quote:
Dat gevoel heb ik zo ontzettend vaak als ik een killcam bekijk, zowel bij BO als MW2quote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
wtf het moment dat je schiet zit je richter totaal niet op hun hoofden :p maar wel netjes
Ik schoot gisteren iemand in z'n knie en kreeg er een headshot voorquote:Op donderdag 25 november 2010 14:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik zo ontzettend vaak als ik een killcam bekijk, zowel bij BO als MW2
Inderdaad, net zoals Grim Reaper, en je zal altijd zien dat je juist snel dood gaat als je 1 van de 2 hebtquote:Op donderdag 25 november 2010 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
deathmachine is ook echt veel te vet. jammer dat je m kwijt ben als je gekilled wordt.
koop gewoon een xdoosquote:Op donderdag 25 november 2010 14:17 schreef deepart het volgende:
Het was alweer even geleden maar ik heb net weer een vastlopertje gehadNog een poging.
Waarom ik een ps3 heb is omdat ik niet wil betalen om online te kunnen knallen. Als de xbox360 duurder was maar MET gratis online. Had ik hem wel gekocht.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
koop gewoon een xdoos
ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die een PS3 de beste console vinden.
Echt werkelijk alles aan dat ding is kut behalve de bluray speler.
Na een uur spelen heb je reuma omdat die controller zo kut is.
Elke actie die je uitvoert op je controller zit lag in (eigen ervaring met de singleplayer bij een vriend)
Online is echt moederneukend hopeloos.
En het enige wat sony te bieden heeft is gran turisimo. en zelfs dat zuigt nog.
ja ik ben fanboy. maar bovenstaande dingen zijn gebasseerd op feiten.
40 euro per jaarquote:Op donderdag 25 november 2010 14:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarom ik een ps3 heb is omdat ik niet wil betalen om online te kunnen knallen. Als de xbox360 duurder was maar MET gratis online. Had ik hem wel gekocht, vooral omdat de controller fijner is.
Dit dus.quote:
32 euro voor 13 maanden kwaliteit (plus ik kreeg nog 2maanden gold bij BO) heb ik liever dan continue gefaal van sony en hun kutzooiquote:Op donderdag 25 november 2010 14:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarom ik een ps3 heb is omdat ik niet wil betalen om online te kunnen knallen. Als de xbox360 duurder was maar MET gratis online. Had ik hem wel gekocht.
op feitenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
koop gewoon een xdoos
ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die een PS3 de beste console vinden.
Echt werkelijk alles aan dat ding is kut behalve de bluray speler.
Na een uur spelen heb je reuma omdat die controller zo kut is.
Elke actie die je uitvoert op je controller zit lag in (eigen ervaring met de singleplayer bij een vriend)
Online is echt moederneukend hopeloos.
En het enige wat sony te bieden heeft is gran turisimo. en zelfs dat zuigt nog.
ja ik ben fanboy. maar bovenstaande dingen zijn gebasseerd op feiten.
Weet je pas echt vet is?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:25 schreef _GdR_ het volgende:
carepackage pro (hardline toch?) is echt de bom. ow een spyplane. dubbeltap x. hey een gunship (of een ander ruig iets)
deathmachine is ook echt veel te vet. jammer dat je m kwijt ben als je gekilled wordt.
1. beetje zielig om te doen. 2. nog dom ook. want die attack dogs helpen je team alleen maar.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet je pas echt vet is? Hey mijn teammate heeft een carepackage, ploep -> Attack dogs -> Teammate wil hem pakken -> dubbel x -> Ammo! -> Teammate heel verdwaasd, waar zijn mijn attack dogs nou gebleven? -> gniffel gniffel
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet je pas echt vet is?
Hey mijn teammate heeft een carepackage, ploep -> Attack dogs -> Teammate wil hem pakken -> dubbel x -> Ammo! -> Teammate captured hem -> Teammate heel verdwaasd, waar zijn mijn attack dogs nou gebleven? -> gniffel gniffel
1. mash_quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
1. beetje zielig om te doen. 2. nog dom ook. want die attack dogs helpen je team alleen maar.
Goede dissquote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
1. je moeder![]()
2. je vader![]()
3. de uitkomst: jij![]()
![]()
![]()
Zonder aanklooien is multiplayergaming geen klap aan. Het gaat juist om het klooien en grappen inclusief eventuele grollen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
1. beetje zielig om te doen. 2. nog dom ook. want die attack dogs helpen je team alleen maar.
donderdag 25 november 2010 @ 14:56:08quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede dissLang over na moeten denken vrind?
heb vorig jaar een ps3 geleend van een maat van me. omdat ik metalgear fukking vet vindt. Je moest schieten of richten met de bovenste shoulder button. tering tiefus wat een ellende. heb redelijk grote handen en dat werd echt maximaal irritant. kramp etc. maximaal kut gewoon.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
op feitenik heb een xbox controler voor mijn pc. en een ps3. nou ik vind ps3 controler 10x zo fijn als van de xbox. dus slaat nergens op wat je nu zegt want is gewoon maar net wat je fijn vind. dus weinig feiten aan. en zo kut is online niet. dit is het eerste spel waarbij ik het soms kut vind.
Ja dus jij vind het kut. Is gewoon persoonlijke mening.maar er is niet zo iets als: een xbox controler, of een ps3 controler is beter. Want het blijft gewoon een mening.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb vorig jaar een ps3 geleend van een maat van me. omdat ik metalgear fukking vet vindt. Je moest schieten of richten met de bovenste shoulder button. tering tiefus wat een ellende. heb redelijk grote handen en dat werd echt maximaal irritant. kramp etc. maximaal kut gewoon.
Zo dus ook van de week met BO op de PS3. ik wou laten zien hoe grote baas ik wel niet ben. man man wat een verschrikkelijke tering bende daar bij phony. ik begrijp niet eens waarom mensen met een ps3 en BO positief kunnen zijn.
Meer in de zin van:quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
donderdag 25 november 2010 @ 14:56:08
donderdag 25 november 2010 @ 14:57:39
![]()
en vrind?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Meer in de zin van:
Originele disszelfbedacht? Neen.
Standaarddisses
nee. echt ALLES qua gaming is beter op xbox. behalve de bluray dan. bluray is de shit. maar qua gamen is een playstation echt maximaal KUT.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dus jij vind het kut. Is gewoon persoonlijke mening.maar er is niet zo iets als: een xbox controler, of een ps3 controler is beter. Want het blijft gewoon een mening.
Wat jij wilt.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee. echt ALLES qua gaming is beter op xbox. behalve de bluray dan. bluray is de shit. maar qua gamen is een playstation echt maximaal KUT.
Als je je potjes terugkijkt in theatre mode is wel vaker dat het lijkt alsof je niet echt raak schiet. Werkt blijkbaar niet echt accuraat ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
wtf het moment dat je schiet zit je richter totaal niet op hun hoofden :p maar wel netjes
Geen ideequote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck slaat die TT eigenlijk op Skills?
Nee. Maar jij bent eigenwijs. En denkt dat een mening een feit is. Dus dan heeft een discussie er over niet eens zin.quote:
Je bent ook zo'n gevoelige jongen hequote:Op donderdag 25 november 2010 15:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geen idee. Black Ops = BOPS en BOPSIE klinkt schattig
Misschien speel ik daarom vaak slecht. Ik schiet gewoon wèl raak, dat moet ik eens afleren danquote:Op donderdag 25 november 2010 15:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Als je je potjes terugkijkt in theatre mode is wel vaker dat het lijkt alsof je niet echt raak schiet. Werkt blijkbaar niet echt accuraat ofzo
[..]
Geen idee. Black Ops = BOPS en BOPSIE klinkt schattig
Misschien speel ik daarom zo vaak goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien speel ik daarom vaak slecht. Ik schiet gewoon wèl raak, dat moet ik eens afleren dan
Snap best dat je de ene controler fijner vindt spelen dan de andere, speel zelf op PS3 en moet ook wennen als ik een keer op Xbox speel, maar als je er kramp van krijgt ben ik toch echt bang dat er anatomisch iets niet helemaal in orde is bij jou.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb vorig jaar een ps3 geleend van een maat van me. omdat ik metalgear fukking vet vindt. Je moest schieten of richten met de bovenste shoulder button. tering tiefus wat een ellende. heb redelijk grote handen en dat werd echt maximaal irritant. kramp etc. maximaal kut gewoon.
Zo dus ook van de week met BO op de PS3. ik wou laten zien hoe grote baas ik wel niet ben. man man wat een verschrikkelijke tering bende daar bij phony. ik begrijp niet eens waarom mensen met een ps3 en BO positief kunnen zijn.
nee het is echt zo. een PS3 is echt een mooi apparaat. maar het werkt gewoon niet goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee. Maar jij bent eigenwijs. En denkt dat een mening een feit is. Dus dan heeft een discussie er over niet eens zin.
Controller is niet te klein want heb nergens last van. werken niet accuraat slaat al helemaal nergens op.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee het is echt zo. een PS3 is echt een mooi apparaat. maar het werkt gewoon niet goed.
online zuigt.
controllers zijn te klein.
controllers werken niet accuraat.
enige reden om hem te kopen in mijn ogen was metalgear, GT en bluray.
de nieuwe metalgear komt naar de xbox. en gt zuigt. xbox heeft forza. die is misschien minder goed dan gt maar daar heb ik tenminste geen 6 jaar op gewacht.
en een losse bluray spelert heb ik al.
dat zou natuurlijk ook goed kunnen. maar als je de bovenste knoppen wilt gebruiken. dan moet je je klauwen in zo'n bizarre situatie draaien dat dat na een tijdje gamen maximaal kramp krijg. (ik dan).quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Snap best dat je de ene controler fijner vindt spelen dan de andere, speel zelf op PS3 en moet ook wennen als ik een keer op Xbox speel, maar als je er kramp van krijgt ben ik toch echt bang dat er anatomisch iets niet helemaal in orde is bij jou.
Dit wilde ik dus net gaan typen ja. Ga elkaar PM-en ofzo stumpers.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Stop nou eens met die eindeloze discussie over de verschillen tussen de X360 en de PS3. Laat iedereen lekker zelf beslissen wat hem/haar het beste bevalt. Een mening valt niet te veranderen.
mijn handen zijn ws groter. en de controller heft gewon standaard lag. als je het niet merkt moet je toch echt eens op een xbox gaan gemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Controller is niet te klein want heb nergens last van. werken niet accuraat slaat al helemaal nergens op.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Stop nou eens met die eindeloze discussie over de verschillen tussen de X360 en de PS3. Laat iedereen lekker zelf beslissen wat hem/haar het beste bevalt. Een mening valt niet te veranderen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dit wilde ik dus net gaan typen ja. Ga elkaar PM-en ofzo stumpers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |