Op de android kan je EasyTube gebruiken, weet niet of deze beschikbaar is voor de BB.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee welke app ik kan gebruiken om bijv foto's die ik online tegenkom te kunnen opslaan op mijn BB?
Kan hem helaas niet vinden in de appstorequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:31 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Op de android kan je EasyTube gebruiken, weet niet of deze beschikbaar is voor de BB.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
OS6 erop gezet en ziet er top uiten logischer dan OS5
Ik wacht ook op de mijne, helaas zijn ze niet zo snel met uitleverenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Ik heb gister de Blackberry 9780 besteld. Krijg hem van de week nog binnen!
Me zusje heeft sinds kort de 9700 en toen begon het bij mij ook te kriebelen, ik ben benieuwd.
Hoe kom je aan OS6?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
OS6 erop gezet en ziet er top uiten logischer dan OS5
Als je deze handleiding handhaaft is er niks aan de hand: http://blackberry-nl.com/index.php/topic,6248.0.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe kom je aan OS6?
[edit] al gevonden op crackberry. En gezien de disclaimer wacht ik nog maar even. Eerst alles eens goed onder de knie proberen te krijgen van t toestelletje![]()
Dat zit in veel verkrijgbare thema's ingebakken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet of er een optie is om in het startscherm die onderste keuzebalk naar beneden te laten sliden? Of de bovenste balk te minimaliseren? Scherm is nu wel druk met balken, vandaar
Uiteindelijk gevonden, was eigenlijk wel simpel in het menu. Alleen nu heb ik volgens mij 10 thema's gedownload en kan ze nergens vinden of instellen. Kan wel naar optie> weergavescherm> en dan onderin naar thema. Maar daar staat enkel mijn BlackBerry 6 themaquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat zit in veel verkrijgbare thema's ingebakken.
Zoek eens op crackberry naar 'hidden dock'.
Met OS5 had ik geen probleem en zag al mijn thema's. Maar sinds ik naar OS6 ben gegaan kan ik ze nergens vinden of selecterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef PPL het volgende:
Ik heb tussen mijn opties een hoofdstukje 'Themes' staan.
(OS 5.0 op een 8520).
Daar zie ik de drie thema's die ik geïnstalleerd heb.
Zie je wel meer staan bij Options -> Applications?
Daar tref ik naast gedownloade apps ook mijn themes aan.
Same here.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met OS5 had ik geen probleem en zag al mijn thema's. Maar sinds ik naar OS6 ben gegaan kan ik ze nergens vinden of selecteren
quote:
Staat een pagina terug ook al.. had ik nl ook al gevraagd. In menu eerste balk veranderen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Sinds vandaag ook een BlackBerry gebruiker. De telefoon bevalt me.
Maar weet iemand hoe ik in het gewone scherm, dus met die achtergrond, dat balkje daaronder kan veranderen? Ik wil daar Hyves, MSN apps enz. hebben staan.
Pardano?? Drie dagen en dan vinden dat ie snel leeg is? Mijne houdt het niet eens een hele dag uit... Moet gemiddeld rond 14:00 uur alweer aan de prik...quote:Op zondag 16 januari 2011 10:18 schreef Miam het volgende:
mijn batterij is echt absurd snel leeg! Hij kan 3 dagen mee en dan gebruik ik`m niet
eens intensief.
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:24 schreef Jullie het volgende:
[..]
Pardano?? Drie dagen en dan vinden dat ie snel leeg is?
Staat bluetooth en wifi aan?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja.
ik heb hem 2 dagen terug opgeladen rond 19:00 en heb daarna alleen gebruik gemaakt van twitter.
en dat niet eens intensief. hij is nu (bijna) leeg.
Ik ga wifi niet uitschakelen vanwege die batterij.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:46 schreef Jullie het volgende:
[..]
Best wel ja, maar als jij 2 dagen met je accu doet dan moet je eigenlijk niet klagen hoor
Wees blij dat je geen iphone hebt, dan moet je dag en nacht met een oplader rondlopenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ga wifi niet uitschakelen vanwege die batterij.
En nee, ik heb niet te klagen misschien, maar vind het wel vervelend.
ow? Iphone vind ik echt zo'n mannen toestel. ik ben wel heel blij met mijne blackberry.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef Jullie het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen iphone hebt, dan moet je dag en nacht met een oplader rondlopen
Goed zoquote:Op zondag 16 januari 2011 10:51 schreef Miam het volgende:
[..]
ow? Iphone vind ik echt zo'n mannen toestel. ik ben wel heel blij met mijne blackberry.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef Jullie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Alleen blijf ik het jammer vinden dat ik je pin niet krijg![]()
Lijkt me logisch, ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is mijn ping bedoeld voor mijn eckte vrienden die ik ook
persoonlijk ken. (:
Ik weet mijn plaats hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is mijn ping bedoeld voor mijn eckte vrienden die ik ook
persoonlijk ken. (:
Vind je?quote:
Nee, smartphones gaan gewoon niet lang mee qua accu. Ik heb alleen blackberrys en iphones gehad maar volgens mij is het bij andere smartphones vergelijkbaar. Gewoon opladen terwijl je slaapt. Problem solved.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Vind je?
Dit is overigens m`n eerste 'smartphone' en heb dus geen ervaring met andere
telefoontoestellen in die categorie. Ik vind 3 dagen toch wel erg snel, zeker
omdat ik hem niet intensief heb gebruikt. Maargoed, dit lijkt een bekend probleem
te zijn bij blackberry toestellen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon opladen terwijl je slaapt. Problem solved.
quote:
nog steeds t zelfde probleemquote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef JaneDoe het volgende:
whatsapp vertoont sinds een week of wat kuren
ik krijg ineens geen notificatie meer van berichten (geen icoontje, geen geluidje)
heb t al een paar keer eraf gegooid en weer geinstalleerd, maar dat helpt niets
iemand?
Al je instellingen doorzocht? Bij profielinstellingen kan je vaak kiezen welke meldingen je wil hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nog steeds t zelfde probleem
niemand die een oplossing weet?
Heb je de laatste Appworld? Moet zeggen dat het best een baggerapp is hoor. Maar miss ff reinstallen. Battery pull etc.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb dus sinds gister een BlackBerry. Alleen heb ik een probleem: als ik mezelf inlog op BlackBerry App World dan blijft ie maar laden en hij stopt niet meer.
Hoe komt dit?
Volgens mij kan dat ook als ie gewoon is vastgelopen. Even een keer de batterij eruit halen en goed opladen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
M'n scherm is kapot -.- toen ik vanmorgen wakker werd was ie inene wit, ik had voor het slapen nog mee gebeld. (Nee, geen alcohol in het spel geweest =P)
Dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook als ie gewoon is vastgelopen. Even een keer de batterij eruit halen en goed opladen?
aan de computer pluggen en met bb desktop software je BBM er opnieuw opzetten? ik heb hem volgens mij halfgebakken engels, halfgebakken nederlands.. boeit me niet zoveel!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef AdvancedPower het volgende:
hoe kan ik mijn bb resetten? godverdomme heb per ongeluk bb messenger verwijderd en nu staat alleen de engelse erop en ik wil de nederlandsse
Als veel vrienden BB hebben zou ik voor BB gaan. Als je hem vooral gaat gebruiken om te surfen en apps te gebruiken zou ik voor iPhone of de goedkopere HTC Desire HD gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef vvl-14 het volgende:
hallo,
ik mag van me ouders een telefoon uitzoeken, en nou zat ik te twijfelen tussen een iPhone 4, de blackberry bold 9780 en de blackberry 9800. veel vrienden hebben ook een blackberry en ik vind dat blackberry messenger toch wel erg handig, ookal is de iPhone wel sneller(?)
hebben jullie nog nare of goede ervaringen met de desbetreffende telefoons?
alvast bedankt
vvl-14
Kneusje.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef AdvancedPower het volgende:
hoe kan ik mijn bb resetten? godverdomme heb per ongeluk bb messenger verwijderd en nu staat alleen de engelse erop en ik wil de nederlandsse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |