Die fotoquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je een matige dealer hebt..
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel één van de mooiere buizenframe's.
Of de achervork van een Bimota DB.![]()
Photohop skilllzquote:
Laat hem nog wat harder huilen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nu nog een keer de dijk af en je bent ook van dat lelijke gat op je kuip verlost
Echt een goeie doehetzelver ben je niet ehquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Ah, dit topic bestaat nog!
Ondertussen 22000 km verder heb ik een kras van m'n kuip verwijderd! Hier zat-ie:
[ afbeelding ]
Weet je vriedin het ondetussen ook al?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ff een reservebandje voor de tien gekocht, slijt als de neten die Power One's.
[ afbeelding ]
Ga ik het in januari wel vier dagen x vijf sessies redden.![]()
Voor Cartagena zo goed als alles geregeld, in ieder geval wel het vliegticket, transport voor de motor, hotel.
[ afbeelding ]
Baantje nog een beetje uit het koppie leren.
Kloptquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lijkt Zandvoort wel met die bochten zoMet een beetje fantasie
Ze kwam die avond thuis van sushi eten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet je vriedin het ondetussen ook al?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
Euh ja ik heb ook nog wat.[insert verhaal Spanje en verkoop quad / genieten van je geld]
'Oh maak ik mij zo druk om die 32.50'![]()
![]()
![]()
Volgende stap is dat ze mij en iemand anders naar het vliegveld brengt om drie uur in de nacht.
quote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klinkt als een soap, het kan gewoon niet.
Alles verloopt volgens plan uit het koppie, terwijl theorie en praktijk niet samen gaan.quote:
Omdat ik zoveel tekst kan tikken op een forum?quote:
Eeh, WTF?quote:Op zondag 12 december 2010 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
Dus een week later de reservering bevroren onder het mom van 'onbekende met mijn motor er vandoor.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |