Dan is ie vast van Stoner geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Que? Last owner simply found it too big!(elders gelezen bij een HP
)
Maar wel leuk speelgoedquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is ie vast van Stoner geweest
Met mijn 1,93 is 't echt een klein dingetje......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
De nominatie had beter bij de categorie Roddel/Achterklap/Ooh oh Cherso gepastquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Fok! Website van het jaar... tot daar had ik al zo mijn twijfels. Tot ik de categorie las: "Nieuws en Informatie"![]()
![]()
Weg geloofwaardigheid van die verkiezing.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef bvvt het volgende:
Hey, hebben ze tegenwoordig andere indelingen van de pagina's?
Pagina 5 is de laatste ipv 7 vroeger......Pagina 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pagina 1 ergens in het midden bedoel![]()
Volgend jaar alle categorieënquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Fok! Website van het jaar... tot daar had ik al zo mijn twijfels. Tot ik de categorie las: "Nieuws en Informatie"![]()
![]()
Weg geloofwaardigheid van die verkiezing.
Het stond bij een 2010 model 796 Hypermotard. Vast van een vrouw(tje) geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan is ie vast van Stoner geweest
Met mijn 1,93 is 't echt een klein dingetje......
http://www.moto.it/moto-u(...)00-zx-10r/index.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Bunnybeater het volgende:
WB, welke sites kan ik gebruiken voor moters zoeken?Naast mobile.de ook voor UK etc.
Ze komt net thuis en zag het gelijk hahahaha grapje zeker!quote:
Ik had ze voor de foto nog niet eens gezien.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ik had ze voor de foto nog niet eens gezien.![]()
Moet die administratie de openhaard inquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje werkt een avond in de twee maanden.
Eens kijken hoe lang de vandaag gekregen kalender blijft hangen.![]()
[ afbeelding ]
Maandje met Rossi, Capirossi, Lorenzo, Biaggi en Leon Haslam.
Mooie pics inside.
Klinkt als een vocht 'outside' probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 07:06 schreef Bunnybeater het volgende:
Hij deed sowieso al moeilijk de afgelopen 2 dagen, heeft het zin om hem de bougies te vervangen zodat ie wat makkelijker ploft? Volgens mij zitten er nog bougies in van een keer dat de ANWB ze heeft drooggestookt met een brander tijdens de vorige lange sneeuwval.
En toen waren ze al een beetje verrot
Voorheen nooit startproblemen
Je mag mijn startmotor wel lenen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 07:06 schreef Bunnybeater het volgende:
Hij deed sowieso al moeilijk de afgelopen 2 dagen, heeft het zin om hem de bougies te vervangen zodat ie wat makkelijker ploft? Volgens mij zitten er nog bougies in van een keer dat de ANWB ze heeft drooggestookt met een brander tijdens de vorige lange sneeuwval.
En toen waren ze al een beetje verrot
Voorheen nooit startproblemen
Je had een lastig publiekquote:Op zaterdag 27 november 2010 07:01 schreef Bunnybeater het volgende:
Grr, knapzakje gevuld. Slaat de motur niet aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je al witte muren hebt, moet je niet ook nog eens witte plavuizen nemen. Contrasten geven meer gevoel van ruimte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben weg van zwart of zwart, maar wat vinden jullie van wit.
[ afbeelding ]
Teveel poetswerkquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je al witte muren hebt, moet je niet ook nog eens witte plavuizen nemen. Contrasten geven meer gevoel van ruimte.
Slechet idee....quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft er zin inquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke amateur.
Ding wordt zo goed als 100% uitgemolken.
ik deed het ong net zo snel, maar dan op een 600quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke amateur.
Ding wordt zo goed als 100% uitgemolken.
Wit kan mooi zijn, alleen bij de zx10r is het niet echt mooiquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm niet zo positief tot dusver.
Carbs, 1994, 1 cilinder 2 bougie'squote:Op zaterdag 27 november 2010 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt als een vocht 'outside' probleem. [ afbeelding ]
Even je bougiekabels en bobines inspuiten met siliconenspray.Bougies zelf klinken ook wat rot ja.
Heeft dat ding carburateurs of al injectie.
Wit is denks alweer uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Padum ...quote:
Volgens mij was ze heel blij die avond vorige weekquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje werkt een avond in de twee maanden.
Eens kijken hoe lang de vandaag gekregen kalender blijft hangen.![]()
[ afbeelding ]
Maandje met Rossi, Capirossi, Lorenzo, Biaggi en Leon Haslam.
Mooie pics inside.
Ja dat effect is mij eerder ook tegengevallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:58 schreef Bunnybeater het volgende:
Bougies vervangen vond motomaatje onzinnig. Meh.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij was ze heel blij die avond vorige week![]()
Toen er eindelijk een motor uit de schuur verdween
Geen motor is een mooi kerstcadeautje.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Motor is toch een mooi kerstcadeautje?
Maar dan niet bijna 300 km/u op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef cageon2 het volgende:
ik deed het ong net zo snel, maar dan op een 600
wel volle bak door blanchimont met de bladequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar dan niet bijna 300 km/u op het rechte stuk.![]()
De rest geloof ik wel. Er staat een el cheapo en nette black beauty van een 2008 ZX6R op MF.
Ook een ervaring als er een drijfstang naar buiten komt in de Eau Rouge.quote:
Geen ideequote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat je er op reed?
Groningen, en in de achtertuinquote:Op zondag 28 november 2010 14:26 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waar gaat ie heen, waar stond ie?
Ze verdient een beter baasje...quote:Op zondag 28 november 2010 11:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee
Misschien wel iets meer dan een jaar geleden ofzo![]()
Krijgt ze daarom ookquote:Op zondag 28 november 2010 15:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ze verdient een beter baasje...
quote:
I love'u!quote:Op zondag 28 november 2010 15:31 schreef ikookhier het volgende:
Motor in de woon kamer gezethad het veelste koud in de schuur
Je wil nou toch niet gaan beweren dat jou lijstje motoren een logische volgorde heeft hequote:Op zondag 28 november 2010 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Vreemde sequence, GS500, Fireblade, Bandit 600, vervolgen helemaal niet rijden.![]()
Ik laat wel altijd de liefde stromen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef Roderick2085 het volgende:
Je wil nou toch niet gaan beweren dat jou lijstje motoren een logische volgorde heeft he
Moeten daar geen winterbanden opquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja en bij de eerste bocht met de quad kwam de stadbus tegemoet en drifte ik bijna de bocht uit.![]()
Gevaarlijk spul.
[ afbeelding ]
Niet zoveel grip met 2.4 bar in de banden en heel koud weer met vochtige wegen.
Zou best gaaf zijn ja.quote:
Beetje spaaien in de sneeuw mooi toch.quote:Op zondag 28 november 2010 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
Forget it morgen, woensdag wel kans.
Sneeuw en kou geen probleem, vocht en pekel is gewoon jammer.quote:
beter had je een RC8 gekocht in witte akra uitvoeringquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb dit gebakkie gekocht.
[ afbeelding ]
beter had je een RC8 gekocht in witte akra uitvoeringquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel, want het zou een zwarte of een zwarte worden als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Geerd het volgende:
Mooie brommert wb
Morgen weer verkopen?
Gezien de meningen hier, zal ie niet gejat worden door een mc'erquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
kicken.... in de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef -XX- het volgende:
13 januari rijden op Spa met de sm!(op het binnen circuit)
dat wij het eens zouden zeg...quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
beter had je een RC8 gekocht in witte akra uitvoering
Hoop het voor je! Ik reed afgelopen jaar op 1 april met 4 graden in de regen...quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hopelijk niet!En anders worden het spikebanden!!!
Lilluk ding.quote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een contactadvertentie zetten. Witte motor zoekt zwarte kleren. Ruilen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lilluk ding.
Zon engelse RSV was leuker![]()
Watskeburt met zwart ?
Rijtestje van drie sportmotoren.. de RC8 kwam zwaar.. heel zwaar tekort.quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Bunnybeater het volgende:
beter had je een RC8 gekocht in witte akra uitvoering
quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien de meningen hier, zal ie niet gejat worden door een mc'er
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |