Het is nog belachelijk makkelijk om naar binnen te sneaken, dus dat moet lukkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef jna het volgende:
Ik wil ook een keer bij een operatie zijn
Ik heb wel een nicht die operatie-assistente is. Die ga ik eens lief aankijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is nog belachelijk makkelijk om naar binnen te sneaken, dus dat moet lukken
quote:
Moet lukken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb wel een nicht die operatie-assistente is. Die ga ik eens lief aankijken
Oh, sorry. Ik wist niet dat jij daar alleenrecht op had. Ik zal het nooit meer doen!quote:
Tuurlijk, ik smokkel je wel naar binnen. Zo'n blauwe pyjama aan en niemand heeft door dat je er eigenlijk niet hoort.quote:
quote:
DATE, DATE, DATE!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik smokkel je wel naar binnen. Zo'n blauwe pyjama aan en niemand heeft door dat je er eigenlijk niet hoort.
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
DATE, DATE, DATE!
Wel originele locatie.
OK GEEFT NIET, WE CHATTEN!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik wist niet dat jij daar alleenrecht op had. Ik zal het nooit meer doen!
Bloempje!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
DATE, DATE, DATE!
Wel originele locatie.
Heb al sinds donderdag last van mn oog en ben er sinds zondag achter dat er een adertje gesprongen is achter mn ooglidquote:
Oeh, dat klinkt niet echt prettig...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb al sinds donderdag last van mn oog en ben er sinds zondag achter dat er een adertje gesprongen is achter mn ooglidDat in combinatie met lenzen is niet bepaald relax
Heb echt een mega rood jeuk oog..
Maar voor de rest alles goed
Dat klinkt niet zo lekker...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En een broodje varkenshart mee.
Nee en ik heb geen bril en zonder lenzen zie ik niks... Eigenlijk zou ik gewoon een paar dagen mn lenzen uit moeten doen maar dat is dus geen optie..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet echt prettig...
Neuh en snel een bril regelen ook niet echt denk?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen bril en zonder lenzen zie ik niks... Eigenlijk zou ik gewoon een paar dagen mn lenzen uit moeten doen maar dat is dus geen optie..
Probeer het eens, ik hoor het wel of het wat is.quote:
Sure, regel jij er 1?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Probeer het eens, ik hoor het wel of het wat is.
Nee en heb in 8 jaar tijd nog nooit een bril nodig gehad dus heb ook weinig zin om daar geld voor uit te geven. Maar is nu wel ff afzienquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh en snel een bril regelen ook niet echt denk?
Ehm, ik heb niet echt een varkenshart liggen hier...quote:
Behalve mn oog gaat het goed hoorquote:
Ah, ja, kijk, mijn bril werd helemaal vergoed, dus dan is dat nog wel te doen.. Maar kost aardig wat anders inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee en heb in 8 jaar tijd nog nooit een bril nodig gehad dus heb ook weinig zin om daar geld voor uit te geven. Maar is nu wel ff afzien
Niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehm, ik heb niet echt een varkenshart liggen hier...
Nee, ze zijn net op. Door de stamppot gegaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet?![]()
IDZ, ik heb er nog 3, je mag er best 1tje hebben hoor
Geen idee of dat bij mij vergoed wordt, maar voordat dat allemaal geregeld is heb ik hopelijk al lang geen last meer van mn oog.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, ja, kijk, mijn bril werd helemaal vergoed, dus dan is dat nog wel te doen.. Maar kost aardig wat anders inderdaad...
Dat hoop ik ook voor je inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee of dat bij mij vergoed wordt, maar voordat dat allemaal geregeld is heb ik hopelijk al lang geen last meer van mn oog.
Wanneer kan ik 'm ophalen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet?![]()
IDZ, ik heb er nog 3, je mag er best 1tje hebben hoor
Kan hem ook wel opsturen? Alleen hopen dat de TNT niet staakt..quote:
Dat lijkt mij dus ook, ik vind een zonnebril al irritantquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, heul irritante dingen
Hahaha, dat vind ik nog minder irritant. Ik hoef niet altijd een bril op, alleen als ik moe begin te worden, omdat ik anders koppijn krijgt. Maar ik kan niet met brillen omgaan ofzo? Ik ga er altijd overheen/onderdoor zitten kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook, ik vind een zonnebril al irritant
Ik heb er altijd 1 op sinds m'n 8ste ofzo, dus ben het nu wel gewendquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, heul irritante dingen
Moet je dan niet een grotere proberenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, dat vind ik nog minder irritant. Ik hoef niet altijd een bril op, alleen als ik moe begin te worden, omdat ik anders koppijn krijgt. Maar ik kan niet met brillen omgaan ofzo? Ik ga er altijd overheen/onderdoor zitten kijken*kneus*
Zolang je 'm niet in een envelop doet komt het goed. Pakketjes worden uitbesteedquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan hem ook wel opsturen? Alleen hopen dat de TNT niet staakt..
Neuh, gewoon vaker opzetten, dat ik er aan gewend raakquote:Op woensdag 24 november 2010 21:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je dan niet een grotere proberen
Koop een nerdbrilquote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, gewoon vaker opzetten, dat ik er aan gewend raak
Die vind ik reuze tofquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die vind ik reuze tofMaar ik ben al nerderig genoeg zonder zo'n bril.
Mag ik even lachen?quote:Uitgesplitst naar studierichting blijkt dat vooral masterstudenten rechten, economie en taal en cultuur langer over hun studie doen.
Jahoorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Bravebart het volgende:
http://headlines.nos.nl/f(...)d&utm_medium=twitter
[..]
Mag ik even lachen?
gewoon veel brieven sturen enzo. ze zullen daar toch ook gewoon werktuigbouwkundigen (dat was het toch?) nodig hebben?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
'afstudeerstage' (hbo)
Moet wel toegeven dat ik mezelf er nog wel verder in moet verdiepen. Heb er afgelopen zomer een, niet probleemloze, maar uiteindelijk erg geslaagde vakantie gehad, de titel stage + scandinavie lokte me naar dit topic.
Wat foto's voor de liefhebber (zweden vanaf pagina 6-7)
voor eventuele tips en tricks houd ik mij aanbevolen
Whehehe.quote:
Jeuj!quote:
Ze zijn al bezig, eerst nog onzinpraatje van te voren, maar volgens mij zijn ze al aan het snijden. Hoe stom is dat, zie je heel niet hoe ze dat borstbeen uit elkaar trekken.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef jna het volgende:
Meld het ff zodra ze gaan snijden. Dan kijk ik de eerste helft van Twente nog ff af
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig, eerst nog onzinpraatje van te voren, maar volgens mij zijn ze al aan het snijden. Hoe stom is dat, zie je heel niet hoe ze dat borstbeen uit elkaar trekken.
Ja, mij ook. Ribben spreiden vond ik er ook echt reuze leip uitzienquote:
Ik heb er niet stage gelopen maar wel gestudeerd, maar ik kan je ook wel wat tips gevenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef Robin__ het volgende:
[..]
'afstudeerstage' (hbo)
Moet wel toegeven dat ik mezelf er nog wel verder in moet verdiepen. Heb er afgelopen zomer een, niet probleemloze, maar uiteindelijk erg geslaagde vakantie gehad, de titel stage + scandinavie lokte me naar dit topic.
Wat foto's voor de liefhebber (zweden vanaf pagina 6-7)
voor eventuele tips en tricks houd ik mij aanbevolen
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
Neeee, verdomme, hij is dus echt al een tijde bezig.
Niet eerlijk. Ons een beetje lekker maken en dan de helft niet uitzenden. Hoewel het dan misschien wat erg lang zal gaan durenquote:
Jaquote:
Heel tof, ik zal straks kwijlen, nu een hart kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen flikker. Godver, hier was ik al bang voorquote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef jna het volgende:
Laat dat hart dan zien! Wat kan mij sjarrol nou schelen
Inderdaad. oehh, goedzo, hart filmen moeten ze, niet die leuterende kerels.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef jna het volgende:
Omroep maxlaat ze lekker doodgaan die bejaarden
BLOED WILLEN WE ZIEN!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
NEE! VERDOMME! EEN INTERVIEW MET DE PATIËNT?! Sodemieter op zeg. Snijden, kreng!
Ja... Tjemig. Doe dit dan in een andere uitzending ofzo. Het bloed zou nu door de operatiekamer kunnen spuiten en wat zien wij er van? Niets.quote:
BELLEN!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Faalkonijnen. Zal ik ze mailen?
Ik ga heul niet bellenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Dan wel de groeten aan mij doen als je in de uitzending komt
Schijtzooi.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:48 schreef jna het volgende:
20 minuten en ik heb verdomme 1 klein kut sneetje gezien
Ik volg het niet eens meerquote:
Nee blijkbaar niet. Want de beelden zijn te heftigquote:Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik volg het niet eens meerStaat nog wel aan, voor het geval dat we nog naar die operatie gaan kijken.
Nee... Grapje toch? Jezus.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef jna het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet. Want de beelden zijn te heftig!
Goh, we zagen 2 seconden van het doorzagen van het borstbeen.quote:
Inderdaad. Jemig, wat een falers.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef jna het volgende:
Ik ga maar voetbal kijken. Daar heb ik meer kans om bloed te zien
Hmm..Ze beginnen het een beetje goed te maken.quote:
Nee, toch niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm..Ze beginnen het een beetje goed te maken.
Inderdaad... Dat bloed vind ik nog niet eens heeeel boeiend, zoveel bloedt het sowieso niet. Maar ik wil toch wel een paar hartkleppen zien enzo. Daar gaat het toch om volgens mij. Wat kan mij dat chirurgisch team nou weer schelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik heb het idee dat ze nog meer bloed laten zien bij een standaard Scrubs aflevering...
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:11 schreef jna het volgende:
[..]
"Kom eens op m'n vliegend tapijt liggen zuster "
Ik denk het wel, als ie bij kleine dingen moet zijn, kan dat aapje met z'n kleine vingertjes een beetje bij dat hart wroeten.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef jna het volgende:
Zou ie ook een aapje hebben wat 'm helpt?
Echt he, godsamme..quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef jna het volgende:
Nu zit ie op z'n plaats.
JA LEUK DAT WE DAT HEBBEN KUNNEN ZIEN!
Ik volgde het even niet, maar dit was toch niet een 'het klopt, hihi, haha, net als een hart'-grap?quote:
Nee, hij zei het niet als grapquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik volgde het even niet, maar dit was toch niet een 'het klopt, hihi, haha, net als een hart'-grap?
Bwaaahahahahahaaaaaahahaaahoeeeeeehoehoe.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef jna het volgende:
Zou ie van DJVT houden? Dan draait ie vast "deze nigger komt zo HART!"
Hoehoehahahahihihi
Ik heb bijzonder veel medelijden met de mensen die om m heen staan...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Bravebart het volgende:
Held mooi house en techneau draaien
Waarom?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder veel medelijden met de mensen die om m heen staan...
quote:
De tv serie wel trouwens, die is tof.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van house? Sorry?
Nou mooi is dat!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja pfffquote:
Hahahaha, ik ging mezelf klonen toch? Ik zal dr een waardeloze muzieksmaak in programmerenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pfffIk hoop dat die stunt double van jou wel een andere muzieksmaak heeft
Waardeloos is subjectiefquote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ging mezelf klonen toch? Ik zal dr een waardeloze muzieksmaak in programmeren
Oke, sorry. Ik zal er jouw muzieksmaak in programmeren. Tevreden?quote:
Ja fijnquote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, sorry. Ik zal er jouw muzieksmaak in programmeren. Tevreden?
...Wat is dat precies? Ik moet wel weten wat ik in moet programmeren natuurlijk...quote:
Ah, wacht, *klikt op last.fm knopje*quote:Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
...Wat is dat precies? Ik moet wel weten wat ik in moet programmeren natuurlijk...
Zie m'n last.fm!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
...Wat is dat precies? Ik moet wel weten wat ik in moet programmeren natuurlijk...
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, wacht, *klikt op last.fm knopje*
quote:
Nou, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Oh grutjes. Nouja. Het is niet heel erg.
Dat zeg ik toch ook joh, zo heel erg is het niet. Maar ik vind het ook niet echt heul geweldig... Mijn kloon houdt er wel van hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, zo erg is het nou ook weer niet
Ok doei. Ik wil je nooit meer zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook joh, zo heel erg is het niet. Maar ik vind het ook niet echt heul geweldig... Mijn kloon houdt er wel van hoor.
Vaarwel.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok doei. Ik wil je nooit meer zien.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeft ook nietEr zijn maar weinig mensen met mijn muzieksmaak, dus ik ben er wel aan gewend
Is ook bijna voorbij!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
Nou. Ik zet die kakoperatie maar eens uit.
Ja, dat bedacht ik me ook. Echt. Jeetje. Dat was even stom zeg.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook. Echt. Jeetje. Dat was even stom zeg.
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
aanwezig op het werk!
[ afbeelding ]
dat is niet de mijne hoorquote:
jep!quote:
ope, 5 bakje! echt top kwaliteit! of tenminste dat was de laatste keer dat ik hem zag... nu alweer bijna een week geleden, staat bij een garage waar ze ook even de APK voor me doen enzo!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef The_Dean het volgende:
Alleen pakketjes en spoedbrieven, zoals medische shit en rouwkaarten enzo.
Een die 1300's zijn erg leuk. 4 bak?
de auto en het blok hebben beide nog geen 100k afgelegd! papier vanuit duitsland lieten zien dat de eerste eigenaar van 1917 was en de tweede van 1947 dus goed en voorzichtig mee gereden. en heeft bijna altijd binnen gestaan, is bijna 6 jaar van zn leven ook niet buiten geweest (uitgeschreven geweest in Duitsland)quote:Op donderdag 25 november 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Goed geregeld
Maar die dingen zijn zo sterk als de aflsuitdijk! Die 1.6d van mij ook. Ruim 536k op de teller, en loopt als nieuw.
De auto dan, het blok heeft 200k minder![]()
Vet. Volledige onderhoudshistorie dan ook zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de auto en het blok hebben beide nog geen 100k afgelegd! papier vanuit duitsland lieten zien dat de eerste eigenaar van 1917 was en de tweede van 1947 dus goed en voorzichtig mee gereden. en heeft bijna altijd binnen gestaan, is bijna 6 jaar van zn leven ook niet buiten geweest (uitgeschreven geweest in Duitsland)
boekjes liggen allemaal in de auto... geen bonnen enzo van reparaties enzo, dat weet ik wel... jammer genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 11:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet. Volledige onderhoudshistorie dan ook zeker?
Mijn boekjes liggen ook in de auto, dat zegt niksquote:Op donderdag 25 november 2010 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
boekjes liggen allemaal in de auto... geen bonnen enzo van reparaties enzo, dat weet ik wel... jammer genoeg
wat ik dus bedoel... ik heb die auto vorige week vrijdag gehaald, gekeurd naar apk station gereden even laten onderzoeken wat er aan moest gebeuren en daarna weg gegaan en de auto daar achter laten staan. Daardoor heb ik dus nog niet door de boekjes kunnen bladeren!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn boekjes liggen ook in de auto, dat zegt niks
Bonnen zijn toch overrated. Als het goede onderdeel er maar op zit en hij zijn onderhoud maar heeft gehad.
alleen standaard van toen ik hem kocht, geen echt goede kwaliteit... maar dat komt zeer binnenkort!!quote:
wil alleen misschien een nieuwe teller unit plaatsen, heb nu zo'n grote klok en daar wil ik misschien gewoon de toerenteller hebben, binnenkort even naar een bevriende auto sloper kijken wat hij heeft staan enzo. Zoek ook nog relais 36 van VW of 292 van Seat voor een verlichtings alarm!quote:
ik weet het dat het irritant is, maar met een lege accu staan is nog vervelenderer!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:18 schreef The_Dean het volgende:
Die alarms zijn alleen maar irritant
Kijk voor onderdelen eens op www.volksforum.com, staan veel lui uit het noorden met ladingen onderdelen.
Ja, dat is zo vet op de slopenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet het dat het irritant is, maar met een lege accu staan is nog vervelenderer!
Had al met die gast van de sloop gesproken, hij wist niet zo wat had hij staan maar als er wat stond kon ik er gewoon zo wat onderdelen uithalen!
Janquote:
middag!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:26 schreef jna het volgende:
Pakketjes worden toch wel gewoon bezorgd?
voor deze keer word het geaccepteerd!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef jna het volgende:
Oh laat maar. Ik las kenteken ipv kentekenbewijs
Ik vind het heel niet leuk dat het zo koud is buitenquote:
Inderdaad, dat is heel leuk aan de winterquote:Op donderdag 25 november 2010 17:04 schreef L.no het volgende:
Ach, de kou is wel leuk als je eventjes buiten bent om de kerstboom naar binnen te zetten en dan zit te bibberen van de kou. Dan lekker een warme chocolademelk drinken met heerlijke oliebollen.
De winter moet alleen in de week wanneer kerstmis is. Daarnaast gewoon zomer of lente.
wat heb jij met je remmen gedaan in hemelsnaam!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef PieterBas het volgende:
Zo, laat de winter maar weer komen... winterbanden er onder, nieuwe remblokken.. (na 10.000km na aankoop).. en een krabber
uhm, dat vraag ik me dus ook af.. want na 10.000 km na aanschaf van mijn auto (met 37.000km ) op de teller waren die dingen opeens van goed naar matig gegaan..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat heb jij met je remmen gedaan in hemelsnaam!
blijkbaar en je verneukt door je garagequote:Op donderdag 25 november 2010 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm, dat vraag ik me dus ook af.. want na 10.000 km na aanschaf van mijn auto (met 37.000km ) op de teller waren die dingen opeens van goed naar matig gegaan..
en zo bruut rij ik ook weer niet
Morgen is hij vast ingesneeuwd. Opgelost.quote:
Haha jaja, meneer St. Maartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:29 schreef Stienn het volgende:
Sneeuw?Vandaag door m'n baas meegenomen voor een tripje diepzee vissen. Zware dag op kantoor dus!
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 26 november 2010 00:47 schreef Stienn het volgende:
Het gaat nog zwaar worden als ik terug moet komen. Begin Feb.
Dat leverde geen lieve blik op van L.noquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:01 schreef Stienn het volgende:
Brrrr, hier is het savonds ook al aardig fris... 24 graden
doe mij maar gewoon gelijk 30-40 cm en niet die kleine beetje wat er nu lag...!quote:
Hahaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:32 schreef L.no het volgende:
Juist wel. En ik ben jaloers als de @%^#^#.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaa.
En verder wat kunomans zegt.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef IccceeeCold het volgende:
Goeiemorgen! Ik ben nieuw hier, dus even snel voorstellen. Ik loop stage in het Reusel, vlakbij Belgie. Iedere dag van half 8 tot half 5 dus je zult me wel wat vaker hier vinden in de toekomst! Oh ja er ligt hier geen vlok sneeuw alleen een pot dichte laag mist..
Ik ga volgend jaar als alles goed gaat weer terug naar Zweden!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:05 schreef IccceeeCold het volgende:
Berlijn en Zweden? Dat is beter! Ik wil volgend jaar gaan afstuderen in het buitenland. Ben aan het denken aan Curacao en Noorwegen. Curacao heeft mijn broer een half jaar geleden en dat beviel hem prima, en aan zo'n temperatuurtje kan ik wel wennen denk ik:). En in Noorwegen ga ik vaak op wintersport en wonen wat vrienden dus dat lijkt me ook wel wat.
nee man, zeker op de uni (ga een master doen daar) zijn meer buitenlanders. En Zweeds is niet heel veel anders dan nederlands. En in je eentje is het toch een mooie uitdaging!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:19 schreef IccceeeCold het volgende:
Ook niet met de taal in een land als Zweden? Dat lijkt mij het grootste struikelblok, zeker als je in je eentje gaat.
Op de site van het betreffende bedrijf staan verschillende leuke opdrachten maar die zijn slechts heel globaal beschreven. Dit gesprek is dus om meer informatie daarover te krijgen en natuurlijk om een indruk te krijgenquote:
klinkt euhm... interessant...!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op de site van het betreffende bedrijf staan verschillende leuke opdrachten maar die zijn slechts heel globaal beschreven. Dit gesprek is dus om meer informatie daarover te krijgen en natuurlijk om een indruk te krijgenHet gaat om een opdracht met 3D barcodes en een over een platform waarbij meerdere tablets met elkaar moeten kunnen communiceren
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt euhm... interessant...!
Dat zeker!quote:
Ik weet er ook nog niet heel veel vanaf daarom lijkt het me wel een leuke opdracht om me in te verdiepenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef IccceeeCold het volgende:
klinkt moeilijk voor een digibeet als mij ik
quote:
Nee, ik mis m niet, ben jaloers dat je het zo'n lekkere weer hebt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:40 schreef Stienn het volgende:
hehe, waar loop je stage dat je de sneeuw aan het missen bent?
quote:
Als ontbijt?quote:
dude.. ben al sinds 7:30 op kantoor... late lunch dus!quote:
Kom net uit bed rollen manquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dude.. ben al sinds 7:30 op kantoor... late lunch dus!
man man man.... neem toch eens een normaal leven...! hoe oud ben je nou? ;-)quote:
Ik heb late dienst, dus mag van 14:00 tot 22:30quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man man man.... neem toch eens een normaal leven...! hoe oud ben je nou? ;-)
kijk! die dingen doe ik ook wel eens in de fabriek! of van 5:30 tot 14:00 die zijn mooie klot'n!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb late dienst, dus mag van 14:00 tot 22:30
Ja, die zijn naar! Ik heb het liefst nacht, van 22:30 tot 05:30. Volgende weekquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk! die dingen doe ik ook wel eens in de fabriek! of van 5:30 tot 14:00 die zijn mooie klot'n!
die doen wij niet, alleen maar 2 shifts op een dag. s'ochtends vroeg hoeft van mij niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die zijn naar! Ik heb het liefst nacht, van 22:30 tot 05:30. Volgende week
ja, alleen de rest van de dag is naar de klot'n omdat je zo f-ing vroeg op moest staan...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Nee, liefst alles behalve die... maar een voordeel is wel dat je middags lekker vroeg thuis bent.
Dat went vanzelf, als ik die diensten heb lig ik meestal toch niet voor 22'en...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, alleen de rest van de dag is naar de klot'n omdat je zo f-ing vroeg op moest staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |