quote:
Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef smurfinnetje78 het volgende:Beste medefok!ers,
Ik hoop dat iemand mij hier vrij snel bij kan helpen!
Op 18 november is er een brief ontvangen (bij mijn ouders) van KPN over dat er in korte tijd enorm hoge kosten zijn geweest op de vaste telefoonlijn.
Deze kosten schijnen te liggen tussen 9 november en 19 november van ruim 700e ex btw.
Ik heb hier geen rekening van gezien. Ze hebben alleen een brief gestuurd dat we uiterlijk 22 november contact met ze moeten opnemen.
Zo gezegd zo gedaan. Ik heb vandaag (namens mijn ouders) met ze gebeld en gehoord dus dat het uitzonderlijk hoge kosten zijn.
Maar ze willen dat wij VANDAAG deze kosten moeten betalen anders worden we afgesloten.
Ik heb verder geen rekening oid gezien.
Kunnen ze dit zomaar van ons vragen?? Ik kan zsm niks in de algemene voorwaarden terugvinden. Maar erg behulpzaam zijn ze nog niet bij KPN...
Iemand ideen? Ik ben nu bezig met uitzoeken of mijn ouders rechtsbijstand hebben. Zodat ik die ook om advies kan vragen. Maar wie weet hebben jullie in de tussentijd ook goede tips!!
Ik hoor het graag.
@ Miss Dynasty:
Nee, je hebt niet beet. Jammer he? Dus nee, ik heb helaas mijn dag ook niet gevuld met het janken omdat iemand de "procedure" niet slikt.
Ik word alleen zo ontzettend moe van mensen die nooit AV lezen en achteraf een grote bek hebben dat ze er niet mee akkoord gaan. Ja, dit komt vaak voor.
En je kunt nu een grote waffel op zetten dat het "nonsens" is wat ik vertel maar ik kan je vertellen, lieve mede forumster, dat ik toch echt wel degene ben die hier gelijk heeft. Zet even je hooghartigheid aan de kant en accepteer het. Ik denk dat ik toch "iets" beter van de inside procedure op de hoogte ben dan jij.
Je mening wat betreft of dit klantvriendelijk is of niet, mag afwijken. Ieder z'n eigen mening. Ik vind het wel klantvriendelijk. Je hebt altijd van die zakkenwassers die naderhand gaan lopen klagen van "had KPN me niet even op de hoogte kunnen stellen". Maar als jij een andere mening hebt, even goede vrienden hoor. Maakt mij geen moer uit. Bovendien lijkt het me wel logisch dat KPN sowieso aan zichzelf denkt dat, mocht de klant niet betalen, de schade beperkt blijft. Nogal logisch toch? Of vind jij het normaal dat je ergens gebruik van maakt maar er niet voor betaalt? Ik denk als het iets van jezelf was, dat je wel anders gepiept had.
En dreigen met Kassa en Radar helpt? Mens, ze lachen je keihard uit achter je rug om. Denk je nou echt dat er iemand van gaat bibberen ofzo? Get a life.
[ Bericht 6% gewijzigd door Daniel1976 op 24-11-2010 20:19:35 ]