Me tooquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Isegrim het volgende:
Totdat ik vanmorgen wakker werd voelde ik me ook heel fris.
Ik ga natuurlijk naar de beste Jumbo in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Pas op, pinstoring bij Jumbo Botersloot, neem geld mee!
Bij de Jumbo op Zuid deed de pin het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:23 schreef Isegrim het volgende:
Pas op, pinstoring bij Jumbo Botersloot, neem geld mee!
Helaas wordt het voor mij aan de studie gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef junkiexp het volgende:
En vanavond nog weg, of zijn jullie te brak ?
Goedzo, dan kun je ons de volgende keer trakteren omdat je een succesvolle carrière bent begonnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Helaas wordt het voor mij aan de studie gaan
We krijgen zometeen bezoek, dus vanaaf zijn we thuis.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef junkiexp het volgende:
En vanavond nog weg, of zijn jullie te brak ?
Nou ja, we hebben maar 3 tassen boodschappen deze keer.. Dus niet eens heel erg veel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Isegrim het volgende:
Dat hangt ervan af. Als jullie voor dat bedrag vijf broden en twee flessen frisdrank hebben gehaald, is dat niet goedkoop nee.
Ik en een succesvolle carrierequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goedzo, dan kun je ons de volgende keer trakteren omdat je een succesvolle carrière bent begonnen.
Positief denken!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik en een succesvolle carriere
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Mijn zusje heeft een mopshondje gekocht.
Wat was je trouwens snel weg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef Breuls het volgende:
Jah. Misschien vanavond maar even goedmaken.
Vind je? Het was ergens tussen 12 en 1, ofzo, toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat was je trouwens snel weg?
Nou moet ik eerlijk dat ik niet echt een benul van tijd had gisterquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vind je? Het was ergens tussen 12 en 1, ofzo, toch?
Zuip jezelf klem vanavond, val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Breuls het volgende:
Oh, dit is slecht voor m'n bioritme.
Vanavond kan ik natuurlijk weer niet slapen zodat ik morgen met te weinig slaap op m'n werk zit.
Vier dagen achter elkaar zuipen lijkt me niet handig.quote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zuip jezelf klem vanavond, val je vanzelf in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |