Het is nog belachelijk makkelijk om naar binnen te sneaken, dus dat moet lukkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef jna het volgende:
Ik wil ook een keer bij een operatie zijn
Ik heb wel een nicht die operatie-assistente is. Die ga ik eens lief aankijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is nog belachelijk makkelijk om naar binnen te sneaken, dus dat moet lukken
quote:
Moet lukken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb wel een nicht die operatie-assistente is. Die ga ik eens lief aankijken
Oh, sorry. Ik wist niet dat jij daar alleenrecht op had. Ik zal het nooit meer doen!quote:
Tuurlijk, ik smokkel je wel naar binnen. Zo'n blauwe pyjama aan en niemand heeft door dat je er eigenlijk niet hoort.quote:
quote:
DATE, DATE, DATE!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik smokkel je wel naar binnen. Zo'n blauwe pyjama aan en niemand heeft door dat je er eigenlijk niet hoort.
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
DATE, DATE, DATE!
Wel originele locatie.
OK GEEFT NIET, WE CHATTEN!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik wist niet dat jij daar alleenrecht op had. Ik zal het nooit meer doen!
Bloempje!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
DATE, DATE, DATE!
Wel originele locatie.
Heb al sinds donderdag last van mn oog en ben er sinds zondag achter dat er een adertje gesprongen is achter mn ooglidquote:
Oeh, dat klinkt niet echt prettig...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb al sinds donderdag last van mn oog en ben er sinds zondag achter dat er een adertje gesprongen is achter mn ooglidDat in combinatie met lenzen is niet bepaald relax
Heb echt een mega rood jeuk oog..
Maar voor de rest alles goed
Dat klinkt niet zo lekker...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En een broodje varkenshart mee.
Nee en ik heb geen bril en zonder lenzen zie ik niks... Eigenlijk zou ik gewoon een paar dagen mn lenzen uit moeten doen maar dat is dus geen optie..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet echt prettig...
Neuh en snel een bril regelen ook niet echt denk?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen bril en zonder lenzen zie ik niks... Eigenlijk zou ik gewoon een paar dagen mn lenzen uit moeten doen maar dat is dus geen optie..
Probeer het eens, ik hoor het wel of het wat is.quote:
Sure, regel jij er 1?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Probeer het eens, ik hoor het wel of het wat is.
Nee en heb in 8 jaar tijd nog nooit een bril nodig gehad dus heb ook weinig zin om daar geld voor uit te geven. Maar is nu wel ff afzienquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh en snel een bril regelen ook niet echt denk?
Ehm, ik heb niet echt een varkenshart liggen hier...quote:
Behalve mn oog gaat het goed hoorquote:
Ah, ja, kijk, mijn bril werd helemaal vergoed, dus dan is dat nog wel te doen.. Maar kost aardig wat anders inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee en heb in 8 jaar tijd nog nooit een bril nodig gehad dus heb ook weinig zin om daar geld voor uit te geven. Maar is nu wel ff afzien
Niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehm, ik heb niet echt een varkenshart liggen hier...
Nee, ze zijn net op. Door de stamppot gegaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet?![]()
IDZ, ik heb er nog 3, je mag er best 1tje hebben hoor
Geen idee of dat bij mij vergoed wordt, maar voordat dat allemaal geregeld is heb ik hopelijk al lang geen last meer van mn oog.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, ja, kijk, mijn bril werd helemaal vergoed, dus dan is dat nog wel te doen.. Maar kost aardig wat anders inderdaad...
Dat hoop ik ook voor je inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee of dat bij mij vergoed wordt, maar voordat dat allemaal geregeld is heb ik hopelijk al lang geen last meer van mn oog.
Wanneer kan ik 'm ophalen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet?![]()
IDZ, ik heb er nog 3, je mag er best 1tje hebben hoor
Kan hem ook wel opsturen? Alleen hopen dat de TNT niet staakt..quote:
Dat lijkt mij dus ook, ik vind een zonnebril al irritantquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, heul irritante dingen
Hahaha, dat vind ik nog minder irritant. Ik hoef niet altijd een bril op, alleen als ik moe begin te worden, omdat ik anders koppijn krijgt. Maar ik kan niet met brillen omgaan ofzo? Ik ga er altijd overheen/onderdoor zitten kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook, ik vind een zonnebril al irritant
Ik heb er altijd 1 op sinds m'n 8ste ofzo, dus ben het nu wel gewendquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, heul irritante dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |