Ik heb geen idee eigenlijk. Waren er in het verleden problemen met betalen?quote:Op maandag 22 november 2010 10:12 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Maar kan een bedrijf als KPN van je (als particulier) verlangen dat je per direct een rekening betaald, terwijl je de rekening nog nooit ingezien hebt?
In de veronderstelling dat? Heb je dit ergens zwart op wit staan?quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Het is particulier.
En ja er is veel gebeld naar het buitenland. Maar mijn ouders waren in de veronderstelling dat dat gegaan is via zo een tussenbureau als belkampioen oid.
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 22 november 2010 10:12 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Maar kan een bedrijf als KPN van je (als particulier) verlangen dat je per direct een rekening betaald, terwijl je de rekening nog nooit ingezien hebt?
quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Op 18 november is er een brief ontvangen (bij mijn ouders) van KPN over dat er in korte tijd enorm hoge kosten zijn geweest op de vaste telefoonlijn.
Deze kosten schijnen te liggen tussen 9 november en 19 november van ruim 700e ex btw.
Wat nou zuigen... ze zijn zo fatsoenlijk om 'vreemd' verbruik te melden voordat de reguliere rekening komt. Ik vind dat behoorlijk netjes.quote:Op maandag 22 november 2010 10:14 schreef jeoff het volgende:
Wat een verhaal weer.. KPN Zuigt echt enorm! ben zo blij dat ik helemaal niks met ze te doen heb (niet direct dan).
Ik kan me niet voorstellen dat je moet betalen zonder rekening met specificatie.
Nou ben ik helemaal geen fan van KPN maar als er gewoon heel veel gebeld is naar een ver land dan zal er ook gewoon betaald moeten worden natuurlijk. Daar is niets vreemds aan. Om in vervolg dit soort ellende te voorkomen TS, zou ik je ouders laten "bellen" via skype of msn. Dan kost het naast je internetabonnement verder niets.quote:Op maandag 22 november 2010 10:14 schreef jeoff het volgende:
Wat een verhaal weer.. KPN Zuigt echt enorm! ben zo blij dat ik helemaal niks met ze te doen heb (niet direct dan).
Ik kan me niet voorstellen dat je moet betalen zonder rekening met specificatie.
KPN zuigt niet er is gewoon een reden voor dit bedrag. Of je een rekening moet betalen zonder specificatie weet ik niet, het is wel netjes dat je een vooraankondiging krijgt van ze.quote:Op maandag 22 november 2010 10:14 schreef jeoff het volgende:
Als de kosten gemaakt zijn in de periode van 9 november en 19 november, dan heb je het over vorige weekquote:Op maandag 22 november 2010 10:12 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ja maar lekker dat ze dat dan METEEN eisen zonder factuur te sturen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal geen fan van KPN maar als er gewoon heel veel gebeld is naar een ver land dan zal er ook gewoon betaald moeten worden natuurlijk. Daar is niets vreemds aan.
Ik vind het zeker ook netjes dat ze dit doen. Alleen vind ik het minder tof dat ze per direct vragen het te betalen zonder dat ik inzage heb gehad in die rekening. Want geld terugkrijgen is altijd meer werk om je gelijk te halen...quote:Op maandag 22 november 2010 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat nou zuigen... ze zijn zo fatsoenlijk om 'vreemd' verbruik te melden voordat de reguliere rekening komt. Ik vind dat behoorlijk netjes.
Ja gaat om een vaste lijn. Heb ze net gebeld. Dus vandaar dat de dame zei dat het tussen 9 en 19 november was.quote:
Vast wel, maar dat is hier niet relevantquote:Op maandag 22 november 2010 10:19 schreef jeoff het volgende:
ik heb zo veel negatieve verhalen over KPN (direct en indirect) dat wil je niet weten.
Veel te duur, veel te log (lijken wel ambtenaren) en zeer onbehulpzaam.
Ik weet dat er veel gebeld is. Mijn vader zit momenteel in het buitenland. En mijn moeder heeft wel (vrijwel) dagelijks even contact met hem gehad. Maar zoveel vind ik ook enorm veel en zie dus voor deze periode liever eerst een specificatie voordat er tot betaling over gegaan wordt.quote:Op maandag 22 november 2010 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als de kosten gemaakt zijn in de periode van 9 november en 19 november, dan heb je het over vorige week
Een typefoutje, of niet? Als het geen typefoutje is, dan zou ik rustig even vragen om de specificatie.
Gewoon even bellen of ze een specificatie kunnen mailen zodat jij het z.s.m. kan controleren en het verschuldigde bedrag kunt overmaken.quote:Op maandag 22 november 2010 10:20 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel gebeld is. Mijn vader zit momenteel in het buitenland. En mijn moeder heeft wel (vrijwel) dagelijks even contact met hem gehad. Maar zoveel vind ik ook enorm veel en zie dus voor deze periode liever eerst een specificatie voordat er tot betaling over gegaan wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |