Welke software precies? Die desktop manager of tether?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef crossover het volgende:
Nee, het gaat verrassend goed eigenlijk (9700). Heb vandaag nog lekker zitten surfen met m'n laptop. Icm de software van BB is het een kwestie van indrukken van de knop.
Touch or non touch?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat raden jullie mij aan? Ik zoek een BB en wil er maximaal ongeveer 300 voor uitgeven. Het wordt wel prepaid. Welke telcom en welke BB? En vooral waarom juist die?
Als er maar een qwerty tobo bij zit. Tis een cadeau en ze heeft geen probleem met welke keus dan ookquote:
Maar dan zit ik boven de 300 euro, zeg maar 400 euroquote:Op donderdag 23 december 2010 01:41 schreef GrupoBalanca het volgende:
Denk dat 9700 of 9780 wel goed te doen is.. zelf heb ik de 9700 gehad. Erg fijn toestel
Ja ligt eraan als je nieuw wilt kopen echt een losse toestel of gewoon 1 via marktplaats.. want daar zijn ze wel goedkoper.. althans de 9700quote:Op donderdag 23 december 2010 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar dan zit ik boven de 300 euro, zeg maar 400 euro
Berichtje of Vriend uitnodiging van Facebookquote:Op donderdag 23 december 2010 02:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb de Curve 8520 nu een tijdje en er staat een 3 met een facebook icoontje erboven. Ik ben dus al 80 keer op Facebook geweest, maar ik weet echt niet wat het betekent. Help?
Vodafone heeft 2 toestellen prepaid:quote:Op donderdag 23 december 2010 01:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als er maar een qwerty tobo bij zit. Tis een cadeau en ze heeft geen probleem met welke keus dan ook
Dank u, gevonden.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Berichtje of Vriend uitnodiging van Facebook
Staat als goed is in Messages als je Facebook opent op je BB
9300 ligt voor 299 bij de MediaMarkt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar dan zit ik boven de 300 euro, zeg maar 400 euro
Dan is het makkelijk om het toestel te vermeldenquote:Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik het volume hoger kan zetten wanneer ik gebeld word. Hoor nu degene die belt bijna niet. Er staat wel een microfoontje in de hoek op half wanneer ik bel maar die krijg ik niet verder omhoog.
Heb ik ook last van idd.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Glennz het volgende:
De mail op mijn 9700 komt nooit op tijd binnen. Als ik op de pc zit heb ik de mail altijd sneller op de pc. Ik krijg de mail soms wel een paar uur later
Heb de torch gepakt met een 2 jaar abonnement. Los is de telefoon sowieso niet te betalen en je moet dan alsnog een internet abonnement erbij pakken. Bij 2 jaar is de telefoon bijna altijd gratis.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:14 schreef Jetfly het volgende:
Vraag voor de Torch bezitters, hebben jullie het mobiel met een 2jarig, 1jarig abonnement of los gekocht? Wil de BB graag met een 1 jarig abbo nemen maar deze is niet bepaalt goedkoop incl. de toestelprijs die je moet betalen. ¤50 euro wil ik nog wel doen, maar 250 niet nee..
Ik gebruik Mobile Data Alerter van E-Office.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nu dus de 8520 maar is er ergens een optie of app waarmee ik dataverbruik kan nagaan?
De torch is bijna bij elk 2 jarig abonnement gratis. Dus dat maakt weinig uit. En verder bieden alleen t-mobile,vodaphone en kpn de telefoon aan. Het zal dus een van die drie moeten zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 02:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is eigenlijk de beste website om zo'n torch aan te schaffen? Ik heb geen trek om zoiets in de winkel te doen, dat kost altijd meer maar er zijn zoveel gsm websites dat ik door de bomen het bos niet meer zie en weet welke wel of niet te vertrouwen zijn. Heb op het moment ook al een BB maar ben daar niet tevreden over en hoorde dat Torch toch beter is. Het wordt sowieso een 2 jarig abbo maar hoef er geen extra spul bij.
Voor welke BB?quote:Op zondag 26 december 2010 12:28 schreef Jetfly het volgende:
En het goedkoopste 1 jarige abonnement dan? Ik kan echt niet 2 jaar vastzitten aan 1 telefoon..
heb ik ook. En als je mails verwijdert op je pc blijven ze op je bb gewoon staanquote:Op donderdag 23 december 2010 19:48 schreef Glennz het volgende:
De mail op mijn 9700 komt nooit op tijd binnen. Als ik op de pc zit heb ik de mail altijd sneller op de pc. Ik krijg de mail soms wel een paar uur later
Even Googlen om te kijken of er een andere ROM in te flashen is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
heb ik een 2e BB 8520 gekocht (simlock vrij) met een T-mobile prepaid erbij. Wil ik alles instellen krijg ik geen netwerk verbinding, ga ik in het menu kijken bij netwerk instellingen kijken zie ik Vodafone staan en kan geen andere opties selecteren
Dus waarschijnlijk geen simlock vrije gekregen
Kheb hem nieuw gekochtquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even Googlen om te kijken of er een andere ROM in te flashen is?
Oh, dan is het wat anders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb hem nieuw gekochtdan ga ik echt niet kloten. Morgen gewoon teruggaan en zij mogen het oplossen, heb er niet voor niets voor betaald
Gebeurd wel vaker bij de MM, dat ze een geruild product als 'nieuw' verkopen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hier mijn klacht
Waarom faalt mediamarkt zo hard ;(
klopt, en als je dat feit naar hun kop toe gooit, dan zeggen ze; Oh, dat is onmogelijk. Als het gebeurt is, is het een zware fout!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker bij de MM, dat ze een geruild product als 'nieuw' verkopen.
In de map Downloads? Of in de hoofdmap gok ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nu de 9300 ipv de 8520 maar heb net via email de link gehad om BB apps world te downen, dat heb ik gedaan maar nu kan ik nergens die app vinden
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |