Met WinAmp kun je alles via Wifi overzettenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien als je er muziek op wilt zetten ofzo, maar dan kan je 'm gewoon als externe schijf aansluiten, lijkt me dat Ubuntu dat wel moet kunnen
Zelfs dat heb je niet eens nodig, als je genoeg hebt aan de apps die erop staan.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ookMaar je hebt altijd mensen die dat weer 'eng' vinden of er simpelweg gewoon geen gebruik van willen maken. Dan is eigenlijk het hebben van een Google account genoeg
Inderdaad..dit is echt kut..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef BluesRebel het volgende:
Heb net 2.2.1 OTA op mijn Magic gekregen, niet verwacht dat dat nog zou komen.. maar hij is helemaal nutteloos geworden... FUCKING TRAAG! Denk maar even een reset doen.
Kijk, toch een klein voordeelquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nu tenminste wel whatsapp gebruiken
Sinds ik hem heb reset is hij gewoon weer normaal. Hij is af en toe iets langzamer maar dat weegt voor mij wel tegenop de voordelenquote:Inderdaad..dit is echt kut..
Nee, ik heb niet de fabrieksinstellingen gereset. Wel raar dat dat moet voor een software-updatequote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef BluesRebel het volgende:
Je zegt gereboot, maar bedoel je gereset? Lees vaak dat dat helpt. Sowieso zal ie niet sneller worden dan de oude Android-versie maar hij hoort niet aanmerkelijk langzamer te worden.
Idd, gebruik de trackball behoorlijk veel, ook voor verschillende notificaties. Zou m niet meer willen missen eigenlijk..quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef LintuxCx het volgende:
Lekker vlot, zo'n Nexus S. Maar wie heeft nou bedacht dat het weglaten van de trackball en het berichten-ledje een goed idee was?
Dat was toch altijd al zo? Ik had altijd begrepen dat je altijd alleen maar comments uit je eigen gebied zag en dat sommige nederlanders daar in het engels commentaar gaven en sommige in het Nederlands.quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef Roolio het volgende:
He nogmaals: zien jullie ook alleen nog maar de commentaren van Nederlanders in de market zodat nu bij 90% van de apps niks meer staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |