3G staat standaard aan bij de 9700.. als je wifi aan hebt staan vreet dat wel batterij idd. Je kunt ook even checken als er geen apps draaien op de achtergrond. Moet je de menu knop lang ingedrukt houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef Glennz het volgende:
Mijn 9700 gaat erg snel leeg. Mijn vriendin heeft hem ook, en bij haar gaat hij helemaal niet zo snel leeg. Maar zei heeft 3G nooit aanstaan, en ik altijd. Ook heeft ze hem altijd op 'stil' staan.
Vreet 3G echt zoveel energie?
Mocht je apps hebben die zichzelf updaten. Dat is ook schadelijk qua energieverbruik. Bijvoorbeeld Twitter..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef Glennz het volgende:
Mijn 9700 gaat erg snel leeg. Mijn vriendin heeft hem ook, en bij haar gaat hij helemaal niet zo snel leeg. Maar zei heeft 3G nooit aanstaan, en ik altijd. Ook heeft ze hem altijd op 'stil' staan.
Vreet 3G echt zoveel energie?
http://crackberry.com/lea(...)kberry-curve-3g-9300quote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet of het mogelijk is om op een 9300 de iOS6 te zetten?
Is dat betrouwbaar? Of heb ik een probleem als ik die erop zet en ik wil terug naar fabrieksinstellingen?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:50 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
http://crackberry.com/lea(...)kberry-curve-3g-9300
Kan je niet even een backup maken?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat betrouwbaar? Of heb ik een probleem als ik die erop zet en ik wil terug naar fabrieksinstellingen?
Google toepassingen via m.google.com op je BBquote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik kan geen enkele app vinden lijkt wel. Waar ligt dit aan?
google maps
9292 ov
gmail
telefoongids
allemaal niet te vinden via app world
thx. Daar kan ik wat mee. M'n vriendin heeft wifi altijd wel aanstaan, maar toch gaat haar batterij behoorlijk lang mee. Ik heb altijd een app aanstaan die heet: lookout mobile security. Maar zou het zo kunnen zijn dat dat programma zoveel enegergie neemt?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:45 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
3G staat standaard aan bij de 9700.. als je wifi aan hebt staan vreet dat wel batterij idd. Je kunt ook even checken als er geen apps draaien op de achtergrond. Moet je de menu knop lang ingedrukt houden
Na even snel googlen, dat is antivirus/spyware software? Het is aannemelijk dat dat inderdaad veel energie verbruikt, omdat het wellicht constant blijft scannen op schadelijke software. Zet dat programma eens een paar dagen uit of op niet-actief.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Glennz het volgende:
[..]
thx. Daar kan ik wat mee. M'n vriendin heeft wifi altijd wel aanstaan, maar toch gaat haar batterij behoorlijk lang mee. Ik heb altijd een app aanstaan die heet: lookout mobile security. Maar zou het zo kunnen zijn dat dat programma zoveel enegergie neemt?
Telefoon uit en aan/ battery pullquote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef Mr_Scofield het volgende:
Hey mensen,
ik heb vanmiddag mijn abbo verlengt en overgestapt op Blackberry internet
maar nu heb ik nog steeds geen verbinding met Blackberry internet
Moet ik me ergens nog aanmelden ofzo? want in de winkel zeiden ze dat hij het vanzelf zou gaan doen..?
ik heb nu volgens mij nog steeds verbinding met oude web n walk volgens mij.. wat ik hiervoor had op mn nokia.
alvast bedankt mensen.
gr
hmm.. ik had gewoon instellingen automatisch, ook toen ik een sim van Hi erin had. hij vroeg zelfs naar de instellingen.. natuurljk was er maar 1 optie mogelijk, hi. bij hi, vodafone, bij vodafonequote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Mr_Scofield het volgende:
nee nog steeds geen verbinding kutzooi:p
Is betrouwbaar hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat betrouwbaar? Of heb ik een probleem als ik die erop zet en ik wil terug naar fabrieksinstellingen?
Heb naar de software gekeken, maar ik heb de meest recente, moet ik nu naar hi gaan bellen ofzo? Is ie kapot?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Dipkip het volgende:
Ja ik doe nu dus zo'n 4x per dag een battery pull omdat niks anders werkt. Zal dat andere even proberen. Als ik een soft reset probeer dan gaat ie niet echt slapen (zoals toen ik m net had), als je dan even de aanknop aanraakt springt ie aan en laat ie foutmeldingen zien van vastgelopen programma's / apps. Meestal de browser (gewoon die die er al op stond) of de facebook app. Soms ook afkortingen waar ik niet van begrijp wat er nu weer vastliep. Maar dan doet ie het nog niet, vandaar dat ik steeds de batterij er uit trek.
https://appworld.blackber(...)rue&lang=en&curr=USDquote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Urbe het volgende:
kan je op je blackberry een timer instellen, zodat ie na een aantal seconden na het drukken op een knop een foto maakt, in plaats van meteen?
HOI!quote:
heb je 600 euro teveelquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef GodsSon het volgende:
De Playbook lijkt me ook erg mooi. Hopen dat ze op korte termijn leverbaar zijn
http://www.engadget.com/2011/01/06/blackberry-playbook-preview/
Geschat op 500$ las ik pas. Dat zou ik niet onredelijk vindenquote:
Ik kreeg vandaag te horen dat de belcompany hem snel op demo gaat hebben. (snel = zodra die uit is)quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Geschat op 500$ las ik pas. Dat zou ik niet onredelijk vinden
Maar eerst zien, dan geloven!
iOS is van apple. dat gaat hem absoluut niet wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
dit gebeurt eens in de zoveel tijd. misschien wissen ze om de maand het cache geheugen op de servers in canada ofzeu. is meestal binnen een dag weer opgelost.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:25 schreef Syb.ren het volgende:
Ik zie geen plaatjes van contactpersonen meer in blackberry messenger. Weet iemand hoe dit kan?
http://crackberry.com/leaked-os-6-0-0-424-blackberry-curve-9300quote:Op maandag 3 januari 2011 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee.. vond Whatsapp overigens irritant... dus weer wegegooid!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hebben jullie bij whatsapp dat als je op dat icoontje klikt je meteen naar het bericht gaat?
Dat lukt bij mij namelijk niet.
Tweede probleem is bij het browsen. Ik heb bestvaak dat mn muis/aanwijzer/pijltje verdwijnt of in de adresbalk of helemaal weg zodat je allleen nog naar bvpoven en naar onder kan. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Op de android kan je EasyTube gebruiken, weet niet of deze beschikbaar is voor de BB.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee welke app ik kan gebruiken om bijv foto's die ik online tegenkom te kunnen opslaan op mijn BB?
Kan hem helaas niet vinden in de appstorequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:31 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Op de android kan je EasyTube gebruiken, weet niet of deze beschikbaar is voor de BB.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
OS6 erop gezet en ziet er top uiten logischer dan OS5
Ik wacht ook op de mijne, helaas zijn ze niet zo snel met uitleverenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Ik heb gister de Blackberry 9780 besteld. Krijg hem van de week nog binnen!
Me zusje heeft sinds kort de 9700 en toen begon het bij mij ook te kriebelen, ik ben benieuwd.
Hoe kom je aan OS6?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
OS6 erop gezet en ziet er top uiten logischer dan OS5
Als je deze handleiding handhaaft is er niks aan de hand: http://blackberry-nl.com/index.php/topic,6248.0.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe kom je aan OS6?
[edit] al gevonden op crackberry. En gezien de disclaimer wacht ik nog maar even. Eerst alles eens goed onder de knie proberen te krijgen van t toestelletje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |