Nou.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:21 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het nieuwe topic openen ?
Ok, ik denk dat ze een bad-face day had.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat PVV-meisje is anders best lekker.
Ome Berlus is geniaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef alors het volgende:
Berlusconi![]()
Hoe kun je zo'n mongool aanbidden
![]()
Nouja in Nederland kunnen we er ook wat van.
quote:
Rita was voor haar doen goed afgelopen dinsdag. Ze zei zelfs af en toe ook wat zinnigs.quote:
UH......... ehhhhhh... uh.......noem dat maar zinnig, domme doos is het!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Rita was voor haar doen goed afgelopen dinsdag. Ze zei zelfs af en toe ook wat zinnigs.
Voor haar doen zei ik toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
UH......... ehhhhhh... uh.......noem dat maar zinnig, domme doos is het!
Dat is waar .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Familie?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:49 schreef pberends het volgende:
Karskens.
Een man die zichzelf vooral erg interessant vindt.
Onze grote nieuwe roerganger.quote:
Die snap ik niet? (Hoewel ik het direct van je aanneem,quote:Op donderdag 25 november 2010 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens jokkebrok Hero Brinkman had dus wel iets te verbergen, blijkt nu.
Hij zei gisteravond nog niet aan die enquête van RTL mee te hebben gedaan uit principiële reden en verder ook niet te verbergen te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef Ringo het volgende:
Die snap ik niet? (Hoewel ik het direct van je aanneem,.)
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef DrDentz het volgende:
Lol, hij werkte zelf bij de politie.
Er is vandaag toch geen enkele PVV-er in opspraak geraakt?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:17 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
#
Emile Roemer
SP-leider over de linkse samenwerking binnen de oppositie.
#
Arnold Karskens
Oorlogsverslaggever over het arrestatiebevel tegen nazi Faber.
#
Paranormale kinderen
Debat tussen medium Van Dijk en wetenschapsfilosoof De Regt.
Er ontbreekt nog een PVV-er.
Ah, zo. Tja. De journalistiek kan zijn lol wel op met dit soort akkefietjes. Maar zolang die onderzoeken alleen maar dit soort onnozele, net-niet laakbare vergrijpen opleveren, vraag ik me af wat het nut ervan is. Het wordt een beetje kinderachtig. En dan niet zozeer van de drinkeboerende Kamerleden alswel van de hijgerige blocnotes die achter die Kamerleden aan blijven rennen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zei gisteravond nog niet aan die enquête van RTL mee te hebben gedaan uit principiële reden en verder ook niet te verbergen te hebben.
Nu komt er iets anders uit:
http://nos.nl/artikel/200(...)ing-met-politie.html
Jawel, lees hierboven maar.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is vandaag toch geen enkele PVV-er in opspraak geraakt?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef arucard het volgende:
Benieuwd naar die wetenschapsfilosoof
De Regt is vreselijk bevlogen, hyperenthousiast en een ongelofelijk goede verteller. Dit gaat leuk worden, als ie z'n niveau haalt van lesgevenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar medium Van Dijk staat in contact met hogere machten dus daar kan die kerel nooit tegenop.
Ken ik niet, maar ik kijk sowieso nooit naar die pulp op de commerciëlen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef sander89 het volgende:
Is echt een misselijk programma Paranormale kinderen![]()
Ja, vind het niet gek dat Faber niet reageertquote:Op donderdag 25 november 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ah, weer de beelden van die kinderachtige confrontatie van Karskens met Faber.
Mijn oma, had thuis bij haar ouders, onderduikers.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk weer ouders en opa's in het verzet gehad tijden WO-2.![]()
nooit eens iemand die gewoon zegt zoals het was: mijn ouders en grootouders waren net als het gros van de Nederlanders: ze deden niets of waren fout
Ja, net als alle andere Nederlanders.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef StephanL het volgende:
Mijn oma, had thuis bij haar ouders, onderduikers.
echt niequote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, net als alle andere Nederlanders.
Driekwart van de mensen die dat beweren liegt, net zoals het overgrote deel dat zogenaamd verzetsdaden pleegde.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef StephanL het volgende:
echt nieGeloof nooit dat iedereen onderduikers had.
Braaf volkje zijn wij nog steeds. Beetje te braaf af en toe. Maar goed we dwalen afquote:Op donderdag 25 november 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Driekwart van de mensen die dat beweren liegt, net zoals het overgrote deel dat zogenaamd verzetsdaden pleegde.
Helaas was juist Nederland het land met het minste verzet en relatief het grootste aantal gedeporteerde en vermoorde Joodse medeburgers.
Juist omdat die brave Nederlanders geen poot uitstaken.
Jeetje, wat een jonge oma heb je dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou dan ook liegen want mijn oma is geboren na de oorlog, in '46.
Dentz is dan ook al negeneneenhalf.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een jonge oma heb je dan.
Heb je interesse golfer?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een jonge oma heb je dan.
Ben al voorzien met een iets jonger exemplaar Oma.quote:
Struisvogel.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik kijk sowieso nooit naar die pulp op de commerciëlen.
Ik hoop dat het vel over haar oren getrokken wordt.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef arucard het volgende:
half uur over paranormale kinderen?
Exact mijn gedachten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vel over haar oren getrokken wordt.
Dat heeft te maken met je sceptische milieu.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
'Medium' onder je naam, dat is sowieso al niet serieus te nemen imo.
Ik kan me hierom echt zo boos maken.quote:
Maar het is intussen wel echt voor een aantal kinderen. Eng.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een onzin, dit is zo nep als het maar kan zijn.
je bent paranormaal en ziet mij in een verenpak rondlopen?quote:
Tuurlijk wel, en anders edit je het achteraf.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar zijn kinderen niet gewoon te regisseren dan?
In minder dan 10 seconden van elkaar.quote:We hebben er heel veel indrukwekkender beelden uitgehaald. [...] We hebben er helemaal niets uitgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |