Wilde hij treinen gaan kijken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen
Als je gewurgd wilt worden door LHO, moet je hem Socios de tweede noemenMensen die naar treinen willen kijken s'nachts en ook nog het treintype kunnen opnoemen
Waar was dat dan, ik kan me dat helemaal niet herinneren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja en toen je hem wegtrok huilde hij ''ja maar het is een type dit en dat''
Bij dat stukje waar we onder de brug door liepen waar de treinen over heen gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar was dat dan, ik kan me dat helemaal niet herinneren.
Zo dronken was ik dus.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was het lekker? Daarna niet uitgekotst?
Je hebt getongd met LHOquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
Of ik nou wel of niet in Vagabond was gisteravond, het resultaat is blijkbaar hetzelfde; 14 uur geheugenverlies, hoofdpijn en aangestoken door iemand
14 uur geheugenverlies? Das wel heel veel drank dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
Of ik nou wel of niet in Vagabond was gisteravond, het resultaat is blijkbaar hetzelfde; 14 uur geheugenverlies, hoofdpijn en aangestoken door iemand
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Isegrim het volgende:
LHO is momenteel zijn braaksel van het plafond in het toilet aan het schrapen.Grieperig zijn en alcohol gaan blijkbaar niet heel goed samen.
Ben ik ff blij dat ik geen gebruik heb gemaakt van optie 3a, bij jullie op het luchtbed slapenquote:
Volgens mij staat je geslacht verkeerd ingsteld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen gebruik heb gemaakt van optie 3a, bij jullie op het luchtbed slapen
Dat zie ik niet als ik vanaf fok mobielquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Volgens mij staat je geslacht verkeerd ingsteld.
Je hebt met misleid
Ja maar, ja maarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat zie ik niet als ik vanaf fok mobiel
Als dat het enige is waar ik me druk over hoef te makenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vriendin in huis, ga jij nu miepen over futiliteiten als deze
Hehe idd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen gebruik heb gemaakt van optie 3a, bij jullie op het luchtbed slapen
Dat doe ik straks wel als ik bij Nika zit achter mijn netbook. What a big dealquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:20 schreef Isegrim het volgende:
Kun je je geslacht niet gewoon aanpassen dan?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is je straf voor de poging tot verwurging van mij
Noem hem Socios de Tweedequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Isegrim het volgende:
Die verwurging herinner ik mij ook al niet.
Niet alleen in dit topic, op heel Fok.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens haast eng dat je voor een "newbie" echt ALLES weet wat de afgelopen jaren in dit topic gespeeld heeft![]()
Lurker
Afgelopen jaren op Fok in het algemeen, voorheen lurkte ik niet in dit topic. Maar in het Delft topic, zodoende weet ik van het drama SoL en Dagwaardequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Trouwens haast eng dat je voor een "newbie" echt ALLES weet wat de afgelopen jaren in dit topic gespeeld heeft![]()
Lurker
Pfff ga echt niet meer weg hoor, alleen naar paardje en boodschappen doen enzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef junkiexp het volgende:
En vanavond nog weg, of zijn jullie te brak ?
haha groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pfff ga echt niet meer weg hoor, alleen naar paardje en boodschappen doen enzo.
Het was niet eens zo laat, net na tweeën.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
haha groot gelijk.
Hoe laat waren jullie thuis ?
Toen ik jullie zag waren jullie best nuchter nog volgens mij ?
Het was het enige nog vrije tafeltje toen we binnenkwamen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef junkiexp het volgende:
En is dat jullie vaste tafeltje in de Vagebond ?
Ik was er om 00:45, ik kwam vanaf Hemingways.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het was niet eens zo laat, net na tweeën.
Ik weet niet hoe nuchter we toen nog waren, ook geen idee hoe laat dat was. Jouw eerste sms was van 00:37.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |