ik wil m alleenmaar helpen!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Stop nou eens met die eindeloze discussie over de verschillen tussen de X360 en de PS3. Laat iedereen lekker zelf beslissen wat hem/haar het beste bevalt. Een mening valt niet te veranderen.
Ligt niet aan de console maar aan de tv instellingen....quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
tief op. als je dat niet merkt dan ben je echt maximaal beperkt.
of toevallig moet die ps3 helemaal kapot zijn van die maat ven me. maar dat lijkt me sterkt. hij is een paar weken oud. (de kleine/nieuwe versie)
Mijn TV staat nu op gamemode, ik haalde gelijk 450 kills dit was echt fantastischquote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ligt niet aan de console maar aan de tv instellingen....
http://en.wikipedia.org/wiki/Input_lag
Beide consoles kunnen hier last van hebben en die vriend van jouw moet zijn tv eens goed instellen (game mode).
Geen één sniper is goed, ze hebben de snipers zonder reden waardeloos gemaakt. Vooral als je een beetje aanvallend wil spelen met je sniper.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:55 schreef Reljem het volgende:
Welke sniper kan ik het best gebruiken? Loop vaak half te rushen met sniper, en 1 shot 1 kill is dan wel vrij noodzakelijk maar dat gebeurd maar 50% van de tijd. Bij MW2 had je lekker die .50 met stopping power pro erop, welke sniper + perks zijn hier aan te raden? Kom er nog niet echt uit..
Huldequote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef STING het volgende:
Guys, graag helemaal stoppen met de Xbox vs PS3 discussie.
Ik snap dat jullie heel trots zijn op jullie eigen console, maar keep it to yourself.
Thanks.
Ik weet dat je naar de mediamarkt bent geweest, heeft het iets te maken met die batterijen?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Met een beetje geluk heb ik vanavond een verrassing voor jullie jongens!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:52 schreef gniffie het volgende:
Wat een arrogante hollanders zitter er op de 360 zeg, zag een gast met dezelfde clantag. Ik hem party inviten en heel blij begroeten, begint die me gelijk af te zeiken
ik wil niet cammen met je rossiequote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Met een beetje geluk heb ik vanavond een verrassing voor jullie jongens!
Ik heb altijd zin in een partyquote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3!
Iemand zin in een party vanavond?
Voor jouw altijd!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in een party![]()
Is er drank? Vrouwen?
Gelukkig, hoeven we die clips niet meer te bekijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:59 schreef BobbanzPS het volgende:
Renderen kapot?
Ik record het stukje wat ik wil, dan doe ik record off, dan geef ik het een naam en een tag. Klik ik op upload clip. Doe ik end film, doe ik my file share, kies ik de clip die ik recorde. Klik ik Render clip, hij speelt hem af en doet daarna niks ;s
Heb nagedacht, en nou doe ik alleen het betere werk, ivm sniper montage makenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Gelukkig, hoeven we die clips niet meer te bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |