Me tooquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Isegrim het volgende:
Totdat ik vanmorgen wakker werd voelde ik me ook heel fris.
Ik ga natuurlijk naar de beste Jumbo in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Pas op, pinstoring bij Jumbo Botersloot, neem geld mee!
Bij de Jumbo op Zuid deed de pin het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Pas op, pinstoring bij Jumbo Botersloot, neem geld mee!
Helaas wordt het voor mij aan de studie gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef junkiexp het volgende:
En vanavond nog weg, of zijn jullie te brak ?
Goedzo, dan kun je ons de volgende keer trakteren omdat je een succesvolle carrière bent begonnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Helaas wordt het voor mij aan de studie gaan
We krijgen zometeen bezoek, dus vanaaf zijn we thuis.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef junkiexp het volgende:
En vanavond nog weg, of zijn jullie te brak ?
Nou ja, we hebben maar 3 tassen boodschappen deze keer.. Dus niet eens heel erg veel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Dat hangt ervan af. Als jullie voor dat bedrag vijf broden en twee flessen frisdrank hebben gehaald, is dat niet goedkoop nee.
Ik en een succesvolle carrierequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goedzo, dan kun je ons de volgende keer trakteren omdat je een succesvolle carrière bent begonnen.
Positief denken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik en een succesvolle carriere
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje heeft een mopshondje gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |