Ananas is dé smaakmaker! ik spreek niet uit ervaring maar heb dit afgeleid van een onderzoek in de questquote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een van de weinige antwoorden in dit topic waar je wat aan hebt, bedankt!
sorry hoor, moet het toch ergens kwijt?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Stoppen met sperma aan je broek afvegen misschien een tip, TS?
pak voor de verandering je zusje eens erbijquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sorry hoor, moet het toch ergens kwijt?
dat gaat iets te ver eehquote:Op woensdag 24 november 2010 21:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
pak voor de verandering je zusje eens erbij
Wel handig als je het middagvluggertje doet. Dan weet je precies wat voor eten er die savonds in de magnetron staat.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
je kan de geur van sperma beïnvloeden door je eetpatroon, als je gevarieerd eet stink het meestal niet, de normale smaak is zoutig
mijn hele kamer stinkt ernaarquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Kerol het volgende:
Ja hoor, alsof mensen dat van verder dan 10cm afstand van de tissue kunnen ruiken
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn hele kamer stinkt ernaar
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja, daarom stinken vissen ook; na een heftige potje ketsen ging eva zich wassen in een rivier terwijl adam ekkes op de koffie ging bij god. toen vroeg god: he aodam, war hedde gij eva geloate? adam: ja dies ekkes d'r poes in d'n rivier wasse. god: oh noes!adam: whut?
god: ja dieje lucht krijk noit mer van d'n visse af
ik moest lachenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja, daarom stinken vissen ook; na een heftige potje ketsen ging eva zich wassen in een rivier terwijl adam ekkes op de koffie ging bij god. toen vroeg god: he aodam, war hedde gij eva geloate? adam: ja dies ekkes d'r poes in d'n rivier wasse. god: oh noes!adam: whut?
god: ja dieje lucht krijk noit mer van d'n visse af
Dan zou ik maar naar de dokter gaan als ik jou was....quote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef gogosweden het volgende:
heb je net gefapt, komt ma of iemand anders je kamer binnen en denk je, hoop maar dat ze niks ruiken.![]()
oplossing: spermadeodorant
Kokos hierzoquote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn zaad ruikt naar aardbeien
serieus?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef BoemBats het volgende:
Je moet je zak ook elke dag leeg maken, anders ejaculeer je oud zaad. Dat wil je niet want dat stinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |