abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89107889
quote:
4s.gif Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Beste medefok!ers,

Ik hoop dat iemand mij hier vrij snel bij kan helpen!

Op 18 november is er een brief ontvangen (bij mijn ouders) van KPN over dat er in korte tijd enorm hoge kosten zijn geweest op de vaste telefoonlijn.
Deze kosten schijnen te liggen tussen 9 november en 19 november van ruim 700e ex btw.

Ik heb hier geen rekening van gezien. Ze hebben alleen een brief gestuurd dat we uiterlijk 22 november contact met ze moeten opnemen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik heb vandaag (namens mijn ouders) met ze gebeld en gehoord dus dat het uitzonderlijk hoge kosten zijn.
Maar ze willen dat wij VANDAAG deze kosten moeten betalen anders worden we afgesloten.
Ik heb verder geen rekening oid gezien.
Kunnen ze dit zomaar van ons vragen?? Ik kan zsm niks in de algemene voorwaarden terugvinden. Maar erg behulpzaam zijn ze nog niet bij KPN...

Iemand ideen? Ik ben nu bezig met uitzoeken of mijn ouders rechtsbijstand hebben. Zodat ik die ook om advies kan vragen. Maar wie weet hebben jullie in de tussentijd ook goede tips!!

Ik hoor het graag.
@ Miss Dynasty:

Nee, je hebt niet beet. Jammer he? Dus nee, ik heb helaas mijn dag ook niet gevuld met het janken omdat iemand de "procedure" niet slikt.
Ik word alleen zo ontzettend moe van mensen die nooit AV lezen en achteraf een grote bek hebben dat ze er niet mee akkoord gaan. Ja, dit komt vaak voor.

En je kunt nu een grote waffel op zetten dat het "nonsens" is wat ik vertel maar ik kan je vertellen, lieve mede forumster, dat ik toch echt wel degene ben die hier gelijk heeft. Zet even je hooghartigheid aan de kant en accepteer het. Ik denk dat ik toch "iets" beter van de inside procedure op de hoogte ben dan jij.

Je mening wat betreft of dit klantvriendelijk is of niet, mag afwijken. Ieder z'n eigen mening. Ik vind het wel klantvriendelijk. Je hebt altijd van die zakkenwassers die naderhand gaan lopen klagen van "had KPN me niet even op de hoogte kunnen stellen". Maar als jij een andere mening hebt, even goede vrienden hoor. Maakt mij geen moer uit. Bovendien lijkt het me wel logisch dat KPN sowieso aan zichzelf denkt dat, mocht de klant niet betalen, de schade beperkt blijft. Nogal logisch toch? Of vind jij het normaal dat je ergens gebruik van maakt maar er niet voor betaalt? Ik denk als het iets van jezelf was, dat je wel anders gepiept had.

En dreigen met Kassa en Radar helpt? Mens, ze lachen je keihard uit achter je rug om. Denk je nou echt dat er iemand van gaat bibberen ofzo? Get a life.

[ Bericht 6% gewijzigd door Daniel1976 op 24-11-2010 20:19:35 ]
pi_89108246
haha, je vader belt de hele dag sexlijnen en wil er nie voor betalen...

700 euro veel vinden... :')

heb eens een hogere telefoonrekening gehad vanwege bellen/smsen in buitenland, ook gewoon betaald zonder een janktopic op fok te openen.... :')
  woensdag 24 november 2010 @ 20:02:48 #3
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_89108304
SPOED: hoge rekening KPN, direct betalen?? vervolg?

--

zoja, waarom heb je opeens een andere username?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 24 november 2010 @ 20:04:06 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89108362
-gast moderatie in overleg met TS even OP en topic titel aangepast-

[ Bericht 90% gewijzigd door Daniel1976 op 24-11-2010 20:21:20 ]
pi_89108550
als je een rekening hebt
altijd betalen anders loop je de kans afgesloten te worden (tenzij je dat niks uitmaakt).

weet je zeker dat je geen rekenig hebt ? of aanmaning ?
  woensdag 24 november 2010 @ 20:10:37 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89108653
IsavdLinden heeft niet zo handig de OP van het vorige deel integraal gekopieerd, zonder dat duidelijk is dat dit deel twee is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89108865
Ik heb geen nieuwe gebruikersnaam. Ik heb niks met die OP te maken. Ik wilde alleen reageren. Foutje! Iemand gekwetst?
pi_89109122
:)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89109139
Maar het is toch al afgehandeld?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:21:11 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89109184
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef IsavdLinden het volgende:
Ik heb geen nieuwe gebruikersnaam. Ik heb niks met die OP te maken. Ik wilde alleen reageren. Foutje! Iemand gekwetst?
Joh, wat kom jij gefrustreerd over. :)

Het is gewoon niet handig om een deel twee te openen en dan de volledige OP weer te kopiëren (in plaats van te citeren, wat een mod inmiddels heeft gedaan). Terwijl die vraag dus al afgehandeld is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89109270
Ik ben niet gefrustreerd hoor, hoe kom je daar bij?

En dat het niet handig is begrijp ik ook wel. Daarom zei ik ook dat ik een foutje gemaakt had.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:25:09 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89109409
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef IsavdLinden het volgende:
Ik ben niet gefrustreerd hoor, hoe kom je daar bij?

En dat het niet handig is begrijp ik ook wel. Daarom zei ik ook dat ik een foutje gemaakt had.
Ik kom daarbij door de toon van je berichten. Zoals je bijv. ook weer tegen Miss Dynasty begint over haar 'grote waffel'.

Komt nogal over alsof je je gram wilt halen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:34:03 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89109924
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef IsavdLinden het volgende:
Ik ben niet gefrustreerd hoor, hoe kom je daar bij?

En dat het niet handig is begrijp ik ook wel. Daarom zei ik ook dat ik een foutje gemaakt had.
U werkt als ....? en waar ....?
pi_89111302
Ik heb niet het hele vorige topic gelezen, maar duidelijk is wel dat KPN dit gewoon kan en mag doen.
Bij extreem hoog verbruik is afsluiten een oplossing om schade te voorkomen. Als je dan aangeeft op de hoogte te zijn van de hoge kosten, dan kan KPN vragen om eerst het nog niet gefactureerde bedrag, maar wel al verbruikte bedrag als borg te storten. Dat is gebruikelijk in deze sector.

Dat lijkt heel star, maar je moet ze de kost geven die gewoon een hele maand naar 0900 nummers gaan bellen die ze zelf bezitten of een kennis die je dan wat contanten bezorgd. Vervolgens kan de provider achter het geld aan, die doodleuk gefactureerd gaat worden omdat een van haar klanten het service nummer heeft gebeld.
Er zijn complete centrales voor opgericht om zo geld te genereren in een weekend.
En als je ze dan belt dat er hoogverbruik is geconstateerd en ze zeggen "Ja dat weet ik, daar ben ik van op de hoogte" en je laat ze zonder borg doorbellen, dan heb je het echt over tienduizenden euro wat in een weekend weg gebeld kan worden.
pi_89122822
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kom daarbij door de toon van je berichten. Zoals je bijv. ook weer tegen Miss Dynasty begint over haar 'grote waffel'.

Komt nogal over alsof je je gram wilt halen.
Ik weet gewoon waar ik over praat, that's all. Als ik dan tientallen mensen hier zie reageren die er de ballen verstand van hebben (inside information), dan mag ik best zeggen dat ze ongelijk hebben.
Bovendien moet je eens lezen in het vorige topic hoe Miss Dynasty KPN medewerkers noemt.
pi_89124466
Overigens staat deze "borgregeling" van de KPN gewoon in hun voorwaarden. Die heb je gekregen bij het afsluiten van het abbonement.

Maar goed, lezen voordat je iets tekent is blijkbaar ook iets van de vorige eeuw :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 25 november 2010 @ 03:42:50 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_89124523
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 03:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens staat deze "borgregeling" van de KPN gewoon in hun voorwaarden. Die heb je gekregen bij het afsluiten van het abbonement.

Maar goed, lezen voordat je iets tekent is blijkbaar ook iets van de vorige eeuw :)
Het kunnen dan regelingen en borgstellingen zijn. Maar de manier van doen is wel erg cru te noemen.

Ik heb het zelf gehad dat mijn moeder in het buitenland kritiek in het ziekenhuis lag.
KPN had het niet moeten presteren om mij op deze manier te behandelen. Nu zou ik in dat geval geen specificatie oid hoeven te hebben want ik wist dat mijn rekening enorm zou zijn. (uiteindelijk vergoed door de reisverzekering btw). Maar wat nou als ik op dat moment die 700 niet had kunnen missen? Had ik dan maar geen contact meer moeten hebben met mijn vader?

Uiteraard snap ik hun borgstellingen wel. Het is alleen de manier waarop....

En Isa, ik hoop voor jou dat niemand van je meerderen op dit forum kijkt. Want als het goed is weet jij ook waarvoor je getekend hebt bij in dienst treden binnen jouw afdeling.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_89124836
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 25 november 2010 03:42 schreef Nizno het volgende:
.
Maar wat nou als ik op dat moment die 700 niet had kunnen missen? Had ik dan maar geen contact meer moeten hebben met mijn vader?
[/quote]
Bedrijven kunnen niet in jouw portemonee kijken, en zijn geen filantropiscche instelling. Als de beller het niet kan missen, waarom maakt ie het dan op. Dat je dan geen contact kan hebben met het familielid dat is niet te wijten aan de provider, maar aan je eigen omstandigheden.
pi_89124962
KPN staat gewoon volledig in hun recht. Dokken of afgesloten worden, kies zelf maar.
pi_89124977
quote:
Je mening wat betreft of dit klantvriendelijk is of niet, mag afwijken. Ieder z'n eigen mening. Ik vind het wel klantvriendelijk.
^O^

Oh mijn god, wat zou ik graag een keer met een klacht of iets dergelijks bij jou terecht komen.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 november 2010 @ 09:33:49 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89126365
Ik snap dat KPN aan de bel trekt bij een hoog verbruik. Ik zou het zelfs prettig vinden als me dat zou worden meegedeeld.

Maar ik zou het niet prettig vinden als ik die kosten dan zomaar ineens moet betalen, zonder dat ik daarvoor een rekening onder ogen heb gekregen.

En ik snap al helemaal niet dat KPN blijkbaar wel kan zien dat ik voor 700 euro verbeld heb, maar daarvan geen specificatie kan tonen :? Hoe weten ze dan dat het 700 euro is? En waarom zou ik hen zomaar moeten geloven, zonder enig bewijs :?

Dat was volgens mij het probleem van TS: niet dat er gewaarschuwd werd dat er hoog verbruik was, maar dat er ineens 700 euro betaald moest worden zonder specificatie. Plus natuurlijk de manier waarop hij/zij behandeld werd door KPN, want daar valt nog wel het een en ander aan te leren bij de klantenservice geloof ik...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 november 2010 @ 09:39:30 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89126463
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef IsavdLinden het volgende:

[..]

Ik weet gewoon waar ik over praat, that's all. Als ik dan tientallen mensen hier zie reageren die er de ballen verstand van hebben (inside information), dan mag ik best zeggen dat ze ongelijk hebben.
Bovendien moet je eens lezen in het vorige topic hoe Miss Dynasty KPN medewerkers noemt.
Helaas geen antwoord gekregen op mijn vragen. Wel suggereren dat u 'inside informatie' heeft en fiks van leer trekken.

:N
pi_89127016
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:40 schreef Scorpie het volgende:
KPN staat gewoon volledig in hun recht. Dokken of afgesloten worden, kies zelf maar.
Idd. Bovendien kon de originele TS wel degelijk op internet het verbruik bekijken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_89129126
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef IsavdLinden het volgende:

[..]

Ik weet gewoon waar ik over praat, that's all. Als ik dan tientallen mensen hier zie reageren die er de ballen verstand van hebben (inside information), dan mag ik best zeggen dat ze ongelijk hebben.
Bovendien moet je eens lezen in het vorige topic hoe Miss Dynasty KPN medewerkers noemt.
OMG, ze noemt ze............... belmiepen. :o

Ehm, is dat al diep beledigend? :? Je bent ietwat doorgedraaid.
  donderdag 25 november 2010 @ 11:29:29 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89129474
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:18 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

OMG, ze noemt ze............... belmiepen. :o

Ehm, is dat al diep beledigend? :? Je bent ietwat doorgedraaid.
Echt waar? Was dat alles? Ja dan zou ik ook zeggen dat dat mens met die grote waffel vooral niet zo hooghartig moet doen en dat het tijd word dat ze 'a life' krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')