er zijn 44 topics gevonden die zijn verdeeld over 2 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.11 secondenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Conclusie: Dit is mijn 1e KLB topic en MM is kut
Ben niet zo KLB ganger dus misschien kunnen jullie mij helpen daarmeequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Socios het volgende:
Ik mis nog wel een anti- en bonusklacht plus de verwachte reacties, TS.
Ff een antiklacht toevoegen (iets wat wél goed was aan MM of je eigen fout) en een bonusklacht (ook een klacht over MM, maar niet perse gerelateerd aan deze ervaring)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben niet zo KLB ganger dus misschien kunnen jullie mij helpen daarmee
Mag niet meer, 2.0 jeweet!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Socios het volgende:
Ik mis nog wel een anti- en bonusklacht plus de verwachte reacties, TS.
Mwa zijn wel oke qua producten. Maar zijn erg onprofessioneel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:03 schreef Sakura het volgende:
Mensen die nog steeds bij die oplichters van mediamarkt kopen falen nog harder dan de mediamarkt zelf.
TS heeft dus terecht ouwe troep in zijn handen gedrukt gekregen, onterechte klacht dus van TS
mediamarkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
hahawie koopd er nou een blekberrie haah stomme hont.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is je[quote]Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef RacerDKB het volgende:
BB's zijn verboden in Nederland, illegaal wapenbezit!
straf als je een BB koopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
hahawie koopd er nou een blekberrie haah stomme hont.
Er was wel een lief kassameisje die met een vriendin aan het praten was over een vriendin die zij kent waarvan haar vriendin met een vriend van haar buurjongen in het bossen viezefur dingen gedaan hadden. En toen ze mijn handtekening wilde deed ik een smiley tekenen ipv handtekening en toen moest ze om mij lachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff een antiklacht toevoegen (iets wat wél goed was aan MM of je eigen fout) en een bonusklacht (ook een klacht over MM, maar niet perse gerelateerd aan deze ervaring)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |