abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89993276
Ik heb serieus deze telefoon nog nooit aan m'n PC gehangen. Foto's upload ik direct naar photobucket of Picasa, updates komen sowieso over-the-air, en syncen gaat ook prima OTA met contact, mail en agenda...

Misschien als je er muziek op wilt zetten ofzo, maar dan kan je 'm gewoon als externe schijf aansluiten, lijkt me dat Ubuntu dat wel moet kunnen
pi_89993351
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien als je er muziek op wilt zetten ofzo, maar dan kan je 'm gewoon als externe schijf aansluiten, lijkt me dat Ubuntu dat wel moet kunnen
Met WinAmp kun je alles via Wifi overzetten _O_
  donderdag 16 december 2010 @ 12:10:15 #253
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89993864
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ook :Y Maar je hebt altijd mensen die dat weer 'eng' vinden of er simpelweg gewoon geen gebruik van willen maken. Dan is eigenlijk het hebben van een Google account genoeg :Y
Zelfs dat heb je niet eens nodig, als je genoeg hebt aan de apps die erop staan.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89998051
Bedankt. :)
Zal Google diensten maar beperkt gebruiken, denk ik. (Market e.d.)

Na een half jaar is het me eindelijk gelukt Ubuntu mijn WinMobile te laten vinden.
Nou ja, iig handig voor het leegtrekken straks.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_90001175
Heb net 2.2.1 OTA op mijn Magic gekregen, niet verwacht dat dat nog zou komen.. maar hij is helemaal nutteloos geworden... FUCKING TRAAG! Denk maar even een reset doen.
pi_90001623
Froyo op een Magic? :')
pi_90002253
Ahh dit lijkt er meer op! :D
pi_90029888
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef BluesRebel het volgende:
Heb net 2.2.1 OTA op mijn Magic gekregen, niet verwacht dat dat nog zou komen.. maar hij is helemaal nutteloos geworden... FUCKING TRAAG! Denk maar even een reset doen.
Inderdaad..dit is echt kut..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90036039
Ik kan nu tenminste wel whatsapp gebruiken :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:36:34 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90036080
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nu tenminste wel whatsapp gebruiken :D
Kijk, toch een klein voordeel ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90079461
Lekker vlot, zo'n Nexus S. Maar wie heeft nou bedacht dat het weglaten van de trackball en het berichten-ledje een goed idee was? :N
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_90081416
quote:
Inderdaad..dit is echt kut..
Sinds ik hem heb reset is hij gewoon weer normaal. Hij is af en toe iets langzamer maar dat weegt voor mij wel tegenop de voordelen :)
pi_90084400
Heb hem hier inmiddels ook wel redelijk fatsoenlijk aan de gang :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90084588
Iedereen spreekt over een snelle telefoon sinds de Froyo-update maar mijn Legend is aanmerkelijk trager geworden, vooral met typen en programma's openen loopt 'ie enorm achter. Heb al eens gereboot, helpt niet, iemand een idee :{?
pi_90084793
Je zegt gereboot, maar bedoel je gereset? Lees vaak dat dat helpt. Sowieso zal ie niet sneller worden dan de oude Android-versie maar hij hoort niet aanmerkelijk langzamer te worden.
pi_90085789
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef BluesRebel het volgende:
Je zegt gereboot, maar bedoel je gereset? Lees vaak dat dat helpt. Sowieso zal ie niet sneller worden dan de oude Android-versie maar hij hoort niet aanmerkelijk langzamer te worden.
Nee, ik heb niet de fabrieksinstellingen gereset. Wel raar dat dat moet voor een software-update :{. Hij loopt nu gewoon vrij vaak vast, ook tijdens smsjes typen bijvoorbeeld, erg vervelend. En dat terwijl ik iedereen erover hoor dat na de Froyo-update de interface en internetverbinding sneller is geworden.

Edit: Ben even bij Tweakers wezen kijken en daar stond dat de optie 'USB debugging' aanvinken bij Settings/Applications bij velen helpt en bij mij dus ook tot nu toe. Dat scheelt me een hoop gezeur met het back-uppen van smsjes, foto's, contacten en navigatiesoftware. Bij sommigen doet Sygic het ook niet meer op Froyo maar bij mij lijkt het wel gewoon te werken.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Trinity- op 18-12-2010 15:26:02 ]
pi_90089757
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef LintuxCx het volgende:
Lekker vlot, zo'n Nexus S. Maar wie heeft nou bedacht dat het weglaten van de trackball en het berichten-ledje een goed idee was? :N
Idd, gebruik de trackball behoorlijk veel, ook voor verschillende notificaties. Zou m niet meer willen missen eigenlijk..
You only know what I want you to.
  zaterdag 18 december 2010 @ 17:54:01 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_90090164
Bij mij is naar de Froyo-update de telefoon sneller. internet werkt sneller.
pi_90103145
Leuke WiFi app.
Lookator: WiFi-hotspot zoeken met behulp van augmented reality.
Lookator

Werkt goed hier, geeft precies aan waar de WiFi stations zich bevinden.
pi_90103349
NFS: Shift staat in de market *O*
pi_90109699
He nogmaals: zien jullie ook alleen nog maar de commentaren van Nederlanders in de market zodat nu bij 90% van de apps niks meer staat?
pi_90109765
Fuck de nieuwe maps werkt echt super vloeiend zeg!
Edit: wel eerst de cache "preload" setting aan zetten!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90113565
quote:
15s.gif Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef Roolio het volgende:
He nogmaals: zien jullie ook alleen nog maar de commentaren van Nederlanders in de market zodat nu bij 90% van de apps niks meer staat?
Dat was toch altijd al zo? Ik had altijd begrepen dat je altijd alleen maar comments uit je eigen gebied zag en dat sommige nederlanders daar in het engels commentaar gaven en sommige in het Nederlands.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_90114061
Iamand nog een aanrader qua apps om voetbal nieuws te volgen? Er is geen android versie van de VI app toch?
  zondag 19 december 2010 @ 10:25:20 #275
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90114417
Ik ben op zoek naar een App waarin ik mijn favoriete tv-series kan invoeren. Die zijn er natuurlijk genoeg, maar ik zoek er specifiek eentje die ook een kalender kan weergeven waarin je ziet op welke dag een nieuwe aflevering uitkomt van mijn favo series. Iemand een idee?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')