ik bedoel die specefieke geur hequote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Dan is er toch echt iets mis met je sperma.
Dennennaalden met een vleugje mango hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn zaad ruikt naar aardbeien
Nicequote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dennennaalden met een vleugje mango hier.
Ik las aambeien.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat was stiekem ook de bedoelingquote:
Volgens mij was het daarvoor al uitgevonden. Sperma zwom al door de zee voordat Adam zijn eerste zaadlozing had.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Sperma is echt de slechtste uitvinding sinds de mensheid.
bron?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij was het daarvoor al uitgevonden. Sperma zwom al door de zee voordat Adam zijn eerste zaadlozing had.
Daar heeft u een punt.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij was het daarvoor al uitgevonden. Sperma zwom al door de zee voordat Adam zijn eerste zaadlozing had.
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:01 schreef Pox het volgende:
Als mijn vriend klaar gekomen is en het perongeluk ergens op etrecht is gekomen, en ik kom het opruimen na een kwartiertje, kan ik wel over me nek gaan van die geur.
Dat komt omdat het dan low-quality is; sperma van eckte mannen ruik je op minimaal 5 vadem afstand.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:05 schreef Paralectic het volgende:
Persoonlijk vindt ik het niet echt een specifieke sperma geur hebben
Als een platte zaadpannekoek! of is het nou pannenkoek? ....quote:Op woensdag 24 november 2010 17:10 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik laat het zaad eerst opdrogen en laat ik het mijn vriendin opeten![]()
Waarom zou je willen dat je vriendin opgegeten word door je zaad????quote:Op woensdag 24 november 2010 17:10 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik laat het zaad eerst opdrogen en laat ik het mijn vriendin opeten![]()
Kut ja faalquote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat je vriendin opgegeten word door je zaad????
Is daarom het zeewater zout?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik stik XDquote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat je vriendin opgegeten word door je zaad????
Het is pannekoek, zonder n dus. De pannekoek kan maar in 1 pan tegelijk liggen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:10 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Als een platte zaadpannekoek! of is het nou pannenkoek? ....
,quote:Op woensdag 24 november 2010 17:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat komt omdat het dan low-quality is; sperma van eckte mannen ruik je op minimaal 5 vadem afstand.
Dat was vroeger, het is al 15 jaar Pannenkoek.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is pannekoek, zonder n dus. De pannekoek kan maar in 1 pan tegelijk liggen.
ja maar ik had het idee dat ik hetzelfde stukje al eens eerder had gelezenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef Pox het volgende:
[..]
Hai, ben jij er weer!
Als ik ergens om moet lachen, dan lach ik zo erg dat ik half stik :$
Bedankt meester.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dat was vroeger, het is al 15 jaar Pannenkoek.
Je schrijft "en" als het eerste deel van het samengestelde woord enkel een meervoudsvorm kent eindigend op -(e)n.
(denk aan boekenbal, bessenjenever, boerenzoon)
Verder zijn er meer regels, maar die zijn niet van toepassing, en het woord voldoet niet aan de eisen voor een uitzondering.
Dus einde discussie. En voortaan Pannenkoek.
ik had het over het onderwerp maar dat is ook goed..quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef Pox het volgende:
Ik zeg het ook vaak als ik aanduid dat ik lach, net zoals "xD"
Ik bedoel, het blijft internet
Logisch, besjes zitten dan ook vol met zaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:08 schreef Pox het volgende:
Toen ik voor het eerst sperma ging slikken herkende ik de geur van sperma in andere dingen.
Vooral als ik langs de bosjes in het park fiets ruik ik het. Niet dat een zwerver daar klaar gekomen is, maar het ruikt een beetje naar zout, mannelijk zweet en besjes. Ik weet, een hele rare omschrijving, maar zo ruik ik het.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
ja, daarom stinken vissen ook; na een heftige potje ketsen ging eva zich wassen in een rivier terwijl adam ekkes op de koffie ging bij god. toen vroeg god: he aodam, war hedde gij eva geloate? adam: ja dies ekkes d'r poes in d'n rivier wasse. god: oh noes!quote:
Is de spanning van het betrapt kunnen worden, dat hoort zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:44 schreef classpc het volgende:
Dan is er toch iets mis met je kamerdeur. Als je ma zo binnen komt lopen.
mag geen slot op mijn deur en slaap in de kamer tegenover pa en ma's slaapkamer,quote:Op woensdag 24 november 2010 18:44 schreef classpc het volgende:
Dan is er toch iets mis met je kamerdeur. Als je ma zo binnen komt lopen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:06 schreef Self-Catering het volgende:
Patat joppie, dat is mijn geur..
gadverdamme dat is net zo ranzig als pis drinken viezerik en bovendien komt het dan weer terug in je buik dus das ook lkkr handigquote:
hoe hoort sperma dan te ruiken?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef Deckard het volgende:
Hangt er gewoon af met wat je eet hoor. Maar kennelijk eet jij niet gevarieerd?
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Deckard het volgende:
Ik doe het trouwens in een literfles en na drie dagen zet ik die fles weer terug in de schappen.
Soms naar sinas, soms naar kindercolaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe hoort sperma dan te ruiken?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Dan is er toch echt iets mis met je sperma.
hmm K*T en hoe zorg ik dat het de "goede" geur krijgt?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Soms naar sinas, soms naar kindercola
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef Heatseeker het volgende:
Net even getest maar mijn sperma heeft niet echt een bepaalde geur. Het smaakt wel een beetje raar.
idd in je buik straks swanger van jezelf ofzo kk viesquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
gadverdamme dat is net zo ranzig als pis drinken viezerik en bovendien komt het dan weer terug in je buik dus das ook lkkr handig
haha wat een leuke emoticon!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
idd in je buik straks swanger van jezelf ofzo kk vies [ afbeelding ]
een van de weinige antwoorden in dit topic waar je wat aan hebt, bedankt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
je kan de geur van sperma beïnvloeden door je eetpatroon, als je gevarieerd eet stink het meestal niet, de normale smaak is zoutig
graag gedaanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een van de weinige antwoorden in dit topic waar je wat aan hebt, bedankt!
Ananas is dé smaakmaker! ik spreek niet uit ervaring maar heb dit afgeleid van een onderzoek in de questquote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een van de weinige antwoorden in dit topic waar je wat aan hebt, bedankt!
sorry hoor, moet het toch ergens kwijt?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Stoppen met sperma aan je broek afvegen misschien een tip, TS?
pak voor de verandering je zusje eens erbijquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sorry hoor, moet het toch ergens kwijt?
dat gaat iets te ver eehquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
pak voor de verandering je zusje eens erbij
Wel handig als je het middagvluggertje doet. Dan weet je precies wat voor eten er die savonds in de magnetron staat.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
je kan de geur van sperma beïnvloeden door je eetpatroon, als je gevarieerd eet stink het meestal niet, de normale smaak is zoutig
mijn hele kamer stinkt ernaarquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Kerol het volgende:
Ja hoor, alsof mensen dat van verder dan 10cm afstand van de tissue kunnen ruiken
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn hele kamer stinkt ernaar
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja, daarom stinken vissen ook; na een heftige potje ketsen ging eva zich wassen in een rivier terwijl adam ekkes op de koffie ging bij god. toen vroeg god: he aodam, war hedde gij eva geloate? adam: ja dies ekkes d'r poes in d'n rivier wasse. god: oh noes!adam: whut?
god: ja dieje lucht krijk noit mer van d'n visse af
ik moest lachenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja, daarom stinken vissen ook; na een heftige potje ketsen ging eva zich wassen in een rivier terwijl adam ekkes op de koffie ging bij god. toen vroeg god: he aodam, war hedde gij eva geloate? adam: ja dies ekkes d'r poes in d'n rivier wasse. god: oh noes!adam: whut?
god: ja dieje lucht krijk noit mer van d'n visse af
Dan zou ik maar naar de dokter gaan als ik jou was....quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef gogosweden het volgende:
heb je net gefapt, komt ma of iemand anders je kamer binnen en denk je, hoop maar dat ze niks ruiken.![]()
oplossing: spermadeodorant
Kokos hierzoquote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
serieus?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef BoemBats het volgende:
Je moet je zak ook elke dag leeg maken, anders ejaculeer je oud zaad. Dat wil je niet want dat stinkt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
idd in je buik straks swanger van jezelf ofzo kk vies [ afbeelding ]
baasquote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Dartanion het volgende:
Mijn sperma smaakt naar meer, zeggen de dames altijd
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:58 schreef swaffelair het volgende:
Die van mij ruikt naar de playboy malibu
hahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Tasharella het volgende:
een kut stinkt ook, een beetje balans moet er zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |