Nou.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:21 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het nieuwe topic openen ?
Ok, ik denk dat ze een bad-face day had.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat PVV-meisje is anders best lekker.
Ome Berlus is geniaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef alors het volgende:
Berlusconi![]()
Hoe kun je zo'n mongool aanbidden
![]()
Nouja in Nederland kunnen we er ook wat van.
quote:
Rita was voor haar doen goed afgelopen dinsdag. Ze zei zelfs af en toe ook wat zinnigs.quote:
UH......... ehhhhhh... uh.......noem dat maar zinnig, domme doos is het!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Rita was voor haar doen goed afgelopen dinsdag. Ze zei zelfs af en toe ook wat zinnigs.
Voor haar doen zei ik toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
UH......... ehhhhhh... uh.......noem dat maar zinnig, domme doos is het!
Dat is waar .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Familie?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:49 schreef pberends het volgende:
Karskens.
Een man die zichzelf vooral erg interessant vindt.
Onze grote nieuwe roerganger.quote:
Die snap ik niet? (Hoewel ik het direct van je aanneem,quote:Op donderdag 25 november 2010 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens jokkebrok Hero Brinkman had dus wel iets te verbergen, blijkt nu.
Hij zei gisteravond nog niet aan die enquźte van RTL mee te hebben gedaan uit principiėle reden en verder ook niet te verbergen te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef Ringo het volgende:
Die snap ik niet? (Hoewel ik het direct van je aanneem,.)
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Lol, hij werkte zelf bij de politie.
Er is vandaag toch geen enkele PVV-er in opspraak geraakt?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:17 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
#
Emile Roemer
SP-leider over de linkse samenwerking binnen de oppositie.
#
Arnold Karskens
Oorlogsverslaggever over het arrestatiebevel tegen nazi Faber.
#
Paranormale kinderen
Debat tussen medium Van Dijk en wetenschapsfilosoof De Regt.
Er ontbreekt nog een PVV-er.
Ah, zo. Tja. De journalistiek kan zijn lol wel op met dit soort akkefietjes. Maar zolang die onderzoeken alleen maar dit soort onnozele, net-niet laakbare vergrijpen opleveren, vraag ik me af wat het nut ervan is. Het wordt een beetje kinderachtig. En dan niet zozeer van de drinkeboerende Kamerleden alswel van de hijgerige blocnotes die achter die Kamerleden aan blijven rennen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zei gisteravond nog niet aan die enquźte van RTL mee te hebben gedaan uit principiėle reden en verder ook niet te verbergen te hebben.
Nu komt er iets anders uit:
http://nos.nl/artikel/200(...)ing-met-politie.html
Jawel, lees hierboven maar.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is vandaag toch geen enkele PVV-er in opspraak geraakt?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef arucard het volgende:
Benieuwd naar die wetenschapsfilosoof
De Regt is vreselijk bevlogen, hyperenthousiast en een ongelofelijk goede verteller. Dit gaat leuk worden, als ie z'n niveau haalt van lesgevenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar medium Van Dijk staat in contact met hogere machten dus daar kan die kerel nooit tegenop.
Ken ik niet, maar ik kijk sowieso nooit naar die pulp op de commerciėlen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef sander89 het volgende:
Is echt een misselijk programma Paranormale kinderen![]()
Ja, vind het niet gek dat Faber niet reageertquote:Op donderdag 25 november 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ah, weer de beelden van die kinderachtige confrontatie van Karskens met Faber.
Mijn oma, had thuis bij haar ouders, onderduikers.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk weer ouders en opa's in het verzet gehad tijden WO-2.![]()
nooit eens iemand die gewoon zegt zoals het was: mijn ouders en grootouders waren net als het gros van de Nederlanders: ze deden niets of waren fout
Ja, net als alle andere Nederlanders.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef StephanL het volgende:
Mijn oma, had thuis bij haar ouders, onderduikers.
echt niequote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, net als alle andere Nederlanders.
Driekwart van de mensen die dat beweren liegt, net zoals het overgrote deel dat zogenaamd verzetsdaden pleegde.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef StephanL het volgende:
echt nieGeloof nooit dat iedereen onderduikers had.
Braaf volkje zijn wij nog steeds. Beetje te braaf af en toe. Maar goed we dwalen afquote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen die dat beweren liegt, net zoals het overgrote deel dat zogenaamd verzetsdaden pleegde.
Helaas was juist Nederland het land met het minste verzet en relatief het grootste aantal gedeporteerde en vermoorde Joodse medeburgers.
Juist omdat die brave Nederlanders geen poot uitstaken.
Jeetje, wat een jonge oma heb je dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou dan ook liegen want mijn oma is geboren na de oorlog, in '46.
Dentz is dan ook al negeneneenhalf.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een jonge oma heb je dan.
Heb je interesse golfer?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een jonge oma heb je dan.
Ben al voorzien met een iets jonger exemplaar Oma.quote:
Struisvogel.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik kijk sowieso nooit naar die pulp op de commerciėlen.
Ik hoop dat het vel over haar oren getrokken wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef arucard het volgende:
half uur over paranormale kinderen?
Exact mijn gedachten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vel over haar oren getrokken wordt.
Dat heeft te maken met je sceptische milieu.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
'Medium' onder je naam, dat is sowieso al niet serieus te nemen imo.
Ik kan me hierom echt zo boos maken.quote:
Maar het is intussen wel echt voor een aantal kinderen. Eng.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een onzin, dit is zo nep als het maar kan zijn.
je bent paranormaal en ziet mij in een verenpak rondlopen?quote:
Tuurlijk wel, en anders edit je het achteraf.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar zijn kinderen niet gewoon te regisseren dan?
In minder dan 10 seconden van elkaar.quote:We hebben er heel veel indrukwekkender beelden uitgehaald. [...] We hebben er helemaal niets uitgehaald.
Alles onder het mom van 'gevoel'. Het meest abstracte wat je kunt verzinnen om als waarheid te presenteren. Ik haat die mensen, ongetwijfeld zal zo'n 10% echt volledig in zichzelf geloven maar die zijn dan ook gek. De rest snapt het manipuleren van de wat meer simpel denkende mens en heeft dat tot een ware kunst gevormd.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
'Medium' onder je naam, dat is sowieso al niet serieus te nemen imo.
Vergeleken met die zweefteef, zijn heel veel mensen cynisch hequote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
Die filosoof is wel cynisch zeg, haha
En terecht.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
Die filosoof is wel cynisch zeg, haha
Zelfs als het om volwassenen gaat vind ik het walgelijk eerlijk gezegd... 't Zijn meestal niet de meest snuggeren namelijk, beetje makkelijke slachtoffers.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Prima, als het om volwassen gaat, maar echt verwerpelijk als het om kinderen gaat.
Ouders gaan mee in die fratsen van hun kind he? Zij moeten iets tekenen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
Als zij mijn kind zou benaderen met die gekkigheid zou ik haar stante pede een karatetrap geven
Die stimuleren het zelfs... Allemaal een beetje dezelfde typjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Stali het volgende:
Ouders gaan mee in die fratsen van hun kind he?
Omnie, ik snap er geen reet van dat dit allemaal doorgang heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die stimuleren het zelfs... Allemaal een beetje dezelfde typjes.
Tja...er stemmen ook anderhalf miljoen mensen op de PVV hequote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef byah het volgende:
PARANORMALE KINDEREN
585.000
zoveel mensen die naar deze troep kijken
Dat komt omdat ie vooral hamerde op de wetenschappelijke methode, en niet zo zeer op waarom paranormale gaven niet bestaan en hoe zulke dingen dan beter verklaard kunnen worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Stofje het volgende:
Mwoa, vond De Regt ook niet overtuigend, jammer. Beetje matige discussie zo.
Patty Brard (54) is helderziend en neemt haar gave uiterst serieus. Maar er haar beroep van maken gaat Brard te ver. "Ik wil vooral geen blauwe jurk aan en ik wil er vooral niet de draak mee steken. Ik heb meegemaakt dat ik een envelop kreeg met daarin een cd en dat ik dan voel en kan zeggen wat er in zit. Ik heb 2000 cd's thuis ofzo, maar ik kan dat echt," vertelt Patty in RTL Boulevard.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef byah het volgende:
PARANORMALE KINDEREN
585.000
zoveel mensen die naar deze troep kijken
Het probleem is dat je vooralsnog ook niet onomstotelijk kunt bewijzen dat paranormale gaven niet bestaan. Ons beste bron van kennis, de wetenschap, heeft echter inderdaad betere verklaringen voor wat er speelt en dat heeft hij af en toe er tussendoor gegooid. Hij wilde vooral overbrengen hoe schadelijk het voor die kinderen kan zijn om bevestiging te krijgen voor de ervaringen die zij hebben denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie vooral hamerde op de wetenschappelijke methode, en niet zo zeer op waarom paranormale gaven niet bestaan en hoe zulke dingen dan beter verklaard kunnen worden.
Maarja daarom is het natuurlijk ook een wetenschapsfilosoof.
Dat is zijn probleem ook een beetje. Hij is super enthousiast en kan echt behoorlijk doorratelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jammer dat hij haar niet uit liet praten, want ik kan me voorstellen dan mensen zich daar aan ergeren. Ik heb college van hem gehad en ik vind het echt een geweldige docent en ben blij dat hij even die mevrouw heeft kunnen aanspreken
.
Haha jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem ook een beetje. Hij is super enthousiast en kan echt behoorlijk doorratelen.
Ik kan me nog goed herinneren, dat ie dan over filosofie praatte en over wat hersenspinsels van een paar filosofen en dan helemaal los ging: "Ja, dat kan dus niet... Dat kan dus niet! DAT! KAN! DUS! NIET!", stemverheffing erbij, prachtige ventquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha ja. Wanneer hij hoorcollege geeft is dat leuk, maar in een gesprek is het hinderend
.
Jij bent zo'n zwever?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie vooral hamerde op de wetenschappelijke methode, en niet zo zeer op waarom paranormale gaven niet bestaan en hoe zulke dingen dan beter verklaard kunnen worden.
Maarja daarom is het natuurlijk ook een wetenschapsfilosoof.
Ik denk dat hij enkel een verklaring gaf voor waarom De Regt niet helemaal tot zijn recht (quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent zo'n zwever?
Wat is er anders mis met de wetenschap?
Zeg lief Struisvogeltje, niemand bewonderde het optreden van De Regt vanavond.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:01 schreef golfer het volgende:
Ik vond die door jullie zo bewonderde De Regt bijzonder zwak overkomen.
Zowel communicatief als met z'n inhoudelijke argumentatie.
Ben het overigens wel met hem eens dat het gevaarlijk kan zijn om jonge kinderen voor zo'n programma te gebruiken.
Lees nog even terug?quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:05 schreef Stali het volgende:
Zeg lief Struisvogeltje, niemand bewonderde het optreden van De Regt vanavond.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent zo'n zwever?
Wat is er anders mis met de wetenschap?
Correctquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij enkel een verklaring gaf voor waarom De Regt niet helemaal tot zijn recht () kwam in plaats van dat hij in paranormaliteit gelooft..
Als ik word bedoeld dan wil ik best even verduidelijken dat ik hem als docent bewonder en zoals ik al zei vond ik hem in het gesprek niet heel goed uit de verf komen. Al vind ik wel dat hij gelijk heeftquote:
Inderdaad! Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is als iemand de ander niet uit laat pratenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Sofia90 het volgende:
Die wetenschapper aan tafel gister was echt schijtirritant. Hij had echt zo'n arrogante uitstraling, zogenaamd intellectueel, walgelijk!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Sofia90 het volgende:
Die wetenschapper aan tafel gister was echt schijtirritant. Hij had echt zo'n arrogante uitstraling, zogenaamd intellectueel, walgelijk!![]()
![]()
Ik vond dat vieze vadsige wijf veel en veel walgelijker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef geppie het volgende:
[..]
Inderdaad! Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is als iemand de ander niet uit laat praten
Doe jij hetzelfde? Ik zei van te voren dat ik De Regt een geweldige leraar vond, na zijn optreden is er weinig positiefs over hem gezegd hoor.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:35 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Ik vond dat vieze vadsige wijf veel en veel walgelijker.
Bah wat een vreselijk naar mens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah jij bent er ook zo ééntje die kinderen misbruikt om haar leugens tentoon te stellen?quote:
Dat deed dat wief ook niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:55 schreef geppie het volgende:
[..]
Inderdaad! Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is als iemand de ander niet uit laat praten
quote:Ook in #penw: de advocaat van Sander V. over de veroordeling van zijn cliėnt voor de moord op Milly Boele. http://bit.ly/gp2mCE
Inderdaad, deden ze gewoon allebei. Waarbij de Regt ook echt iets te zeggen had.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat deed dat wief ook niet.
'Maar ik wil zeggen is..'
'Ja maar dat is dus niet zo'
'Laat me eerst eens uitpraten! U weet niet eens wat ik wil zeggen!'
'Jawel dat weet ik wel, ik ben een medium.'
Oh jottem, gezellig het weekend in met een moordzaakquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/pauwenwitteman/status/8201572341260288
[..]
Wat moet die nou? 18 jaar is toch mooi?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/pauwenwitteman/status/8201572341260288
Hoorde die kerel net uitleggen dat ze van tevoren op 8 tot 10 jaar hadden gerekend als de rechter ook tbs zou opleggen. Tsja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat moet die nou? 18 jaar is toch mooi?Nee, er moet zeker vrijspraak komen.
Een paar maandjes te laat maar...quote:Wim van de Camp
CDA-Europarlementariėr over het CDA-congres.
Morgen is er weer een congresquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een paar maandjes te laat maar...
En jij bent niet helemaal lekker volgens mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah jij bent er ook zo ééntje die kinderen misbruikt om haar leugens tentoon te stellen?
Oh ja. En ik ben zelfs CDA-lid...quote:
Komt op mij over als extreem goed weer spelen.quote:Bart Chabot:
Herstelt van bestraling hersentumor en maakt vanavond zijn rentree.
Ik ben ook een beetje verbaasd. Ik snap sowieso niet waarom hij enkel over de voortgang van zijn ziekte komt praten, hoezeer ik hem genezing toewens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt op mij over als extreem goed weer spelen.
Toen ie het bekend maakte waren de enige 2 opties qua opereren die met blijvende schade.
Leek ook alsof ie zich al had verzoend met het einde.
ja, kan Pauw lekker seksistische opmerkingen en vragen gaan stellen.quote:
en waarschijnlijk een beetje flirten met dat model...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, kan Pauw lekker seksistische opmerkingen en vragen gaan stellen.
Er zijn wel meer "choquerende" afbeeldingen te vinden. En dit soort reclames zijn al zo oud als de nacht:quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:03 schreef Kenju het volgende:
Gezeik. Zodra je iets gewaagds doet moet je je er weer voor verantwoorden. Ik stond er ook van te kijken toen ik dat Suit Supply-boekje kreeg (overigens een paar maanden geleden alweer). Maar ik vond hem wel stoer.
Even een korte intro, maar hij komt als laatste nog uitgebreid aan bod.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef alors het volgende:
Meh ik had em op het verkeerde kanaal staanIs Chabot al aan het woord geweest?
Oh mooizo, aan dat CDA gebazel heb ik vast weinig gemist.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Even een korte intro, maar hij komt als laatste nog uitgebreid aan bod.
Zaadvragende ogenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Toad het volgende:
Hahaha, die Vlaamse mevrouw krijgt steeds grotere ogen.
Inderdaad:quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Omnifacer het volgende:
Ah de onvermijdelijke feminist met de onvermijdelijke groenbemoste handveger vindt dat de vrouw als lustobject wordt gebruikt
Een pakkenboer die zich Suit Supply noemt en veel te dure pakken verkoopt vanuit een briljante imago en marketingcampagne waarover deze onzin-discussie gaat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef msnk het volgende:
En dit is een campagne voor... Wat eigenlijk?
Die praat haar even de kleedkamer in.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef Toad het volgende:
Stiekem even wat complimenten van Jeroen tussendoor.
Denk aan je hart!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ah, feministisch gezeik. De vlekken in mijn nek ontstaan al.
Die meid ligt straks lekker op z'n woonbootquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die praat haar even de kleedkamer in.
Nou, als pak inclusief playmate komt wil ik er wel één bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Een pakkenboer die zich Suit Supply noemt en veel te dure pakken verkoopt vanuit een briljante imago en marketingcampagne waarover deze onzin-discussie gaat.
Seksueel gefrustreerde mensen (want geen hond wil eroverheen) moeten het vaak van andere kwaliteiten hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik vind die Belgische slimmer overkomen. Ook al ben je het met haar eens of niet.
Zolang ze geen mening heeft zou ik haar geven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerde mensen (want geen hond wil eroverheen) moeten het vaak van andere kwaliteiten hebben natuurlijk.
Chabot komt vaak langs ook voor de ziekte.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap niet waarom zijn ziekte zo veel aandacht krijgt bij P en W
Of Martin?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat ie z'n vriend Herman over niet al te lange tijd achterna gaat.
Ja, hij had beter niet kunnen komen, het lijkt een grote psychosequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat ie z'n vriend Herman over niet al te lange tijd achterna gaat.
Hij is altijd druk maar het is wel erg vaag vanavond.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, hij had beter niet kunnen komen, het lijkt een grote psychose
Wat jij zegt...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef Quarant het volgende:
[..]
Ja, hij had beter niet kunnen komen, het lijkt een grote psychose
Ik vind het pijnlijk om te zien eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Integreerbeer het volgende:
Is een vorm van euforie zodat je opgewonden wordt nadat je herstelt van de bestraling.
Een of andere vage bijwerking. Daarom is hij dus zo hyper.
Iemand die altijd een beetje mal is, krijgt daar wel een opdonder van.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind het pijnlijk om te zien eigenlijk
Ja, kwetsbaar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vind het pijnlijk om te zien eigenlijk
Dit was wel even extreem...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef marcodej het volgende:
Zo is 'ie toch altijd, of ben ik nou gek?
Ik heb het idee, maar ben geen medicus, dat hij anders id dan normaal. Warriger, high, ongecontroleerd. Normaal zit er in die woordendiarree wel lijn maar nu was het nauwelijks te volgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef marcodej het volgende:
Zo is 'ie toch altijd, of ben ik nou gek?
Dit is gewoon Bart hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Integreerbeer het volgende:
Is een vorm van euforie zodat je opgewonden wordt nadat je herstelt van de bestraling.
Hij explodeerde als een verbale fragmentatiebom, maar ik vond het prima te volgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb het idee, maar ben geen medicus, dat hij anders id dan normaal. Warriger, high, ongecontroleerd. Normaal zit er in die woordendiarree wel lijn maar nu was het nauwelijks te volgen.
Z'n oogleden waren ws opgezwollen dat Prednison-achtige middel.quote:
Bart heeft mij anders nog nooit aan het huilen gekregen. Weet niet waar het vandaan kwam maar ik zat ineens te huilen.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Bart heeft mij anders nog nooit aan het huilen gekregen. Weet niet waar het vandaan kwam maar ik zat ineens te huilen.
Ja, lachen he?quote:
Sorry voor mijn flauwe reactie, ik had niet goed nagedachtquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, lachen he?
Zoveel onzekerheid, zoveel wachten en niet weten of je met je volle verstand je kinderen zult zien opgroeien.
Ik heb die onzekerheid slechts veertien dagen meegemaakt. Dat is hel. Je zult het maar zolang moeten hopen en zulke behandelingen moeten krijgen.
Been there, don't that het is horrorquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:29 schreef Stali het volgende:
Zoveel onzekerheid, zoveel wachten en niet weten of je met je volle verstand je kinderen zult zien opgroeien.
Ik heb die onzekerheid slechts veertien dagen meegemaakt. Dat is hel. Je zult het maar zolang moeten hopen en zulke behandelingen moeten krijgen.
No worries. Huilen om Bart Chabot klinkt ook wel wat idioot natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Sorry voor mijn flauwe reactie, ik had niet goed nagedacht
Absozekerwetenluut, het kwam alleen even wat overdreven empathisch over, maar er kan natuurlijk van alles achter zittenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
No worries. Huilen om Bart Chabot klinkt ook wel wat idioot natuurlijk.
Maar ik zat echt even stuk. Hoop van harte dat de groei van die tumor stopt. Zal jij net zo denken.
Zeker weten. Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Been there, don't that het is horror
En ik vond hem wel echt des Barts reageren, dat bedoelde ik ermee, maar natuurlijk zag ik ook die ogen en die ervaringen willen delen... en zijn jongens
Heftig en veel zoiets.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef geppie het volgende:
"Hij hangt gewoon boven mijn bed hoor, Chantal!"
V.d. Camp is toch de belichaming waarom het CDA niet meer van deze tijd is. Ook altijd fijn dat ze het zelf doorhebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
v.d. Camp is echt een CDA-er zoals een CDA/er moet zijn: geen duidelijke antwoorden, geen duidelijke eigen mening en overal omheen draaien.
Ja - dat trekt stemmenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:01 schreef Ringo het volgende:
Hoe ouder Van de Camp wordt, hoe minder oud hij lijkt. Hij wordt steeds mediafähiger, is veel losser en vrolijker dan in de tijd dat hij als anti-drugswoordvoerder vooral grimmig in de camera kon kijken. Van de Camp zou nog wel eens hoge ogen kunnen gooien als een van de 'new grand old men' binnen de christenclub.
Een milde senior met humor en die nog es naar de vrouwtjes durft knipogen.quote:
Is ie als kind bestraald ? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef Integreerbeer het volgende:
Laatste gast is nu ook bekend:quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Frans Timmermans
Voormalig staatssecretaris BuZa over 'Cablegate' van Wikileaks.
#
Geert-Jan Knoops
Advocaat over start van zaak tegen zijn cliėnt Marco Kroon.
#
Femke Halsema
GroenLinks-fractieleider over samenwerking tussen linkse partijen.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
En maar vier.quote:
Want? Hij komt openlijk uit voor z'n mening en sympathieėn?quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Nuchterheid het volgende:
Die linkse faalhaas weer met z'n Joop.nl
Hij uit zijn frustratie. Niks meer, niks minder.quote:Op maandag 29 november 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Want? Hij komt openlijk uit voor z'n mening en sympathieėn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |