Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....quote:
Haha, nee, dat is hem inderdaad niet. Het is een vrij oud nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Sarg het volgende:
[..]
Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....
quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef Xantalien het volgende:
Er is zo'n instrumentaal nummer, met een naam die lijkt op jambada, jambalaya, of iets dergelijks, als ik het me goed herinner. Ik zoek hier al weer een poosje naar. In het begin heb je strandgeluiden, en op een gegeven moment, een accordeon.
Iemand een idee hoe dit nummer nou echt heet, want ik zoek me te pletter.
Vind het niet echt jazz ofzo, iig ik zou het niet weten...quote:
Neequote:
Mmh, titel leek erop, er zat een soort accordeon in en de clip was op het strand, kon niet missen dacht ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef Xantalien het volgende:
[..]
NeeHeb hem inmiddels op cd gevonden, dus even cd-tje rippen en dan weet ik de titel ook weer.
Was het Djumbo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
of Kus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef Raven_NL het volgende:
Dit is een lastige mensen ..
ik zoek een nummer waar de volgende clip bij hoort
meid in bed .. belt operator op .. operator is de zanger..
operator ? could you play ... for me
en dan een scene met iets op een weg..
oud nummer .. 80's denk ik
iemand ?
Als je nog ongeveer weet wanneer je het hebt gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef cookie18 het volgende:
Hoi !
ik zoek een iets ouder nummer waar veelvoudig het woord: Sadness in voorkomt,het is een beetje Armin van Buuren achtig het is geen G-Spot
ik hoorde het geloof ik op Wild fm
dus wie help mij?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik zoek een frans nummer dat later zon bekend zinnetje is geworden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef cookie18 het volgende:
Hoi !
ik zoek een iets ouder nummer waar veelvoudig het woord: Sadness in voorkomt,het is een beetje Armin van Buuren achtig het is geen G-Spot
ik hoorde het geloof ik op Wild fm
dus wie help mij?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Tony_diNovo het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Bladoric het volgende:
Hallo allen,
Vandaag hoord ik op Veronica een happy hardcore nummer. Was een tijdje geleden dat ik die had gehoord. Echter nu wilde ik hem even opzoek op youtube maar ik weet de titel niet...
Er wordt niet enorm veel in gezongen....was iets in de richting van "hop on the love boat into the next..." Zal misschien niet 100% accuraat zijn, maar denk jullie kenners er wel raad me weten
iemand een idee?
tnx!
Typ voor de gein eens 'Therapy Misery Acoustic' in op Youtube..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zoek de akoestische versie van het nummer Misery van Therapy . Of anders een cd waar hij op staat . Had hem jaaaaaaaaaaren geleden op mijn Ipod staan maar die is toen stuk gegaan
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Typ voor de gein eens 'Therapy Misery Acoustic' in op Youtube..
Begin daar dan je vraag mee..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dat is niet de versie die ik zoek . Het zou ook een cover geweest kunnen zijn, of wellicht unplugged ? Wel dat nummer maar een compleet andere uitvoering .
Nee is hem ook niet , is de 'gewone' albumversie .quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Begin daar dan je vraag mee..
Probeer deze link eens, en dan nummer 21. Klinkt niet heel acoustisch, maar het is wel een van de andere versies die op Last.fm staan.
Nee dat is een live versie. Maar dan kan ik je ook niet verder helpen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee is hem ook niet , is de 'gewone' albumversie .
Ja het is de live-versie van het standaard nummer 'misery' zoals die op het album stond (snap je het nogquote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nee dat is een live versie. Maar dan kan ik je ook niet verder helpen.
heb je niet meer info? Dit is zo onzettend vaagquote:Op donderdag 9 december 2010 10:12 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Pop, beetje emotioneel getint.
?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:27 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst Where are we going? (of zoiets), gezongen door een man. Jaren 80 misschien 90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |