ik wil m alleenmaar helpen!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Stop nou eens met die eindeloze discussie over de verschillen tussen de X360 en de PS3. Laat iedereen lekker zelf beslissen wat hem/haar het beste bevalt. Een mening valt niet te veranderen.
Ligt niet aan de console maar aan de tv instellingen....quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
tief op. als je dat niet merkt dan ben je echt maximaal beperkt.
of toevallig moet die ps3 helemaal kapot zijn van die maat ven me. maar dat lijkt me sterkt. hij is een paar weken oud. (de kleine/nieuwe versie)
Mijn TV staat nu op gamemode, ik haalde gelijk 450 kills dit was echt fantastischquote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ligt niet aan de console maar aan de tv instellingen....
http://en.wikipedia.org/wiki/Input_lag
Beide consoles kunnen hier last van hebben en die vriend van jouw moet zijn tv eens goed instellen (game mode).
Geen één sniper is goed, ze hebben de snipers zonder reden waardeloos gemaakt. Vooral als je een beetje aanvallend wil spelen met je sniper.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:55 schreef Reljem het volgende:
Welke sniper kan ik het best gebruiken? Loop vaak half te rushen met sniper, en 1 shot 1 kill is dan wel vrij noodzakelijk maar dat gebeurd maar 50% van de tijd. Bij MW2 had je lekker die .50 met stopping power pro erop, welke sniper + perks zijn hier aan te raden? Kom er nog niet echt uit..
Huldequote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef STING het volgende:
Guys, graag helemaal stoppen met de Xbox vs PS3 discussie.
Ik snap dat jullie heel trots zijn op jullie eigen console, maar keep it to yourself.
Thanks.
Ik weet dat je naar de mediamarkt bent geweest, heeft het iets te maken met die batterijen?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Met een beetje geluk heb ik vanavond een verrassing voor jullie jongens!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef gniffie het volgende:
Wat een arrogante hollanders zitter er op de 360 zeg, zag een gast met dezelfde clantag. Ik hem party inviten en heel blij begroeten, begint die me gelijk af te zeiken
ik wil niet cammen met je rossiequote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Met een beetje geluk heb ik vanavond een verrassing voor jullie jongens!
Ik heb altijd zin in een partyquote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3!
Iemand zin in een party vanavond?
Voor jouw altijd!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in een party![]()
Is er drank? Vrouwen?
Gelukkig, hoeven we die clips niet meer te bekijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:59 schreef BobbanzPS het volgende:
Renderen kapot?
Ik record het stukje wat ik wil, dan doe ik record off, dan geef ik het een naam en een tag. Klik ik op upload clip. Doe ik end film, doe ik my file share, kies ik de clip die ik recorde. Klik ik Render clip, hij speelt hem af en doet daarna niks ;s
Heb nagedacht, en nou doe ik alleen het betere werk, ivm sniper montage makenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Gelukkig, hoeven we die clips niet meer te bekijken
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef SoldMayor het volgende:
Bijna focking DUBBEL XP WEEKEND Aiiiiiit jeweeetzelluuff![]()
![]()
Dat wordt zaterdag dag dus hele dag non stop Black Ops doen
quote:Unfortunately the dates for the Call of Duty: Black Ops Double XP Weekend were published incorrectly and it will not be happening this weekend as previously advertised. A Double XP Weekend for Call of Duty: Black Ops on Xbox LIVE will take place in the future and we will bring you more information when we can.
Did you know that all "Call of Duty" add-on content & map packs will launch first on Xbox 360 through 2012, starting with content associated with the Nov. 9 release of Call of Duty: Black Ops.
In the mean time, we hope you will enjoy the Free LIVE Weekend, with Gold features accessible for everyone and great discounts on some quality swag in the Xbox LIVE Marketplace, competitions, movies and music.
Epicquote:
Netjes hoorquote:
Kun je ook iets capturen als je een filmpje kijkt in het theater van iemand met redelijke kwaliteitquote:
quote:
Bij het lezen van 'doorspoelt' keek ik naar de UI van KoningStoma.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Fsmxi het volgende:
Maar als je doorspoelt gaat dat ten koste van de zichtbaarheid van wat hier gebeurd
De kwaliteit is ongeveer zoals dit.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je ook iets capturen als je een filmpje kijkt in het theater van iemand met redelijke kwaliteit
Feit# 412:quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Bij het lezen van 'doorspoelt' keek ik naar de UI van KoningStoma.
Een glimlach verscheen.
gelukkig geen kutkabouterquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De kwaliteit is ongeveer zoals dit.
De resolutie is iets hoger dan de gerenderde black ops filmpjes.
[..]
Feit# 412:
Er zit een kabouter verstopt achter het stomazakje.
Ohw, ik kan wel wat extra XP gebruiken. Zit nu nog maar op level 28 ofzo en bak er over het algemeen weinig van. Misschien moet ik toch maar meer hardcore gaan spelen.quote:
dat is ook best freaky, dan word je veel te veel erin gezogen, als je met gasten speelt blijf je tenminste een beetje down to earthquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw, ik kan wel wat extra XP gebruiken. Zit nu nog maar op level 28 ofzo en bak er over het algemeen weinig van. Misschien moet ik toch maar meer hardcore gaan spelen.
Ik vind die zombiemaps in mijn eentje trouwens best eng, ben ik net een paar zombies aan het omleggen en dan vallen ze me vanachter aan![]()
Ja klopt, dan kan je gewoon lekker door de headset naar elkaar schreeuwen. In je eentje is het echt survival en best zenuwslopend, al die zombies tegelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:31 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dat is ook best freaky, dan word je veel te veel erin gezogen, als je met gasten speelt blijf je tenminste een beetje down to earth
haha preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja klopt, dan kan je gewoon lekker door de headset naar elkaar schreeuwen. In je eentje is het echt survival en best zenuwslopend, al die zombies tegelijk
Zou je dan wellicht een keer een filmpje uit mijn fileshare willen capturen want daar zit een stuk in van een minuut waar ik echt zwaar rape en ik wou eens beginnen met een montage oidquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De kwaliteit is ongeveer zoals dit.
De resolutie is iets hoger dan de gerenderde black ops filmpjes.
Hier nog eentje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw, ik kan wel wat extra XP gebruiken. Zit nu nog maar op level 28 ofzo en bak er over het algemeen weinig van. Misschien moet ik toch maar meer hardcore gaan spelen.
Soms gaat het goed maar meestal ligt mijn kd ratio zo rond de 1:5 ofzoquote:
Boeiend, als jij je maar vermaakt is het toch goed?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Soms gaat het goed maar meestal ligt mijn kd ratio zo rond de 1:5 ofzo![]()
Ik vond de AK47 in MW2 echt fucked up, in BO vind ik hem echt geweldigquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Na gisteravond de commando unlocked te hebben weet ik het zeker, ik kan niet meer zonder mijn ak47 en ga dus niet prestigen.
Hier sta ik op 0.90 ratio na 10 uur spelen, ik moet sowieso nog even de juiste samenstelling vinden van wapens met attachments, momenteel speel ik met de Famas i.c.m Red-dot, dat werkt redelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Soms gaat het goed maar meestal ligt mijn kd ratio zo rond de 1:5 ofzo![]()
In MW2 had ie echt dikke recoil, was het vooral een goede gun voor close range. In BO is het allround het beste wapen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vond de AK47 in MW2 echt fucked up, in BO vind ik hem echt geweldig
Maar ga wel prestigen, extra class jeweetzzz
prima classes, alleen dat last stand is jammerquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In MW2 had ie echt dikke recoil, was het vooral een goede gun voor close range. In BO is het allround het beste wapen.
Ik gebruik eigenlijk maar 2 classes:
Ak47 + Surpressor
Semtex
Flash bij TDM / Gas bij Domination
Claymore bij TDM/S&D / C4 bij Domination
Ghost Pro
Sleight of Hand Pro
Last Stand Pro
-----------
Bij kleine levels zoals Nuketown / Firerange gebruik ik
AUG + RDS
Semtex
Hardline
Sleight of Hand Pro
Last Stand Pro
Works for me
serieus? de AK was echt met gemak het hardste wapen in heel MW2, de AK was een van de weinige wapens waarbij ik nooit mijn secondary gebruikte/moest gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vond de AK47 in MW2 echt fucked up, in BO vind ik hem echt geweldig
Maar ga wel prestigen, extra class jeweetzzz
Inderdaad! Mensen die last stand gebruiken mogen ze van mij afschieten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
prima classes, alleen dat last stand is jammer
jammer inderdaad dat het spel daar ook niet voor bedoeld isquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Inderdaad! Mensen die last stand gebruiken mogen ze van mij afschieten.
Last stand pro is echt baas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
prima classes, alleen dat last stand is jammer
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon twee keer extra schieten, of meteen een headshot makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
PI.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
jammer inderdaad dat het spel daar ook niet voor bedoeld is
Ik heb een PS3, dus door de controllerlag kan ik niet zo goed raak schieten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon twee keer extra schieten, of meteen een headshot maken![]()
begin nou niet weer -_-quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, dus door de controllerlag kan ik niet zo goed raak schieten.
Exact. Mooie zijn ook de shootouts als je beide Last Stand hebt. Beide kruipend over de vloer je pistool legenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon twee keer extra schieten, of meteen een headshot maken![]()
Ik heb een Xbox, ik ook niet maar het is meestal beter om naar ze toe te rennen en te knifenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, dus door de controllerlag kan ik niet zo goed raak schieten.
Totdat er een geinponum een granaat tussen jullie ingooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Exact. Mooie zijn ook de shootouts als je beide Last Stand hebt. Beide kruipend over de vloer je pistool legen
Ik zie alleen regelmatig dat mensen tijdens hun val naar last stand, mij gewoon doodschieten met hun primary weapon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Exact. Mooie zijn ook de shootouts als je beide Last Stand hebt. Beide kruipend over de vloer je pistool legen
Das PS3-only i thinkquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zie alleen regelmatig dat mensen tijdens hun val naar last stand, mij gewoon doodschieten met hun primary weapon.
Haha, gister waren dat nog de raffica's..quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
serieus? de AK was echt met gemak het hardste wapen in heel MW2, de AK was een van de weinige wapens waarbij ik nooit mijn secondary gebruikte/moest gebruiken
De AUG is vet, alleen niet als je er een surpressor op zet want dan stuitert ie alle kanten op. Ik heb hem puur nu als spray-wapen op kleine levels.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha, gister waren dat nog de raffica's..
Vind de famas en aug trouwens lang niet zo fijn als de meeste hier, gebruik alleen galil en ak74u. En als derde perk hacker pro, ideaal om die kutclaymores te zien.
reflex sight. surpressor doet niets aan de recoil. reflexsight wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De AUG is vet, alleen niet als je er een surpressor op zet want dan stuitert ie alle kanten op. Ik heb hem puur nu als spray-wapen op kleine levels.
Ik gebruik altijd een surpressor, die veroorzaakt de recoil juistquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
reflex sight. surpressor doet niets aan de recoil. reflexsight wel.
Denk het ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Volgens mij bedoelen jullie hetzelfde.
Ik heb sinds ik Ghost pro gehaald heb geen last meer van heli'squote:Op vrijdag 26 november 2010 12:06 schreef Cool_Runner het volgende:
Tof spel, alleen vind ik er wel irritante dingen inzitten. Zoals dat rc-karretje, heli en second chance.
Gelukkig is er de barebones mode
Gast op firerange moet je dit gebruikenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In MW2 had ie echt dikke recoil, was het vooral een goede gun voor close range. In BO is het allround het beste wapen.
Ik gebruik eigenlijk maar 2 classes:
Ak47 + Surpressor
Semtex
Ghost Pro
Sleight of Hand Pro
Last Stand Pro
-----------
Bij kleine levels zoals Nuketown / Firerange gebruik ik
AUG + RDS
Semtex
Hardline
Sleight of Hand Pro
Last Stand Pro
Works for me
chopper na chopper? dan moet je dus wel veel dood gaan. anders kan je alle 3 je killstreaks maar 1x halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast op firerange moet je dit gebruiken
Flack jacket
Hardenend Pro
Hacker Pro
Met een AUG/Commando/Famas met RDS.
Klim je boven in die toren poot je je motionsenser neer en je haalt chopper na chopper
Nee een beetje rondrennen en non stop dood gaanquote:
dan moet je groundwar spelen. daar komen die 2 maps niet langsquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee een beetje rondrennen en non stop dood gaan. Overigens speel ik alleen zo op nuketown en firerange omdat die mappen te klein zijn.
Groundwar speel ik alleen in een volle partyquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan moet je groundwar spelen. daar komen die 2 maps niet langs
Dat is helemaal relaxed stuur je wel een PM vanavondquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Parvus het volgende:
StefAFCA ik kan evt ook voor je capturen. Heb je HD.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Parvus het volgende:
StefAFCA ik kan evt ook voor je capturen. Heb je HD.
Get a roomquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is helemaal relaxed stuur je wel een PM vanavond
Dat ga ik proberen, tnxquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast op firerange moet je dit gebruiken
Flack jacket
Hardenend Pro
Hacker Pro
Met een AUG/Commando/Famas met RDS.
Klim je boven in die toren poot je je motionsenser neer en je haalt chopper na chopper
Ja wordt dan wel pas morgen, ben er vanavond nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is helemaal relaxed stuur je wel een PM vanavond
quote:
Het begint met de G en eindigt met oogle.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Kn0x het volgende:
Wat voor nut heeft die motionsensor btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |