ben jij niets seksbaar danquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Als het over seks gaat ben ik weer pleite hoor. Ik kom hier toch potverdriedubbeltjes voor koffie of thee.
...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
des te beter om het erover te hebben, toch?
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
zullen we het weer over seks hebben
Dat zeg ik niet!quote:
ken je de termen koffieseks en theeseks dan niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Als het over seks gaat ben ik weer pleite hoor. Ik kom hier toch potverdriedubbeltjes voor koffie of thee.
vast wel, wat jij wil knulquote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In plaats van Muse had daar willekeurig ieder andere band kunnen staan die volgens mij talent hebben en ook redelijk bekend zijn...
[..]
als naatje professioneel kaartspeler was dan was hij toe aan zijn 10e faillissementquote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, sommige ballenkrabbertjes overspelen hun hand weleens, dan heb je dat
daar heb je een punt...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..].
Whehehehe.
Maar waarom erover praten, als je het veel beter kan doen?
Véél te heet.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ken je de termen koffieseks en theeseks dan niet?
wat is dan het probleemquote:
Dat ik hier voor geleuter (quote:
quote:
Ha! Je zei leuter, dus tochquote:Op donderdag 25 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ik hier voor geleuter () over koffie en thee kom en niet over seks!
Want?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig is koffieseks ook niet voor jou bestemd, dat is alleen voor negers
Niks mis met koffie na de seksquote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig is koffieseks ook niet voor jou bestemd, dat is alleen voor negers
Ik zie dat ik dequote:
we komen hier omdat we koffie drinken en tijdens het drinken praten we weleens over sexquote:Op donderdag 25 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ik hier voor geleuter () over koffie en thee kom en niet over seks!
Ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ahh, hier zitten de mensen die niet hier zitten: [GRTDOJW] #778 Waar ze het over moeilijke dingen hebben!
hoi naatje!, ik ben niet zo fan van koffie trouwens
Ik vind je schattig. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
we komen hier omdat we koffie drinken en tijdens het drinken praten we weleens over sex
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie dat ik desmilies voortaan gewoon weg kan laten.
Thee mag ookquote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef ElmoFan het volgende:
Ahh, hier zitten de mensen die niet hier zitten: [GRTDOJW] #778 Waar ze het over moeilijke dingen hebben!
hoi naatje!, ik ben niet zo fan van koffie trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |