eztv heeft een app met releases van series..quote:Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef Bart het volgende:
Ik ben op zoek naar een App waarin ik mijn favoriete tv-series kan invoeren. Die zijn er natuurlijk genoeg, maar ik zoek er specifiek eentje die ook een kalender kan weergeven waarin je ziet op welke dag een nieuwe aflevering uitkomt van mijn favo series. Iemand een idee?
Toen ik mijn Milestone had (deze zomer) zsag ik nog gewoon commentaar van iedereen. Is er geen manier om het anders in te stellen? Ik ga zelf ook even zoeken. Nu heb je echt geen drol aan de commentaren bij de apps..quote:Op zondag 19 december 2010 08:29 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat was toch altijd al zo? Ik had altijd begrepen dat je altijd alleen maar comments uit je eigen gebied zag en dat sommige nederlanders daar in het engels commentaar gaven en sommige in het Nederlands.
Ik weet wel zeker dat het altijd al zo was (dat je alleen Nederlands commentaar ziet). Geen idee waarom dat bij jou anders was.quote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Toen ik mijn Milestone had (deze zomer) zsag ik nog gewoon commentaar van iedereen. Is er geen manier om het anders in te stellen? Ik ga zelf ook even zoeken. Nu heb je echt geen drol aan de commentaren bij de apps..
Goal.comquote:Op zondag 19 december 2010 09:56 schreef Darkzell het volgende:
Iamand nog een aanrader qua apps om voetbal nieuws te volgen? Er is geen android versie van de VI app toch?
Eh.. Barcodescanner was ook 1.6? (of Productscanner > Gelijk naar kieskeurig.nl )quote:Op zondag 19 december 2010 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
Nu ik ook 2.2.1 heb, wil ik weten wat leuke/goede apps/games zijn die daarvoor zijn uitgekomen. Zag veel langskomen toen ik nog 1.6 had maar weet ze niet meer. Ik heb Skype en Whatsappal erop. Hebben jullie wat bijzonders?
Meeste van die kon je inderdaad al met 1.6 vinden. Ik kijk morgen wel bij wat vrienden die al langer 2+ hadden. Bedanktquote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh.. Barcodescanner was ook 1.6? (of Productscanner > Gelijk naar kieskeurig.nl )
mja wat wil je? Nuttig/Spel/Media? Ook geen idee of er nog verschil zit in niet1.6 of wel eigenlijk..
mijn meest nuttige lijstje..
Minimalistic Text of Clockr voor de tijd/datum
Buienradar.nl
IMDb
Pathé
Dropbox
ES_FileExplorer
Mini Info (Batterij en shizzle)
Sparse RSS
Shazam..
Nogmaals, geen idee of er ook spul bij zit wat 1.6 wel had, of juist niet.. maar dit zijn mijn meest nuttige apps.. heb nog wel meer (niet eens veel) maar das vooral funspul..
Waar kun je die setting vinden?quote:Op zondag 19 december 2010 01:45 schreef delano.888 het volgende:
Fuck de nieuwe maps werkt echt super vloeiend zeg!
Edit: wel eerst de cache "preload" setting aan zetten!
Bij settings, flapdrol.quote:Op zondag 19 december 2010 23:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Meeste van die kon je inderdaad al met 1.6 vinden. Ik kijk morgen wel bij wat vrienden die al langer 2+ hadden. Bedankt
Heb je ook wat games die gebruik maken van multi-touch?
[..]
Waar kun je die setting vinden?
Enige games die ik heb/had zijn Angry Birds (en seasons) Paper Toss en AirHockey, waarbij alleen die laatste multitouch gebruikt, maar ja, tegen jezelf spelen is ook maar zozo..quote:Op zondag 19 december 2010 23:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Meeste van die kon je inderdaad al met 1.6 vinden. Ik kijk morgen wel bij wat vrienden die al langer 2+ hadden. Bedankt
Als het zo overduidelijk was vroeg ik het nietquote:
AirHockey wordt m niet neequote:Op zondag 19 december 2010 23:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Enige games die ik heb/had zijn Angry Birds (en seasons) Paper Toss en AirHockey, waarbij alleen die laatste multitouch gebruikt, maar ja, tegen jezelf spelen is ook maar zozo..
Oh, sorry danquote:Op maandag 20 december 2010 00:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als het zo overduidelijk was vroeg ik het niet![]()
Maps heeft bij mij niet eens settings. Zal wel niet naar de Magic komen. Vreemd, want ik zie wel 'Kaart wissen' staan.
Slice-it maakt er ook gebruik van, en angry birds ook wel, maar alleen om te zoomen..quote:Op zondag 19 december 2010 23:54 schreef BluesRebel het volgende:
Angry Birds is te zwaar voor de Magicquote:Op maandag 20 december 2010 00:30 schreef Roolio het volgende:
[..]
Slice-it maakt er ook gebruik van, en angry birds ook wel, maar alleen om te zoomen..
Hoe bevalt die telefoon verder? Zat er aan te denken om die in februari te halen (als er geen nieuwe HTC komt).quote:Op maandag 20 december 2010 10:33 schreef LintuxCx het volgende:
Op de Nexus S kun je nu ook eindelijk multitouch typen. Werkt best handig, al heeft het weinig nut als je meestal met 1 duim typt.
AngryBirds en Slice-It zijn ook allebei te zwaar voor de Hero.quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Angry Birds is te zwaar voor de Magic
Zal Slice-It erop installeren, dankjewel.
Op zich vind ik 't wel een mooi ding. Het voelt allemaal weer wat vlotter aan ook. Maar het weglaten van de trackball en berichten LED vind ik echt raar. Een fysiek toetesenbord weglaten scheelt echt aan gewicht en formaat, dat kan ik nog begrijpen. Maar dit gaat weer wat verder.quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef BluesRebel het volgende:
Hoe bevalt die telefoon verder? Zat er aan te denken om die in februari te halen (als er geen nieuwe HTC komt).
Ik heb er eindelijk even de tijd voor genomen, en ja, dat verhaal op die link werkt inderdaad prima! Ik moest het helaas wel onder windows doen (draai normaal gesproken alleen linux), maar goed, uiteindelijk levert dat een nieuwe .apk op en die is echt klein (heb er nu eentje met NL en US English) - 5.38 MB in totaal.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Op XDA staat ergens een tutorial op hem te verkleinen. Mijne neemt nu 5.03mb in beslag
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=775503
Hierzo
Helderheid van het scherm staat helemaal uit, dus van dat mooie AMOLED scherm blijft weinig over. Telefoon is nog nooit gevallen o.i.d. dus daar zou het niet aan kunnen liggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
Dat denk ik ook, want als je je er ook maar ff in verdiept had dan had je kunnen weten dat accuduur vaak gewoon een zwakke plek is van smartphones. Task killers helpen vrij weinig (tot geheel niets!) aan je accuduur en verneuken je Android alleen maar wanneer niet juist gebruikt.
Verder zou je eens kunnen kijken naar hoe vaak dingen als Twitter, Facebook, etc. etc. updaten en hoeveel je nog meer op automatische sync hebt staan. Misschien helderheid scherm íets lager zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |