Op het naakstrand.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef Maartel het volgende:
Waar heeft Bing al die tijd zonder ondergoed gezeten?
Maar wel Sinterklaasstickers op 't raamquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Welk seizoen is het daar?
Sjors loopt half nakend rond. Jack in korte mouwen.
Bij Sjors stonden de tuindeuren wagenwijd open...
die mss nog tot half december blijven hangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar wel Sinterklaasstickers op 't raam
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef Maartel het volgende:
Kunnen ze Jack niet gewoon een collega geven waartegen hij af-en-toe uitspreekt wat ie denkt, ipv dat ie het ons met cirkeltjes duidelijk moet maken?
ja joh, Peter Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr da Vreeze is compleet overbodig geworden nu we Jack hebben met zijn bord met fotootjes waar hij mooie cirkeltjes omheen zetquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef amaranta het volgende:
Jack zou de moord op Natalee op hebben gelost met 2 vingers in zn neus.
ja, dat bedoel ik dus... ze willen insinueren dat het nu is.... maar ondertussen klopt er geen (jack van) hout van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar wel Sinterklaasstickers op 't raam
Dr wordt sowieso wat afgechanteerd in Meerdijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan die Nina niet een beetje dimmen tegen Jef, op dit soort momenten wens ik weleens dat Jef weer zo zou uitvaren als dat ie weleens tegen Karin deed Frey
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik dus... ze willen insinueren dat het nu is.... maar ondertussen klopt er geen (jack van) hout van.
hij staat op uit de dood whahahaquote:Op donderdag 25 november 2010 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
Arnie natuurlijk. En dan komt ie weer terug
allemaal prive foto's iddquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef MissJ het volgende:
dat bord van Jack met die foto's van de verdachten![]()
teluma is toen afgefikt, waardoor nina tijdelijk verlamd is geweest.. Danny en noud hebben het toen weer opgebouwd, maar je ziet alleen het woongedeelte nog, dat officieel geloof ik nog van Bing is, maar Sjors doet net of het van haar isquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hey, ik heb twee seizoenen GTST overgeslagen en pik het in dit seizoen weer op. Kan iemand mij uitleggen of dat Scala/Teluma nog bestaat? Ik merk nu pas dat het weg is. Om de een of andere reden heb ik altijd het gevoel dat Sjors op die bovenverdieping woont maar volgens mij klopt dat niet en is het gewoon haar huis.
en daarom gun ik haar Bing.. Kotskoppel eerste klasquote:
Jou uitleg klopt gedeeltelijk:quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
teluma is toen afgefikt, waardoor nina tijdelijk verlamd is geweest.. Danny en noud hebben het toen weer opgebouwd, maar je ziet alleen het woongedeelte nog, dat officieel geloof ik nog van Bing is, maar Sjors doet net of het van haar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |