Gaat rap he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
WOW! 26e topic al, jullie gaan als een speer zeg![]()
Ja zeker... ben paar maanden niet om het forum geweest, toen was het pas 6e topic ofzo?quote:
2003, 123400 km...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Heb ik nou de jongste auto van 't topic? Nou ja, niet iedereen heeft een jaartal opgegeven. En qua km's zijn er ook wel een paar met minder denk ik.
Dat bedoel ikquote:
Zo tezien is de jouwe de jongste, En dan komt de mijnequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Heb ik nou de jongste auto van 't topic? Nou ja, niet iedereen heeft een jaartal opgegeven. En qua km's zijn er ook wel een paar met minder denk ik.
'92 en 209300 km ongeveerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Maar de jouwe is geen 1.1 benzinehokquote:
Nice ridequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Dubish het volgende:
[..]
Zo tezien is de jouwe de jongste, En dan komt de mijne![]()
Peugeot 307 2004 1.4HDI, Foto
91250 kmquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Antivries in een plantenspuit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, even zo'n ding voor op de voorruit gehaald. En dan zometeen wielkuipen monteren van de auto van mijn broer
Er zijn ook producten die hetzelfde doen, alleen die werken net zoals een autowax werkt. Dus opsmeren, wachten, afpoetsen. Ik denk dat die langer blijven zitten en beter werken. Maar misschien werkt dit ook wel heel goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef Purdey het volgende:
Hé Dubish, wat leuk je weer eens te zien
Alles goed met je? En met je auto, veel plezier van?
Ik heb een anti-condens doek gekocht, en m'n ramen eens goed opgepoetst aan de binnenkant, eens kijken of het een beetje wil werken
Mijn oliestokert staat voorbij de 303.000quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |