quote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef SoldMayor het volgende:
Bijna focking DUBBEL XP WEEKEND Aiiiiiit jeweeetzelluuff![]()
![]()
Dat wordt zaterdag dag dus hele dag non stop Black Ops doen
quote:Unfortunately the dates for the Call of Duty: Black Ops Double XP Weekend were published incorrectly and it will not be happening this weekend as previously advertised. A Double XP Weekend for Call of Duty: Black Ops on Xbox LIVE will take place in the future and we will bring you more information when we can.
Did you know that all "Call of Duty" add-on content & map packs will launch first on Xbox 360 through 2012, starting with content associated with the Nov. 9 release of Call of Duty: Black Ops.
In the mean time, we hope you will enjoy the Free LIVE Weekend, with Gold features accessible for everyone and great discounts on some quality swag in the Xbox LIVE Marketplace, competitions, movies and music.
Epicquote:
Netjes hoorquote:
Kun je ook iets capturen als je een filmpje kijkt in het theater van iemand met redelijke kwaliteitquote:
quote:
Bij het lezen van 'doorspoelt' keek ik naar de UI van KoningStoma.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Fsmxi het volgende:
Maar als je doorspoelt gaat dat ten koste van de zichtbaarheid van wat hier gebeurd
De kwaliteit is ongeveer zoals dit.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je ook iets capturen als je een filmpje kijkt in het theater van iemand met redelijke kwaliteit
Feit# 412:quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Bij het lezen van 'doorspoelt' keek ik naar de UI van KoningStoma.
Een glimlach verscheen.
gelukkig geen kutkabouterquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De kwaliteit is ongeveer zoals dit.
De resolutie is iets hoger dan de gerenderde black ops filmpjes.
[..]
Feit# 412:
Er zit een kabouter verstopt achter het stomazakje.
Ohw, ik kan wel wat extra XP gebruiken. Zit nu nog maar op level 28 ofzo en bak er over het algemeen weinig van. Misschien moet ik toch maar meer hardcore gaan spelen.quote:
dat is ook best freaky, dan word je veel te veel erin gezogen, als je met gasten speelt blijf je tenminste een beetje down to earthquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw, ik kan wel wat extra XP gebruiken. Zit nu nog maar op level 28 ofzo en bak er over het algemeen weinig van. Misschien moet ik toch maar meer hardcore gaan spelen.
Ik vind die zombiemaps in mijn eentje trouwens best eng, ben ik net een paar zombies aan het omleggen en dan vallen ze me vanachter aan![]()
Ja klopt, dan kan je gewoon lekker door de headset naar elkaar schreeuwen. In je eentje is het echt survival en best zenuwslopend, al die zombies tegelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:31 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
dat is ook best freaky, dan word je veel te veel erin gezogen, als je met gasten speelt blijf je tenminste een beetje down to earth
haha preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja klopt, dan kan je gewoon lekker door de headset naar elkaar schreeuwen. In je eentje is het echt survival en best zenuwslopend, al die zombies tegelijk
Zou je dan wellicht een keer een filmpje uit mijn fileshare willen capturen want daar zit een stuk in van een minuut waar ik echt zwaar rape en ik wou eens beginnen met een montage oidquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De kwaliteit is ongeveer zoals dit.
De resolutie is iets hoger dan de gerenderde black ops filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |