Die fotoquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je een matige dealer hebt..
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel één van de mooiere buizenframe's.
Of de achervork van een Bimota DB.![]()
Photohop skilllzquote:
Laat hem nog wat harder huilen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nu nog een keer de dijk af en je bent ook van dat lelijke gat op je kuip verlost
Echt een goeie doehetzelver ben je niet ehquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:33 schreef RemcoDelft het volgende:
Ah, dit topic bestaat nog!
Ondertussen 22000 km verder heb ik een kras van m'n kuip verwijderd! Hier zat-ie:
[ afbeelding ]
Weet je vriedin het ondetussen ook al?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
Maar ff een reservebandje voor de tien gekocht, slijt als de neten die Power One's.
[ afbeelding ]
Ga ik het in januari wel vier dagen x vijf sessies redden.![]()
Voor Cartagena zo goed als alles geregeld, in ieder geval wel het vliegticket, transport voor de motor, hotel.
[ afbeelding ]
Baantje nog een beetje uit het koppie leren.
Kloptquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lijkt Zandvoort wel met die bochten zoMet een beetje fantasie
Ze kwam die avond thuis van sushi eten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet je vriedin het ondetussen ook al?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
Euh ja ik heb ook nog wat.[insert verhaal Spanje en verkoop quad / genieten van je geld]
'Oh maak ik mij zo druk om die 32.50'![]()
![]()
![]()
Volgende stap is dat ze mij en iemand anders naar het vliegveld brengt om drie uur in de nacht.
quote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klinkt als een soap, het kan gewoon niet.
Alles verloopt volgens plan uit het koppie, terwijl theorie en praktijk niet samen gaan.quote:
Omdat ik zoveel tekst kan tikken op een forum?quote:
Eeh, WTF?quote:Op zondag 12 december 2010 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
Dus een week later de reservering bevroren onder het mom van 'onbekende met mijn motor er vandoor.'
Ondersteund mijn hele theorie weer, een blanke huisvader is minder te vertrouwen op marktplaats dan een willekeurige Marokkaanse naamquote:
Aan de andere kant heb ik hem zo vol.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
We moeten nog bijkomen van je ver-/aankopen
Master of all lurkers en archivaris voor alle Fok! MC pics.quote:
Zit er ook een CV in.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef RvLaak het volgende:
Na een hele lange tijd, ook weer ff hier posten. Van het weekend dit ding eindelijk binnen gekregen. Gekocht ivm geen garage & geen mogelijkheid tot garage.
Geïnstalleerd in een half uurtje & mijn motor past er, inclusief topkoffer, in zijn geheel onder. Met ruimte over
Mijn beestje staat vanaf nu dus droog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CV... kun je wel installerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit er ook een CV in.![]()
Geinig ding, zou ik op mijn werk moeten hebben.
We krijgen geen bouwvergunning voor een fietsen/motor/quadstalling.
Nat onderweg vind ik niet zo erg, maar de dingen laten verregenen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht trouwens dat die Chinees een midibike was.![]()
[ afbeelding ]Ja, mooi hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie weten me ook overal te vinden.
Aahhh Arijan is de stiekeme meelezerd in het NH topic natuurlijk!!!
Herken je het stukje weg eigenlijk?
Sowieso schrijf je zo.
Haha, dat zit er dik in de eerste paar keren denk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden van -XX- haar sm sessie
Waar kan je ermee rijden, er zit toch geen kenteken op? Binnenkort naar Lelystad?quote:
Alleen niet loslaten dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef -XX- het volgende:
Haha, dat zit er dik in de eerste paar keren denk!
Aah jullie wilden gewoon meer pics van het monster..quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
We moeten nog bijkomen van je ver-/aankopen
Als het sm seizoen begint wil ik zoveel mogelijk trainingsdagen meepakken in sowieso Lelystad!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar kan je ermee rijden, er zit toch geen kenteken op? Binnenkort naar Lelystad?
[..]
Alleen niet loslaten dan.
Haha, maak eens een lijst van de motoren die je gehad hebt! En geen een vergeten hé.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah jullie wilden gewoon meer pics van het monster..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Langzaam kom ik op 1:3 / verhouding vrouw:motor.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:09 schreef -XX- het volgende:
Haha, maak eens een lijst van de motoren die je gehad hebt! En geen een vergeten hé.
Jij slijt minstens twee keer zoveel motoren dan een zeer geliefde player vrouwen doet slijten!
Ik wil wel een keer kijken.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:08 schreef -XX- het volgende:
Als het sm seizoen begint wil ik zoveel mogelijk trainingsdagen meepakken in sowieso Lelystad!!En dan misschien een wedstrijd als het wat gaat!
![]()
En 13 januari ga ik naar Spa met de SM!
Moet er nog wat aan gebeuren of is het starten en goan? Wel een koopje danquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Aah jullie wilden gewoon meer pics van het monster..
Wat doet hijquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden van -XX- haar sm sessie
Starten en goan.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:30 schreef Bunnybeater het volgende:
Moet er nog wat aan gebeuren of is het starten en goan? Wel een koopje dan
Of zijn ze gewoon niet meer waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |