quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Poepiequote:
Hij trapte erinquote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Die andere was eerder, deze gaat op slot.
Komt dat bij jou ook doordat je vriendin schoenen heeft gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Duvel het volgende:
GODVERDOMME!
Zo, dat lucht op. Ik heb een pestbui.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan geen klein plaatje posten, dus:
http://www.nerobianco.nl/(...)eaulaars/187-43-1938
steek een vinger in je reet, het helpt.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Duvel het volgende:
GODVERDOMME!
Zo, dat lucht op. Ik heb een pestbui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut? Hebben we dezelfde schoenen voor ons?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zijn wel winterboots voor crocdraagsters hoor, wat een verpleegstersstappers
Nee, die wil een wollen jas 200+ euro geloof ikquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef Anne het volgende:
[..]
De jouwe heeft ook nieuwe schoenen gekocht?
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
wil er een vrouw schoenen kopen van mijn geld, dan krijg ik ook een pesthumeur, hoor ik er weer bij!
Ik zou een tijdje terug een winterjas kopen. Ik heb wel een jas, maar geen winterjasquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, die wil een wollen jas 200+ euro geloof ik
* Alfisti heeft ter compensatie maar een set automatten besteld
U heeft liever charmante legerkistjes of Dr. Martens onder het onderstel van uwen partner?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zijn wel winterboots voor crocdraagsters hoor, wat een verpleegstersstappers
Motor jas aanquote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou een tijdje terug een winterjas kopen. Ik heb wel een jas, maar geen winterjas.
Lekker comfortabel ookquote:
die suede laarzen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut? Hebben we dezelfde schoenen voor ons?
nee, jij bent geen golddiggahquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja![]()
. Moet ik mijn bankrekeningnummer ff geven.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
U heeft liever charmante legerkistjes of Dr. Martens onder het onderstel van uwen partner?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:38 schreef n8n het volgende:
Anne. Mooie naam. Bij die eerste zouden zwarte Dr. Martins echt tof staan
Neh; inside djookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo boos op Anne dat je ff tot 10 telt?
En bedankt, nu heb ik dus een verplicht verjaardags cadeauquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Komt dat bij jou ook doordat je vriendin schoenen heeft gekocht?
[..]
Je zit onder de plak dus?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik dus een verplicht verjaardags cadeau(ze keek mee toen ik op de link in X_M's post klikte
)
Hmm, ik beweer nog van nietquote:
kistjes bijvoorbeeld ja. of blote voeten.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
U heeft liever charmante legerkistjes of Dr. Martens onder het onderstel van uwen partner?
sla haar met haar dode vis!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik dus een verplicht verjaardags cadeau(ze keek mee toen ik op de link in X_M's post klikte
)
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Komt dat bij jou ook doordat je vriendin schoenen heeft gekocht?
[..]
Waar heb jij het over??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan niet op mijn linkervoet staan.quote:
Dan ga je op je rechtervoet staan?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan niet op mijn linkervoet staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, maar het doet verrotte zeer. En op het station wilde het slot van m'n fiets niet meer open, zodat ik met mijn lamme poot naar huis mocht lopen met een half opgetilde fiets aan mijn hand.quote:
Ik durf te wedden dat het mij wel luktquote:Op woensdag 24 november 2010 21:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb er tussen gewoond, ben immuun.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is met de bus gegaan en toen door paupers besmet.
Ik durf te wedden dat ik daarna ook pijn in mijn rechter hand heb. En jij in je linker wang.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het mij wel lukt
Ik dnek dat we allemaal wel op Duvel zijn linkervoet kunnen staanquote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het mij wel lukt
Denk je ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik daarna ook pijn in mijn rechter hand heb. En jij in je linker wang.
Is zo verholpen met een magisch kusje.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik daarna ook pijn in mijn rechter hand heb. En jij in je linker wang.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat we allemaal wel op Duvel zijn linkervoet kunnen staan
Klote, rare kleuren oid? Heb je met drukken de pijn gelocaliseerd?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, maar het doet verrotte zeer. En op het station wilde het slot van m'n fiets niet meer open, zodat ik met mijn lamme poot naar huis mocht lopen met een half opgetilde fiets aan mijn hand.
Dat is lief van je, dan doet mijn hand misschien geen zeer meer. Kun je dat ook met mijn voet?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Is zo verholpen met een magisch kusje.
Nee, geen rare kleuren, aanhechting pees aan hielbot of zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klote, rare kleuren oid? Heb je met drukken de pijn gelocaliseerd?
'quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je aambeien ??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. Dat werkt alleen bij SD.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is lief van je, dan doet mijn hand misschien geen zeer meer. Kun je dat ook met mijn voet?
Advies is toch ff naar de HA te gaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, geen rare kleuren, aanhechting pees aan hielbot of zo.
Ik voel ineens een pijntje op een heel specifiek plekje opkomenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Advies is toch ff naar de HA te gaan.
"Hm...pijn... Recent onderzoek heeft aangetoond dat dat vaak een lichamelijke oorzaak heeft."quote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst naar de FM voor een nieuw slotquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een betonschaar voor de oude.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst naar de FM voor een nieuw slot
Het zijn eigenlijk ook Duvels laarzenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik zat niet zelf achter mn account
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik voel ineens een pijntje op een heel specifiek plekje opkomen
SD, misschien werkt dat magische ook wel bij Peu?quote:
LOL, dr wil hier iemand weten hoe je laarzen zittenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook Duvels laarzen.
Alleen in het weekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook Duvels laarzen.
Ja, verklaart wel je zere pootquote:
Goed, ze vallen vrij ruim! Ik draag ze met dikke sokken. Maat kleiner was net te klein helaasquote:Op woensdag 24 november 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, dr wil hier iemand weten hoe je laarzen zitten
Geef er even een magisch kusje op danquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, verklaart wel je zere poot.
Op hakken lopen moet je oefenen en regelmatig doenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met van die debiele postsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik zat niet zelf achter mn account
Geef hem een kusje dan ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
SD, misschien werkt dat magische ook wel bij Peu? [ afbeelding ]
Goed dat je t zegt, heb je ze online besteld? Of in Arnhem gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goed, ze vallen vrij ruim! Ik draag ze met dikke sokken. Maat kleiner was net te klein helaas.
I don't kiss feetquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geef er even een magisch kusje op dan
Gepast in Zwolle, hadden ze die kleur niet meer in mn maat, dus online besteld!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dat je t zegt, heb je ze online besteld? Of in Arnhem gekocht?
Van 't weekend had je ze nog niet!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Topquote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gepast in Zwolle, hadden ze die kleur niet meer in mn maat, dus online besteld!
Nee, maar toen was ik niet thuis. En jij wel. Met al mijn andere laarzen!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Van 't weekend had je ze nog niet!
Huisartsen zijn voor watjes.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Watjes zijn voor huisartsenquote:
Ze zijn heel zacht en mooiquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Topwij gaan naar Arnhem denk ik, toch op weg naar mijn familie en t dichstbij
Huisartsen hebben watjes op voorraad.quote:
Ik ruik je nu al.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Topwij gaan naar Arnhem denk ik, toch op weg naar mijn familie en t dichstbij
Jij hebt daar ervaring mee? Was het zo naar als men zegt?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tenzij je een soa hebt, dan zijn ze voor wattenstaafjes.
Ja en ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij hebt daar ervaring mee? Was het zo naar als men zegt?
Ja, dat is wel een onhandigheid ja. Ze zijn al wel van beschermende spray voorzien.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Anne het volgende:
Suède laarzen zijn trouwens mooi kut in de regen.
En die shit wordt altijd mode in de periode dat het.. jawel.. regent..
Kan dat niet gewoon met wat buisjes bloed?quote:
Mental imagequote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon met wat buisjes bloed?
Komt dat er bij jou uitquote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
achja, dr draag alleen maar suede laarzen/pumps en niks anders dan datquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Anne het volgende:
Suède laarzen zijn trouwens mooi kut in de regen.
En die shit wordt altijd mode in de periode dat het.. jawel.. regent..
Ja, OOK een buisje bloed ja...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's vast koudquote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, dr draag alleen maar suede laarzen/pumps en niks anders dan dat
Als ze een naald in mijn arm duwen, komt er bloed uit mijn arm, dat vangen ze dan op in een buisje.quote:
je neukt een dokter?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grote spuit en je ... ieuwquote:
Dan heb je een ouderwetse arts, heb datzelfde moeten laten testen recentelijk en dat was niet nodigquote:
Heb je een SOA aan je arm ??quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ze een naald in mijn arm duwen, komt er bloed uit mijn arm, dat vangen ze dan op in een buisje.
Dat bloed of dat wattenstaafje?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb je een ouderwetse arts, heb datzelfde moeten laten testen recentelijk en dat was niet nodig
Jij hebt echt rare gedachtenkronkels...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je een SOA aan je arm ??
Wattenstaafje is niet nodig, kan met gewoon in een potje pissen. Alleen moet het dan wel met 10min in het lab zijn, dus dat moet ter plekke.quote:
Ik heb alleen deze:quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan hou ik me nog inquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij hebt echt rare gedachtenkronkels...
Alleen mijn huisarts en ik weten waar ik me op heb laten testen, hoe weet jij dan dat je op hetzelfde hebt laten testen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb je een ouderwetse arts, heb datzelfde moeten laten testen recentelijk en dat was niet nodig
Dan neuk ik dus een sletquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze:
http://www.alysamode.nl/korte-laarzen-nl/freida-zwart-nl.html
Maar ik kreeg van tim te horen dat ze te sletterig zijn, dus ik heb ze nog nooit aan gehad.
Oh, dat was geen aanmoediging?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
Maar ik kreeg van tim te horen dat ze te sletterig zijn, dus ik heb ze nog nooit aan gehad.
Sletterig is goedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze:
T is mafquote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze:
Omdat het nergens meer voor nodig is? Dr hoeft alleen nog maar wat in bij een operatie of als ze ergens in willen kijken en ik weet hoe dat voelt en is helemaal zo erg niet als dat het klinkt.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen mijn huisarts en ik weten waar ik me op heb laten testen, hoe weet jij dan dat je op hetzelfde hebt laten testen?
Ik weet niet hoe het voelt en hou dat graag zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het nergens meer voor nodig is? Dr hoeft alleen nog maar wat in bij een operatie of als ze ergens in willen kijken en ik weet hoe dat voelt en is helemaal zo erg niet als dat het klinkt.
Ik zeg : jij snapt hetquote:
geen idee, ze heeft de kwalificaties in elk gevalquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan heeft ze haar doktersdiploma zekerook bij elkaar geneukt
Misschien heb je wel een ruime pisbuisquote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het nergens meer voor nodig is? Dr hoeft alleen nog maar wat in bij een operatie of als ze ergens in willen kijken en ik weet hoe dat voelt en is helemaal zo erg niet als dat het klinkt.
+1quote:
als je zo nu en dan een pen in je plasbuis duwt is het niet pinlijk nee.Een pot pindakaas in je reet doet ook geen pijn als je colaflessen gewend bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een ruime pisbuisOf kan dat niet?
Wtfquote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF ik ben blauw en zie notes![]()
![]()
Is ELF open?
Dus eerst een spuit in je lul, en dan een dot watten? Fijn.quote:
Die hak van dat laarsjequote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat heb jij al eens in peu zijn plasbuis geduwd?
Een te groot deel van de mannen is zo debiel ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef PeuRac het volgende:
wel kut trouwens dat als een vrouw lang, slank, laarzen met hoge hakken, rokje, leuk topje met decolleté heeft, dat sommige gozers meteen denken dat ze aan zo'n iemand mogen zitten![]()
Dat hebben ze niet alleen bij lange vrouwen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef PeuRac het volgende:
wel kut trouwens dat als een vrouw lang, slank, laarzen met hoge hakken, rokje, leuk topje met decolleté heeft, dat sommige gozers meteen denken dat ze aan zo'n iemand mogen zitten![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus eerst een spuit in je lul, en dan een dot watten? Fijn.
quote:
Wil je 't zo graag delen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je t wilt weten kan ik een zeer gedetailleerde PM sturen, heb t 2x mogen ervaren
Hey, altijd beter dan de hak van mijn laars denk ik!quote:
Dat was ons geheimpjequote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hey, altijd beter dan de hak van mijn laars denk ik!
Sinds wanneer heet een soa Alfistiquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je t wilt weten kan ik een zeer gedetailleerde PM sturen, heb t 2x mogen ervaren
quote:
Laat mij even buiten jullie SOA praatjes bitte jawohl danke sehr.........* Alfisti wil graag de inhoud van zijn maag niet via een antiperistaltische bewegingen weer terug zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet een soa Alfisti?
Ik weet serieus van niks, was ineens blauwquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
Waarom in godsnaam mod van FEE, Lex. Vuige slijmbal dat je er bent. Je was zeker nieuwsgierig naar je laatste nieuwe note.
Wel in je eigen wijk hequote:
Nee! Het is irritant! Met irritante muziekjes! En piepjes! En vroem-geluidsels!quote:
Mja... Zit nog te twijfelen over een stuur. Er is 100 jaar aan gewerkt, en ik weet niet of je dat er nou echt aan af ziet.quote:
Máár de vraag is, moet ik het kopen of niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mja... Zit nog te twijfelen over een stuur. Er is 100 jaar aan gewerkt, en ik weet niet of je dat er nou echt aan af ziet.
Eh... Je hebt Prologue nog niet? Dan doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Máár de vraag is, moet ik het kopen of niet?
Op de enige waarvoor ie beschikbaar is: PS3.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, op welke console speel jij em?
Komt alleen op PS3 toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, op welke console speel jij em?
als je em eens op een scherm van 2 meter wilt spelen, moet je t zeggenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op de enige waarvoor ie beschikbaar is: PS3.
2 meterquote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je em eens op een scherm van 2 meter wilt spelen, moet je t zeggen
Denk dat vooral het online racen met vrienden leuk kan zijn?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh... Je hebt Prologue nog niet? Dan doen.
Minimaal jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo groot is jouw lul toch ook? tot onder je kin.
Hmm, ff router fixxen in dat hok, nu is alleen de pc voorzien van internetquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk dat vooral het online racen met vrienden leuk kan zijn?
Of met wat vrienden tegen elkaar racen op 1 tv?
Heb begrepen dat de AI redelijk kut is namelijk.
Fok PTA Game meet op jouw werk?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
Dan kan ie beter naar Breda komen om op een fatsoenlijke beamer te komen spelen
Racenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed idee! Zolang we maar niet gaan racen
!
En dan roepen dat de HA voor mietjes/watjes is. Maar wel lopen miepen hier hè.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
over SOA's gesproken, volgens mij heb ik een SOA aan m'n rug. Damn wat een kutzooi zeg![]()
Die thaise buurvrouw heb ik helaas niet meer mogen vinden
Ja een huisarts kan toch niksquote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan roepen dat de HA voor mietjes/watjes is. Maar wel lopen miepen hier hè.
Kuttekop.
Eerste antwoord van mijn huisarts: kijk het nog even aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan beter meteen een vervolgafspraak bij een specialist maken![]()
Helaas kan dat niet en moet er eerst zo'n prutser kijken.
Je kunt gewoon zeggen dat je dat niet wilt heurquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eerste antwoord van mijn huisarts: kijk het nog even aan.
Doe maar even rustig aan. Kom over een week maar terugquote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eerste antwoord van mijn huisarts: kijk het nog even aan.
het is een topic die later nog vaak gequote zal wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb 1 pagina van dit topic vol gas doorgescrolled en ik denk dat ik niet veel mis als ik niet teruglees.
Misschien toch even lezen danquote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is een topic die later nog vaak gequote zal worden
Ja, daar was ik ook verbaasd over, kom je ook wel tegen bij het teruglezenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Misschien toch even lezen dan![]()
Ennneuh, blauw?
Van de kou straks hoopt iedereenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Misschien toch even lezen dan![]()
Ennneuh, blauw?
Volgens mij hoeft dat tegenwoordig niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja een huisarts kan toch niks![]()
Je kan beter meteen een vervolgafspraak bij een specialist maken![]()
Helaas kan dat niet en moet er eerst zo'n prutser kijken.
Dokkie zei: u kunt straks wel even langskomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:54 schreef Sounddragon het volgende:
Valt toch wel mee? om 5 uur gaat de wekker; vroegah was ik al weg rond die tijd
Dokkie bellen klinkt als een goed plan
En dokkie zei: gefeliciteerd met uw hielspoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dokkie zei: u kunt straks wel even langskomen.
Ik zit er een beetje over te lezen en 't is niet fraai... Je kan wel wat oefeningen doen, zag ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dokkie zei: gefeliciteerd met uw hielspoor.
wel PTA gerelateerd!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
zow, da's een 'fijn' cadeau van de sintquote:Op donderdag 25 november 2010 09:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Enorm.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zow, da's een 'fijn' cadeau van de sint
check FC PTAquote:
zouden ze dan toch al die tijd hebben lopen klagen over Tim ??quote:Op donderdag 25 november 2010 09:39 schreef Anne het volgende:
Hai, geen jengelende poezzies in de ochtend.
Das nieuw.
Neuh. Dit keer konden ze op m'n kamer. Ik moest doesj uit bed trappen zelfs..quote:Op donderdag 25 november 2010 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zouden ze dan toch al die tijd hebben lopen klagen over Tim ??
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 24-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 058 Anne
02. 043 Alexxxxx
03. 039 Sounddragon
04. 038 Duvel
05. 031 PeuRac
06. 020 BaraCuda
07. 011 XcUZ_Me
08. 009 Alfisti
09. 005 2cv
10. 004 Dangel
11. 003 Barcaconia
12. 002 densmee
13. 002 Xtreem
14. 001 lipje
15. 001 daNpy
16. 001 ook_gek
Reeks-statistieken!
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef 2cv het volgende:
Als het niet je van het is had je langer moeten wachten met schoonmaken.
Als jij langer wacht met poetsen wordt het viezer. Als je dan schoonmaakt (al is het maar 1 vensterbankje wat je afneemt) is het wel je van het.quote:
Nee. Dan is het nog steeds niet je van het. Het is gewoon allemaal oud/gammel/whatever. Het lijkt nog steeds niet schoon, maar dat is het wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij langer wacht met poetsen wordt het viezer. Als je dan schoonmaakt (al is het maar 1 vensterbankje wat je afneemt) is het wel je van het.
Waarom maak jij dingen die oud en gammel zijn schoon ? Ik maak mijn BX toch ook niet schoon ?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Dan is het nog steeds niet je van het. Het is gewoon allemaal oud/gammel/whatever. Het lijkt nog steeds niet schoon, maar dat is het wel.
Vandaar dat ik voor-foto's had moeten maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom maak jij dingen die oud en gammel zijn schoon ? Ik maak mijn BX toch ook niet schoon ?Ik hou niet van viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Ik denk dat ik morgen ook ff mijn auto laat wassen. Die is bijna zwart.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
Voor de Audi-fapperts:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
En nee, die heb ik niet zelf gebouwd.
alleen als je dit kanquote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
allemaal ff op de vetheid van mijn niva stemmen he?![]()
Gouden Pet, Vet en Red Verkiezing 2010
Kijk, iemand die fraaie bouwkunsten weet te waarderen !quote:
Ik dacht het niet want:quote:Op donderdag 25 november 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
allemaal ff op de vetheid van mijn niva stemmen he?![]()
Gouden Pet, Vet en Red Verkiezing 2010
quote:
Boetes betaal je fijn zelf !quote:Op donderdag 25 november 2010 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rijd zaterdag wel ff langs een belgische flitspaal!
Valt ook weer iets voor te zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt al gestemd en ik geef je een compliment
Geen patatkraamquote:[..]
kan je patatkraam wel zo vlug?
welkom thuisquote:
Ik had ook m'n bek kunnen houden en iets reparerenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
als dat ding niet normaal rijdt gaan we wel in de NIva ha? Of in de NIva en vanaf Valburg in een andere Lada, moet ik dan ff overleggen
Omdat er figuren zoals jij in rijden bij tijd en wijlequote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef PeuRac het volgende:
Thuis
en waarom is een Ford Transit begrensd
Best sneu, ding gaat als een raket naar de 125 en knalt dan gewoon in de begrenzingquote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat er figuren zoals jij in rijden bij tijd en wijle
Maargoed ook, anders rijden die debielen met hun volgeladen busje nóg harder.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best sneu, ding gaat als een raket naar de 125 en knalt dan gewoon in de begrenzing
quote:
Bij oude werkgever kregen we als een van de eerste de VW T5 met 175pk motor, die ging meer dan 200km/hquote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maargoed ook, anders rijden die debielen met hun volgeladen busje nóg harder.
LOLquote:
Waarom zou dat een probleem zijn ?? overigens rijden de meeste bussies niet afgeladen rond, en zijn onderstellen en remmen e.d. daarop aangepast, ik zie het probleem niet ..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maargoed ook, anders rijden die debielen met hun volgeladen busje nóg harder.
Zou ik ook doen als ik bussen verhuurde, die mensen rekenen braaf af na een weekje, en 3 weken later komen de bonnen binnenrollen, kunnen ze telkens gaan verhalen; ik kan me voorstellen dat ze daar niet blij van worden.;)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
* SD gaat met de pot rondquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn ?? overigens rijden de meeste bussies niet afgeladen rond, en zijn onderstellen en remmen e.d. daarop aangepast, ik zie het probleem niet ..
[..]
Zou ik ook doen als ik bussen verhuurde, die mensen rekenen braaf af na een weekje, en 3 weken later komen de bonnen binnenrollen, kunnen ze telkens gaan verhalen; ik kan me voorstellen dat ze daar niet blij van worden.;)Het is ook makkelijk, gewoon de voet op de bodem houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zoals ik zei, ik rij morgen in de VW (Touran, 130pk tdi), want moet bereikbaar zijn en daar zit een bleutooth carkit in."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
das geen busjequote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk, gewoon de voet op de bodem houden![]()
En zoals ik zei, ik rij morgen in de VW (Touran, 130pk tdi), want moet bereikbaar zijn en daar zit een bleutooth carkit in.
beetje vroeg, of heb je een spraakwaterval van de koffie?quote:
die is niet van LEGOquote:
Welnee man, die andere 5 pagina's zijn van gisteravond vóór half 11quote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje vroeg, of heb je een spraakwaterval van de koffie?
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Copy-paste van Tweakers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niks spannends aan zo'n ding; mij te strak, op het saaie af zelfsquote:
Het ligt aan jouquote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niks spannends aan zo'n ding; mij te strak, op het saaie af zelfs
quote:De 406 Coupé, getekend door de Turijnse designer Pininfarina, wordt tot op vandaag als een van de mooiste autos uit zijn periode gezien.
quote:De Peugeot 406 Coupé is meerdere malen verkozen tot mooiste auto aller tijden en dat zegt wat. Het lijnenspel is langgestrekt en elegant als een ballerina
Maar over smaak valt niet te twisten, en gelukkig maar anders reden we allemaal in hetzelfde hokquote:Ontworpen en geproduceerd door Pininfarina heeft de 406 de titel "Internationale bestgevormde coupé 1997" gewonnen bij de verkiezing in Milaan en "Bestuitziende personenauto 1998" bij het festival in Chamonix
Heftigquote:Een stevige hagelbui heeft donderdagavond op de A12 tussen Utrecht en Gouda voor een flinke verkeerschaos gezorgd. De hagelbui was zo hevig dat er kort na de bui een laag hagel met een dikte tussen de vijf en de acht centimeter tussen Reewijk en Nieuwebrug op de snelweg bleef liggen
Dit is ook Pininfarina.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het ligt aan jou![]()
[..]
Maar over smaak valt niet te twisten, en gelukkig maar anders reden we allemaal in hetzelfde hok
die heeft de NS toch nog steeds niet? in plaats daarvaneen paar lookalikes op basis van oud materieel?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit is ook Pininfarina.
[ afbeelding ]
Zal best, maar t rijdt prima. T busje is trouwens een Ford Transitquote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
das geen busje![]()
das een soccermam auto
Ah! De Black&Decker kruimeldief!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit is ook Pininfarina.
[ afbeelding ]
Ik ben meer van hoekig en rechte strakke lijnen; oer Deltaquote:Op donderdag 25 november 2010 20:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het ligt aan jou![]()
[..]
[..]
[..]
Maar over smaak valt niet te twisten, en gelukkig maar anders reden we allemaal in hetzelfde hok
BX !quote:Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben meer van hoekig en rechte strakke lijnen; oer Delta, Hummer H1
e.d., check ook de Lincoln
Delta in Martini uitvoeringquote:Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben meer van hoekig en rechte strakke lijnen; oer Delta, Hummer H1
e.d., check ook de Lincoln
mwah, de GTi had wel watquote:
Die vond ik ook mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Delta in Martini uitvoering![]()
@sLipje: Een Alfa 75 had ook een optie kunnen zijn
en hoe wilt u die betalen? cash, pinnen, creditcard? Nee, met polaroidquote:
Vage Inaquote:
ene Rob KG heeft er eentje voor je op MPquote:Op donderdag 25 november 2010 21:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
@sLipje: Een Alfa 75 had ook een optie kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |