ja, daarom stinken vissen ook; na een heftige potje ketsen ging eva zich wassen in een rivier terwijl adam ekkes op de koffie ging bij god. toen vroeg god: he aodam, war hedde gij eva geloate? adam: ja dies ekkes d'r poes in d'n rivier wasse. god: oh noes!quote:
Is de spanning van het betrapt kunnen worden, dat hoort zo.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:44 schreef classpc het volgende:
Dan is er toch iets mis met je kamerdeur. Als je ma zo binnen komt lopen.
mag geen slot op mijn deur en slaap in de kamer tegenover pa en ma's slaapkamer,quote:Op woensdag 24 november 2010 18:44 schreef classpc het volgende:
Dan is er toch iets mis met je kamerdeur. Als je ma zo binnen komt lopen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:06 schreef Self-Catering het volgende:
Patat joppie, dat is mijn geur..
gadverdamme dat is net zo ranzig als pis drinken viezerik en bovendien komt het dan weer terug in je buik dus das ook lkkr handigquote:
hoe hoort sperma dan te ruiken?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef Deckard het volgende:
Hangt er gewoon af met wat je eet hoor. Maar kennelijk eet jij niet gevarieerd?
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:19 schreef Deckard het volgende:
Ik doe het trouwens in een literfles en na drie dagen zet ik die fles weer terug in de schappen.
Soms naar sinas, soms naar kindercolaquote:Op woensdag 24 november 2010 19:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe hoort sperma dan te ruiken?
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef Supersoep het volgende:
Dan is er toch echt iets mis met je sperma.
hmm K*T en hoe zorg ik dat het de "goede" geur krijgt?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Soms naar sinas, soms naar kindercola
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:40 schreef Heatseeker het volgende:
Net even getest maar mijn sperma heeft niet echt een bepaalde geur. Het smaakt wel een beetje raar.
idd in je buik straks swanger van jezelf ofzo kk viesquote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
gadverdamme dat is net zo ranzig als pis drinken viezerik en bovendien komt het dan weer terug in je buik dus das ook lkkr handig
haha wat een leuke emoticon!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
idd in je buik straks swanger van jezelf ofzo kk vies [ afbeelding ]
een van de weinige antwoorden in dit topic waar je wat aan hebt, bedankt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
je kan de geur van sperma beïnvloeden door je eetpatroon, als je gevarieerd eet stink het meestal niet, de normale smaak is zoutig
graag gedaanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een van de weinige antwoorden in dit topic waar je wat aan hebt, bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |