Gaat rap he?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
WOW! 26e topic al, jullie gaan als een speer zeg![]()
Ja zeker... ben paar maanden niet om het forum geweest, toen was het pas 6e topic ofzo?quote:
2003, 123400 km...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Heb ik nou de jongste auto van 't topic? Nou ja, niet iedereen heeft een jaartal opgegeven. En qua km's zijn er ook wel een paar met minder denk ik.
Dat bedoel ikquote:
Zo tezien is de jouwe de jongste, En dan komt de mijnequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Heb ik nou de jongste auto van 't topic? Nou ja, niet iedereen heeft een jaartal opgegeven. En qua km's zijn er ook wel een paar met minder denk ik.
'92 en 209300 km ongeveerquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Maar de jouwe is geen 1.1 benzinehokquote:
Nice ridequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Dubish het volgende:
[..]
Zo tezien is de jouwe de jongste, En dan komt de mijne![]()
Peugeot 307 2004 1.4HDI, Foto
91250 kmquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef JDude het volgende:
Antivries in een plantenspuit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, even zo'n ding voor op de voorruit gehaald. En dan zometeen wielkuipen monteren van de auto van mijn broer
Er zijn ook producten die hetzelfde doen, alleen die werken net zoals een autowax werkt. Dus opsmeren, wachten, afpoetsen. Ik denk dat die langer blijven zitten en beter werken. Maar misschien werkt dit ook wel heel goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef Purdey het volgende:
Hé Dubish, wat leuk je weer eens te zien
Alles goed met je? En met je auto, veel plezier van?
Ik heb een anti-condens doek gekocht, en m'n ramen eens goed opgepoetst aan de binnenkant, eens kijken of het een beetje wil werken
Mijn oliestokert staat voorbij de 303.000quote:
Er zit wel 100% zeker kvs in en niet een beetje veel water?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:05 schreef Sjoegerd het volgende:
Er is naar mijn idee wel iets met dat koelsysteem aan de hand. Niveau was aardig laag en dat heb ik ook niet in huis. Rondom het expansievat was het ook vrij vochtig maar kon geen lekkage ontdekken. Dus misschien is de druk te hoog geworden en heeft ie t via de dop naar buiten gewerkt.
Ik heb er geen water in gegooid de vorige keerquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zit wel 100% zeker kvs in en niet een beetje veel water?
OMG, deze hoort echt thuis in het stratenmakers ferrari-topic!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Dubish het volgende:
[..]
Zo tezien is de jouwe de jongste, En dan komt de mijne![]()
Peugeot 307 2004 1.4HDI, Foto
Het is mijn smaak ook niet, maar hij is er blij mee dus so what. Waar rijd je zelf eigenlijk in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:40 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
OMG, deze hoort echt thuis in het stratenmakers ferrari-topic!
BMW 320i (E92) uit 2008, en waarschijnlijk is dat over 10 jaar ook een stratenmakersferrari (zoals nu ook al voor de E46 geldt). Maar ik ga hem iig niet bespoileren om hem als een racebak te laten overkomen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is mijn smaak ook niet, maar hij is er blij mee dus so what. Waar rijd je zelf eigenlijk in?
Helemaal eens met jouquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is mijn smaak ook niet, maar hij is er blij mee dus so what. Waar rijd je zelf eigenlijk in?
Dankje Purdey! Het gaat heel goed, en ik heb nog steeds veel plezier van mijn auto sinds dag 1quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef Purdey het volgende:
Hé Dubish, wat leuk je weer eens te zien
Alles goed met je? En met je auto, veel plezier van?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:40 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
En gelukkig verschillen de smaken want anders zou iedereen met de zelfde auto rijden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Helemaal eens met jouIk vind het zelf ook helemaal niks, vond de auto prachtig zoals hij ooit was, maar als híj er blij mee is, wie zijn wij dan om daar iets van te vinden?
Mensen doen ook lacherig over mijn micra, maar ík vind 'm tof, en hij rijdt lekker, dus so what?!
Zo kun je over elke auto wel iets gaan verzinnen toch?
Zag vanmorgen een Kia Sorento in het zwart, erg mooi ook
Fijn dat het goed gaat! Met mij is alles ook okéquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef Dubish het volgende:
[..]
Dankje Purdey! Het gaat heel goed, en ik heb nog steeds veel plezier van mijn auto sinds dag 1![]()
Hoe gaat het met jouw
Ik vind jouw micra anders een kek wagentje hoor, niks mis meequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Helemaal eens met jouIk vind het zelf ook helemaal niks, vond de auto prachtig zoals hij ooit was, maar als híj er blij mee is, wie zijn wij dan om daar iets van te vinden?
Mensen doen ook lacherig over mijn micra, maar ík vind 'm tof, en hij rijdt lekker, dus so what?!
Zo kun je over elke auto wel iets gaan verzinnen toch?
Zag vanmorgen een Kia Sorento in het zwart, erg mooi ook
Scheelt nog zoveel dat je tenminste zelf een auto hebt. Hij gaat in ieder geval niet een nieuwere auto kopen om die vervolgens standaard te laten, voor hetzelfde geld. En zo ieder z'n meugquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:00 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
BMW 320i (E92) uit 2008, en waarschijnlijk is dat over 10 jaar ook een stratenmakersferrari (zoals nu ook al voor de E46 geldt). Maar ik ga hem iig niet bespoileren om hem als een racebak te laten overkomen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:40 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, hoe gaat het met je auto eigenlijk? Geen rare fratsen uitgehaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat! Met mij is alles ook oké
Ik rij niet zo veel, maar als ik rij, heb ik er veel plezier in, vind een auto en rijbewijs nog steeds een verrijking
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde auto nee, stel je voor. Makkelijk om je auto terug te vinden in een parkeergarage
Oef, dat is meestal niet al te best. Als je hem laat lopen, wordt de radiateur dan wel warm? Wordt de kachel ook normaal warm?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, mijn auto gooit zijn koelvloeistof er uit via de drukdop.. Koelvloeistof gehaald, toen richting huis gegaan.. Lampje ging weer aan, ik stilstaan met witte rook onder de motorkap vandaan en de vloeistof zat overal onder de kap
... Even laten afkoelen, bijgevuld en thuis gooit ie t er zo weer uit
Ik denk eerder dat het veertje van de radiateurdop te slap is geworden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Oef, dat is meestal niet al te best. Als je hem laat lopen, wordt de radiateur dan wel warm? Wordt de kachel ook normaal warm?
Zo nee: check de thermostaat eens.
Zo ja: ben bang dat de koppakking aan het overlijden is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |