quote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Westerling het volgende:
Ik zoek dat spaanstalige kerstlied dat je vrij vaak op de radio hoort.
Het eerste woord lijk op "felice" ofzo, maar dat is het waarschijnlijk niet aangezien google en youtube niks aanvullen als ik dat typ.
http://www.relisten.nl/playlists/skyradio/12-12-2010.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb vandaag een liedje op de radio gehoord (ik dacht Skyradio) en het was tussen 11 en 12 uur vanochtend. Ik dacht dat ik iets hoorde van: Today, it's gonna be the day, maar aangezien ik dan alleen maar op Oasis - Wonderwall uitkom (en ik dat liedje wel zal herkennen) is die het niet. Het werd gezongen door een vrouw, meer info weet ik eigenlijk niet. Ik hoop dat iemand met deze zeer beperkte info mij kan helpen
Ik zit te twijfelen tussen iets van de Beastie Boys en Weird Al Yankovitch, maar ik kom er zo niet meteen op......quote:Op zondag 12 december 2010 20:52 schreef Sukilove het volgende:
Help, ik zoek een nummer, ik denk uit de jaren '80 (maar ik kan er een decennium naast zitten), waarin mensen op een heel vieze manier heel veel spaghetti eten. Het was geloof ik best een goed nummer, maar ik kan er maar niet op komen!
Wie heeft er genoeg clips gekeken om hier iets van te maken?
kick.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat nummer op de cello? waar is dat van?
Nope.. NL talig..quote:
Long shot:quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef superZjozz het volgende:
Ik heb een heeeeeeeeele vage omschrijving, maar misschien doet het een belletje branden/lampje rinkelen.
Rapper + Zangeres
Nederlandstalig
Ik denk 2009 (misschien dit jaar)
Zoetsappige tekst over dat het leven niet over rozen gaat, met zo'n kom op het komt wel goed schatje achtige tekst er in.
Clip die zich afspeelt in een parkje..
Beelden in clip overlappen zeg maar.. dan zie je de rapper zitten met de zangeres er naast gemonteert.
succes, geen idee wat ik er verder van weet.
Ook leuk, maar is m niet, ik geloof dat die rapper een buitenlander was..quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Long shot:
(het parkgedeelte zit aan het einde)
Ik vind het een gaaf nummer! thanksquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef superZjozz het volgende:
Het nummer is wel aardig.. maar ik het super lijken als die meid gaat zingen en het lijkt alsof het in slowmotion is opgenomen..
Bedankt voor de link, maar ik kan hem helaas niet vinden, dus begin nu aan de zender te twijfelen. Aangezien er dan niks overblijft, heb ik dikke vette pech en hoop ik maar dat ik de volgende keer de artiest wel meekrijgquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef EvanStone het volgende:
[..]
http://www.relisten.nl/playlists/skyradio/12-12-2010.html
Longshot :quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb vandaag een liedje op de radio gehoord (ik dacht Skyradio) en het was tussen 11 en 12 uur vanochtend. Ik dacht dat ik iets hoorde van: Today, it's gonna be the day, maar aangezien ik dan alleen maar op Oasis - Wonderwall uitkom (en ik dat liedje wel zal herkennen) is die het niet. Het werd gezongen door een vrouw, meer info weet ik eigenlijk niet. Ik hoop dat iemand met deze zeer beperkte info mij kan helpen
Volgens mij zat dat nummer ook ooit in een reclame waarbij een danseres ofzo in zo'n olie ligt te draaien en te doen. Maar heel zeker weten doe ik het niet. En welke reclame of waarvan weet ik ook niet (meer). Ik ga nog even zoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |