SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Mister ik zag gister pas je bericht of ik wat wilde capturen. Sorry man, als het nog nodig is kan dat vanavond wel, holla at your boy
![]()
![]()
Even een copy/paste;
Welke sniper kan ik het best gebruiken? Loop vaak half te rushen met sniper, en 1 shot 1 kill is dan wel vrij noodzakelijk maar dat gebeurd maar 50% van de tijd. Bij MW2 had je lekker die .50 met stopping power pro erop, welke sniper + perks zijn hier aan te raden? Kom er nog niet echt uit..![]()
Thanks man, maar ik heb het zelf al gecaptured.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:30 schreef Parvus het volgende:
Mister ik zag gister pas je bericht of ik wat wilde capturen. Sorry man, als het nog nodig is kan dat vanavond wel, holla at your boy
Had 2 filmpjes die 50 sec waren, had ze maar opnieuw gecaptured.
Check m.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Gisteren joinde ik een game en kwam in het team TEGEN de FOK-crew.
This is what happened:
FOK TRIPPLE KILL!![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:42 schreef Michhas het volgende:
Parvus topic, hier moet ik gepost hebben
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Idovon, Sommy en Stomaquote:Op donderdag 25 november 2010 08:43 schreef Doopy-X- het volgende:
This is what happened:
FOK TRIPPLE KILL!![]()
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
heldquote:Op donderdag 25 november 2010 08:43 schreef Doopy-X- het volgende:
This is what happened:
FOK TRIPPLE KILL!
iedereen die ooit stoma heeft gekilled moet tot held verklaart worden, behalve de schreeuwerige 12 jarige kids![]()
![]()
Welke snipert + perks Michhas? Zoals eerder vermeld, ben echt op zoek naar de juiste combinatie om weer een 1 shot 1 kill sniper te krijgen die 90% van de tijd werkt..![]()
L96A1 variable scope, secondary python double wieldquote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef Reljem het volgende:
Welke snipert + perks Michhas? Zoals eerder vermeld, ben echt op zoek naar de juiste combinatie om weer een 1 shot 1 kill sniper te krijgen die 90% van de tijd werkt..
perks:
lightweight
steady aim
hacker/ninja![]()
PSG1 met variable zoom als attachment
Secondary C275 met Full Auto Upgrade
Semtex, flashbangs, claymore.
Ghost, Hardened en Ninja..
Niet altijd one shot kill, maar dat heb je volgens mij met geen 1 sniper...![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik liet me maar killen. Gunde hem een pleziertje![]()
![]()
die secondary zuigt jonge, met elke andere pistol kun je een hogere fire rate krijgenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef Michhas het volgende:
PSG1 met variable zoom als attachment
Secondary C275 met Full Auto Upgrade
Semtex, flashbangs, claymore.
Ghost, Hardened en Ninja..
Niet altijd one shot kill, maar dat heb je volgens mij met geen 1 sniper...![]()
Ja duh, als ze 20 meter uit elkaar hadden gelopen had ik geen double headshot gemaakt neequote:Op donderdag 25 november 2010 11:31 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
wat nep, ze liepen onderhand naast elkaar
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen man![]()
![]()
Leugens, net een longshot gehaald met die C275, fucking bazenwapenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:31 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
die secondary zuigt jonge, met elke andere pistol kun je een hogere fire rate krijgen
Het is een beetje de Raffica van BO![]()
![]()
failquote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een beetje de Raffica van BO
ik heb een beetje een zeikbuimaar de raffica's van BO, zelfs het sterkste wapen in BO is nog zwakker dan de raffica's van MW2
![]()
![]()
Ja je hebt een zeikbui en je denkt niet goed naquote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
fail
ik heb een beetje een zeikbuimaar de raffica's van BO, zelfs het sterkste wapen in BO is nog zwakker dan de raffica's van MW2
Ik zeg toch niet dat ze hetzelfde zijn? In perspectief, is de C275 een beetje de Raffica van BO
Forum Opties Forumhop: Hop naar: