@ Miss Dynasty:quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Beste medefok!ers,
Ik hoop dat iemand mij hier vrij snel bij kan helpen!
Op 18 november is er een brief ontvangen (bij mijn ouders) van KPN over dat er in korte tijd enorm hoge kosten zijn geweest op de vaste telefoonlijn.
Deze kosten schijnen te liggen tussen 9 november en 19 november van ruim 700e ex btw.
Ik heb hier geen rekening van gezien. Ze hebben alleen een brief gestuurd dat we uiterlijk 22 november contact met ze moeten opnemen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik heb vandaag (namens mijn ouders) met ze gebeld en gehoord dus dat het uitzonderlijk hoge kosten zijn.
Maar ze willen dat wij VANDAAG deze kosten moeten betalen anders worden we afgesloten.
Ik heb verder geen rekening oid gezien.
Kunnen ze dit zomaar van ons vragen?? Ik kan zsm niks in de algemene voorwaarden terugvinden. Maar erg behulpzaam zijn ze nog niet bij KPN...
Iemand ideen? Ik ben nu bezig met uitzoeken of mijn ouders rechtsbijstand hebben. Zodat ik die ook om advies kan vragen. Maar wie weet hebben jullie in de tussentijd ook goede tips!!
Ik hoor het graag.
Joh, wat kom jij gefrustreerd over.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef IsavdLinden het volgende:
Ik heb geen nieuwe gebruikersnaam. Ik heb niks met die OP te maken. Ik wilde alleen reageren. Foutje! Iemand gekwetst?
Ik kom daarbij door de toon van je berichten. Zoals je bijv. ook weer tegen Miss Dynasty begint over haar 'grote waffel'.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef IsavdLinden het volgende:
Ik ben niet gefrustreerd hoor, hoe kom je daar bij?
En dat het niet handig is begrijp ik ook wel. Daarom zei ik ook dat ik een foutje gemaakt had.
U werkt als ....? en waar ....?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef IsavdLinden het volgende:
Ik ben niet gefrustreerd hoor, hoe kom je daar bij?
En dat het niet handig is begrijp ik ook wel. Daarom zei ik ook dat ik een foutje gemaakt had.
Ik weet gewoon waar ik over praat, that's all. Als ik dan tientallen mensen hier zie reageren die er de ballen verstand van hebben (inside information), dan mag ik best zeggen dat ze ongelijk hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kom daarbij door de toon van je berichten. Zoals je bijv. ook weer tegen Miss Dynasty begint over haar 'grote waffel'.
Komt nogal over alsof je je gram wilt halen.
Het kunnen dan regelingen en borgstellingen zijn. Maar de manier van doen is wel erg cru te noemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 03:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens staat deze "borgregeling" van de KPN gewoon in hun voorwaarden. Die heb je gekregen bij het afsluiten van het abbonement.
Maar goed, lezen voordat je iets tekent is blijkbaar ook iets van de vorige eeuw
.quote:[b] Op donderdag 25 november 2010 03:42 schreef Nizno het volgende:
quote:Je mening wat betreft of dit klantvriendelijk is of niet, mag afwijken. Ieder z'n eigen mening. Ik vind het wel klantvriendelijk.
Helaas geen antwoord gekregen op mijn vragen. Wel suggereren dat u 'inside informatie' heeft en fiks van leer trekken.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef IsavdLinden het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar ik over praat, that's all. Als ik dan tientallen mensen hier zie reageren die er de ballen verstand van hebben (inside information), dan mag ik best zeggen dat ze ongelijk hebben.
Bovendien moet je eens lezen in het vorige topic hoe Miss Dynasty KPN medewerkers noemt.
Idd. Bovendien kon de originele TS wel degelijk op internet het verbruik bekijken.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:40 schreef Scorpie het volgende:
KPN staat gewoon volledig in hun recht. Dokken of afgesloten worden, kies zelf maar.
OMG, ze noemt ze............... belmiepen.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef IsavdLinden het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar ik over praat, that's all. Als ik dan tientallen mensen hier zie reageren die er de ballen verstand van hebben (inside information), dan mag ik best zeggen dat ze ongelijk hebben.
Bovendien moet je eens lezen in het vorige topic hoe Miss Dynasty KPN medewerkers noemt.
Echt waar? Was dat alles? Ja dan zou ik ook zeggen dat dat mens met die grote waffel vooral niet zo hooghartig moet doen en dat het tijd word dat ze 'a life' krijgt.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:18 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
OMG, ze noemt ze............... belmiepen.![]()
Ehm, is dat al diep beledigend?Je bent ietwat doorgedraaid.
Als die Isa Hutsefluts bij Public Relations werkt, heeft de KPN een groot probleemquote:Op donderdag 25 november 2010 11:18 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
OMG, ze noemt ze............... belmiepen.![]()
Ehm, is dat al diep beledigend?Je bent ietwat doorgedraaid.
bij nalezen heeft ze ze gezegd dat die belmiepen ASO zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt waar? Was dat alles? Ja dan zou ik ook zeggen dat dat mens met die grote waffel vooral niet zo hooghartig moet doen en dat het tijd word dat ze 'a life' krijgt.
Telefoonrekening van 700+ binnen 10 dagen niet veel vinden...quote:
Als TS weet dat er veel is gebeld, dan is een specificatie voor een voorschot/borg alleen maar moeilijk doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Is iedereen vergeten dat TS geen inzage had in rekeningen en zo eerst van kastje naar muur werd gestuurd totdat KPN erachter kwam dat TS door een fout van KPN de rekening niet kon zien.
De rest van je verhaaltje spreekt dit nogal tegen, maar dat snap je zelf ook wel he?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:55 schreef IsavdLinden het volgende:
[..]
@ Miss Dynasty:
Nee, je hebt niet beet. Jammer he? Dus nee, ik heb helaas mijn dag ook niet gevuld met het janken omdat iemand de "procedure" niet slikt.
Als iets in algemene voorwaarden staat maakt het dat nog niet per definitie juridisch aanvaardbaar, juist of fatsoenlijk.quote:Ik word alleen zo ontzettend moe van mensen die nooit AV lezen en achteraf een grote bek hebben dat ze er niet mee akkoord gaan. Ja, dit komt vaak voor.
En zie hier, we hebben toch beet. Een 'insider', dat zeg je zelf toch?quote:En je kunt nu een grote waffel op zetten dat het "nonsens" is wat ik vertel maar ik kan je vertellen, lieve mede forumster, dat ik toch echt wel degene ben die hier gelijk heeft. Zet even je hooghartigheid aan de kant en accepteer het. Ik denk dat ik toch "iets" beter van de inside procedure op de hoogte ben dan jij.
Wie heeft het over 'niet betalen'? De kosten zijn net gemaakt, er is geen factuur voor uitgeschreven! Ook toont het betaalverleden aan dat deze mensen hun kosten altijd netjes hebben voldaan, als ik TS mag geloven (en waarom zou ik dat niet doen?). Ook in ons eigen bedrijf werkt het zo dat we een factuur sturen, de betalingstermijn afwachten en daarna pas aan de bel trekken om te spreken over niet betalen. En dat betekent dus niet dat je mensen voor je uberhaupt een factuur hebt gestuurd en een redelijke termijn voor betaling hebt gegeven gaat dreigen met afsluiting. Zoals hier wel gebeurt.quote:Of vind jij het normaal dat je ergens gebruik van maakt maar er niet voor betaalt? Ik denk als het iets van jezelf was, dat je wel anders gepiept had.
Ik heb helemaal niet gezegd dat dreigen met Kassa en Radar helpt (even beter lezen!), ik heb het over dreigen met de rechter. Heb het voor de volledigheid nog even voor je gequote (service he! )quote:En dreigen met Kassa en Radar helpt? Mens, ze lachen je keihard uit achter je rug om. Denk je nou echt dat er iemand van gaat bibberen ofzo? Get a life.
Ik kan me nog een zaak herinneren in Radar van een mevrouw die een kort geding heeft gewonnen inclusief dwangsom. Dezelfde dag nog kon ze gebruik maken van de dienstverlening waar ze al tijden op zat te wachten. De schatten hequote:Op woensdag 24 november 2010 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Anyway, 't is niet voor niets dat dreigen met een rechter vaak wel werkt, bij KPN. Zie ook programma's als Kassa en Radar. Ergens diep van binnen zit het besef ook wel dat dit niet zomaar kan. Maar ja, als men het allemaal maar pikt...
Ik vraag of jij een belmiepje bent. De horrorquote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef IsavdLinden het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar ik over praat, that's all. Als ik dan tientallen mensen hier zie reageren die er de ballen verstand van hebben (inside information), dan mag ik best zeggen dat ze ongelijk hebben.
Bovendien moet je eens lezen in het vorige topic hoe Miss Dynasty KPN medewerkers noemt.
Ik? Huh? Volgens mij heb ik de belmiepen niet aso genoemd, maar was de TS dat. Hetgeen wel een tikje begrijpelijk is, he. Heeft iemand dit topic trouwens al doorgestuurd naar KPN? Kan me voorstellen dat ze daar ook niet blij zijn met 'Isa'.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
bij nalezen heeft ze ze gezegd dat die belmiepen ASO zijn.
Jeetje zeg!
Ik vraag het me oprecht af, hoor. Ik weet dat deze bepaling sinds jaar en dag in de algemene voorwaarden staat, maar ergens begin deze eeuw is het systeem van betaling omgegooid en sindsdien betaal je je abonnementskosten vooruit i.p.v. achteraf. Ik zei in het vorige topic al, volgens mij kunnen ze hooguit het 'bellen' afsluiten, maar zeker niet het 'gebeld worden'. Daar heb je tenslotte allang voor betaald.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb niet het hele vorige topic gelezen, maar duidelijk is wel dat KPN dit gewoon kan en mag doen.
Die mag ook niet meer bellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Isa zal wel op non-actief gezet zijn
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef Poepoog het volgende:
En toch ontkom ik niet aan de indruk dat dit niet het hele verhaal is.
Dank je wel voor de waarneming. Klopt idd dat ik het hele verhaal verteld heb.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:09 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat is het wel. Als TS dit topic nog eens terug zou pakken, dan zal ze dat ook bevestigen.
Dat is idd uiteindelijk niet gebeurd gelukkig.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik hoop dat TS nog even post of ze alsnog is afgesloten, of dat dat niet is gebeurd. Ik neem verder aan dat de meeste mensen wel begrijpen dat een gemiddeld mens pas actief wordt als het serieus wordt. Ik vind de aanpak van KPN uitermate goed. Direct reactie van klant, direct af te handelen. Was het misbruik geweest, dan was klant nu ontstellend blij. Was het dat niet, en KPN had de mond gehouden, dan had klant aan het einde van de twee maanden een factuur van over de 2000 Euro kunnen verwachten, als deze ontwikkeling zou zijn doorgezet. Denk je dat klant dan blij was geweest.
Maar nogmaals, ik ben benieuwd of klant alsnog is afgesloten, of dat het nu verholpen is. De tussentijdse betaling geeft KPN de zekerheid dat klant het uberhaupt kan betalen. Anders zit je anderhalve maand later inderdaad met een factuur van 2000+ Euro voor de klant, die dan afhaakt. En geloof me, dat soort paupers, daar zit het land behoorlijk vol mee.
Idd, gelukkig zijn er wel vriendelijke FOK!ers die gewoon alles lezen en het ook nog eens snappen, thnx Rewimo.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap dat KPN aan de bel trekt bij een hoog verbruik. Ik zou het zelfs prettig vinden als me dat zou worden meegedeeld.
Maar ik zou het niet prettig vinden als ik die kosten dan zomaar ineens moet betalen, zonder dat ik daarvoor een rekening onder ogen heb gekregen.
En ik snap al helemaal niet dat KPN blijkbaar wel kan zien dat ik voor 700 euro verbeld heb, maar daarvan geen specificatie kan tonenHoe weten ze dan dat het 700 euro is? En waarom zou ik hen zomaar moeten geloven, zonder enig bewijs
Dat was volgens mij het probleem van TS: niet dat er gewaarschuwd werd dat er hoog verbruik was, maar dat er ineens 700 euro betaald moest worden zonder specificatie. Plus natuurlijk de manier waarop hij/zij behandeld werd door KPN, want daar valt nog wel het een en ander aan te leren bij de klantenservice geloof ik...
Ze kunnen dr maar beter gewoon ontslaan als het echt zo een KPNbelmiep is ...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Isa zal wel op non-actief gezet zijn
Dat is klantvriendelijk, begrijp het nou! Heeft Isa nog wel zo goed en rustig uitgelegd!quote:Het gaat om de afhandeling en de manier van communiceren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |