quote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat er iemand op het strand stond te dansen.
Nee niet veel gebeurd, tatiana in de finale, dat was het welquote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kom net terug van het sporten. Nog iets gemist?
Waarop denk je dat ze bij TMF is aangenomenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef Djokotron het volgende:
Kan die saar ook nog wat anders zeggen dan 'chick' wat een kansloos figuur is dat zeg
Ze stonden een tijd op een plankje. Szsszzofie viel af.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kom net terug van het sporten. Nog iets gemist?
Ow, minder. Achja, ze heeft het wel goed volgehouden. Maar die eerste afleveringen waar ze alleen maar op het strand lag waren echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef arucard het volgende:
[..]
Nee niet veel gebeurd, tatiana in de finale, dat was het wel
Eigenlijk heb je nog gelijk ook. We kijken al drie kwartier naar mensen die hun evenwicht proberen te bewaren!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze stonden een tijd op een plankje. Szsszzofie viel af.
Ze stonden een tijd op een balk. Tatiana hield het het langste vol.
Daarna veel gecomplimenteer en geslijm.
That's it.
Haha, toffe samenvatting.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze stonden een tijd op een plankje. Szsszzofie viel af.
Ze stonden een tijd op een balk. Tatiana hield het het langste vol.
Daarna veel gecomplimenteer en geslijm.
That's it.
Krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik haar hoor praten. Twintiger en niet eens één fatsoenlijke volzin uit kunnen brengen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waarop denk je dat ze bij TMF is aangenomen
Dat zijn al die jostie's van TMF.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik haar hoor praten. Twintiger en niet eens één fatsoenlijke volzin uit kunnen brengen.
Klopt wel ja, sluit mooi aan op de doelgroepquote:Op donderdag 25 november 2010 21:15 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat zijn al die jostie's van TMF.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Klopt wel ja, sluit mooi aan op de doelgroep
zolang Tatiana wint wel ja. Dan maar niet nationalistisch maar Sebastiaan vind ik te irritant.quote:Tatiana vs Sebastiaan wil ik zien als finale
Gaat digitaal geloof ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Al jaren geen TMF gekeken, maar ik keek het gister eens. En ik betwijfel inderdaad of 1 van deze "talenten" een nieuwe baan gaan vinden. (Tmf stopte ermee toch?)
Wel knap ja, steeds op het randje van uitschakeling en nu als eerste in de finale.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef zoem het volgende:
De dames meissies lopen nu wel erg achter
Nou, Sebastiaan denkt nu ook al goed erover naquote:Op donderdag 25 november 2010 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar de puzzel komt nog, da's voor meisies
Dat zal wel ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef franklop het volgende:
programma bijna afgelopen, volgende week pas climax?
Sebas kan de kano niet eens handelen, laat staan de puzzlequote:Op donderdag 25 november 2010 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
"Sebas" is wel de enige die het spel met een tactiek heeft gespeeld hoe irritant dan ook. Dus ook de puzzel zal wel voor hem zijn ben ik bang.
lijkt me wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar was de cliffhanger het gooien naar de vuurkorf.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef franklop het volgende:
Saar is professioneel kanoër.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Wat een faal zeg, voor de spanning hebben ze die meiden nog ff een zetje gegeven met die kano ofzo? Want dat kan nooit, zo snel elkaar ingehaald.
En dat ja, als de ene hem heeft, hebben de nrs 2 en 3 daar profijt van dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ze kunnen de puzzel ook lekker bij elkaar afkijken.
John zou dat doenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ze kunnen de puzzel ook lekker bij elkaar afkijken.
Ik geloof er geen kont van dat ze uiteindelijk echt alledrie vlák na elkaar aan kwamenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Saar is professioneel kanoër.
ik zou zo'n een emmer water over de andere vuurtjes gooienquote:
Precies, per ongeluk even met je voet de helft van de kuil van de ander dichtgooien.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Crimyclown het volgende:
Maar net zoals die kist opgraven? Gooi het zand dan lekker bij je buurman/vrouw in het gat.
net5quote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou bijna Oh Oh Cherso gaan missen na deze cliffhanger. Is er nog wat op TV?
per ongeluk 3 kano's losmaken, of het water uit eigen kano in de andere scheppenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, per ongeluk even met je voet de helft van de kuil van de ander dichtgooien.
met een peddel slaan, wurgen met het touw van de kano.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
per ongeluk 3 kano's losmaken, of het water uit eigen kano in de andere scheppen
Helemaal aan het begin zat Sebastiaan op een eiland met Tatiana.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef Inx het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Sebastiaan zo op Tatiana 'zit'. Ik bedoel, hij zat niet eens vanaf het begin met haar op een eiland, de eerste keer dat hij op haar stemde was alleen omdat hij 'had horen zeggen' (ik dacht van Nienke, maar ik weet het niet meer zeker) dat ze lui was e.d. En daarna is hij eigenlijk aan dat beeld blijven vasthouden, al deed ze nog zo haar best.
Ohja, je hebt gelijk, ik vergis me! Dat 'van horen zeggen'-verhaal ging op voor Sergio, daar stemde Sebastiaan op omdat hij hoorde van Nienke dat hij lui was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin zat Sebastiaan op een eiland met Tatiana.
Toen zaten de NL mannen met de B vrouwen op Noord en de B mannen met de NL vrouwen op zuid.
Er zijn twee finaleplekken, en ik vermoed dat volgende week alle expeditieleden dan mogen kiezen wie zij de beste vinden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het best onduidelijk wat er nou gebeurt na deze proef. De winnaar gaat naar de finale, en de andere twee liggen er dus uitOf gaan die nog samen strijden om een derde finaleplek
Klopt en over dat kapmes (machete).quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Inx het volgende:
[..]
Ohja, je hebt gelijk, ik vergis me! Dat 'van horen zeggen'-verhaal ging op voor Sergio, daar stemde Sebastiaan op omdat hij hoorde van Nienke dat hij lui was.
"muhsjettie" volgens Sebasquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Klopt en over dat kapmes (machete).
Zou het geen tele-voting worden? Dat het publiek mag smsen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Er zijn twee finaleplekken, en ik vermoed dat volgende week alle expeditieleden dan mogen kiezen wie zij de beste vinden.
En dan denk ik dat Tatiana wel zal winnen in haar underdog-positie.
Waarschijnlijk wel. Commercieel gezien het slimste.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou het geen tele-voting worden? Dat het publiek mag smsen?
Maar niet leuk om naar te kijken... Ik krijg er meteen Domino Day gedachten bijquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Commercieel gezien het slimste.
Het spel is toch allang gespeeld? Er is toch al een winnaar? Dan kunnen we toch niet meer sms'en?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou het geen tele-voting worden? Dat het publiek mag smsen?
Volgens mij wordt de finale volgende week toch in A'dam gespeeld?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Het spel is toch allang gespeeld? Er is toch al een winnaar? Dan kunnen we toch niet meer sms'en?
Oh ik precies andersomquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, maar da's de gunfactor, om even Sebastiaan te quoten. Die die gunfactor wel kan vergeten, tenminste, ik gun t Tatjana meer als je haar naast Sebas zet...
Ik denk ook zoiets ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef sverbern het volgende:
Waarschijnlijk komen alle kandidaten naar de studio, zit Tatiana al op een kruk, gaan we dan kijken op het scherm wie de 2e finalist is geworden. Die komt dan binnengelopen, samen met de 2 verliezers. Dan volgt een eilandraad waarbij alle kandidaten van na de samensmelting mogen stemmen op Tatiana of de andere finalist. En dat wordt dan de winnaar.
Indeeedquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik precies andersom
Tatjana, brrrrr
En in de uitleg van het spel zag je Sebastiaan met het vuur gooien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:22 schreef johan88125 het volgende:
grote kans dat juist regina m wint; t is nooit een goed teken als in een preview iemand duidelijk wordt weergegeven die n poging tot de winst (met het vuur gooien) doet..dus saar sowieso niet..helaas.
Ja, er werd best veel de nadruk op Sebastiaan gelegd dus die zal juist niet gaan winnen denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En in de uitleg van het spel zag je Sebastiaan met het vuur gooien.
Ehm, ik voel me aangesproken omdat ik haar ook geen prettig persoon vind.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:59 schreef arucard het volgende:
Al die jaloerse vrouwen die Tatiana niks vinden
Ik vind Sebastiaan juist steeds minder een fijn persoon worden... Dat gekruip de hele tijd, en daarna weer geslijm...quote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ehm, ik voel me aangesproken omdat ik haar ook geen prettig persoon vind.
Maar ik baseer mijn mening op dat wat ik van haar gezien en gehoord heb! Waar baseer jij op dat ik jaloers zou zijn?
Dat is ook zo, wij zien maar een fractie (50 min) van een paar dagen van hun in één aflevering, het is maar net wat de redactie wíl dat wij zien.quote:Op zondag 28 november 2010 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind Sebastiaan juist steeds minder een fijn persoon worden... Dat gekruip de hele tijd, en daarna weer geslijm...
Maar goed, dat is natuurlijk ook de montage
En dat is dus niet wat de redactie wilde laten zien? Het kan ook zijn dat ze het zo hebben opgebouwd omdat zij uiteindelijk als eerste de finale haalde.quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wij zien maar een fractie (50 min) van een paar dagen van hun in één aflevering, het is maar net wat de redactie wíl dat wij zien.
En eerlijk is eerlijk, Tatiana laat wat van haar menselijke kant zien nu, maar in het begin liet zij haar ware aard zien, en dat is wat in mijn achterhoofd blijft. Ze weet ook heel goed dat zij als (halve) finaliste meer in beeld komt, natuurlijk past ze zich daaraan aan.
Ik gun Regina al een tijd de overwinning, topmentaliteit. De meest stabiele van het stel.
Kende haar eigenlijk niet zo goed, en zag haar vorige week bij 'ik hou van Holland', maar ik herkende haar bijna niet,
zo dik opgemaakt en alweer een aardig zwembandje
Nee, dat zeg ik niet, ik reageerde op deze reactie;quote:Op zondag 28 november 2010 22:58 schreef hexje het volgende:
[..]
En dat is dus niet wat de redactie wilde laten zien? Het kan ook zijn dat ze het zo hebben opgebouwd omdat zij uiteindelijk als eerste de finale haalde.
quote:Op zondag 28 november 2010 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar goed, dat is natuurlijk ook de montage
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef sverbern het volgende:
Waarschijnlijk komen alle kandidaten naar de studio, zit Tatiana al op een kruk, gaan we dan kijken op het scherm wie de 2e finalist is geworden. Die komt dan binnengelopen, samen met de 2 verliezers. Dan volgt een eilandraad waarbij alle kandidaten van na de samensmelting mogen stemmen op Tatiana of de andere finalist. En dat wordt dan de winnaar.
Die baseren hun mening dan op wat ze op tv hebben gezien Lekker betrouwbaarquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat ik overigens erg jammer vind. Van mij mogen de finanlisten wel gewoon een grote proef spelen met daarin allemaal verschillende Robinson-factoren om te kijken wie de winnaar is van ER 2010.
Zo'n afknapper altijd als ineens de oude deelnemers mogen stemmen terwijl veel ervan er een groot deel niet eens bij zijn geweest.
paar jaar geleden was dat wel geinig, toen was één van de 2 finalisten de gedoodverfde favoriet omdat die ander een beetje een relnicht(een echte) was maar naderhand bleek dat die mr perfect wel heel gluiperig bezig geweest wasquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zo'n afknapper altijd als ineens de oude deelnemers mogen stemmen terwijl veel ervan er een groot deel niet eens bij zijn geweest.
Ja precies, eerlijk is anders.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef sverbern het volgende:
[..]
Die baseren hun mening dan op wat ze op tv hebben gezien Lekker betrouwbaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Dat laatste. Zie http://www.2be.be/TV-GIDS/deze_week/index.htm en je ziet dat het programma niet genoemd staat in de programma's voor vanavond.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:19 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Is de uitzending van vanavond in België al geweest of komt de uitzending van vanavond pas maandag daar?
En de andere 55 minuten?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef amaranta het volgende:
Dat zeg ik, een half uur terugblikken. Dan laatste vijf minuten van de proef, waarin je ziet wie er wint. Dan einde programma.
ik versta m prima iigquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef snellejelle het volgende:
Waarom ondertitelen ze Jackson niet?
Dan gaan ze zeuren over discriminatie.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef snellejelle het volgende:
Waarom ondertitelen ze Jackson niet?
Is toch vaker zo?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef BMD het volgende:
wat is dit voor crap? wanneer laten ze nou de echte uitzending zien
ze noemen Fok! niet eensquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Heej, ze gaan het over ons hebben.
en die voor Iwein, dacht eerst dat ze daar op doeldequote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En daarbij viel bij mij bij de publieke opinie de haat voor sergio meer op.
en ze maken gebruik van het geef nooit op conceptquote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef zoem het volgende:
Natuurlijk Eddy, die 3 gaan de finaleproef zometeen doen en daarna staan ze gelijk in de studio
Tatiana Silva spreekt Nederlands, Engels, Frans en Portugees. Haar zinsbouw is vaak Engels. Nl is zeker haar moedertaal niet. Echter haar Vlaams lijkt inderdaad vermengd met een vleugje "Hollands" zoals de scherpe G.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef Kinga het volgende:
Het mysterie van het veranderende accent van Tatiana intrigeert mij nog steeds.
vast nietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
nog maar een keer dan, is dit live?
Lol, precies waar ik aan dacht! Als kind was ik volkomen gefascineerd door dat gat!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
en ze maken gebruik van het geef nooit op concept
ik ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Inx het volgende:
[..]
Lol, precies waar ik aan dacht! Als kind was ik volkomen gefascineerd door dat gat!
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ook al heb ik dit seizoen niet zo goed gevolgd, en vind ik alle finalisen stom, ik kan toch nooit goed tegen dat spannende moment van de finaleproef.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Met dat vuur gooien lijkt me best eng.
Nouhou....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Vrouwen kunnen misschien niet gooien, maar Sebas kan niet mikken.
Eigenlijk hadden ze de rest van dit finalespel wel over kunnen slaanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Dus als je goed bent in het gooien van een vuurbal in een ding, dan ben je de echte Robinson?
nee, natuurlijk niet. Sebastiaan gooide alles in de buurt, Regina miste alles dik, maar in 1 keer gaat ie erinquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was sowieso bij iedereen zo geweest.
Nee dat was het alleen geweest als Saar hem geraakt had, tering wat gooit die beroerd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was sowieso bij iedereen zo geweest.
Dat zou wel awesome zijn ja.quote:
Die is al te veel aan het woord geweest op het eiland.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef roos85 het volgende:
waarom komt Iwein niet aan het woord?
Valt ook wel mee...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Caland het volgende:
Wat een knetterlelijk wijf is die Regina tochWaar is ze eigenlijk bekend van? Sport ofzo...
Ik heb geen idee... Ik ken haar alleen van naam, van spelletjes als expeditie robinson, peking expres, wie is de mol, ik heb geen idee waar ze bekend van is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Caland het volgende:
Wat een knetterlelijk wijf is die Regina tochWaar is ze eigenlijk bekend van? Sport ofzo...
ja das waar, maar ben benieuwd naar zijn romance met Tatianaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Die is al te veel aan het woord geweest op het eiland.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Kinga het volgende:
Yup, Saar ziet er weer als vanouds vies uit. Wat is dat toch...
hij had daar willen zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Wat zit Sebas verliefd naar Regina te kijken.
Ik vind haar al jaren viezig en ik denk dat ik weet waarom: Het is niet per sé de make-up, het is dat háár wat ze zo touw-achtig toupeert altijd, en dát dan in combinatie met make-up is gewoon een beetje... viezig.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Kinga het volgende:
Yup, Saar ziet er weer als vanouds vies uit. Wat is dat toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |