvvt het volgende:
Hey WB.
Mijn ouders hebben er 4 dagen over gedaan met de caravan.
Als je met de auto en aanhanger gaat doe je er vast wel meer dan 2 dagen over.
skiënquote:Op zondag 5 december 2010 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Niemand ff knallen vier dagen (van 4 tot 9 januari) op Cartagena?
550 euro inclusief een dag met instructeur en video.
OMGquote:Op zondag 5 december 2010 11:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor WBhttp://www.motor-forum.nl(...)to-Circuitbus-1.html
Ducati, Ducato ... Zo groot kan het verschil niet zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
OMGWie gaat daar nou het circuit mee op
quote:Elke circuitrijder heeft zich wel eens afgevraagd of zijn (vaak ongekentekende) circuitmotor wel verzekerd is als deze wordt gestolen, in brand vliegt of transportschade heeft. Tot voor kort waren hier nagenoeg geen verzekeringsmogelijkheden voor omdat de meeste verzekeringsmaatschappijen dit niet aandurfen of de tarieven zijn veel te hoog (minimaal 10% van de verzekerde som).
De beste, meest betrouwbare, hoogste service, grootste bereikbaarheid, en die ècht meedenkt!quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef koffiekoekje het volgende:
En van welke site komt die twijfelachtige informatie.
Ik had he-le-maal nog niks gepland of bekeken.quote:Op maandag 6 december 2010 16:13 schreef Bunnybeater het volgende:
19,5 uur via Googlemaps en daar dan met natte vinger werk 16 uur van maken![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De beste, meest betrouwbare, hoogste service, grootste bereikbaarheid, en die ècht meedenkt!
Gewoon medium maat 52.quote:
Probiker @ louisquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon medium maat 52.
Verder geen mooie wit/zwart combi's bij Polo. Voor een redelijke prijs.
Louis wel, maar daar heb ik nu even niets te combineren.
Misschien met de borstprotector, maar eerst even deze spulletjes afwachten.
Bestaande blauw/zwarte pakkie en dito helm doen het anders ook nog wel even.
Kijk inderdaad maar even bij Hein Gericke, dan schrik je je helemaal rot.quote:Op dinsdag 7 december 2010 04:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Probiker @ louis![]()
al ben ik bang dat ik verkocht ben als ik eenmaal een goed pak heb gepast
Speciaal voor ons, nog een keer het verhaal?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef bvvt het volgende:
Speciaal voor WB - omgevings foto's van zuid spanje
tussen kerst en oud en nieuw gemaakt. 2 jaar terug.
quote:You will receive your package which was sent by DHL, with the tracking No 'xxxxxx' very shortly.
Handig, als iemand anders de randjes vd bandjes af rijd voor jequote:Op dinsdag 7 december 2010 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
Zo even in iemand zijn post historie zitten wroeten en wat pics boven water gehaald.
De ZX10-R gespot bij Motoport.
[ afbeelding ]
En op De Ring.
[ afbeelding ]
En nog een andere dag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik liever niet!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Handig, als iemand anders de randjes vd bandjes af rijd voor je![]()
Zo'n iemand moet ik ook nog eens ritselenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Handig, als iemand anders de randjes vd bandjes af rijd voor je![]()
lever de fiets maar in voor een dag.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo'n iemand moet ik ook nog eens ritselen
jep! Dus wanneer kan ik hem op komen halen? Ergens in April / Mei?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Wist wel dat je diep in je hard ook een roze motor wil
quote:Op woensdag 8 december 2010 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
voor ombouwen remschijven en een oliewissel wil ik er over denken.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:17 schreef cageon2 het volgende:
[..]
jep! Dus wanneer kan ik hem op komen halen? Ergens in April / Mei?
Je hebt alle spullen al? Dan is dat zo gedaan... dan wil ik m 2x mee nemen in de zomer (incl volle tankquote:Op woensdag 8 december 2010 14:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
voor ombouwen remschijven en een oliewissel wil ik er over denken.
hart*quote:Op woensdag 8 december 2010 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
schijven wel, rest niet. Geen volle tank en 1xquote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Je hebt alle spullen al? Dan is dat zo gedaan... dan wil ik m 2x mee nemen in de zomer (incl volle tank)
Wil je nou van je schaamrandjes af of wat? Graag of niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 15:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
schijven wel, rest niet. Geen volle tank en 1x
hoezo geen papieren binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Fokkedok .. papieren van de tien nog steeds niet binnen.
En de verzekering is alleen maar kaal of volledig.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Win win situaties zijn altijd goed, tenzij het dwingen wordt.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef cageon2 het volgende:
je bedoelt, "krijgt zijn schijven en olie nooit gewisseld"
De motor is op huurkoop basis gekocht bij Motoport in augustus.quote:
Past er een laptop op de GS500 dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
W00ttis me gelukt
had iets nodig wat ik eigk pas volgend jaar leer... en heb het in excel gezet om mee te puzzelen
[ afbeelding ]
Ik zie foutjequote:Op woensdag 8 december 2010 23:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
W00ttis me gelukt
had iets nodig wat ik eigk pas volgend jaar leer... en heb het in excel gezet om mee te puzzelen
[ afbeelding ]
hosselen hequote:Op woensdag 8 december 2010 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Win win situaties zijn altijd goed, tenzij het dwingen wordt.
Maar volgend jaar vast geen probleem dat minibeurtje.![]()
Stelt ws ook niets voor als je weet waar het over gaat, maar het ziet er wel 'interessant' uitquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ Bericht 22% gewijzigd door Cocktailprikker op 09-12-2010 10:17:00 ]
Tis al 5 december geweest hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
Heb nog een motor gekocht, alleen hoe vertel ik het dinnetje, en hoe hoe haal ik ém op.
Dat kost geld.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:59 schreef -XX- het volgende:
Haha! Lekker dan!
Geef haar mooie nieuwe laarsjes....
Ik doe een stom bod ruim een week geleden, en ineens mag ik'em ophalen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tis al 5 december geweest hoor
dude....quote:Op donderdag 9 december 2010 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Cardan en alternatief voor de motorscoot.
Caferacertje van maken lijkt me ook wel wat.
Klassieke bike.![]()
Ik vind alles leuk om te rijden, en als het vies of nat is alles beter dan de tien.quote:
echt hoor.... jij hebt een weekje ruzie thuis...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
En volgens de tracking komen morgen de spulletjes voor de tien.
(valblokken voorvork, frame, achtervork, remblokken (reserve) en nieuwe boots en handschoenen)
Zo ff de kleine op bed en het transport voor Cartagena regelen.
Motor op de vrachtwaggel, WB op het vliegtuig.
Geloof dat bijna heel de ZAC naar Spanje gaat.
Via correspondentie met MF wel een beetje geindoctrineerd.
Iedereen neemt een berg onderdelen en banden mee.
Misschien ook nog een setje banden kopen dan.
Ter plaatse het monteren roggelen.
Vier dagen x vijf sessies is niet niks.![]()
Niet bij stilgestaan.
Zo spontaan.
Aja.. het wordt genieten in Spanje. Net de kamer geboekt.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef cageon2 het volgende:
echt hoor.... jij hebt een weekje ruzie thuis...
quote:Superior Tweepersoonskamer
Ruime kamer met een 21 inch televisie en een complete badkamer met bad.
dr is dus nog plek voor mij?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aja.. het wordt genieten in Spanje. Net de kamer geboekt.![]()
[..]
Zou kunnen jaquote:
wiequote:Op donderdag 9 december 2010 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou kunnen jaik weet alleen niet of er in de huurauto nog plek is vanaf het vliegveld.
We zijn al met vier. Drie man van de ZAC.![]()
Martin Damsma, de anderen nog onbekendquote:
Heb er nog 1tje liggen voor je hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
CP, ik moet misschien binnenkort eens voor GS500 onderdelen shoppen.
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heb er nog 1tje liggen voor je hoorzwart gespoten maar voor het mooi even overspuiten
Je krijgt zeker ook een stijfje van tenten opzetten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
Frame is naakt ook wel te pruimen.
[ afbeelding ]
Nope, maar Duc heeft ook buizen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Je krijgt zeker ook een stijfje van tenten opzetten.
Dat heet een vakwerkframe. Pure kunst van hoogstaande klasse.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, maar Duc heeft ook buizen.
Ik moet de tien ook nog ff laden. Maar het zadel gaat er op een hele andere manier af dan bij het 2004 model.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net wezen hardlopen met de GS![]()
Accu volgende x er toch maar even uithalen als ik 3 weken nie rijdZometeen even naar de winkel tuffen
Het is toch gewoon een chroom molybdeen frame van pijp alias buis. Vakjargon.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat heet een vakwerkframe. Pure kunst van hoogstaande klasse.![]()
Als je dit "ook buizen" noemt, kan je de klepel wel hebben gevonden, maar heb je werkelijk geen idee wat een klok is... Laat staan dat je het begrip "klok" überhaupt kent.![]()
"ook buizen" zegt hij dan![]()
Buizen doe je maar in de kroeg
Als je vraagt (bijv bij de dealer): Mag ik een rode motor met vakwerkframe?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een chroom molybdeen frame van pijp alias buis. Vakjargon.![]()
Vakwerkframe is marketing.
Als je een matige dealer hebt..quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je vraagt (bijv bij de dealer): Mag ik een rode motor met vakwerkframe?
Dat laten ze een duc zien.![]()
![]()
Vraag je: mag ik een rode motor met buizenframe?
Dan komen ze met een honda shadow met een rood tankje, als ze die nog hebben staan.![]()
"Het is toch gewoon een ..." zegt ie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |